روانشناسي و سلامت روان سلامت

اگر مردي اين كارها را كرد، بدانيد عاشق شما شده…

بسیاری از زنان در واژه ها و کلماتی که مردان به کار می برند به دنبال آن هستند که ببینند مرد مورد نظرشان به طرف آنها جذب شده است یا نه...
تقویم فارسی اندروید
بسیاری از زنان در واژه ها و کلماتی که مردان به کار می برند به دنبال آن هستند که ببینند مرد مورد نظرشان به طرف آنها جذب شده است یا نه.
 عشق مردان-7ganj.ir
زمانیکه پای جذب شدن مردان به میان می آید،بهتر است که ببینیم زبان بدن مرد چه می گوید به جای اینکه به کلماتش توجه کنیم. زمانیکه مردان به طرف کسی جذب می شوند معمولا زبانشان بسته می شود و ممکن است گیج و سردرگم به نظر برسند.به هر حال در اینجا به قسمتهایی از زبان بدن مردان اشاره می کنیم که زمانیکه به طرف شما جذب شدند برای تان کاملا مشخص شود:

چشم ها:

چشمان او به سمت شما دوخته می شود ، عمیق نگاه می کند و تا اعماق روح شما را می کاود. مردمک های چشمش سوسو زده و می درخشد،و علاقه زیادی دارند که با شما صمیمی شوند. اگر چشمان مرد مورد نظرتان در اطراف اتاق می چرخد و اغلب نگاهش نگران است این یعنی اینکه مرد شما به دنبال چیزی یا کسی دیگر می گردد

دهان:

زمانیکه مردی به طرف شما جذب شود ،لبخند او حقیقی و واقعی به نظر می رسد. زمانیکه به زور لبخند بزند و بخندد به معنی آن است که او با زور و اجبار سعی دارد که مودب به نظر برسد.
 

شانه ها:

مردان شانه های مربع شکلی دارند و اغلب زمانیکه با زنی که دوستشان دارند صحبت می کنند شانه هایشان به طور ناخودآگاه انعطاف پذیر به نظر می رسد.او خود را طوری قرار می دهد که شما در مقابل و در مرکز او قراربگیرید تا او بتواند براحتی روی شما تمرکز داشته باشد.

بازوها:

بازوهای بسته نشان دهنده وجود یک مانع است ، پس بازوهای باز نشان دهنده صمیمیت و نزدیک شدن بیشتر است، چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ احساسی و یکی از شفاف ترین نشانه های جذب شدن مردان است. مواجه شدن با مردی که بازوهایشان از یکدیگر باز است به آن معنی است که او می خواهد شما را با آغوش باز بپذیرد.

دستان:

جدا از دستان عرق کرده ، دست ها می تواند به شما نشان دهد که مرد مورد نظرتان به شما جذب شده است یا نه؛زمانیکه او انگشتان دستش را داخل موهایش می کند یا آن را روی لباسش می کشد ، یعنی اینکه او سعی دارد که به بهترین شکل در مقابل شما ظاهر شود. ممکن است بازوی شما را در حین صحبت کردن لمس کند و این نشان دهنده صمیمیت و نزدیکی بیشتر با شماست.

پاها:

پاها او را به کجا می برد؟اگر او سعی دارد که برنامه هایش را به گونه ای تنظیم کند که همیشه نزدیک شما باشد ، مهم نیست که شما کجا می روید ،او سعی خود را می کند که به شما برسد و در کنار شما باشد.خواه برای اولین بار باشد که شما او را ملاقات می کنید یا تصادفا جائیکه شما رفته اید ظاهر شده باشد ، همیشه این فرصت وجود دارد که او برای دلیلی بخواهد کنار شما باشد.

خرامیدن:

زمانیکه از مقابل مردی رد می شوید که به طرف شما جذب شده است ، شاید مرد در جلو شما قدم زنان بگذرد و بگذرد، با سینه ای جلو داده و شانه های به عقب رفته؛این همان حالتی است که وقتی زنی به طرف شما جذب می شود با سینه های جلو سعی در خرامیدن در مقابل شما را دارد. این کاری است که همه افراد در مقابل جنس مخالف خود انجام می دهند.

رفتار:

زمانیکه مرد مورد نظر شما سعی می کند که در مقابل شما مانند یک جنتلمن رفتار کند و درها را برایتان باز می کند یا کمک تان می کند که کت تان را به تن کنید ، در واقع سعی دارد که نشان دهد که به شما اهمیت می دهد و دوست دارد زندگی را برایتان ساده تر کند. همچنین این کار به شما نشان میدهد که مادر وی او را درست تربیت کرده ، اما مطمئن شوید که این کار نشان دهنده این باشد که او واقعا به شما علاقمند شده است و فقط ادب وی را در مقابل یک خانم نشان نمی دهد.

شخصیت:

اغلب مردان سعی می کنند علاقه خود را پشت مخ زدن های احمقانه پنهان کنند. ممکن است برای تان جک بگویند ، شما را غلغلک دهند یا به شوخی شما را دست بیندازند تا شما را به خنده وادارند .البته ، مردی که ذاتا آرام باشد ممکن است آرام بگیرد چرا که می هراسد.

کلمات:

زمانیکه مردی از شما تعریف می کند ، این یکی از نشانه های خوب علاقمندی او به شماست. مراقب باشید که وی با تعاریفی که از شما می کند از طریق ظاهر و حرفهای شما به طور درستی شخصیت تان را شناخته باشد. در حالیکه جذابیت فیزیک یک الزام برای برقراری یک ارتباط است اما او باید از درون شما نیز به خوبی آگاه باشد تا این رابطه با دوام و پابرجا باقی بماند.
عشق مردان-7ganj.ir
منبع: ileev.com

115 دیدگاه

  • سلام من به يه نَفَر علاقه مند شدم حدود يه سالى ميشه بدون اينكه اون فرد بدونه خب يعني شرايط جورى هست كه من نميتونم بهش إبراز علاقه كنم چون ايشون استاد من هست و فكر ميكنم بخاطر جو كاملا ادارى هستش ولي خب توجهى كه به من داره فكر ميكنم بيشتر از بقيه هست ولي حرف نميزنه و فقط با چشماش با من ارتباط برقرار ميكنه و حدودا نه سالي از من بزرگه

  • و اینو یادم رفت که فکر میکنم این کاراش و اینا فقط برای اینه که مشتری سابقشم هست. خودمم دیدم که با دیگران زیاد گرم نمیگیره و سعی میکنه در مورد موضعی سر صحبت رو باهام باز کنه. بازم ممنون. منتظرم.خواهش میکنم زود جواب بدید.

    • پریا خانم برو بهش بگو و ازش بپرس که ایا کسی تو زندگیش هست یا نه بهش بگو همیشه بخاطر اون میرفتی مغازش

  • سلام.۱۵ سالمه.خب شاید از نظر بعضیا کوچیک باشم برای عشق و عاشقی.ولی خب عشق … وقتی بخواد به وجود بیاد سن و موقعیت نمیشناسه یهو میفهمی که عاشق شدی.
    دو سال پیش من از یه مغازه گوشی خریدم. اون موقع اون اونجا نبود.حدود یک سالی شد که اومد و من برای تعمیراتی گوشیم میرفتم. اوایل چیز خاصی نبود. بعد از چند بار رفتن دیدم خیلی عوض شد. بیشتر تحویلم میگرفت و حال و احوال پرسی میکردی. دوستمم که همش درموردش باهام شوخی میکرد.بعد یه مدت دیدم اصلا نمیتونم تو فکرش در بیام فک میکردم عاشقش شدم به دوستم گفتم گفت برا اینکه مطمئن بشی که هوس نیست تا یک ماه نرو پیشش. واقعا برام سخت بود. به هر بهانه ای میشد میرفتم مغازش تا ببینمش … یا حتی از دور باید میدیدمش کارم شده بود فقط از دور دیدنش. تا یک ماه نتونستم تحمل کنم روز بیستم رفتم مغازش تا دیدمش دلم یه جوری شد. قلبم محکم میزد.دستام میلرزید و عرق میکرد.همش نگام میکرد و میدید که اینجوریم همش لبخند میزد. بعدش گفتم شاید هوسه و کمتر میرفتم و سعی میکردم که فراموشش کنم. تا اینکه مغازش عوض شد و فهمیدم کجاس.نمیدونم چرا هر وقت میخواستم فراموشش کنم خودش میومد جلوم. یه بار دیگه با دوستم رفتم برا دیدنش بازم همون ماجرا. نمیتونم فراموشش کنم.سعی میکنم کمتر برم بیرون و یا وقتی میرم از جلو مغازش رد نشم.چند تا خواستگار خوب اومده برام ولی همشونو رد کردم و بیشترم دعوا کردم با خانوادم. یکی از خواستگارام خیلی سمجه و هنوز ولم نکرده. و من نمیدونم چه جوری بگم من درگیرم. نمیدونم عاشقشم یا نه. خیلی بد گیر کردم.نمیدونم چیکار کنم. لطفا راهنماییم کنید. دارم دیوونه میشم. ممنون. و اینکه من فقط اسمشو میدونم. سنشم فک کنم ۲۳&۲۴ میخوره.

    • و اگر شرایطش اوکی بود و قبول کرد سعی کن بهش زیاد نگی که دوسش داری شاید اگه بدونه خیلی دوسش داری ازت خواسته های بیجایی داشته باشه یا عذابت بده

  • سلام دختری 24 ساله هستم تو فضای مجازی تخصصی از یه آقایی خوشم اومده در واقع هم رشته ای هستیم و با توجه به مطالبی که می نویسن عاشق شخصیت و طرز فکرشون شدم خیلی خیلی شبیه من فکر می کنن الان حدود دو سال هست که فقط اینطوری می شناسمشون و ایشون یه مدت قبل بهم پیام خصوصی فرستادن و حالمو پرسیدن. خیلی خوشحال شدم و منم مودبانه جواب دادم ولی نمیدونم که آیا ایشون هم از من خوششون میاد یا نه؟؟ اینو اضافه کنم که منم فعال هستم و عقایدم رو همیشه می نویسم یعنی اگه مطالب منو خونده باشن می فهمن که شبیه خودشون فکر می کنم… آیا باید کاری کنم یا منتظر باشم نمی خوام دختر بی شخصیتی بنظر بیام خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین.

    • سلام دوست عزيزم به نظر من ايشون هم از شما خوشش مياد فقط ميترسه پيشنهاد دوستي و مطرح كنه و باعث ناراحتي شما بشه و اينجوري شما رو از دست بده به همين خاطر هست كه پيشنهادي نميده
      به نظرم يعي كنيد بهش با رفتارتون نشون بديد كه شما هم مشتاق رابطه ي جدي تري هستيد

  • سلام مدت یک سال است با مهندس هواپیمایی آشنا شدم اون هم در فضای مجازی . ما بعد ها هم رو در یک پرواز دیدیم . او از اول قبل از دیدار به من علاقه نشان داد. در اون پرواز همش کنارم بود و با من حرف میزد .
    وقت پیاده شدن اومد پایین هواپیما و من رو بدرقه کرد
    و وقتی به خانه رسبدم با من تماس گرفت و پرسید رسیدم یا نه . از طرفی ادعا کرد که من را با چشم دل دیده نه با چشم عادی .
    حال این که بهم گفته اگر تو را دوباره در قرار بعدی ببینم حتما بغلت میکنم و میبوسمت .
    یاد دارم میگفت اگر همسرم بودی میدونستم عاشقانه من را دوست داری و ….
    حال با او قرار دارم باهاش برم بیرون لطفا بهم بگید آیا این شخص قصد سو استفاده را دارد ؟؟
    خیلی میترسم

    • سلام دوست عزيز
      هيچ وقت به اين راحتي با حرف هاي عاشقانه يك مرد اجازه نديد شما رو لمس كنه
      مردها هميشه چون ميدونن زن ها احساسي هستند با الفاظ اون ها رو فريب ميدن به نظر من پيشنهادش و رد كنيد و اجازه بديد يه مدت خودش و به شما ثابت كنه الان خيلي زود به نظر من

  • سلام من دختری هستم 20ساله با آقایی حدود 1ساله در ارتباطم ایشون رو خیلی خیلی بهش علاقه داشتم اما متوجه شدم که نامزد داره اما هر بار ک خواستم جدابشم ایشون مانع شد رفتارش نشون میده دوسم داره اما هیچوقت از جدایی از نامزدش با من حرفی نزده و نمیخوادم جدابشه آیا میشه یه آدم عاشق دونفر هم زمان بشه ؟؟؟؟

    • محاله که یک مرد عاشق دونفر باشه! مطمین باش این آقا فقط قصد شوم داره.اگه آدم بود به نامزدش خیانت نمیکرد.البته اینم بگم به جز شما هم کسای دیگه هم هستن اگه نباشه هم تو اولین فرصت تور میکنه.برو دنبال زندگیت و هر چه زودتر جدا شو ازش.

  • من 8سال عمرو به پای دختری دادم که عمرم بود نفسم بود اما یه شب حرفهای بهم زد که قلبمو شکسته فقط کلی نفرین کرد و گذاشت رفت اون شب صدای خورد شدنمو شنیدم پیش مادرش که رفته بودم جلو گفته بودم من الان دستم خالیه بیکارم قبول میکنین یاعلی رفت الان من داغونم یه سوال خیلی ذهنمو مشغول کرده الان اون حالش چطوره مثل منه روانی شده از دوری گوشه گیر شده فکرمو میکنه هرشب خوابشو میبینم خوابمو میبینه عکسمو نگاه میکنه
    چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • سلام من تقریبا دو ساله که کسی ازم خاستگاری کرده و باهاش پیامی در ارتباط بودم اما چون نمیخواستم ارتباطمون خیلی صمیمی بشه بلاکش کردم الان چهار ماه هست که بدون هیچ خبری گذاشته رفته کانادا و خطشو داده دست پسر عموش اونم شمارشو تو کانادا نداره
    تو حرفا و صحبتاش هیچ وقت از دستم دلگیر نشده بود
    اگه بحثی پیش میومد سریع از دل همدیگه در می اوردیم
    نمیدونم چرا بیخبر گذاشته همه رو

    • سلام مطمعن باشيد نرفته كانادا شمارو پيچونده پسر خاله خودم همينطوري ٤ بار رفته كانادا ????

  • سلام منم تقریبا ی سالی هست ک با ی پسری دوستم رفتارش و حرکاتش همه بهم نشون میده ک واقعا دوسم داری و دوست شدنش با منم ی امر جدی حتی برا ازدواجه اما نمیدونم ک میتونم بطور کامل باورش کنم یا ن اخه بعضی اوقات درباره مسائل مالی خونوادمم ازم میپرسه احساس میکنم بخاطر سرمایم بهم علاقه داره میشه کمکم کنید ممنون

    • سلام دوست من
      الان و در جامعه امروزي مسئله مالي اهميت زيادي پيدا كرده و اصولا مردها تو اين مسئله خيلي كنجكاو هستند
      و اين بيشتر به خاطر كنجكاوي هست تا مسئله مالي
      اين اقا فقط ميخواد بدونه با كسي كه ارتباط داره از چه سطح مالي و اجتماعي هست .

  • سلام من دخترم ما در خوانواده یک پسری داریم که ۱۸سالشه وقتی میریم مهمانی چشماشو از من دور نمی کنه حالا من نمی دونم من دوست داره یانه لطفا به من کمک کنید

  • والا اینکارارو واسه همکلاسیم میکنم و خیلی دوسش دارم ولی افسوس که میترسم بهش بگم هرروز و شبم ازم ورفته شده اگه ن مسئله مالی نبود بهش میگفتم. حیففففففف. که دروغ نمیتونم بگم

  • سلام خسته نباشید راستش من دو ساله با یکی آشنا شدم و تمام اینچیزای که شما گفتی رو در این ادم میبینم،احترام توجه و تعریف،نگاه…،همه جی اوکی اما بعد این همه مدت هیچ حرفی نزده…دخترها خیلی زود امیدوار میشن با هر حرکتی از سمت پسر ولی تمام این ویژگی های که شما گفتید رو در این پسر دیدم،حالا نمیدونم رابطه(یه دوستیه معمولی) رو ادامه بدم یا نه…

  • سلام.من و دوست پسرم تقریبا یه سال هست که باهمیم و وافعا عاشقه همیم در ئاقع پسر خالمه ولی وقتی ک دعوامون میشه خیلی حرف هایی بدی میزنه و وافعا ناراحت میشم و اینکه اصلا بهم اعتماد نداره.منو با بقیه دختر ها مقایسه میکنه و … چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام دوست گرامی
      این مواردی که گفتید خصوصیات تقریبا 90% پسرا هستش ، ولی ما نمیتونیم در مورد دوست شما قضاوت کنیم ، شما باید سعی کنید از این اتفاقات دوری کنید .

    • سلام من 2 ساله با يه پسر دوست شدم اسمش هم اميرحسين هستش اون خيلي دوسم داره و من ازون بيشتر ب نظرتون باهاش ازدواج كنم موندم به اندازه ى چشم هاش بهم اعتماد داره عاشقم عاشققققققققق???????????

115 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی