تناسب اندام سلامت

یک برنامه ی روزانه برای تناسب اندام

تقویم فارسی اندروید

آیا می خواهید تمرینات ورزشی را برای تناسب اندام آغاز کنید؟ آیا نمی دانید دقیقا باید چه نکاتی را رعایت کنید تا زودتر به نتیجه برسید؟ ما به شما می گوییم. در این پست با هفت گنج همراه باشید.

یک برنامه ی روزانه برای تناسب اندام

در این پست ما برای شما یک روز کامل با ورزش را تصویر می کنیم تا بهتر بدانید که اگر بخواهید تناسب اندامتان را به دست آورید لازم است چگونه ساعات خود را بگذرانید. ما برای شما ایده های زیادی داریم که کمکتان می کند تا زودتر و بهتر به نتیجه برسید. ایده هایی مثل قرار دادن عکس تان در شبکه های اجتماعی یا نوع غذاهایی که بهتر است در وعده های روزانه ی خود بگنجانید. اصلا هیچ می دانید همین قرار دادن عکس های خود هنگام تمرین یا عضله های ورزیده تان یا عکس غذاهایی که مصرف می کنید در شبکه های اجتماعی تا چه اندازه می تواند به شما انگیزه بدهد؟ وقتی شما عکس هایتان را برای دیگران به اشتراک می گذارید تشویق و تایید آن ها شما را به ادامه ی راه و انجام تمرینات بیشتر امیدوار می کند. در ادامه یک روز کامل با ورزش را با هم مرور می کنیم.

صبح: پیشنهاد می کنیم صبح خود را با موزیک شروع کنید. آن هم یک موسیقی تند و پر انرژی. انرژی خود را همان اول صبح با یک موسیقی عالی بالا ببرید و با نشاط روز خود را شروع کنید.

صبحانه: هر روز صبح با عشق شیشه ایتان تجدید دیدار کنید. صبح ها به جای خوردن چای یا هر نوشیدنی مضر دیگر یا حتی آب خالی آب میوه بنوشید. این کار علاوه بر بالا بردن کالری بدن شما قند مصرفی بدنتان را هم کاهش داده و در کاهش وزنتان به شما کمک می کند. همچنین شما می توانید آبمیوه تان را با یک لیوان شیر همراه کنید.

ناهار: ناهار خود را با یک غذای مقدی و سالم بگذرانید. در وعده ناهار حتما از یک وعده غذایی سالم و صد البته مقوی استفاده کنید. فراموش نکنید که وعده ی ناهار مهمترین وعده برای تامین نیروی بدنی شماست. همچنین همراه ناهار سالاد نیز بخورید. سالاد میوه بهتر از سالاد سبزیجات است چرا که قند طبیعی بیشتری داشته و نیاز بدن شما را به عنوان یک ورزشکار بهتر تامین می کند.

تمرینات.

به شما پیشنهاد می کنیم روزانه یک ساعت برقصید. رقص مورد علاقه ی خود را پیدا کنید و روزانه یک ساعت آن را انجام دهید. این کار باعث می شود با لذت هر روز اندامتان را ورزش بدهید بدون اینکه از خستگی و فشار تمرین گله ای داشته باشید. شاید رقص یک ورزش حرفه ای نباشد و نتواند عضلات شما را به صورت مترکز و جداگانه و به حد کافی ورزش دهد اما حجم تمرین با یک رقص خوب بالا می رود. البته به شرط آنکه با انتخاب یک آهنگ لایت یا عاشقانه تقلب نکنید. موزیکی را انتخاب کنید که به اندازه ی کافی تند باشد و شما را به وجد آورد.

یوگا: یوگا کار کنید. همه ی ما از تاثیرات مثبت یوگا در تمرکز و حفظ انعطاف بدن آگاهی داریم. یوگا علاوه بر اینکه جسم شما را آماده می کند ذهنتان را هم به آرامش می رساند.

باشگاه: هیچ ورزشکار حرفه ای بدون یک مربی از پس تمریناتش بر نمی آید. اگر به دنبال تناسب اندام هستید و یک بدنساز حرفه ای می باشید یا اگر به هر ورزش دیگری علاقه دارید آن را در باشگاه با امکانات مناسب و زیر نظر یک مربی انجام بدهید.

خواب: اتاق خواب یکی از مهمترین مکان های هر خانه است. اتاق خابتان را راحت و تاریک و گرم و نرم کنید. اتاق خوابتان نباید با نور زیاد مانع خواب راحتتان شود همچنین یک تخت خواب مناسب یکی از نکاتی است که باید به آن ها توجه کنید.

متخصص تغذیه: اگر می خواهید یک ورزش را حرفه ای دنبال کنید حتما با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. وی را از موادی که به آن ها حساسیت دارید و همچنین عادت های تغذیه ای خود و مشکلاتتان هنگام ورزش مطلع کنید. او ریم تغذیه ای که به آن نیاز دارید را به شما می گوید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی