تناسب اندام داروهاي گياهي و طب سنتي سلامت

چگونه سینه های بزرگ داشته باشیم؟ راهکارهای طبیعی و خانگی برای بزرگ کردن سینه

تقویم فارسی اندروید

هر زنی تمایل دارد یک سینه بزرگ و خوش فرم داشته باشد و این دلیلی است که ما برخی از روشهای خانگی را برای بزرگ کردن سینه پیشنهاد می کنیم تا نتایجی سریع و ایمن به دنبال داشته باشد. از زمان باستان، این سینه های بزرگ نماد زیبایی و همچنین زنانه بودن یک زن است.

بزرگ کردن سینه

برخی از زنان به طور طبیعی با سینه های بزرگ متولد شده اند، در حالی که خانم هایی هستند که نسبت به اندازه بدن خود سینه کوچکتری دارند.

ساختار پستان از بافت چربی، غدد لنفاوی و همبند ساخته شده است. بافت پستان در دوران بلوغ، دوره قاعدگی، حاملگی و حتی یائسگی تغییر خواهد کرد. در مرحله بلوغ، پستان به تغییر هورمون در بدن واکنش نشان می دهد و شروع به رشد می کند. پروژسترون و استروژن 2 هورمون اصلی هستند که مسئول رشد سینه می باشند. همچنین، ژنتیک و تغذیه به شدت در تعیین اندازه پستان برای زنان موثر است.

در حال حاضر، روش های متعددی برای بزرگ کردن سینه از تزریق هورمونی گرفته تا قرص ها و کرم ها و حتی جراحی های گران قیمت وجود دارد. با این حال، روش های طبیعی نیز وجود دارد که میتواند شما را به نتایج قابل توجهی برساند.

چرا سینه برخی از افراد خیلی کوچک است؟

اندازه ​​سینه های شما توسط تعداد مشخصی از عناصر تعیین می شود که عمدتا شامل هورمون ها، ژنتیک و تاریخچه پزشکی گذشته است. به عبارت دیگر، هر کسی که سینه های کوچکی دارد، باید به دلیل ژنتیک باشد. اگر چنین است، می توانید اندازه سینه های خود را کمی افزایش دهید.

با این وجود، اگر به دلیل هورمون ها اندازه سینه هایتان کوچک است، احتمالا بزرگ کردنش کمی آسان می شود. اما اگر به تاریخ پزشکی گذشته تان مربوط باشد چگونه است؟ خوب، این باعث می شود تقریبا غیرممکن باشد که اندازه سینه ها را افزایش دهید.

به یاد داشته باشید که ژنتیک یکی از دلایل اصلی است که اغلب زنان به خاطر آن سینه های کوچک دارند. این بدان معناست که شما از فردی از خانواده، اندازه پستان را به ارث می برید.

همچنین عدم تعادل هورمونی ممکن است به داشتن سینه کوچکتر منجر شود. این نوع هورمون هایی که سینه ها را ایجاد می کنند اغلب پروژسترون و استروژن هستند. بنابراین هنگامی که شما دارای کمبود یکی از این دو هورمون اولیه هستید، سینه های کوچکتری خواهید داشت.

اگر بدن به طور پیوسته چربی ها را بسوزاند، احتمال بیشتری دارد که سینه های کوچکی داشته باشید. این به خاطر بافت سینه های شماست که چیزی جز چربی نیستند.

در اینجا بهترین درمان های طبیعی خانگی برای بزرگ کردن سینه وجود دارد که برای شما راحت است تا بتوانید اندازه سینه و همچنین اعتماد به نفس تان در مقابل دیگران را افزایش دهید.

روش های طبیعی برای بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه ها

1. نقش ورزش در داشتن سینه های بزرگ

بعضی از تمرینات خاص در ورزش بدنسازی مانند بنچ و پرس سینه، با فشار عادی و فشار به دیوار، به کمک فشرده سازی قفسه سینه می توانند به طور قابل توجهی به بزرگ کردن سینه ها کمک کنند. برای شروع ورزش بدنسازی و آشنایی با ورزش های رشد دهنده سینه خود میتوانید برنامه فیتنس کار را روی گوشی خود نصب کرده و ورزش کردن را در خانه یا باشگاه شروع کنید. برای نصب این برنامه می توانید اینجا کلیک کنید.

این تمرینات نیاز به حرکت شانه ها و بازوها دارد که به نوبه خود پوست و همچنین بافت ماهیچه ای را در سینه بهبود می بخشد. در نتیجه، سینه های شما بزرگتر خواهد شد. این تمرین ها را هر روز 30 دقیقه انجام دهید. برای انجام تمرین به درستی، شما نیاز به آموزش از مربیان حرفه ای دارید.

ورزش می تواند از بسیاری جهات به نفع زنان باشد، نه تنها به شما کمک می کند تا اندازه سینه تان را بهبود بخشید، بلکه به شما کمک می کند تا با ناراحتی های ناشی از قاعدگی به طور موثر برخورد کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه ورزش هایی برای درمان درد قاعدگی مناسب است لطفا با مربی خود مشورت نمایید.

2. بزرگ کردن سینه با ماساژ

ماساژ دادن سینه هایتان به طور مرتب می تواند اندازه سینه را به شدت افزایش دهد. ماساژ به 2 روش به شما کمک خواهد کرد. اول از همه، گردش خون را بهبود می بخشد و در مرحله دوم، بافت های پستان را گسترش می دهد بنابراین آنها را قوی تر و بزرگتر می کند. شما می توانید از روغن بادام یا روغن زیتون برای ماساژ سینه استفاده کنید.

نحوه ماساژ سینه ها برای داشتن سینه های بزرگ :

  • مقداری از روغن را روی کف دست خود بریزید و آن را بین دستان تان گرم کنید.
  • دستان خود را روی سینه هایتان قرار دهید و رو به داخل با حرکات دایره ای آن ها را ماساژ دهید.
  • هر صبح زود 100 تا 300 دایره و دوباره قبل از خواب این حرکت را انجام دهید.
  • یک تا دو بار در روز برای 1 تا 2 ماه تکرار کنید.

3. دانه شنبلیله

طبق گفته متخصصین گیاهان دارویی، دانه شنبلیله یکی از مواد تشکیل دهنده برتر در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه است. این گیاه هورمون هایی مانند پروژسترون و استروژن را به منظور بزرگ کردن سینه ترویج می کند. علاوه بر این، حتی می تواند تولید شیر را برای مادران شیرده نیز افزایش دهد.

نحوه استفاده:

¼ فنجان پودر دانه شنبلیله را با مقداری آب مخلوط کنید تا تبدیل به خمیر شود. خمیر را روی سینه خود اعمال کنید و آنها را به آرامی ماساژ دهید. بعد از 10 دقیقه، با آب آن را تمیز کنید. دو بار در روز این کار را انجام دهید.
راه دیگر این است که هر روز با استفاده از روغن شنبلیله سینه ها را ماساژ دهید و یا می توانید 2 قسمت از لوسیون بدن را با یک قسمت از عصاره دانه شنبلیله مخلوط کرده و ماساژ دهید.
شما می توانید دانه شنبلیله  را در رژیم غذایی روزانه خود استفاده کنید یا بعد از مشاوره با پزشک 3 بار در روز از مکمل های آن مانند قرص ها استفاده کنید.

4. نقش دانه رازیانه در داشتن سینه های بزرگ

این یکی از بهترین محرک ها در فهرست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه است. غنی از فلاونوئید هاست و میتواند سطح استروژن بدن شما را افزایش دهد و همچنین بافت پستان را به رشد تشویق کند. علاوه بر این، همچنین تولید شیر در مادران شیرده را افزایش می دهد.

نحوه استفاده از دانه رازیانه :

یک قاشق غذاخوری روغن کبد ماهی کاد را با 2 قاشق چای خوری دانه رازیانه مخلوط کرده و آن را در یک ظرف حرارت دهید. پس از اینکه دانه ها قرمز شدند، آن را تحت فشار قرار داده و اجازه دهید سرد شود. سینه های خود را به آرامی با استفاده از آن روغن به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید. بعد از 30 دقیقه، با استفاده از آب گرم تمیز کنید. یک تا دو بار در روز برای 1 تا 2 ماه انجام دهید.
همچنین می توانید هر روز چای رازیانه مصرف کنید. به منظور تهیه چای، یک قاشق چای خوری دانه رازیانه را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید و به مدت 10 دقیقه دم کنید. پس از آن، آن را صاف کرده و مصرف کنید.

بزرگ کردن سینه

5. شبدر قرمز

ماده 4 phytoestrogens از شبدر چیزی است که آن را در لیستی از داروهای خانگی برای بزرگ شدن پستان قرار می دهد. اعتقاد بر این است که اندازه سینه را افزایش داده و همچنین استحکام آن را به طور طبیعی زیاد می کند.

نحوه استفاده:

  • 1 تا 2 قاشق چای خوری گل خشک را در آب داغ بریزید.
  • اجازه دهید حدود 30 دقیقه دم بکشد.
  • آن را فشار داده و 2 تا 3 بار در روز مصرف کنید.
  • برای چند ماه این کار را انجام دهید.

6. پیوراریا میریفیکا

دلیل وجود این گیاه در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه این است که می تواند اندازه سینه های شما را تا 80٪ افزایش دهد. حاوی فیثواستروژن هایی مانند ژنیت سین، میزوسترول و دئوکسی میروسترول است که می تواند به شما کمک کند سطح هورمون در بدن شما را متعادل نگه دارید، بنابراین رشد سالم سینه را تحریک می کند.

نحوه استفاده:

اشکال متعددی از مکمل پیوراریا میریفیکا مانند صابون، ژل، کرم های موضعی و حتی قرص ها و کپسول ها در بازار وجود دارد. توصیه می شود 250 میلی گرم دو بار در روز مصرف کنید. در مورد محصولات موضعی، شما می توانید دو بار در هر روز برای حدود 5 دقیقه اعمال کنید. برای دستیابی به نتایج مورد نظر، این روش ها را حداقل 3 ماه انجام دهید.

7. داشتن سینه های بزرگ با روغن گندم

این روغن را می توان در فرایند بزرگ کردن سینه ها استفاده کرد. استفاده از آن در ماساژ دادن سینه ها، جریان خون را در سینه ها افزایش داده، آن را تغذیه کرده و همچنین اکسیژن مورد نیاز برای متابولیسم مناسب را بهبود می بخشد. علاوه بر این، غنی از ویتامین E است که برای حفظ سفتی سینه مفید عمل می کند.

نحوه استفاده:

سینه های خود را با حرکت دایره ای و با چند قطره روغن گندم به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید.
2 تا 3 بار هر روز برای 1 ماه این کار را انجام دهید.

8. گیاه ساپالمتو یا نخل اره ای

یکی دیگر از گیاهان عجیب و غریب در لیست درمان های خانگی برای بزرگ کردن سینه است. اسیدهای چرب و مواد مغذی در آن می تواند رشد بافت پستان را تحریک کند، بنابراین ظاهر و اندازه سینه های شما را بهبود می بخشد.

شما می توانید این گیاه را در چای، قرص یا کپسول های موجود در بازار پیدا کنید.

نحوه استفاده:

برای دو ماه 2 تا 3 فنجان چای مصرف کنید.
در مورد این مکمل، می توانید 160 میلی گرم که حاوی لیپید ها و استروئید های 85 تا 95 درصد  استبرای دو بار در هر روز مصرف کنید اما فقط پس از مشاوره با پزشک، مصرف آن را شروع کنید.

9. یام وحشی

ماده ای در فهرست داروهای خانگی برای افزایش اندازه پستان که توسط پزشکان طب سنتی پیشنهاد شده است، یام وحشی است. با phytoestrogens، می تواند شما را در رشد بافت سینه کمک کند.

نحوه استفاده:

شما می توانید مکمل های خود را از هر کپسول یا چای دریافت کنید.
همچنین شما می توانید سینه های خود را با کرم آن ماساژ دهید که به پروژسترون برای جذب بهتر کمک می کند. انجام دو بار در روز برای دو ماه نتیجه می دهد.

10. ریشه گیاه قاصدک برای بزرگ کردن سینه ها

گیاهی باورنکردنی در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه است که به طور قابل توجهی در رشد بافت و سلول های پستان کمک می کند.

نحوه استفاده:

شما می توانید هر روز دو بار چای مصرف کنید و یا کپسول های آن را با میزان 525 میلی گرم برای یک بار در هر روز مصرف کنید.

تربچه

11. تربچه

عناصر تهاجمی قوی تربچه می تواند کمک کند که تحریک جریان خون به بافت های پستان شود، بنابراین افزایش اندازه پستانرا به طور طبیعی به دنبال دارد. دلیلش این است که تربچه در لیست داروهای خانگی برای افزایش پستان توصیه می شود و به عنوان بهترین روش برای بهبود اندازه سینه به طور موثر و افزایش گردش خون به طور طبیعی در منطقه پستان شناخته شده است.

12. مصرف موز برای داشتن سینه های بزرگ

موز به عنوان یک آرامش دهنده طبیعی برای ماهیچه ها شناخته می شود و همچنین غنی از پتاسیم و منیزیم است که می تواند به طور موثر اندازه سینه های زنان را به طور طبیعی بهبود بخشد. به همین دلیل است که موز در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه ضروری است. با این حال، برای بهترین نتیجه، شما باید موز رسیده فیبری را به جای موز گوشتی انتخاب کنید.

13. اسموتی خانگی

همانطور که می دانید میوه ها می توانند شما را در افزایش چگالی عضله در ناحیه سینه حمایت کنند، پس این چیزی است که نباید از لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه فراموش کنید.

شما می توانید ½ قاشق غذا خوری پودر کتان را با ½ فنجان ماست ساده و کم چرب، 1 ​​برش خیار، 1 برش کیوی، 1 برش پرتقال، یک فنجان گریپ فروت و چند عدد توت فرنگی را در یک مخلوط کن بریزید و روزانه مصرف کنید.

فرآورده های لبنی

14. مصرف فرآورده های لبنی جهت بزرگ کردن سینه ها

مصرف محصولات لبنی یک رژیم غذایی است که نباید از فهرست داروهای خانگی برای بزرگ شدن سینه نادیده گرفته شود. این محصولات غنی از چربی ها هستند که کمک قابل توجهی برای رشد بافت پستان خواهند داشت.

15. گیاه دونگ کوئی

آخرین گیاه در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه متعلق به دونگ کوئی است. این گیاه در تنظیم تولید استروژن موثر است که برای بزرگ کردن سینه به طور طبیعی می تواند مفید عمل کند. علاوه بر این، زنانی که در مورد اندازه سینه به علت عدم تعادل هورمون مشکل دارند، قطعا می توانند این گیاه را به کار گیرند زیرا می تواند کنترل و تراز هورمون را تنظیم کند.

16. نقش آب پیاز در داشتن سینه های بزرگ

شما ممکن است این را به عنوان یک روش معقول در لیست ما از داروهای خانگی برای افزایش سایز سینه نگاه نکنید، درست است؟ برای انجام این کار به درستی، بیایید مخلوط عسل، زردچوبه با آب پیاز را به طور مستقیم به سینه بمالید. چنین مخلوطی می تواند به سفت کردن سینه کمک کند و سپس اندازه آن را افزایش دهد.

اگر می خواهید به نتیجه قابل ملاحظه ای دست یابید، سعی کنید قبل از اینکه به خواب بروید، این درمان را به کار برید و آن را تا صبح که از خوب بیدار می شوید در همان حال بگذارید. بعد، مخلوط را با آب گرم بشویید. حتما استفاده از آب پیاز به دلیل بوی آن کمی برای شما سخت خواهد بود اما دو ماه تحمل کنید تا نتایج قابل توجهی را به زودی مشاهده نمایید.

17. گیلاس و توت فرنگی

واضح است که گیلاس های تازه و توت فرنگی، داروهای خانگی اصلی برای بزرگ کردن سینه هستند که نمی توانید از دست بدهید. این دو مورد در مورد افزایش سایز سینه ها بسیار مناسب اند. چطور؟ این به این دلیل است که آنها مسئول افزایش آزاد سازی هورمون استروژن هستند.

علاوه بر این، استروژن به عنوان هورمون جنسی زن شناخته شده است که به خوبی برای رشد سینه های شما عمل می کند. تنها کافیست یک فنجان توت فرنگی یا گیلاس را به طور روزانه میل کنید که در طول چند روز نتیجه را مشاهده خواهید کرد.

18. عدس قرمز

عدس های قرمز (همچنین به عنوان دال عدس شناخته می شوند) عمدتا در دسترس هستند و در میان بسیاری از داروهای خانگی برای بزرگ شدن سینه با قیمت ارزان قرار می گیرند. ابتدا، شما باید مقداری عدس قرمز را در آب ولرم به مدت 1 تا 2 ساعت خیس کنید.

سپس شما می توانید آنها را بکوبید تا تبدیل به خمیری یکدست شوند. شما می توانید این مخلوط را روی تمام قسمت های سینه بگذارید و نیم ساعت صبر کنید تا خشک شود و سپس شستشو دهید.

19. روغن اسطوخودوس و درخت چای

ترکیبی از روغن اسطوخودوس و روغن درخت چای یکی از موثر ترین روش های خانگی برای افزایش سایز سینه می باشد که شما نمی توانید از دست بدهید. آنچه شما به سادگی باید انجام دهید این است که مخلوط روغن درخت چای و روغن اسطوخودوس را در مقادیر برابر به درستی به روی سینه بمالید و همچنین برای مدت ده دقیقه اجازه دهید در همان حالت بماند و فراموش نکنید که آن را با آب گرم شستشو دهید. این نوع درمان مطمئنا به شما یک نتیجه قابل توجه می دهد که شما می خواهید این مراحل را هر روز حداقل تا 1 ماه تکرار کنید.

20. ریشه مارشمالو

گفته می شود یکی از محبوب ترین داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه عصاره ریشه مارشمالو است. برای افزایش اندازه سینه ها، اجازه دهید دو روش جداگانه معرفی کنیم. برای اولین روش، می توانید عصاره ریشه مارشمالو را برای دو ماه استفاده کنید.

راه دوم این است که از کمپرس مارشمالو به روی سینه ها استفاده نمایید. عصاره ریشه مارشمالو  را به یک حوله اضافه کنید
و اجازه دهید که حوله به مدت سی دقیقه روس سینه ها باشد. این نوع درمان باید حداقل یک ماه برای نتایج مطلوب تکرار شود.

22. برگ آب تره

آیا شما به دنبال برخی از داروهای خانگی برای افزایش سایز سینه یا روش های گیاهی هستید؟ اگر چنین است، می توانید از استفاده از برگ های آب تره مطمئن باشید. این گیاه به عنوان یک منبع غنی از ویتامین E شناخته شده است که برای بزرگ شدن سینه ها در زنان بسیار مفید است.

آنچه که شما باید انجام دهید این است که از برگ آب تره به مدت یک ماه استفاده کنید تا بهبود قابل توجهی در اندازه سینه را شاهد باشید. قبل از اینکه از آن استفاده کنید، برگ های آب تره باید به پودر تبدیل شوند. پودر برگ آب تره را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید و سپس هر روز می توانید آن را بنوشید.

23. انتخاب لباس زیر مناسب برای داشتن سینه های بزرگ

آیا می دانستید که این یکی از ساده ترین روش های خانگی برای بزرگ شدن سینه است؟ اجازه دهید روی سینه بند مناسب برای سینه خود سرمایه گذاری کنیم! اگر از سینه بندی که خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ است استفاده کنید، سینه ها ظاهر بدی از آنچه که واقعا هستند پیدا می کنند. علاوه بر این، پوشیدن مناسب سینه بند، سینه ها را قادر می سازد تا به طور طبیعی بزرگ شوند.

اما اگر سینه بند های اشتباه را انتخاب کنید، می تواند موجب ناراحتی شما در طول روز شود و همچنین رشد سریع سینه ها را کاهش دهد. علاوه بر این، این سینه ها نیاز به حمایت کافی دارند تا بتوانند آزاد باشند. از جنس خوب غافل نشوید تا بدن تان بتواند نفس بکشد.

24. عسل و تخم مرغ

این یک درمان خانگی موثر است که می تواند به طور طبیعی به افزایش اندازه سینه شما کمک کند. یک تخم مرغ را بردارید و با یک قاشق غذاخوری عسل و 1 قاشق غذاخوری شیر مخلوط کنید. این مخلوط حاوی پروتئین است و چربی برای بافت در قفسه سینه جهت افزایش سینه شما مناسب است.

آووکادو

25. آووکادو

شما باید آووکادوی بیشتری بخورید. واقعیت این است که آووکادو برای افزایش کشش بافت های پستان مفید است زیرا غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع می باشد. علاوه بر این، آووکادو حاوی ویتامین A است که می تواند روند توسعه هورمون های جنسی و ویتامین C را ترویج دهد.

نتیجه :

تمام درمان های خانگی برای افزایش سایز سینه در بالا ذکر شد. همه اینها به طور کامل برای استفاده ایمن و طبیعی هستند اما شما نباید از بعضی از این داروها به طور هم زمان استفاده کنید زیرا این امر باعث عوارض غیر منتظره ای خواهد شد.

چه کسی می داند؟ در این مورد، فقط یک روش خاص را انتخاب کنید و برای چندین ماه آن را امتحان کنید تا نتایج مورد نظر را مشاهده نمایید. همانطور که به شدت توصیه می شود، قبل از مصرف بیشتر داروهای گیاهی طبیعی به پزشک مراجعه کنید.

منبع:

authorityremedies

18 دیدگاه

  • سلام ممنونم از همکاری تان کپسول ۵۲۵ کسی استفاده کرده نتیجه داده بی زحمت رهنمایی کنید

  • سلام من یک ماه عرف رازیانه مصرف کردم و داشت عمل میکرد ولی بعد از یک ماه کل صورتم جوش زد و هنوزم دستم بهش بنده . من باید حتما عرق رازیانه رو بخورم ولی همین ک جوش میزنه بده لطفا بهم بگید چکار کنم خیلی ممنون

  • کپسول ۵۲۵ ریشه قاصدک هم خوبه باعث رشد سینه بافت سینه میشه

    • از کجا تهیه کنیم داروخانه یا عطاری؟

    • کپسول ۵۲۵ باید بری داروخونه بگی کپسول ۵۲۵میخام؟؟؟؟

  • سلام مطالب که خیلی خلاصه و مفید بود و امیدوارم ک تاثیر هم داشته باشه . من میرم مصرف میکنم و بعد نتیجه رو برا کاربرها قرار میدم

  • ممنون از سایتتون دوماه دیگه جواب گرفتم بعد دوباره میام برا نظر

  • سلام رازیانه اتفاقا برای تنظیم شدن عادت ماهانه و هورمون بسیار مفیده .من وقتی قبل عادت میخورم درد بسیار کمی رو نسبت به قدیم که نمیخوردم تجربه میکنم.

  • کدومششش خیلی از همه تاثیرگذار تره که تمرکزمونو بزاریم رو اون؟؟!

    • ببخشید انجام دادین جواب داد کدوم از روش هارو انجام دادین؟!

  • با سلام.در جواب کاربر محترم خانم ندا باید بگم که رازیانه برای تنظیم هورمون های زنانه مفید است و در باز شدن قائدگی و تنظیم عادت ماهانه خانم ها بکار میره…فقط در زمان عادت بدلیل افزایش و رقیق کردن خون نباید مصرف بشه اونایی که خونریزی و درد شدید دارن

    • من از اول سینه های بزرگی داشتم وقتی تو سن رشد بودم لاغر بودم ولی سینه هام بزرگ و سفت بود طوری که به چشم همه میومد بعد ها بخاطر پشت کنکور موندن چاق شدم و سینه هام خیلی بزرگ تر شدن و بازم سفت بودن و خوش حالت…الان 26 سالمه و بعد از کرونا بدی که گرفتم کاهش وزن زیادی داشتم ,11 کیلو وزن کم کردم و خیلی لاغر شدم سینه هام خیلی کوچیک شده الان و شل…از هیکلی که الان دارم راضی هستم منتها سینه هامو دوست ندارم. میخوام مثل قبل باشه…امکانش هست که سینه هام دوباره بزرگ و خوش حالت بشه؟ یا دیگه مث قبل نمیشه؟!☹️

  • واقعا سپاسگزارم
    اولین سایتی بودید که مطلبش واقعا مفید بود و تکراری نبود، و همچنین به طور دقیق توضیح دادید

    • مصرف موادی که توصیه شده مثل رازیانه باعث تغییر هورمونی و اختلال در پریود و اثر موقت بر حجم سینه میشن.

18 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی