اخبار داغ

فرزند شهید همت: كتاب زندگينامه پدرم كاملا كذب است

فرزند شهید همت ضمن گلایه از انتشار کتاب «همت» شامل زندگی نامه داستانی شهید همت گفت: با همکاری برخی نهادها از انتشار مجدد چنین کتاب کذبی ممانعت می‌کنیم...
تقویم فارسی اندروید
    فرزند شهید همت ضمن گلایه از انتشار کتاب «همت» شامل زندگی نامه داستانی شهید همت گفت: با همکاری برخی نهادها از انتشار مجدد چنین کتاب کذبی ممانعت می‌کنیم…
 شهيد همت

مهدی همت فرزند شهید همت پیرامون جمع آوری کتاب «همت» شامل زندگی نامه داستانی شهید همت اظهار داشت: اکثر مطالب این کتاب کذب و ساخته و پرداخته ذهن نویسنده است و برای انتشار کتاب «همت» از خانواده اجازه‌ و تائیدی گرفته نشده است.

فرزند شهید همت در ادامه پیرامون این مطلب که این روزها اعلام می‌شود چاپ دوم این اثر با ویرایش و اصلاح خانواده منتشر خواهد شد، ابراز داشت: این موضوع هم صحت ندارد و ما کتاب را اصلاح نکرده‌ایم و حتی ویراست دوم هم منتشر نخواهد شد.

وی اضافه کرد: ما با کل کتاب مشکل داریم، البته طی سال‌های گذشته کتاب‌های فراوانی درباره شهید همت نوشته شده که برخی دارای نقاط ضعف و برخی دارای نقاط قوت بوده‌اند اما هیچ یک مروج دروغ و اشتباه نبوده‌اند.

همت در پاسخ به اینکه روایت کتاب داستانی است آیا بر این اساس هم نمی‌توان برخی موارد را عنوان کرد، توضیح داد: وقایع مندرج در کتاب صحیح نیستند، بر این اساس دستور جمع‌آوری آن را صادر کردیم.

گردآوری: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی