روانشناسي و سلامت روان سلامت

اگر مردي اين كارها را كرد، بدانيد عاشق شما شده…

بسیاری از زنان در واژه ها و کلماتی که مردان به کار می برند به دنبال آن هستند که ببینند مرد مورد نظرشان به طرف آنها جذب شده است یا نه...
تقویم فارسی اندروید
بسیاری از زنان در واژه ها و کلماتی که مردان به کار می برند به دنبال آن هستند که ببینند مرد مورد نظرشان به طرف آنها جذب شده است یا نه.
 عشق مردان-7ganj.ir
زمانیکه پای جذب شدن مردان به میان می آید،بهتر است که ببینیم زبان بدن مرد چه می گوید به جای اینکه به کلماتش توجه کنیم. زمانیکه مردان به طرف کسی جذب می شوند معمولا زبانشان بسته می شود و ممکن است گیج و سردرگم به نظر برسند.به هر حال در اینجا به قسمتهایی از زبان بدن مردان اشاره می کنیم که زمانیکه به طرف شما جذب شدند برای تان کاملا مشخص شود:

چشم ها:

چشمان او به سمت شما دوخته می شود ، عمیق نگاه می کند و تا اعماق روح شما را می کاود. مردمک های چشمش سوسو زده و می درخشد،و علاقه زیادی دارند که با شما صمیمی شوند. اگر چشمان مرد مورد نظرتان در اطراف اتاق می چرخد و اغلب نگاهش نگران است این یعنی اینکه مرد شما به دنبال چیزی یا کسی دیگر می گردد

دهان:

زمانیکه مردی به طرف شما جذب شود ،لبخند او حقیقی و واقعی به نظر می رسد. زمانیکه به زور لبخند بزند و بخندد به معنی آن است که او با زور و اجبار سعی دارد که مودب به نظر برسد.
 

شانه ها:

مردان شانه های مربع شکلی دارند و اغلب زمانیکه با زنی که دوستشان دارند صحبت می کنند شانه هایشان به طور ناخودآگاه انعطاف پذیر به نظر می رسد.او خود را طوری قرار می دهد که شما در مقابل و در مرکز او قراربگیرید تا او بتواند براحتی روی شما تمرکز داشته باشد.

بازوها:

بازوهای بسته نشان دهنده وجود یک مانع است ، پس بازوهای باز نشان دهنده صمیمیت و نزدیک شدن بیشتر است، چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ احساسی و یکی از شفاف ترین نشانه های جذب شدن مردان است. مواجه شدن با مردی که بازوهایشان از یکدیگر باز است به آن معنی است که او می خواهد شما را با آغوش باز بپذیرد.

دستان:

جدا از دستان عرق کرده ، دست ها می تواند به شما نشان دهد که مرد مورد نظرتان به شما جذب شده است یا نه؛زمانیکه او انگشتان دستش را داخل موهایش می کند یا آن را روی لباسش می کشد ، یعنی اینکه او سعی دارد که به بهترین شکل در مقابل شما ظاهر شود. ممکن است بازوی شما را در حین صحبت کردن لمس کند و این نشان دهنده صمیمیت و نزدیکی بیشتر با شماست.

پاها:

پاها او را به کجا می برد؟اگر او سعی دارد که برنامه هایش را به گونه ای تنظیم کند که همیشه نزدیک شما باشد ، مهم نیست که شما کجا می روید ،او سعی خود را می کند که به شما برسد و در کنار شما باشد.خواه برای اولین بار باشد که شما او را ملاقات می کنید یا تصادفا جائیکه شما رفته اید ظاهر شده باشد ، همیشه این فرصت وجود دارد که او برای دلیلی بخواهد کنار شما باشد.

خرامیدن:

زمانیکه از مقابل مردی رد می شوید که به طرف شما جذب شده است ، شاید مرد در جلو شما قدم زنان بگذرد و بگذرد، با سینه ای جلو داده و شانه های به عقب رفته؛این همان حالتی است که وقتی زنی به طرف شما جذب می شود با سینه های جلو سعی در خرامیدن در مقابل شما را دارد. این کاری است که همه افراد در مقابل جنس مخالف خود انجام می دهند.

رفتار:

زمانیکه مرد مورد نظر شما سعی می کند که در مقابل شما مانند یک جنتلمن رفتار کند و درها را برایتان باز می کند یا کمک تان می کند که کت تان را به تن کنید ، در واقع سعی دارد که نشان دهد که به شما اهمیت می دهد و دوست دارد زندگی را برایتان ساده تر کند. همچنین این کار به شما نشان میدهد که مادر وی او را درست تربیت کرده ، اما مطمئن شوید که این کار نشان دهنده این باشد که او واقعا به شما علاقمند شده است و فقط ادب وی را در مقابل یک خانم نشان نمی دهد.

شخصیت:

اغلب مردان سعی می کنند علاقه خود را پشت مخ زدن های احمقانه پنهان کنند. ممکن است برای تان جک بگویند ، شما را غلغلک دهند یا به شوخی شما را دست بیندازند تا شما را به خنده وادارند .البته ، مردی که ذاتا آرام باشد ممکن است آرام بگیرد چرا که می هراسد.

کلمات:

زمانیکه مردی از شما تعریف می کند ، این یکی از نشانه های خوب علاقمندی او به شماست. مراقب باشید که وی با تعاریفی که از شما می کند از طریق ظاهر و حرفهای شما به طور درستی شخصیت تان را شناخته باشد. در حالیکه جذابیت فیزیک یک الزام برای برقراری یک ارتباط است اما او باید از درون شما نیز به خوبی آگاه باشد تا این رابطه با دوام و پابرجا باقی بماند.
عشق مردان-7ganj.ir
منبع: ileev.com

115 دیدگاه

  • سلام ببخشین یکی همه اخلاقیات رو داره و من احساس میکنم عاشقمه و اینکه خیلی تو محل کارم به من خیره میشه و وقتی حرف میزنم بهم خیلی توجه میکنه
    چیکار کنم؟؟

  • ولی با بخش زر نزدن پری خانم موافقم.
    این چی بود گفتی آخه
    ۳بار این حرف و بزنی میری جهنم بدبخت

115 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی