مد و زيبايي

بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان | درین عطر

تقویم فارسی اندروید

خیلی از افراد عادت دارند تا هنگام خرید تمامی فروشگاه‌ها را زیر و رو کنند تا بتوانند بهترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت پیدا کنند! این موضوع به خصوص در فروشگاه‌های عطر و ادکلن و سایر اصناف که اجناس تقلبی هم در بازار دارند، بیشتر به چشم میخورد. امروز در این مطلب قصد داریم بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان و سایر مواردی که در هنگام خرید ادکلن زنانه و مردانه اورجینال باید به آن دقت نمایید را با شما به اشتراک بگذاریم، پس تا انتها همراه ما باشید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن

چرا نباید هرگز به سراغ عطر و ادکلن های تقلبی برویم؟!

عطر و ادکلن

اگر نگاهی به بازار عطر و ادکلن‌ها بیاندازید شاهد این خواهید بود که از همه مدل عطر وجود دارد! یعنی از عطرهای چند هزار تومانی گرفته تا عطرهای چند ده میلیونی! اکثر عطرهای ارزان قیمت تقلبی هستند که با نام‌های دیگری همچون های کپی (High Copy)، تستر، دست‌ساز و … نیز شناخته می شوند. اکثر فروشندگان منصف به شما می گویند که این عطر اورجینال یا تقلبی است اما مشکل جایی است که برخی افراد سودجو و کلاهبردار از این فرصت سواستفاده می کنند.

متاسفانه این موضوع در سال‌های اخیر با افزایش قیمت ارز بیشتر شده است و برخی از این افراد عطرهای تقلبی را با قیمت کمی کمتر از عطر عطر اصلی به عنوان عطر اورجینال به شما می دهند! خیلی باید مراقب باشید تا به دام این افراد سودجو گرفتار نشوید. در ادامه راهکارهایی را برای مقابله با این فروشگاه‌ها و افراد به شما می گوییم.

راهکارهایی خرید عطر و ادکلن اورجینال!

عطر

با توجه و در نظر گرفتن نکات زیر می توانید تا حد زیادی از خرید عطر اورجینال مطمئن باشید و با افراد سودجو و کلاهبردار مقابله نمایید. همچنین مقاله بایدها و نبایدهای استفاده از عطر و ادکلن که نمی دانید، نیز برای شما مفید خواهد بود.

1) توجه به ظاهر عطر

اگر قصد خرید حضوری عطر را دارید، حتما به ظاهر عطر توجه فرمایید. اکثر عطر و ادکلن‌های اورجینال کیفیت بسیار بالایی دارند و حتی از روی کیفیت سلفون و جعبه می توان به اورجینال بودن آن پی برد. اگر عطری سلفون نداشت، به احتمال زیاد یک جای کار مشکل دارد!

2) دقت به قیمت عطر

سعی کنید همیشه از چندین فروشگاه قیمت بگیرید تا رنج حدودی قیمت عطر برایتان مشخص شود. به عنوان مثال نسخه ادوتویلت بلو شنل که جز بهترین ادکلن مردانه فرانسوی است، امروز (30/7/1401) با قیمت سه میلیون و پانصد هزار تومان به فروش می رسد؛ ممکن است این قیمت در فروشگاه‌های مختلف با یک تلورانس حدود 100 هزار تومانی مواجه باشد، اما اگر جایی قیمت پایین‌تری دیدید، حتما به اصالت آن عطر شک نمایید! همیشه این موضوع را مد نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی علت نیست!

3) تطبیق کد شیشه و بطری عطر

تمامی عطرهای اورجینال باید دارای کد یکسان در کف جعبه و بطری عطر باشند. این کد ممکن است به صورت حک شده و یا چاپ شده باشد و معمولا به صورت برچسبی نیست. اگر عطر شما دارای لیبل وزارت بهداشت نیز باشد تا حد زیادی خیال شما راحت خواهد بود و می توانید اصالت آن را در سایت مربوط به این سازمان نیز چک نمایید.

4) بهترین راهکار، خرید از یک فروشگاه مطمئن

شاید بهترین راهکار خرید عطر و ادکلن اورجینال

شاید بهترین راهکار خرید عطر و ادکلن اورجینال را بتوان خرید از یک فروشگاه مطمئن و معتبر دانست. به عبارت دیگر خریدهای خود را از فروشگاهی انجام دهید که به شما ضمانت و گارانتی بدهد. خیلی از فروشگاه‌ها این ضمانت را به شما می دهند و خیال شما را تا حد زیادی آسوده می کنند.

بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان کجاست؟

فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری زیادی در سطح کشور هستند که برخی از آن‌ها حتی تبدیل به برند هم شده اند اما مشکل آن‌ها این است که عطرهای خود را با قیمت بالاتری عرضه می کنند و به قول معروف پول برند خود را نیز دریافت می کنند. با بررسی سایر فروشگاه‌های موجود در ایران به یک نام پر تکرار رسیدیم که اکثر مردم از آن رضایت داشتند؛ فروشگاه درین عطر!

درین عطر یکی از فروشگاه‌های معتبری است که تمامی عطرهای خود را با گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می رساند و این روزها بسیار بر سر زبان‌ها افتاده است. مزیتی که درین عطر نسبت به سایر فروشگاه‌ها دارد این است که علاوه بر گارانتی و تضمین اصالت کالای شما، محصولات خود را با کمترین قیمت در سریع‌ترین زمان به دست شما می رساند! (www.dorinatr.com) اگر شما هم تجربه خرید از این فروشگاه و یا فروشگاه‌های دیگر را داشته اید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نتیجه گیری

امیدواریم این مطلب در رابطه با بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان مورد توجه شما قرار گرفته باشد و توانسته باشید اطلاعات جامع و مفیدی را کسب نمایید. در صورت ابهام و یا هر گونه سوالاتی می توانید در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

2 دیدگاه

2 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی