روانشناسی سبك زندگي

دیدن کسی در خواب و رویا چه معنایی دارد؟

تقویم فارسی اندروید

هرچند ما هر شب بین دو تا پنج بار در شب خواب و رویا می بینیم اما به ندرت آنها را به یاد داریم. طبق گفته متی واکر، متخصص مغز و اعصاب و نویسنده: قدرت خواب و رویاها با روان های خوشخیم، قدرت روایت و حافظه ماندگار” در ارتباط است. هرچند ما همیشه آنها را به یاد نمی آوریم، زیرا ممکن است در زمان مناسب بیدار نشویم. اکثر ما حداقل چند رویا را به یاد می آوریم و برخی از آنها ممکن است کاملا آشفته و گیج کننده باشند. این به ویژه هنگامی درست است که ما رویای فردی غیر از خودمان را می بینیم.

خواب

از دوران ارسطو، کارشناسان در جستجوی کشف معنای رویاها هستند اما، این دقیقا یک علم سخت نیست. میر هری کریگر، پزشک و استاد دانشکده پزشکی ییل، در مقاله ای برای روانشناسی امروز نوشته است: “مانند تنوع فوق العاده ای از رویاها، تنوع در تفسیر آنها نیز وجود دارد.” ممکن است یک پاسخ درست وجود نداشته باشد. با این وجود، کارشناسان برجسته امروز، بهترین حدس های خود را در مورد معنای رویاهای خاص ارائه کرده اند. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم وقتی شما خواب کسی را می بینید در واقع چه معنایی دارد.

رویای کسی که می شناسید

Carder Stout، روان درمانگر و تحلیل گر خواب، معتقد است که رویاها در زندگی ما نقش مهمی ایفا می کنند. “یک درک مشترک در میان متخصصان این حوزه وجود دارد به این معنی که رویاها بی معنی نیستند و قصد و مقصود مشخصی دارند و می توان افکار را از ناخودآگاه به خودآگاه منتقل کرد”.

زمانی که شما در مورد افرادی که می شناسید خواب می بینید، در واقع آنها رویای شما نیستند. در حقیقت، افرادی که در رویاهای شما هستند، “نماینده جنبه های خود شما” هستند. “اگر شما خواب یک دوست نزدیک را می بینید و در رویای خود به او فکر می کنید، در واقع در مورد قوی ترین ویژگی های شخصیت خود فکر می کنید. اگر به این فکر می کنید که آنها فروتن هستند، پس شما فروتن هستید.”

خواب

رویای کسی که زمانی با او برخورد داشته اید

خواب دیدن در مورد دوستان تان که مدام آنها را می بینید شاید چندان عجیب نباشد اما دیدن خواب کسی که زمانی با او آشنایی داشته اید چه معنایی می دهد؟ همانطور که معلوم است، این نوع خواب ممکن است چندان عمیق نباشد و معمولا بی معنی است. روانشناس بالینی John Mayer می گوید: چه اتفاقی می افتد، زمانی که شما به خواب می روید، آن افکار و تصاویر و داده هایی که در مغز شما پیش از خواب در حال شکل گیری است، این چیزها در تمام شب به مسیر خود در ذهن شما ادامه می دهند.

بنابراین، می گویند دیدن رویای یک آشنا از دبیرستان، کسی که برای سال ها به او فکر نکرده اید چطور ممکن است؟ احتمالا ممکن است شما یک فرد را در روز مشاهده کردید که مغز شما آن دوست قدیمی شما را یادآوری کرده است. این ممکن است بدون آنکه حتی به آن درست فکر کنید اتفاق بیفتد اما ذهن شما صرف نظر از این مسائل اطلاعات را ذخیره کرده است. مایر اظهار داشت: “ما هیچگونه کنترلی در مورد اینکه چگونه تمام اطلاعاتی که در طول روز دریافت می کنید ممکن است در هنگام خواب شما نشان داده شود نداریم. به همین دلیل گاهی اوقات این مساله مردم را ناراحت می کند.

خواب عشق سابق یا کسی که زمانی با او قرار می گذاشتید

حتی اگر با عشق سابق خود تماس نگیرید، این فرد هنوز هم ممکن است بخشی از مغز شما را اشغال کند به خصوص وقتی که در خواب هستید. کلی سولیوان والدن، کارشناس رویا و نویسنده  عشق، جنسیت، روابط بین الملل، می گوید: این شلوغی رویاهای ما به دلیل عادت (ذهنی) است، تا حدودی به دلیل آنچه که عشق سابق شما به شما نشان می دهد و بخشی به دلیل تلاش برای حل مسائل حل نشده است که شاید دلیل جدایی تان هم باشد.

اگر چه رویای شما در مورد عشق سابق شما می تواند پیچیده باشد به خصوص اگر شما در رابطه با شخص دیگری هستید اما این رویاها لزوما به این معنی نیست که شما می خواهید با هم کنار بیایید. جنیفر فرید، متخصص تغذیه در خانواده، گفت: این می تواند به این معنی باشد که “شما می خواهید بهترین تلاش خود را برای آنکه بهترین نسخه خود باشید حالا خوب یا بد انجام می دهید و اینکه شما فرصتی برای تبدیل شدن به کمال خود را دارید.

خواب دیدن درباره کسی که هرگز او را نمی شناسید

عجیب تر از خواب دیدن در مورد یک عشق سابق یا کسی که شما یک بار دیده اید، رویای کسی است که شما او را نمی شناسید: یک غریبه. این ممکن است شما را متعجب کند اما حدود 50 درصد از افرادی که در رویایمان می بینیم غریبه هستند. به این معنی که این افراد با ما آشنایی ندارند. یک مطالعه قدیمی تر دریافت که این غریبه ها اغلب مرد هستند. پاتریک مک نامارا، یک دانشمند عصب شناسی، در مقاله ای برای روانشناسی امروز نوشت: «به طور خلاصه، مردان غریبه اغلب در رویاها دیده می شوند و هرگز برخورد فیزیکی با آنها نداشته اید.» او ادامه داد: ” مردان غریبه به نظر می رسد” کدی “برای ضربه های تهاجمی هستند که در حافظه پردازش می شوند.”

مک نامارا ادامه داد که این بیشتر ثابت می کند که رویاها لزوما زندگی روزمره ما را تقلید نمی کنند.

خواب دیدن در مورد از دست دادن کسی

اگر شما تا به حال کسی را در خواب از دست داده اید، ممکن است حس ترس و آشوب در معده تان بیدار شود. این نوع خواب، “ناراحت کننده است”، کاردر استوت، روان درمانگر و تحلیلگر خواب می گوید: “ما تمایل داریم بابت این قضیه نگران باشیم که ما هرگز آنها را دوباره پیدا نخواهیم کرد.” اما این یعنی چه؟

این تحلیلگر اعلام کرد: “اگر شما خواب از دست دادن فرزند خود را ببینید، به نادیده گرفتن ویژگی های کودکانه در خودتان اشاره می کند.” او پیشنهاد کرد: ” بیشتر بازی کنید و اینگونه رشد کنید”. اگر فردی که از دست داده اید فرزند شما نیست و همسر شماست، ممکن است لازم باشد که شما به انرژی مردانه یا زنانه خود بیشتر دقت کنید.” در هر صورت، از دست دادن کسی در رویای شما، معضل از دست دادن بخشی از خودتان است.

خواب

دیدن خواب کسی که در حال مرگ است

رویای مرگ ممکن است باعث بیدار شدن شما شود اما نگران نشوید این نشانه بدی نیست. جفری سمر، روان درمانگر می گوید: “این نشان می دهد که [یک فرد] در نهایت در نهایت می میرد”. او ادامه داد: “افرادی که خواب مرگ می بینند، کسانی هستند که در حال ورود یا خروج از یک دوره نامطمئن در زندگی خود هستند.” “این می تواند یک رویداد و تغییر در زندگی باشد که ایجاد اضطراب و ترس از ناشناخته هاست.”

لورن لارنس، نویسنده مشهور و تحلیلگر خواب، می گوید: رویای مرگ نشان دهنده تمایل به «خاتمه چیزی» و نه کسی در زندگی شماست. این می تواند یک دوستی سمی باشد یا یک کاری که به آن علاقه ای ندارید. با این حال، ممکن است برایتان سوال پیش آید که کسی که در رویای شماست، چه نقشی دارد. آیا شما خواب فردی را می بینید که با آن مسائل عمیق روبرو است؟ اگر چنین است، احتمالا می خواهید این احساسات را در زندگی واقعی مطرح کنید.

رویای کسی که شما را تعقیب می کند

مایکل راسل اولسن، می گوید: تعقیب کردن در رویاها یا کابوس ها، نشان دهنده “میزان زیاد اضطراب” است. همانطور که می تواند ترسناک باشد، آنها همیشه به همان اندازه بد نیستند که به نظر می رسند. او توضیح داد: “اگر شخص دیگری، افراد زیادی یا حتی حیوانات شما را تعقیب می کنند، اینها همه می توانند تصاویری از وجود خودتان باشند، چیزی که شما نمی خواهید بپذیرید، یا تاکنون متوجه نشده اید که دارید.”

به عنوان مثال، اولسن می گوید که یک زن ممکن است رویای یک زن نوازنده خیالی بی نظیر را ببیند. او می گوید: “او ممکن است یک نماد از ذات آزاد و شکننده و هنری شما باشد، به طور بالقوه بخش خلاق / موسیقی از شما را نشان می دهد، که در حال حاضر در زندگی واقعی شما پنهان است.” بله، شخصی که شما را در خواب تعقیب می کند ممکن است یک نسخه از خودتان باشد که باید آن را در زندگی حقیقی خود پیدا و اجرا کنید.

خواب

دیدن خواب کسی که از شما انتقاد می کند

رویاهای شما شامل بسیاری از نسخه های خود شما هستند. برای توضیح این مفهوم، دیوید باردریک، سخنگو و مشاور که در روانشناسی یونانی آموزش دیده است، سخنان شاعر اسپانیایی آنتونیو ماچادو را در مقاله ای برای روانشناسی امروز آورده است. او نوشت: “من من نیستم. من این یکی هستم که کنار من است اما او را نمی بینم.”

برای مثال، دیدن یک رویا در مورد تعقیب، چه شما تعقیب می شوید و چه کسی را تعقیب می کنید، می تواند بعدی از شخصیت شما را بروز دهد. این فقط به این نوع از رویاها اعمال نمی شود. کارشناس توضیح داد: “وقتی ما از سوی یک نفر در یک رویا مورد انتقاد قرار می گیریم؛ ما فقط کسی نیستیم که انتقاد یا صدمه دیده ایم، ما همچنین کسی هستیم که دچار بحران شده ایم.” این ممکن است باعث تغییراتی در زندگی واقعی شما شود. “ممکن است شما نیاز داشته باشید کمتر دیگران و یا خودتان را قضاوت کنید و یا شاید رویای شما می خواهد به شما توصیه کند که بیشتر و آگاهانه ایده ها و افرادی که از شما انتقاد می کنند را قبول کنید.”

دیدن خواب کسی که به شما خیانت می کند

مایکل راولس اولسن در سایت خود نوشت: این می تواند به دلیل ناآرامی در مورد شریک زندگی تان باشد اما در واقع یک رویای نسبتا رایج است. او گفت: “وقتی که ما رویای شریک مان را در حال خیانت می بینیم، اغلب احساسی (شاید ناخودآگاه) در خودمان وجود دارد که ارتباط ما با شریک مان ممکن است در زمانی که ما این رویا را تجربه کرده ایم چندان مطمئن و ایمن نباشد.”

وی ادامه داد: “شریک زندگی ما ممکن است در زندگی واقعی چه مرد چه زن چندان وفادار نباشد. این می تواند ساعت کاری زیاد، رسیدگی به بچه ها و یا هر چیز دیگری باشد که زمان شریک زندگی تان را پر کرده است و شما را دچار تردید به خیانت کرده است. رویای خیانت شریک شما همچنین می تواند نشانه ای از این باشد که روابط شما به میزان زیادی دچار تغییر شده است یا اینکه شما شروع به سر و کله زدن بیشتری با او کرده اید. اولسن گفت: رویاهای خیانت “به ندرت خیانت واقعی را منعکس می کنند”، اما شما هنوز هم باید این رویاها را به عنوان پرچم قرمز مشاهده کنید و فرصت را برای ارزیابی رابطه خود در زندگی واقعی غنیمت بشمارید.

دیدن خواب کسی که باردار است

همانطور که رویاها در مورد مرگ می توانند نماد پایان چیزی و نه کسی باشند، رویای بارداری می تواند آغاز چیزی باشد. هرچند زنان نسبت به مردان بیشتر رویای بارداری را می بینند اما هر دو جنسیت رویاهای مربوط به بارداری را تجربه کرده اند. آللی میاد، یک تحلیلگر رویا می گوید: “در اصل، این رویای خلاقیت است.”

میاد توضیح داد: “اگر شما خواب بارداری می بینید، به احتمال زیاد زمان خوبی برای خلاقیت و یا آغاز یک طرح خلاقانه جدید و هیجان انگیز است.” “این می تواند به اندازه یک پروژه نوسازی و تغییر دکوراسیون خانه یا یک کار هنری بزرگ باشد.” اگر شما در مورد شخص دیگری که باردار است خواب دیده اید، احتمالا در رشد شخصی شما بی تاثیر نیست. در واقع، متخصص گفت که این نشانه ای است که “چیزی درون شما در حال تغییر است که غیر قابل توصیف و بی سرانجام است.

رویای کسی از اعضای خانواده تان

اگر مادرتان در رویاهای شما دیده می شوند، شما تنها نیستید. متخصصان گفته اند که مادران به طور متوسط ​​حدود یک بار در هفته در رویاهای فرزندانشان حضور دارند. اما آن کسی که در خواب می بینید ممکن است نماینده مادر واقعی شما باشد. “اساسا، مادر در خواب یک سمبل از هر آن چیزی است که شما به طور معمول با کلمه مادر می شناسید: راحتی، چگونه پرورش دادن، نظم و انضباط مادرانه، حتی باروری”. پدران نیز نقشی نمادین ایفا می کنند. پدر شما در رویای شما “آموزگار درونی شما، تصمیم گیرنده، حس رضایت و سرمایه داری است”.

با این حال، هنگامی که فرزند یا فرزندان خود را در خواب می بینید، نیازی به کند و کاو بیش از حد عمیق برای کشف معنی پنهان آن نیست. بچه شما “به احتمال زیاد در نقش خود بازی می کند، اگر آنها هنوز تحت مراقبت شما هستند، در این صورت آنها بخشی از رویای شما هستند زیرا نگرانی در حال بیداری فعلی یا مشکل کودک است و رویای شما در حال تلاش برای کمک به شما برای حل آن مشکل است. ” در مورد رویدادها بررسی آنها از روز قبل از خواب به شما توضیح می دهد که چرا شما ممکن است یک بچه را در خواب ببینید.

خواب

دیدن خواب کسی که شما را خفه می کند

مایکل راسل اولسن اظهار داشت، اگر چه وحشتناک است اما رویاهایی درمورد خفگی و خفقان عجیب بسیار رایج است. اگر شما رویایی می بینید که توسط کسی یا حتی خودتان خفه می شوید، به عنوان یک نشانه بسیار واضح که شما به نوعی به آنچه که می گویید، فکر می کنید یا انجام می دهید – خود را محدود می کنید به نحوی که کشتن خودتان به گفته متخصص، یک جور معنای ذهنی دارد زیرا شما کمبود انرژی دارید.

همانطور که شما به شکل موقت چیزی را کنار می گذارید نشان می دهد که شما در زندگی واقعی چیزی را دوست ندارید، پس این خفگی ممکن است چیزی سمبلیک باشد. اولسن توضیح داد: “چیزهای زیادی درون شما و در محیط اطراف شما وجود دارد که شما را خفه می کند و مانع پیشرفت شما می شود.”

اگر شما بیش از حد خواب خفگی می بینید، باید با پزشک خود مشورت کنید. با توجه به توصیه های مرکز مغز و اعصاب برای اختلالات خواب در مریلند، برخی از افراد مبتلا به اختلالات تنفسی مرتبط با خواب، مانند سندرم آپنه-هیپوپنی خواب (OSAHS)، خواب های مکرر خود را در مورد خفگی و حتی غرق شدن گزارش داده اند.

دیدن رویای کسی که معروف است

گاهی اوقات، با احساس آرامشی از خواب بیدار می شوید که واقعی نیست. زیرا در خواب دیده اید که در یک لیموزین با بازیگر مورد علاقه تان نشسته اید و احتمالا می خواهید به تعطیلات بروید.

Lauri Loewenberg، تحلیلگر رویا توضیح داد که چرا شما ممکن است در مورد دیدار با کسی که معروف است، خواب ببینید. او گفت: “پیامی که رویای یک فرد مشهور به شما می دهد را می توانید در عنوان آهنگ یا شاید اشعار یا شخصیتی که از آنها می شناسید پیدا کنید. چیزی است که ناخودآگاه شما را تعریف می کند و در حال حاضر به شما و زندگی شما مربوط می شود.”

اگر رویای شما در مورد فرد مشهور فراتر از فقط یک دیدار ساده باشد و تلاش برای رفتن در قلمرو شهرت است، معنای رویا در واقعیت بسیار مشابه است. متخصصین در این زمینه گفته اند: “مشاهیر در رویاهای ما اغلب برخی از بخش هایی از خودمان را که ما می خواهیم تشخیص دهیم و با آنها مورد تشویق قرار بگیریم، نشان می دهند. برای فهمیدن آنچه که درونتان وجود دارد، از همین فرمول استفاده کنید.”

دیدن خواب کسی که در زندگی واقعی زنده نیست

مایکل راسل اولسن، محقق، متخصص و سخنگوی اطلاعات رویا و ناخودآگاه، در یک مقاله در سایت خود نوشته است: “بسیاری از مردم در مورد افرادی که دیگر زنده نیستند، رویاهایی می بینند.” برخی از افراد در مورد فردی که اخیرا از دست داده اند خواب می بینند و اولسن این را “راهی برای مقابله با غم” می داند. برای دیگران، به ویژه کسانی که دچار مشکل در پذیرش از دست دادن هستند، این خواب ها تا زمانی که فرد آماده نشود ادامه خواهد داشت.

با این وجود، هر رویائی در مورد یک عزیز از دست رفته چندان خوشایند نیست. با توجه به نوع رویا و شخص، رویاهای مرحوم می توانند ترسناک باشند. در هر صورت، این رویا همچنین می تواند “نماد ارتباط شما با آن فرد باشد و در نتیجه، چگونگی تاثیر او بر زندگی شما را نشان می دهد، یا مرحوم ممکن است نماد جنبه ای باشد که با آن فرد را یادآوری می کنید. ” به گفته اولسن، فرد از دست رفته نیز ممکن است به عنوان «تفسیری در مورد نحوه زندگیتان» باشد به طوری که به دنبال تصدیق یا عدم تایید انتخاب های زندگی خود را نشان دهد.

منبع:

thelist

71 دیدگاه

  • یعنی خودممم موندم تو خابم یه پسری رو دیدم که تو یه کوچه بودیم باهم خیلی تو خابم دوسش داشتم که من اصلا تو عمرم نه اون پسره رو میشناختم نه کوچه نه اون محله اصلا خیلی یه حس خاصی بهم میداد هنوزم نصفه یادمه دونو دلم براش خیلی تنگ شده کاشکی بیاد دوباره بخابم

  • سلام و عرض ادب احترام خدمت شما خیلی زحمت میکشید برای ما یه سوال برام پیش اومده بود اگه امکانش هست حتما جوابشو بگید خیلیممنون میشم. مرسی

    من خواب یه نفری که خیلی دوستش دارم رو شب ها میبینم (معمولا شب هایی که اخرین چیزی که غرق فکرشه اون شخصه است خوابشرو می بینم )
    خیلی سواله چرتی ایا اون هم خوابه منو میبینه ؟
    یعنیاگه اون توی خواب من گفته به من سلام در واقعه در خوابه خودش بوده ؟
    به طوری ساده تر وقتی خوابه کسی رو میبینیم مثلاغ خواب می بینم با یه نر که میشناسم رفتیم باهم رستوران اون شخص هم خواب مارو می بینه که باهاش رفتیم رستوران / ؟

    حدود 1 ساله درگیر این جوابم خیلی کمکی بزرگی بهم کردیداگه محبت کنید بگید :)))

    • نه اینطور نیست شما خواب اون شخصی را که دوست دارید می بینید چون که دوست دارید ببینید و یا ناخودآگاه به اون شخص فکر میکند و یا اگه اون الان پیش شما نیست و شما ازش خواب میبینید به این دلیله که دلتنگ او هستید البته یه احتمال خیلی کمی هم وجود داره که اون فرد هم برای شما دلتنگ شده باشه که شما خوابش را میبینید و این درصد خیلی پایینی هستش و هنوز از نظر علمی ثابت نشده!

  • سلام
    من خواب دیدم که یکی از اشنا هامون که زمانی به هم علاقه داشتیم و شاید هنوز داشته باشیم (مدتیه ازش خبری ندارم) ازم
    خواستگاری کرد و با هم ازدواج کردیم تعبیر این خواب چیست؟

    • منم چن وقتع خاب یکی از اشناهامونو ک باش رابطع داشتمو میبینم
      تا الان ۴ تا خاب دیدم?
      ینییییی باهم ?…..
      پشماااااامممممم ?
      نیمه گمشدم پیدا شد???????

  • من هرچی توی گوگل وجاهای دیگه میگردم نمیتونم اون چیزی که دنبالشم پیداکنم اما مطمینم که خیلیا احساس منوداشتن وباگفتن حرفم حسمو درک میکنن دیدن خواب یه غریبه که توخواب خیلی عاشقشموهمش دارم دنبالش میگردم کسی که وقتی ازخواب پامیشم نه اسمش یادمه نه قیافش اما تاچندروز یه حس عجیبی دارم مثله دلتنگی برای کسی که ندیدمش کسی میدونه اسم این نوع اتفاق چیه

    • این یعنی اینکه شما نیاز به یک حس عاشق شدن دارید و کسی هم خالصانه عاشق شما باشه.
      به نظر من ما در دنیای قبلی و یا در دنیای بعدی بااون شخص زندگی کردیم یا خواهیم کرد.

  • من خواب شخصی رو دیدم که خیلی بهش علاقه داشتم و علاقه دارم

  • سلام
    من دیشب خواب یک دختر را دیدم که در کودکی خیلی باهم بودیم و حدود چند بار در یک ماه اخیر دیدمش و امشب داخل خواب خیلی صمیمی تر بود با من حتی مادرش هم با من صمیمی بود
    لطفا کمکم کنید خیلی برام مهم

    • خب داداش ته دلت دوسش داری برو بش بگو ?

    • سلام
      ببین اگه تو به ی سری چیزا مثل جذب وانرژی رو باور داشته باشی ی سری چیزا رو به را حتی می تونی بفهمی
      فک کنم که دختره حسی نسبت به تو داره

  • سلام من خواب یک پسری را توی مدرسه دیدم که تا بحال ندیده بودمش اما هرکسی بود من رو دوست داشت اما من از دستش فرار میکردم تا بعدش که داشت میرفت رفتم و بغلش کردم اما بغل کردنش یه حس عجیبی بهم داد برای همین خیلی درگیر این خوابم و میخوام هر جوری که شده اون رو پیدا کنم ممنون میشم اگه یکی راهنماییم کنه.

  • سلام خسته نباشيد
    من خواب دیدم که یکی از خواننده های کره ای که من طرفدارش هستم از دور داره جلوم رد میشه چند تا عکس ازش گرفتم بعد به بابام گفتم که ماشین رو نگه داره که من برم پیشش اون ماشینو نگه داشت من رفتم تو کوچه کناری تا سر و صورت خودمو درست کنم ولی بد از اینکه رفتم که از نزدیک ببینمش دیدم اون رفته
    ميشه بگيد تعبير خوابم چي ميشه؟

    • شما به فرد مورد علاقه خود می‌رسید و با موافقت خانواده‌ها نیز روبه‌رو میشوید اما در آخر به علت‌ غرور و خودبینیِ ‌خودتان از او جدا خواهید شد

  • خواب دیدم با شکیب غلامی با همیم و منم همش دارم میگم دوست دارم و خیلی نازی اونم همش لبخند میزد و میگفت بیهیال من من دخترم منو میخای چیکار از صبح ک بیدار شدم تو فکرشم ینی چجوری کسی که منو نمیشناسه میاد تو خوابم#shakibgm

  • سلام خواب دیدم با کسی که عاشقشم توی یه مسابقه هستم و توی اون مسابقه افراد عجیبی مثل فرا زمینی ها بودن و من روی اون فرد توی زندگی واقعی کراش دارم ولی توی خوابم بعد از تموم شدن مسابقه رییس مسابقه به من و کراشم دوتا موتور داد و بهش گفت که من دوستش دارم اونم با یکمی تردید قبول کرد و ما رفتیم و با هم زندگی کردیم لطفا تعبیرش رو بگید

  • سلام یکی دوستانم که هم تیمی سابق بودیم گفت خوابتو دیدم که باهم تو یه زمین چمن بودیم ومن تو رو دیدم ولی تو منو نمیشناختی ولاغرشده بودی وسیبیل داشتی وقتی گفتم بهت که میشناسمت ومشخصاتتو گفتم تو تعجب کردی ومن بهت گفتم که من از سه سال آینده اومدم

  • من امروز یه خواب دیدم که اوایلش یادم نیست و اینبود که من داخل یه خونه ای بودم که مثل اینکه حبس شده بودم و قبل از این وارد اون خونه بشم یکی بود که‌ مثل اینکه دوست صمیمی من بود و یه دختری هم بود و اون دوستم میگفت که شب که بشه این دختره میاد پیشت و تا طلوع خورشید پیشت میمونه و بعدش میره و شب شد که صدای پا شنیدم از بیرون در به یمت در راه افتادم و یه سایه افتاد جلوی در یهو در باز شد و دختر اومد تو در رو هم بست و اومد منو تو اغوش گرفت و احوال پرسی کرد و رفت خوابیدیم که صبح که من از خواب بیدار شدم دیدم از طلوع گذشته و دختره هنوز پیش من مونده و یه مرد که فکر میکنم رئیس زندان بود با چند تا سرباز اومدن و من و دختر و دیدن و با اسلحه ماری کشتن و دوباره این خواب از اونجایی که دختره اومد تکرار شد خیلی ذهنمو درگیر کرده اگه میشه بگید تعبیر داره؟

  • من در خوابم با مردی تپی یک ساختمان نیمه کاره بودم که یکدفعه این شخص کاری کرد که وارد زادگاه کونگ فو شدیم و به من آموزش هایی میداد که من نمیتوانستم انجام بدم دستش رو رو سرم گذاشت پ یک حس عجیب پیدا کردم انگار دانشش رو منتقل کرده باشه و به اندازه یک چشم به هم زدن به همان ساختمان نیمه کاره باز گشتم بدون حضور آن شخص … وقتی که بیدار شدم داخل گوگل گشتم دیدم این شخص و آن مکان که در خواب دیده بودم واقعی هستند اما در زندگی حال آن شخص زنده نیست

  • سلام کسی میدونه دلیل خواب من چیه؟
    حدود دو هفته پیش سه شب پشت سرهم خواب یکی از اقوامم رو دیدم البته خواب ها با هم متفاوت بود بعد از اون همه چیز تمومشد تا امروز که دوباره خواب اون شخص رو دیدم نمیدونم چرا هی خوابشو میبینماگه کمکم کنین ممنون میشم و ممنون از مطالب خوبتون

    • حتما یا اون میمیره یا تو، اومده فقط همینو بهت بگه ک اگه تو قراره بمیری فرصتاتو از دست نده

  • خیلی خوب بود من که کیف کردم من بچه ای هستم کخ وقتی کنجکاو میشم میرم دنبالش این مطلب خوب بود ممنون

71 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی