سلامت سلامت پوست، مو و ناخن مد و زيبايي

فوايد استفاده از كرم دور چشم

چشم، حساس‌ترین بخش بدن است و کاملا واضح است که در مورد مراقبت از آن باید خیلی حواسمان را جمع کنیم. پوست اطراف چشم، حساس‌ترین، نازکترین و ظریف‌ترین پوست است. و برای پوست نازک و ظریف هم، کرم خاص و ملایمی نیاز است.
تقویم فارسی اندروید

چشم، حساس‌ترین بخش بدن است و کاملا واضح است که در مورد مراقبت از آن باید خیلی حواسمان را جمع کنیم. پوست اطراف چشم، حساس‌ترین، نازکترین و ظریف‌ترین پوست است. و برای پوست نازک و ظریف هم، کرم خاص و ملایمی نیاز است.

12891d2792de17676fbc111f8cb511e5

اما اگر مرطوب کننده‌ و ضد آفتاب فعلی شما هیچ ناراحتی‌ای در اطراف چشم‌های شما ایجاد نمی‌کنند، پس احتمالا از آنچه در حال حاضر استفاده می‌کنید راضی هستید.

اما اگر کرم صورت شما مناسب ناحیه‌ی چشمتان نباشد، آنگاه باید برای خرید یک محصول جداگانه برای چشم‌هایتان سرمایه گذاری کنید. کرم چشم، نوع خاصی از مرطوب کننده است و حاوی عناصری مناسب پوست اطراف چشم می‌باشد.

پوست نازک اطراف چشم بیشتر مستعد چروک و خطوط ریز است. بعلاوه، چشم‌ها غدد آبی بیشتر و غدد چربی کمتری دارند، به همین دلیل است که احتیاج بیشتری به مرطوب کردن دارند.

عناصر خاص درون کرم چشم، با چشم مهربانند و اطراف چشم را هدف قرار داده‌اند، یعنی جایی که لوسیون مرطوب کننده‌ی همیشگی شما برایش کافی نیست.

دلیل دیگر برای استفاده از کرم چشم این است که از بوجود آمدن چین و چروک و علائم پیری در اطراف چشم پیشگیری میکند.

لبخند، یکی از چیزهایی است که می‌تواند باعث بوجود آمدن چین در پوست شما شود، پس شروع استفاده از کرم چشم جداگانه از سن بیست سالگی تقریبا حیاتی بنظر می‌رسد.

یک کرم چشم، نه تنها از چین و چروکها جلوگیری می‌کند، بلکه اگر در حال حاضر در اطراف چشمانتان چروکی هم داشته باشید می‌تواند آنرا ترمیم کند! پس با استفاده از کرم چشمی با فرمول ملایم، خطوط ریز را پراکنده و چین و چروکها را درمان کنید.

 كرم دور چشم ، نسب به کرم‌های صورت عادی، سبکتر و رقیق ترند. یک کرم سبک را می‌توانید به راحتی و بدون تقلا به نواحی حساس پوستتان بمالید. کرم چشم، حاوی موادی است که حلقه‌های تیره را روشن کرده و پف زیر چشم را کاهش می‌دهد، چیزهایی که از یک کرم صورت بر نخواهد آمد!

کرم‌های مخصوص چشم از اجزایی تشکیل شده‌اند که معمولا قوی نیستند، و از مواد حساسیت زایی همچون اسانس‌ها دورند؛ یکی از دلایل ملایم و مهربان بودن این نوع کرم‌ها با پوست اطراف چشم همین موضوع است.

مواد تشکیل دهنده‌ی کرم‌های چشم بر روی معضلات خاص چشم‌ها تمرکز دارند، چیزهایی مانند حلقه‌های تیره، پف چشم و چروکهای پاکلاغی گوشه‌های چشم. کرم‌های چشم حاوی کافئین هستند که بهترین گزینه برای درمان پف چشم بحساب می‌آید.

محدوده‌ی چشم میتواند براحتی مستعد سرطان پوست باشد. پس استفاده‌ی از کرم چشم با SPF 30 در هر صبح برای پیشگیری از سرطان پوست هم حیاتی است.

بسیار خب، حالا پیش از اینکه استفاده از آن را در برنامه‌ی مراقبتی روزانه‌ی خود قرار دهید، باید روی محدوده‌ای تستش کنید. مقدار کمی از آنرا روی منطقه‌ی تست مورد نظرتان مالیده و ببینید نتیجه‌اش چیست. اگر قرمزی، جوش، تاول و سوزش دیدید از آن استفاده نکنید. اگر کرمی یافتید که به خوبی جواب داد آنگاه استفاده از آنرا بصورت روزانه شروع کنید.

شما باید هنگام مالیدن کرم چشم، احتیاط‌هایی را هم انجام دهید.

چند نقطه کرم چشم از گوشه‌ی خارجی تا گوشه‌ی درونی چشمتان با ملایمت بزنید. کرم چشم را با استفاده از انگشت حلقه‌تان (انگشت چهارم) دور چشمتان بمالید. دلیل اینکه از این انگشت استفاده می‌کنیم، این است که انگشت چهارم دست، کمترین فشار ناخوداگاه را وارد می‌کند. با ملایمت و بدون حرکت رفت و برگشت، کرم را بمالید.

یک کرم چشم را در رژیم مراقبت‌های زیبایی روزانه‌تان وارد سازید و از چشمانتان در برابر هر پیامدی جلوگیری کنید.

گردآوری و تنظيم: ۷ گنج – اختصاصي 

www.7ganj.ir

یک دیدگاه

  • با تشکر از مجموعه عوامل سایت خوب و پر محتوی 7 گنج
    استفاده از کرم دور چشم را مخصوصا برای سنین بالای 30 سال توصیه میکنم

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی