دنياي خوانندگان دنياي موسيقي

معرفی گروه بی تی اس bts

تقویم فارسی اندروید

بی‌تی‌اِس _BTS، مخفف (Beyond The Scene) در زبان کره‌ای: 방탄소년단 نام یک گروه هفت نفره ی کره ای است که با نام بنگتن بویز Bangtan Boys نیز شناخته می‌شود. این هفت پسر جوان که هنر اصلی انها خوانندگی (رقص) است در سال 2010 زیر نظر شرکت بیگ هیت اینترتینمنت Big Hit Entertainment جذب و استخدام شدند و در سال 2013 شروع به کار کردند. هرچند که اعضای نهایی گروه در سال 2012 مشخص شد و 7 نفر به طور قطع انتخاب شدند.

بی تی اس
بی تی اس

اعضای گروه BTS شامل است از

کیم نام-جون (RM)

کیم نام جون (Kim Nam-joon) که با نام هنری ار_ام (RM) هم شناخته می‌شود متولد 12 سپتامبر 1994 میلادی (21 شهریور 73) اهل کره ی جنوبی است. او اولین نفری است که به گروه بی تی اس پیوست و رپر، ترانه‌سرا و آهنگساز است. همچنین به زبان انگلیسی مسلط بوده و لیدر گروه بی تی اس است. RM علاوه بر فعالیت‌هایش در گروه BTS به صورت انفرادی هم فعالیت‌هایی دارد و تاکنون برای 162 آهنگ ترانه‌سرایی و آهنگسازی کرده است.

کیم نام-جون (RM)
کیم نام-جون (RM)

کیم سوک-جین (Jin)

کیم سوک جین (Kim Seok-jin) که با نام جین (Jin) هم شناخته می‌شود متولد 4 دسامبر 1992 (13 آذر 71) اهل کره ی جنوبی ( گواچون استان گیونگی-دو ) است. جین پیش از پیوستن به گروه بی تی اس در رشته بازیگری تحصیل کرده است و تصمیم داشت برای بازیگری به کمپانی دیگری بپیوندد، تا اینکه کمپانی بیگ‌هیت پیشنهاد متفاوتی به او می‌دهد. جین اکنون ترانه‌سرا ، وکالیست و بزرگترین فرد گروه از لحاظ سنی است.

جین در تی‌سی کندلر (TC Candler) سال 2019 رتبه ی 44 از 100 چهره برتر را کسب کرد.

کیم سوک-جین (Jin)
کیم سوک-جین (Jin)

مین یون-گی (Suga)

مین یون-گی (Min Yoon Gi) که با نام هنری شوگا (Suga) هم شناخته می‌شود متولد 9 مارس 1993 (18 اسفند 71) است. شوگا رپر، ترانه‌سرا و آهنگساز است و علاوه بر فعالیت‌هایش در گروه BTS به عنوان آهنگساز و ترانه‌سرا برای دیگر خوانندگان هم فعالیت‌هایی دارد. او تاکنون آهنگساز و ترانه‌سرای بیش از صد اثر بوده است. شوگا برای کارهای انفرادی‌اش از اسم مستعار آگوست دی (Agust D) استفاده می‌کند.

مین یون-گی (Suga)
مین یون-گی (Suga)

جانگ هو-سوک (J-hope)

جانگ هو-سوک (Jung Ho-seok) که با نام هنری جی هوپ J-Hope هم شناخته می‌شود متولد 18 فوریه 1994 (29 بهمن 72) است. جی-هوپ رپر، وکالیست فرعی، ترانه‌سرا، آهنگساز و یکی از بهترین رقصنده های گروه است است. جی هوپ پیش از پیوستن به BTS، عضو گروهی زیرزمینی برای رقص بود.

علاقه شدید جی-هوپ به رقص او را به تلاش برای خوانندگی و تست دادن برای کمپانی بیگ‌هیت مشتاق کرد. جانگ هو-سوک پس از RM و شوگا سومین نفری است که به گروه BTS پیوست.

جانگ هو-سوک (J-hope)
جانگ هو-سوک (J-hope)

پارک جی-مین (Jimin)

پارک جی-مین (Park Ji-min) که با نام جیمین (Jimin) هم شناخته می‌شود متولد 13 اکتبر 1995 (21 مهر 74) است. جیمین وکالیست، ترانه‌سرا و رقصنده است. او در دبیرستان هنر تحصیل کرده و به آموزش رقص‌های پاپینگ و لاکینک پرداخته است و همچنین بهترین رقصنده مدرن مدرسه خود بوده است.

تا اینکه یک روز یکی از معلمان او، جیمین را به تست دادن برای کمپانی بیگ‎‌‌هیت تشویق می‌کند و او در سال 2012 به عنوان کارآموز پذیرفته می‌شود و در سال 2013 به عنوان یکی از اعضای BTS آغاز به کار می‌کند.

جیمین در تی‌سی کندلر سال 2019،رتبه ی 19 از 100 چهره برتر را کسب کرد.

پارک جی-مین (Jimin)
پارک جی-مین (Jimin)

کیم ته-هیونگ (V)

کیم ته-هیونگ (Kim Tae-hyung) که با نام هنری وی V هم شناخته می‌شود متولد 30 دسامبر 1995 (9 دی 74) است. V وکالیست‌، ترانه‌سرا و بازیگر است. او در کودکی علاقه زیادی به خوانندگی و نواختن ساکسیفون داشت. تا اینکه یک روز ته-هیونگ برای حمایت یکی از دوستانش به همراه او به کمپانی بیگ‌هیت می‌رود تا دوستش تست بدهد، اما یکی از کارکنان بیگ‌هیت با دیدن ته-هیونگ او را تشویق می‌کند که او هم تست بدهد و همین مسئله او را به عضوی از گروه BTS بدل کرد.

کیم ته-هیونگ (V)
کیم ته-هیونگ (V)

جئون جونگ-کوک (Jungkook)

جئون جونگ-کوک (Jeon Jung-kook) که با نام جیمین (Jungkook) هم شناخته می‌شود به لحاظ سنی کوچک‌ترین عضو  BTS و متولد 1 سپتامبر 1997 (10 شهریور 76) است. جونگ‌کوک وکالیست و ترانه‌سرا است. او در کودکی آرزو داشت که بازیکن بدمینتون باشد، اما بعدا با دیدن خواننده G-Dragon در تلویزیون تصمیم گرفت که به این حرفه بپردازد.

او در سال 2011 در یک برنامه استعدادیابی در شهر دگو شرکت کرد و در حالی که تصور می‌کرد انتخاب نخواهد شد از 7 کمپانی موسیقی دعوتنامه دریافت کرد. جونگ‌کوک در نهایت با دیدن RM کمپانی بیگ هیت را انتخاب کرد.

جئون جونگ-کوک (Jungkook)
جئون جونگ-کوک (Jungkook)

افتخارات

بی‌تی‌اس با فروش بیش از ۲۰ میلیون آلبوم در جدول موسیقی گائون، پرفروش‌ترین گروه هنرمند در تاریخ کرهٔ جنوبی است و آلبوم نقشهٔ روح: ۷ پرفروش‌ترین آلبوم این کشور است.

این گروه نخستین و تنها گروه هنرمند آسیایی و غیرانگلیسی‌ زبان است که هنرمند سال جهان آی‌اف‌پی‌آی (2020) نامیده شد و در فهرست تورهای برتر هنرمندان در دههٔ 2010 بیلبورد (در رتبهٔ 45) قرار گرفت.

تورهای bts

  • تور گلولهٔ سرخ سال 2014_2015
  • تور ژاپنِ بیدار شو: چشمانت را باز کن سال 2015
  • تور زیباترین لحظه در زندگی روی صحنه سال 2015_2016
  • تور بال‌ها 2017
  • تور جهانی عاشق خودت باش 2018_2019
  • تور نقشهٔ روح 2020

در حین اجرای تور جهانی عاشق خودت باش، اولین گروه هنرمند آسیایی و غیرانگلیسی‌ زبان بود که در ورزشگاه ومبلی به اجرا پرداخت و تمام بلیط‌ های آن را فروخت و با برگزاری کنسرت در ورزشگاه رز بول، رکورد پردرآمدترین فعالیت در تاریخ این ورزشگاه را شکست.

بی‌تی‌اس به‌عنوان _رهبران نسل بعد_ بر روی جلد بین‌المللی مجله ی تایم ظاهر شد، همچنین در فهرست‌های 25 فرد تأثیرگذار اینترنت (2017-2019) و 100 فرد تأثیرگذار در جهان (2019) این مجله نیز قرار گرفت و عنوان شاهزاده‌گان پاپ به آن‌ها داده شد.

شاهزاده‌گان پاپ
شاهزاده‌گان پاپ

فوربز کره از بی‌تی‌اس به عنوان تاثیرگذارترین چهره‌های کره در سال 2018 و 2020 نام برد، همچنین بی‌تی‌اس به‌عنوان یکی از پردرآمدترین چهره‌های جهان، در رتبه ی 43 از 100 ستارهٔ ثروتمند فوربز (2019) جای گرفت.

فوربز کره
فوربز کره

طبق گزارش‌هایی در سال 2019، بی‌تی‌اس سالانه بیش از 4٫65 میلیارد دلار، یعنی 0٫3 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور، برای اقتصاد کره ی جنوبی ارزش دارد و یک نفر از هر 13 توریست خارجی را به کره ی جنوبی جذب می‌کند. بی‌تی‌اس همچنین یکی از عوامل اصلی افزایش ناگهانی فروش جهانی موسیقی به 19 میلیارد دلار در سال 2018 بود.

به‌دنبال تأسیس کمپین ضد خشونت عاشق خودم هستم که با مشارکت یونیسف انجام شده‌بود؛

یونیسف bts
یونیسف bts

اعضای بی‌تی‌اس به‌عنوان سخنران در هفتاد و سومین و هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یافتند و جوان‌ترین افرادی بودند که به‌خاطر مشارکتشان در گسترش فرهنگ و زبان کره‌ای، نشان لیاقت فرهنگی را از رئیس‌جمهور کرهٔ جنوبی دریافت کردند.

bts
bts

بهترین آهنگ‌های بی تی اس که فوق العاده عمل کردند شامل است از:

  • پسری با عشق (Boy With Luv)
  • آیدول (Idol)
  • دی‌ان‌ای (DNA)
  • عشق تقلبی (Fake Love)
  • مایک دراپ (Mic Drop)
  • خون، عرق و اشک‌ها (Blood, Sweat & Tears)
  • نجاتم بده (Save Me)
  • برای من حرومش کن (Waste It on Me)
  • درستش کن (Make It Right)
  • بهت نیاز دارم (I Need You)

لوگوی بی تی اس

لوگوی بی تی اس را می توان یکی از منابع مهم درامد گروه محسوب کرد چرا که این لوگو را میتوان بر روی بسیار از محصولات مشاهده کرد همانند کیف، کفش، لباس، لوازم تحریر، کلاه ، عروسک ، جواهرات و …

لباس ورزشی با لوگوی بی تی اس
لباس ورزشی با لوگوی بی تی اس
لایت بمب های گروه بی تی اس مخصوص کنسرت
لایت بمب های گروه بی تی اس مخصوص کنسرت
دستبند با طرح عروسک های بی تی اس
دستبند با طرح عروسک های بی تی اس
محصولات ارایشی و بهداشتی بی تی اس
محصولات ارایشی بهداشتی بی تی اس

نمونه تولیدات داخلی کشور با لوگوی بی تی اس

کیف با طرح بی تی اس
کیف با طرح بی تی اس

 

ماگ با طرح لوگو و امضای اعضای بی تی اس
ماگ با طرح لوگو و امضای اعضای بی تی اس
لباس با طرح بی تی اس
لباس با طرح بی تی اس
پیکسل های طرح بی تی اس
پیکسل های طرح بی تی اس

 

بیشتر طرفداران گروه بی تی اس (ارمی army) علاقه مند به خریدن این محصولات با لوگو و تصاویر افراد گروه هستند، از همین جهت فروشندگان این محصولات از طریق ارمی ها می توانند درامد خوبی به دست اورند. گر چه محصولات اورجینال بسیاری وجود دارد اما موارد غیر اصل بسیاری هم تولید میشوند.

لوگوی اصلی گروه بی تی اس bts

لوگوی بی تی اس
لوگوی بی تی اس

لوگوی army یا فن های بی تی اس

این لوگو مخصوص طرفداران بی تی اس است و از طرفی کامل کننده ی لوگوی اصلی است که وابستگی و اتحاد بین گروه و طرفداران را به نمایش می گذارد.

ارمی بی تی اس
ارمی بی تی اس

42 دیدگاه

  • آخه به تو چه که اونا چی میپوشن یعنی انقدر حسودی که به این هفت تا فرشته حسودیت میشه عوضی هیتر

  • من نه هیتر ام ن طرفدار ولی قبول دارم هر کسی یه علاقه ای داره و هیچکس حق هیت دادن به طرف رو نداره. لطفا این دعواهای بچه گانه رو تموم کنین لطفا

  • وایی میشه دهن کثیفتون و ببندین

  • من نفهمیدم کی هیت داده هر چی تو نظرات میگردم پیدا نکردم ??
    با کی دارین میجنگین

  • هیترا احمق اصلان من برای چی گوش میدم به این حرفای زشت هیترا ما هممون آدم هستیم چرا حرفای بد مینزینن هیترا گوش بدین ما آرمی ها بی تی اس رو دوست دارم و شما حق ندارید اینجوری حرف بزنی اگه اینجوری حرف بزنی ما آرمی ها ول نمی کنیم تا هالشو بگیریم ?پس اینجوری حرف نزن هیترا میگن آرمی ها همشون بچه هان نه خیر ما آرمی ها هممون بزرگیم و شما حق ندارید به بی تی اس یا آرمی حرف های بد بزنین چون ما ول نمی کنیم من خیلی هارو دعوا کردم حتی خوانده ام باهاشون دعوا کردم چون ما هممون آدم هستیم

  • هر کی یه سلیقه ای داره دلیل نمیشه توهین کنی
    کسی که ازاین چیزا بدش میاد همچین چیز هایی رو هم سرچ نمیکنه پس تو خودت سرچ کردی حالا چرا روی بقیه صفات بد میزاری سایت ها به زور که نمیخواد عکسی رو بهت نشون بده تو خودت سرچ کردی عکسشون اومد .

    • دقیقا راست میگی خودت سرچ میکنی سلیقه‌ی خودته

  • بیا پایین سرمون درد گرف اول برو ببین دهنت تمیزه که اسمشون رو به زبونت میاری البته فک نکنم اینجور باشه چون بوی گندش تا اینجا هم میاد لطفا ببند دهنتو هیتر عوضی

    • قلب و روحت پر از نفرت است هر هنرمند و یا هم بازیگر آرایش می‌کند و آدام ها نورمال هم در زنده گی روزمره خود و هنرمند ها ‌
      و بازیگران ایرانی از آرایش بیشتر استفاده می‌کند نسبت به کره ها و همچنان جراحی بینی را نپرس .

    • کصخلی؟ قطعا
      اخه تو روسننه مرتیکه گراز
      کی از تو نظر خواست؟:|
      اون بدن و قیافه خودشه دوست داره همچین باشه اخه تو از اینوره آب چی زر زر میکنی؟
      هیچی جنسیت نداره
      فقط دارین الکی الکی خودتونو با یه مشت کصشر قانع میکنین
      شما هنوز تو دورانه خودتون موندین و بهتون پیشنهاد میکنم از اون تو درنیاین چون واقعا دنیای بیرون از ذهنه شما واستون ضرر داره وقتی هنوزم نمیتونی بفهمی که تو چیزی که به تو مربوط نیست دخالت نکنی

    • بدترین ادم ادم هایی هستند که انرژی منفی تولید میکنند

    • فاحشه تویی بدبخت نه اونا تویی که چون خودت بدبخت بی چاره ای نمیتونی خوشبختی دیگران رو ببینی هیتر بدبخت

    • عزیزم بهتره از این به بعد ساکت شی چون ببین یه چیزی میگم مناسب سنت نباشه بچه
      فاحشم خودتی خاک تو سرت با اون تربیتت،
      از این به بعد دهنتو می‌بندی وگرنه یا کاری می کنم از متولد شدنت پشیمون بشی بدبخت

  • من یکی دیگه داره حالم از این پسرای دختر نما به هم می خوره هر سایتی می رم همش قیافشون میاد جلو چشمم اگه
    می خواستم کره زندگی کنم اونجا بودم?

    • اول فرق بین پسر و دختر وجود ندارد خداوند به شما عقل بدهید تا احترام به دیگر انسان ها را یاد بگیرید و اگر کسی را خوش ندارد می‌توانند نادیده بیگیرین و حرف زشت نزنید .

    • پسرای دخترنما؟ تو هنوزم نفهمیدی که تو چیزی ک به تو مربوط نیست دخالت نکنی؟ چرا فکر میکنین مرد بودن به ریش و پشم داشتنه؟ کصخلی؟ رسما کصخلی
      همتون کصخلین
      خداشفاتون بده

    • من فکر نکنم برای اونا نظر شما مهم باشه و بهتره بهشون احترام بذارین ;)⁩

    • زشتی غیبت کردن برابر زشتی خوردن گوشت برادر مردس(قران)

    • منم از آدمهای مثل شما حسود خسته شدم چیکار کنم

    • اولن ک ریدی با این طرز فکرات دومن نظر ادمی مث تو ن برا اونا مهمه ن برا آرمیا و اینکه خوشت نمیاد ازشون دلیل نمیشه بهشون توهین کنی مگه مرد بودن بودن فقط ب داشتن ریشه اصن یه طرز فکرای مضخرفی دارین خدایی برین خودتونو نگاه کنین اول بعد بیایین واسه قیافه بقیه نظر بدین یکم شعور داشتن هم بد نیس

    • هرچی هستن از تو اسکل که بهترن گوه خور حرومی تو قیافت خیلی خوبه که حالت از قیافه خودت به هم نمیخوره هیتر بدبخت اصلا کره لیاقت تورو نداره
      از خداتم باشه بیان جلو چشمت حرومزاده پدرسگ تخم جن
      فاک یو بچ کصخل

    • با سلام…به عنوان یه آرمی(چقد پروعم ۶ روزه آرمی شدم?)میخوام بگم دوست عزیز(ینی هیتر گرامی?)همه ی کشورا که مثل ایران نیستن.توی کره آرایش آزاده و اشکالی نداره ولی تو ایران نمیشه چون توی فرهنگمون نیست.بیایم هیت چرتو پرت ندیم?ممنون.و اینکه یه چیز دیگه….مجبور نیستی به چهره ی خوشمل پسرام نگا کنی ???همه جا عکساشون پره چون اونا خعلی خوبن.
      اگه خوشتون نمیاد هیت ندین ما آرمی ها(لشکر آرمیون???)ناراحت می شیم.بازم ممنون که چرتو پرتامو خوندین?

    • بیا پایین بچه سرمون درد گرفت
      روانی تو خودت به الاغ انسان نمیایی?
      ببینا به حرف گربه سیاه بارون نمیاد
      بهتره زیاد شر و ور نگی وگرنه دهنتو کاه گِل میگیرم
      از حالا مهم نی چه گوهی هستی
      اما بدون با حرف های تو فقط خودت نابود میشی مام سبک
      ما رو بخیر تو رم به هر قبرستونی که میری
      در تیمارستان هیترای روانی به روت بازه

    • زر نزن گلم کاري نکن بگم قیافه خودت عین عنه چون کسی که این حرفو میزنه یا عین سگ گوه یا عین گوه بد بو انقد گوه اضافی نخور تو که عن هستی بیشتر عن میشی

    • واا دختر نما چیه؟ ببین عزیزم در هر کجای جهان هر سلبریتی یا فرد مشهوری وقتی میخواد بیاد جلوی دوربین یا ملاقات با مردم، گریم میکنه… حالا کره ای ها مدل گریمشون اینجوریه شبیه ارایشه. چطور بازیگرا و خواننده های ایرانی یه من کرم و… میزنن به صورتشون و مو رنگ میکنن دختر نما نیستن. اینکه میگی هرجا میرم بی تی اسه خب اره قبول دارم اینستا رو باز میکنی بی تی اس میاد پینترست میری تو اکسپلورا بی تی اس میاد ولی خب این به خاطر اینه ک اونا خیلی خوبن و طرفدار های زیادی دارن و تو کل جهان زیاد دربارشون سرچ میشه… تو اگر از بی تی اس یا هر خوانتده دیگه ای که خوشت نمیاد میتونی اهنگاشونو گوش ندی احتیاجی نیست اینجوری حرف بزنی هیچ کس مجبورت نکرده.

    • اهان باشه تو درست گفتی بهتره که این دنیا ترک کنی چون جای ادمای بیشوری مثل تو نیست اره داشم

    • احمق کره ایا کلا ژنتیکشون همینجوری همینشکلین بیبی فیس بدون مو سفید مفید ، اگرم فیلم کره ای دیده باشی همشون همینشکلین مگه دست خودشونه

    • لطفا دهنتو ببند و برو تو کوچه بخور کلوچه:)?

    • ببند دهنتو …. اگه نمیخوای وارد سایتا نشو تا نبینیشون .
      شما تازه به دوران رسیده ها عقلتون شله حرف نزنید تا ابروی خودتونو حفظ کنید .
      وگرنه به زر زر های شما که نمیشه گفت هیت ….

    • بی سواد نیستی کورم که نیستی پس چرا اون بالارو که نوشته معرفی گروه بی تی اس ندیدی و وارد سایت شدی؟چاقو که نزاشتن رو گلوت!!
      بعدشم ظاهر اونا به توعه عوضی ربطی نداره
      شما هیترا میگین آرمیا وحشین ولی خودتون که بدترین ما حداقل میخوایم از علایقمون دفاع کنیم شما از کی دفاع میکنین؟!ماکه نیومدیم بهتون چیزی بگیم ته تهش اول خودتون کرم ریختین مام جوابتونو دادی پس وحشی بازی از شماس

    • کی از تو نظر خواست احمق
      برو گورتو گم کن از این سایت به تو چه نفهم خررررر
      بی ادب بی نزاکت
      تو دوست نداری خره
      به تو چهههههههه
      برو گورتو پیدا کن برو توش

    • آخه کونی بازم اونا مثل دخترن ولی توکه مثل یه عنه بی ارزش که حتی ارزش متولد شدن هم نداره این وسط چه کونی میخوری لاشی کیری
      آرمیون عزیز یه پیام هم به شما این رو به این هیترای حرومی بگید
      آرمی بودن لیاقت میخواد
      هیتر بودن خیریت میخواد
      کسایی که آرمین لیاقت دارن
      کسایی که هیترن خریت دارن
      پس….سلام خر
      راستی خر رو بدنام نکنم
      پس
      چطوری آشغال

42 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی