دكوراسيون و چيدمان

جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی برای تمامی سلیقه‌ها

تقویم فارسی اندروید
کاغذ دیواری

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که به زیبایی منزل و محل کارتان اهمیت می‌دهید و دوست دارید که دیزاین و دکوراسیون داخلی خانه‌یتان همراه با مد روز و سبک زندگی امروزی پیش برود، جای درستی آمده‌اید! چون قرار است در این مطلب به سراغ یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های خانه در زیبا به نظر رسیدن آن – یعنی دیوارهای پذیرایی – برویم و ببینیم که ترند روز، چه پیشنهادهایی برای کاغذ دیواری این بخش از خانه ارائه می‌دهد. تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا با جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی آشنا شویم!

چرا انتخاب بهترین و جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی اهمیت دارد؟

همه ما به خوبی می‌دانیم که خانه‌یمان بازتابی از خصوصیات و سلیقه‌یمان است. در دیزاین خانه، ترجیحات و سلیقه شخصی، سبک زندگی و زیبایی‌شناسی منحصر به فرد خودمان را بیان می‌کنیم. یکی از بخش‌های مهم خانه که در آن شخصیت ما به مهمان‌ها نشان داده می‌شود، اتاق پذیرایی است. پذیرایی قلب خانه است، مکانی که در آن خانواده و دوستان را ملاقات می‌کنیم و دور هم جمع می‌شویم، استراحت می‌کنیم، کار می‌کنیم و لحظات شادی را سپری می‌کنیم.

عناصر زیادی وجود دارد که بر شخصیت اتاق پذیرایی تأثیر می‌گذارند، اما یکی از مهم‌ترین آنها انتخاب کاغذ دیواری مناسب است. دیوارها بخش زیادی از پذیرایی را به خود اختصاص می‌دهند؛ در نتیجه انتخاب و خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری مناسب، اهمیت زیادی دارد و به فضای داخلی آن شخصیت منحصر به فرد می‌دهد. با این حال، در زمان انتخاب و خرید کاغذ دیواری پذیرایی، با دوراهی‌های زیادی مواجه می شویم: جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی چیست؟ چه رنگی را انتخاب کنیم؟ چه مدلی با مبلمان همخوانی دارد؟ در ادامه با جدیدترین کاغذ دیواری‌ها آشنا می‌شویم که به شما کمک می‌کنند تا بر اساس سلیقه شخصی و چیدمان منزل، بهترین را انتخاب کنید.

6 مدل از انواع جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی

  1. کاغذ دیواری داماسک

کاغذ دیواری داماسک

یکی از جدیدترین کاغذ دیواری‌ها برای سالن پذیرایی، کاغذ دیواری طرح داماسک است؛ همان کاغذ دیواری خاص و زیبا با گل‌ها و منحنی‌های تکرارشونده که هم با طرح‌های مدرن و هم سنتی طراحی شده است. در زمان خرید کاغذ دیواری، سخت است که جلوی طرح‌های زیبای داماسک مقاومت کنید و آن‌ها را به عنوان بخشی از دیوار پذیرایی‌تان انتخاب نکنید!

طرح داماسک ابتدا در دوران رنسانس محبوبیت زیادی پیدا کرد و سپس دوباره در اوایل قرن بیستم به عرصه رقابت برگشت و به طرحی محبوب در میان طراحان چاپ تبدیل شد. امروزه، کاغذ دیواری داماسک همچنان حس و حال سنتی خود را دارد و معمولاً با تکنیک‌های طراحی نوین مانند پتینه، با طراحی روز منطبق می‌شود. به همین دلیل این کاغذ دیواری برای خانه‌های مدرن نیز انتخابی شیک و جذاب است.

در زمان خرید پوستر دیواری یا کاغذ دیواری طرح داماسک برای پذیرایی می‌توانید رنگ‌های مختلف، از رنگ‌های خنثی مانند خاکستری و سفید گرفته تا رنگ‌های شاد و تند مانند زرد و نارنجی را مطابق با چیدمان منزل‌تان انتخاب کنید. همچنین، کاغذ دیواری‌های گل داماس در طرح‌ها و الگوهای مختلف با گل‌های بزرگ یا کوچک و محو ارائه می‌شوند که انتخاب آن نیز بستگی به سلیقه شما و چیدمان مدرن یا کلاسیک خانه‌یتان دارد.

  1. کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه ‌بعدی چند وقتی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و یکی از جدیدترین کاغذ دیواری‌های پذیرایی محسوب می‌شود. طراحان داخلی از کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی هم برای پذیرایی‌های کوچک وهم پذیرایی‌های بزرگ استفاده می‌کنند تا جلوه بصری خاصی به فضا اضافه کنند. استفاده از جزئیات پیچیده، سایه‌زنی و جلوه‌های نورپردازی شبیه‌سازی‌شده، همگی به تصاویر پس‌زمینه کمک می‌کنند تا ظاهر دیوار غیرمسطح و برآمده به نظر برسد. دیوار پشت تلویزیون، دیوار پشت مبل و دیوار پشت میز ناهارخوری بهترین انتخاب برای نصب کاغذ دیواری سه ‌بعدی هستند.

کاغذ دیواری سه بعدی عمر مفید بالایی دارد و در صورت نگهداری مناسب می‌توان بیش از 20 سال از آن استفاده کرد. علاوه بر این کاغذ دیواری سه ‌بعدی دارای سطح صافی است که برای نصب روی دیوارهای صاف، دیوارهای چوبی، شیشه، کاشی و سرامیک و … مناسب است.

  1. کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری ساده تک رنگ با طرح‌های مینیمال و متنوع، جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی محسوب می‌شود. چیدمان ساده و مینیمال چند سالی است که از سبک خانه‌های اسکاندیناوی وارد دنیای دکوراسیون داخلی در جهان شده است. سبک مینیمالیستی استفاده از رنگ‌های خنثی یا تک‌رنگ، خطوط تمیز و طرح های ساده است که فضای پذیرایی شما را روشن، و گرم و دلنشین نشان می‌دهد.

کاغذ دیواری‌های تک رنگ، طرح بتن یا سنگ ساده، طرح‌های هنری و محو و طرح‌های ساده و رنگی رنگی از جمله کاغذ دیواری‌های ساده محسوب می‌شوند که در کلکسیون جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی جای می‌گیرند. شما می‌توانید طرح و رنگ کاغذ دیواری ساده را بر اساس سلیقه و چیدمان منزل انتخاب کنید.

  1. کاغذ دیواری طرح طبیعت و منظره

چهارمین طرح از جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی، به کاغذ دیواری یا همان پوستر دیواری طبیعت و منظره مانند کاغذ دیواری‌های طرح گل و درخت، طرح دریا و ساحل و کاغذ دیواری‌های سه ‌بعدی طرح منظره و گل اختصاص دارد. طبیعت، صلح و آرامش را به زندگی ما می‌آورد و می‌تواند الهام‌بخش و یادآور زیبایی دنیای اطرافمان باشد. پوستر دیواری طبیعت می‌توانید همان حس آرامش و زیبایی را در داخل خانه به ارمغان بیاورید.

از مناظر خیره‌کننده و غروب‌های زیبا گرفته تا جنگل‌های سرسبز و رشته کوه‌های باشکوه، کاغذ دیواری طبیعت متناسب با هر سبک و سلیقه‌ای وجود دارد. این کاغذ دیواری‌ها نه تنها به فضای شما جذابیت بصری می‌بخشند، بلکه ارتباطی با دنیای طبیعی ایجاد می‌کنند که می‌تواند تأثیر مثبتی بر سلامت ذهنی و عاطفی شما داشته باشد. بنابراین، اگر به دنبال ایجاد یک فضای آرامش‌بخش هستید، کاغذ دیواری طرح طبیعت جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی است.

  1. کاغذ دیواری راه راه

یکی دیگر از انواع جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی، طرح‌های راه راه است که البته این طرح از قرن سیزدهم میلادی وجود داشته و دوباره ترند شده است. طرح راه راه افقی یا عمودی هم برای خانه‌های مدرن و هم کلاسیک انتخابی جذاب و شیک است.

راه راه‌های محبوب امروزی هم راه راه‌های ساده و سنتی به صورت نوار صاف را شامل می‌شوند و هم راه راه‌هایی که به صورت منحنی طراحی شده‌اند و یا با طرحی مانند گل‌های ریز یا طرح‌های هندسی تزئین شده‌اند. کاغذ دیواری راه راه را می‌توان هم برای تزئین کل دیوارهای پذیرایی و هم برای یک دیوار، مثلا دیوار پشت تلویزیون، استفاده کرد.

نکته جالب این است که استفاده از کاغذ دیواری راه راه عمودی باعث می‌شود که سقف بلندتر دیده شود و راه راه افقی نیز طول خانه را کشیده‌تر نشان می‌دهد. در نتیجه کاغذ دیواری راه راه برای فضاهای کوچکتر انتخابی عالی است.

  1. کاغذ دیواری طرح آجر

کاغذ دیواری طرح آجر

کاغذ دیواری طرح آجر یکی از محبوب‌ترین و جدیدترین انواع کاغذ دیواری پذیرایی است. کاغذ دیواری طرح آجر حس گرما و جذابیت خانه‌های روستایی و جنگلی را به فضای اتاق پذیرایی شما می‌آورد.

کاغذ دیواری آجری را می‌توانید روی تمام دیوارهای پذیرایی نصب کنید یا آن را فقط روی یک دیوار خاص مانند دیوار پشت تلویزیون یا دیوار پشت میز ناهارخوری داشته باشید. کاغذ دیواری سبک آجری هم برای چیدمان خانه‌های مدرن و هم چیدمان کلاسیک و سنتی مناسب است.

خرید و قیمت کاغذ دیواری پذیرایی

در این مطلب با 6 مدل از جدیدترین طرح‌های کاغذ دیواری برای پذیرایی آشنا شدیم. انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای دیوار پذیرایی به سلیقه شما و چیدمان منزلتان بستگی دارد. اما نکته مهمی که در زمان خرید کاغذ دیواری پذیرایی باید در نظر بگیرید، کیفیت کاغذ دیواری‌ها است. یک کاغذ دیواری خوب و باکیفیت با چاپ مناسب و طرح‌های زیبا می‌تواند زیبایی پذیرایی شما را دوچندان کند و تا سال‌ها این زیبایی و جذابیت برای خانه‌یتان باقی بماند.

نکته مهم دیگر در زمان خرید کاغذ دیواری پذیرایی، قیمت آن‌هاست. قیمت کاغذ دیواری‌ها بر اساس جنس و کیفیت متفاوت است و در زمان نگارش این مطلب، به طور میانگین قیمت‌ها متر مربعی 198000 تومان است.

اگر قصد خرید کاغذ دیواری با کیفیت بالا و طرح‌های متنوع و به‌روز را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به وبسایت فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری و پوستر دیواری والینو سر بزنید. این فروشگاه کلکسیونی متنوع از کاغذ دیواری‌های مد روز را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می‌دهد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی