سبك زندگي موفقيت در زندگي

راه های کسب درآمد از طریق وبلاگ (طبق نظر 23 بلاگر موفق)

تقویم فارسی اندروید

تا چندی پیش، همه معتقد بودند که کسب درآمد از طریق وبلاگ غیرممکن است اما پس از دیدن ده ها گزارش درآمد از وبلاگ نویسان دیگر، همه و شاید شما را مجذوب خود کرد. شاید اکنون این سوال برای شما پیش آمده است که آیا می توانید به نتایج مشابهی دست پیدا کنید.

در این مقاله، من درس هایی را که از برخی وبلاگ نویسان موفق آموخته ام تلفیق می کنم و شما را راهنمایی می کنم که چگونه از طریق وبلاگ درآمد کسب کنید.

کسب درآمد

چگونه می توان از طریق وبلاگ خود درآمدزایی کرد

یک وبلاگ فراتر از یک وب سایت با کلمات است، یک مارک تجاری است که یک مشکل را حل می کند. هنگام شروع کار، کسب درآمد دشوار است. چرا؟ زیرا هیچ کس به برند شما اعتماد ندارد.

راه حل ساده است، با ایجاد محتوای جذاب مخاطبان زیادی را جذب کنید. هنگامی که میزان بازدید و مشترکان وبلاگ شما افزایش یافت، در اینجا موثرترین راه هایی آمده است که می توانید از وبلاگ خود کسب درآمد کنید.

  1. بازاریابی وابسته
  2. دوره های فروش
  3. مربیگری

طرح های “سریع ثروتمند شوید” به ندرت کار می کنند

برخی معتقدند که موفقیت وبلاگ نویسان شانسی و ساده است، اما این دور از واقعیت است. موفقیت آنها نیاز به فداکاری، نظم و شجاعت برای کار دارد و این جایی است که اکثر مردم به دلیل اینکه نمی خواهند کار را انجام دهند به مشکل برمی خورند.

اولین قدم شما برای کسب درآمد از طریق وبلاگ خود این است که دیگر باور نکنید دستیابی به آن آسان است. ترفند این است که فقط به چند وبلاگ نویس که در موقعیتی هستند که دوست دارید مثل آنها باشید گوش دهید و اقدامات گسترده ای انجام دهید.

ممکن است ماهها یا حتی سالها طول بکشد تا شروع به کسب درآمد کنید.

و وقتی کار سخت می شود، باید ادامه دهید. متوقف نشوید بیاموزید که سفر را بیش از نتیجه دوست داشته باشید و اینگونه یک وبلاگ سودآور ایجاد خواهید کرد.

اجرای مشاوره درست منجر به موفقیت می شود

شما باید از وبلاگ نویسان با پیشینه های متنوع یاد بگیرید.

آنچه که باعث ایجاد انگیزه برای ایجاد یک تجارت آنلاین می شود، ممکن است برای شما الهام بخش نباشد اما برخی از وبلاگ نویسان استراتژی هایی دارند که شما با آنها ارتباط برقرار خواهید کرد.

گام بعدی چیست؟ اقدام برای شروع

(چگونه می توان از طریق وبلاگ کسب درآمد کرد: درسهایی از 23 وبلاگ نویس موفق)

کسب درآمد آنلاین

لیست برخی از با نفوذترین وبلاگ نویسان در زمان امروز را مرور کنید. این احتمال وجود دارد که با چند مورد از آنها ارتباط برقرار کنید. درس های عملی آنها را فرا بگیرید و آنها را در وبلاگ خود به کار ببرید.

این وبلاگ نویسان ممکن است در یک لحظه لامپی را برای شما روشن کنند و زندگی شما را برای همیشه تغییر دهند.

1. گری واینرچاک – کارآفرینی واقع بین که زندگی شما را متحول خواهد کرد

گری یک دانشجو با نمره “D” است که به پدرش کمک کرد فروشگاه مشروبات الکلی شراب خود را به یک تجارت 60 میلیونی تبدیل کند. وی برای راه اندازی آژانس دیجیتال خود که اکنون بیش از 100 میلیون دلار درآمد دارد کسب و کار شراب سازی را ترک کرده است.

امروز، او از طریق وبلاگ، ولاگ و پادکست خود به کارآفرینان در هر سنی الهام می بخشد تا کنترل کامل زندگی خود را با انجام کاری که دوست دارند در دست بگیرند.

درس: حوصله ساختن یک تجارت موفق را داشته باشید.

2. پت فلین – قهرمان آنلاین که ترس از امتحان ایده های جدید ندارد

پت چندین سایت ساخت، نویسنده کتاب های زیادی است و پادکست های زیادی را راه اندازی کرده است. وبلاگ وی یکی از محبوب ترین سایت های وب برای کارآفرینان مبتدی و باتجربه است. با وجود موفقیت پت، او هنوز فروتن است و مایل است به دیگران کمک کند.

درس: اجازه ندهید ترس شما را متوقف کند تا از منطقه آسایش خود خارج شوید.

3. جان لی دوما – کارآفرینی که از طریق صدای خود به دیگران الهام می بخشد

جان میزبان EOFire است، پادکست تجاری برنده جایزه که با کارآفرینان برتر مصاحبه می کند. او با کارآفرینان موفقی مانند گری واینرچاک، تونی رابینز و بسیاری دیگر مصاحبه کرده است. جان همچنین نویسنده کتاب شماره 1 رتبه بندی پادکست در آمازون است. او یک مثال عالی است از آنچه اتفاق می افتد هنگامی که شما رویاهای خود را دنبال می کنید و متعهد باقی می مانید.

درس: یک دوره را تا موفقیت دنبال کنید و روی آن متمرکز باشید.

4. J Money – ستاره پولسازی که باحال بودن را به امور مالی تزریق می کند

جی مانی یک وبلاگ نویس مالی شخصی، برنده جایزه، مشاور شرکت و ستاره پول است. او شخصیتی “سرگرم کننده” را در وبلاگ خود نشان می دهد و احساس “خونسردی” را به امور مالی شخصی اضافه می کند. او بنیانگذار RockstarFinance است، یک دایرکتوری مالی شخصی پر از منابع مفید.

دیدگاه های تازه J درباره پول، روزها شما را به فکر فرو می برد.

درس: از برجسته سازی و ایجاد محتوای جذاب با وبلاگ خود حسابی لذت ببرید.

5. آقای Money Mustache – وبلاگ نویس Badass که سبک زندگی مالی شما را تغییر خواهد داد

هدف Mr.MM این است که به شما کمک کند. او ایده های منحصر به فرد صرفه جویی در هزینه را در آستین خود دارد، از جمله اینکه کاهش هزینه مواد غذایی شما را به نصف و صفحات خورشیدی. در وبلاگ وی هیچ مقاله “عمومی” وجود ندارد، فقط ایده های کامل و خوب فکر شده ای است.

Mr.MM از نظر مالی مستقل است و اگر جرات گوش دادن دارید، مایل است اسرار خود را به اشتراک بگذارد.

درس: بر روی نیازهای خود تمرکز کنید تا سبک زندگی رویایی خود را زندگی کنید.

6. سام – یک وبلاگ نویس متفکر که بینش هوشمندانه ای دارد

سام یک وبلاگ نویس و یک سرمایه گذار در املاک و مستغلات است. وبلاگ وی میلیون ها بازدید داشته و در فوربس، لایف هکر، CNBC و بسیاری دیگر از سایت ها دیده شده است. سام در موضوعاتی مانند املاک و مستغلات، برنامه ریزی بازنشستگی و استراتژی های شغلی ایده می دهد. وبلاگ وی را بخوانید تا بدانید چرا “شایسته خواندن” است.

درس: به سرمایه گذاری خود ادامه دهید تا آمادگی بیشتری برای آینده داشته باشید.

7. جوشوا دورکین – کارآفرین لجوجی که هرگز امید خود را از دست نداد

جوشوا یک کارآفرین و سخنران مشهور است که در نشریات مهم حضور دارد. وی بزرگترین وبلاگ سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را دارد و میزبان پادکست BiggerPockets است.

او بهترین نمونه از مواردی است که وقتی به دنبال آرزوهای خود می گردید، قابل دستیابی است. وبلاگ وی یکی از معدود مواردی است که برای دستیابی به استقلال مالی با املاک و مستغلات به آنها نیاز دارید.

درس: علیرغم اینکه کسی قصد دارد شما را متوقف کند، به هدف خود ادامه دهید.

8. رامیت ثتی – معلم باحالی که به شما کمک می کند تا به سطح بعدی خود برسید

رامیت نویسنده پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز است. او به متفاوت بودن خود افتخار می کند، به همین دلیل دوست دارد 98٪ از مطالب خود را به طور رایگان ارائه بدهد. محتوای او بسیار پر ارزش است و عالی ترین بخش تان را از شما بیرون می کشد.

اگر آماده تسلط بر روانشناسی درونی یا امور مالی خود هستید، به وبلاگ رامیت مراجعه کنید.

درس: همیشه راهی وجود دارد که بخواهید آنچه را دوست دارید بدست آورید، مادامی که مایل هستید آن را در رأس کارهایتان قرار دهید.

9. پائولا پانت – کارآفرینی که در پی دنبال کردن آزادی ریسک عظیمی کرد

پائولا نویسنده، سخنران و علاقه مند به آزادی است. طولی نکشید که به کار “رویایی” خود رسید.

امروز، پائولا با ایجاد بسیاری از راه های درآمد به استقلال مالی رسیده است. سبک نوشتاری جذاب او باعث می شود که باورهای محدود کننده خود را زیر سوال ببرید.

درس: ارزش این را دارد که برای زندگی در سبک زندگی مورد نظر خود خطر کنید.

10. استیو – بازنشسته زود هنگام و نترس از موضع گیری

استیو 30 سال زودتر از آمریکایی های معمولی به استقلال مالی رسید. کارهای او را می توانید در سایت های بزرگی مانند Forbes، Business Insider و بسیاری دیگر پیدا کنید.

در حال حاضر، استیو مطالب مفصلی را در وبلاگ خود می نویسد تا به خوانندگان در دستیابی به استقلال مالی کمک کند. اگر می خواهید پس انداز کنید یا زود بازنشسته شوید، وبلاگ استیو را دوست خواهید داشت.

درس: از قبل برنامه ریزی کنید تا به اهداف مورد نظر خود برسید.

11. رابرت فارینگتون – ملنیال سنسی برای دانشجویان

رابرت مشاور و نویسنده ای است که به عنوان کارشناس پول America’s Millennial لقب گرفته است. اشتیاق او به مدیریت پول در سنین جوانی باعث شد تا وی سرمایه گذاری کالج را ایجاد کند. در وبلاگ وی، منابع خوبی برای خرد کردن بدهی وام دانشجویان و سرمایه گذاری پول خود پیدا خواهید کرد.

درس: در مورد اینکه چگونه می توانید احساسات خود را ابراز کنید ذهن باز داشته باشید.

12. جو اودو – نویسنده ای ریسک پذیر

ریسک کردن کار آسانی نیست اما به هر حال همیشه افراد معدودی هستند که این خطر را انجام می دهند. جو یک وبلاگ نویس، سرمایه گذار و نمونه ای عالی از آنچه افراد ریسک پذیر انجام می دهند است. او پس از ترک شغلی که بیش از یک دهه در آن کار می کرد، قبل از 40 سالگی بازنشسته شد.

وبلاگ جو روش های اثبات شده ای برای ایجاد درآمد منفعل و مدیریت پول شما را به اشتراک می گذارد.

درس: وقتی روزانه آماده می شوید ریسک پذیری آسان تر می شود.

13. اِل مارتینز – زنی فوق العاده با راهکارهایی برای زوج های مبارز

اِل علاقه زیادی به پول دارد، به حدی که بیش از یک دهه است که در مورد امور مالی شخصی می نویسد. او از اینکه به زوجین کمک می کند تا امور مالی خود را در کنار هم بسازند و با یک درآمد زندگی می کنند لذت می برد.

وبلاگ Elle به شما کمک می کند تا از بی پولی جلوگیری کنید، پس انداز خود را افزایش دهید و موارد دیگر.

درس: روش هایی را برای حل مشکلاتی که در آنها وسواس دارید پیدا کنید.

کسب و کار آنلاین

14. لن پنزو – وبلاگ نویسی خلاق که امور مالی شخصی را سرگرم کننده می کند

وبلاگ Len بیش از 9 میلیون بازدید کننده داشته است. او در نشریات مهم مانند نیویورک تایمز، فوربس و بسیاری دیگر حضور داشته است.

لن سوژه های کسل کننده پول را به محتوای جذاب تبدیل می کند که خوانندگان را برای اطلاعات بیشتر به قلاب می اندازد. اگر می خواهید هوشمندانه تصمیمات مالی بگیرید، وبلاگ او را حتماً باید بخوانید.

درس: ایجاد محتوای جذاب برای ایجاد مخاطبان زیاد.

15. فرنوش ترابی – کارشناس امور مالی، الهام بخش زنان برای استفاده کامل از توانایی های خود

فرنوش تا زمانی با استفاده از لباس های قرضی و خوردن غذاهای 5 دلاری ارزان قیمت صرفه جویی می کرد. امروز او روزنامه نگار، نویسنده، شخصیت تلویزیونی و کارشناس مالی است. فرنوش میزبان SO Money، یکی از برترین پادکست های مالی iTunes است. او رهبر و الهام بخش دیگر زنان است.

درس: کاستی های خود را به عنوان یک هدیه مشاهده کنید و از آنها برای برجسته سازی استفاده کنید.

16. میشل شرودر گاردنر – کارآفرین جوان که در جاده به موفقیت می رسد

میشل با امید به بهبود امور مالی خود از سال 2011 وبلاگ نویسی را آغاز کرد. امروز، وبلاگ وی یکی از محبوب ترین وبلاگ های مالی شخصی است که پیدا خواهید کرد. شما ممکن است او را در جاده گیر بیاورید زیرا او با همسرش در حال سفر به ایالات متحده است. وبلاگ وی شامل توصیه هایی برای رشد درآمد و زندگی بهتر است.

درس: در مورد ترفندها و مبارزات خود برای ایجاد مخاطب حمایت کننده شفاف باشید.

17. فیلیپ تالیور – کارشناس مالی که می داند چگونه یک جشن سرمایه گذاری برپا کند

فیلیپ تیلور یا “PT” یک وبلاگ نویس، CPA و علاقه مند به امور مالی است. زمانی، او یک عالمه بدهی داشت و نیاز به خرد مالی داشت. وی وبلاگ خود را برای مستند کردن بردهای مالی خود و همکاری با دیگران ایجاد کرد.

به دلیل اشتیاق فیلیپ به امور مالی، او FinCon را ایجاد کرد. امروز، Fincon کنفرانسی است که در آن افراد تأثیرگذار و برندهای مالی با یکدیگر دیدار می کنند.

درس: سخت کوشی برای دستیابی به اهداف مهمتر از تجربه است.

18. استفانی اُکونل – یک الگوی مالی که هر زنی لازم دارد

استفانی وبلاگ نویسی را از حدود سال 2008 آغاز کرد، در زمانی که بیشتر آمریکا در یک بحران مالی قرار داشت. با وجود این، او از زندگی با درآمد کمتر از 500 دلار در هفته به عنوان یک متخصص پول لقب گرفت.

استفانی وقت خود را صرف کمک به زنان جاه طلب می کند تا عادت های “ثروتمندی” را در پیش گیرند. به وبلاگ استفانی بپیوندید تا در امور مالی خود احساس قدرت کنید.

درس: اگر آنقدر شجاع باشید که با ترس خود روبرو شوید، می توانید الگوی دیگران باشید

19. جی دی روث- علاقه مند به امور مالی که شما را باهوش تر می کند

جی دی نویسنده ستون “پول شما” برای مجله Entrepreneur بود. وبلاگ وی یکی از بهترین وبلاگ های مالی شخصی در وب است و میلیون ها بازدید کننده داشته است. مقالاتی عمیق پیدا خواهید کرد که به شما اجازه می دهد تصمیمات دقیق تری در مورد پول بگیرید.

درس: مهم نیست که مشکلات شما چقدر بزرگ باشد، همیشه یک راه حل برای آن وجود دارد.

20. کاترین آلفورد – مادر کارآفرین، الهام بخش زنان برای دنبال کردن رویاهای خود

کاترین گوینده، نویسنده و مادری مغرور است که دارای 2 قلو می باشد. او الهام بخش زنانی است که می خواهند وقت بیشتری را با خانواده خود بگذرانند. کاترین بهترین مشارکت کننده / فریلنسر برای امور مالی شخصی در سال 2014 شد.

در وبلاگ کاترین درمی یابید که چرا نیازی به انتخاب بین حرفه و خانواده خود ندارید.

درس: داستان شما می تواند الهام بخش بسیاری از افراد دیگر شود.

21. ناتالی بیکن – مشاور زندگی و کارآفرینی با الهام از زنان برای طراحی زندگی رویایی خود

ناتالی الهام بخش کسانی است که می خواهند علاقه مندی های خود را دنبال کنند. او در سایت های بزرگی مانند هافینگتون پست، فوربس و بسیاری دیگر حضور دارد. ناتالی رویاهای خود را دنبال می کند و از سخت کوشی نمی ترسد. وبلاگ وی شامل محتوای با کیفیتی است که شما را به اقدام کردن وا می دارد.

درس: از تغییر مسیر نترسید زیرا یک قدم به یافتن زندگی رویایی خود نزدیک خواهید شد.

22. کریستال پین – یک کارآفرین الهام بخش که عاشق کمک های خیریه است

Crystal یک وبلاگ نویس شخصی در زمینه امور مالی است که از سال 2006 مشغول نوشتن است. سایت وی روش های خلاقانه ای برای پس انداز در خرید مواد غذایی، لباس، اسباب بازی و موارد دیگر دارد. کریستال درصدی از درآمد وبلاگ خود را به وزارت خانه های تأثیرگذار کمک می کند.

وبلاگ وی نه تنها به شما یاد می دهد که چگونه پس انداز کنید بلکه همچنین می توانید به شیوه ای عالی زندگی کنید.

درس: ابتدا بر کمک به دیگران تمرکز کنید تا ثروت عظیم بدست آورید.

23. لیز – متخصص صرفه جوئی که عادت های بد هزینه ای شما را تغییر خواهد داد

لیز نویسنده و یک متخصص صرفه جو است که از کمک به دیگران در پس انداز پول لذت می برد. وی در NPR ،Forbes، مطلب داشته و وبلاگ لیز شاخص است و شامل روش های خلاقانه برای پس انداز پول و رسیدن به استقلال مالی می باشد.

درس: آنقدر جسور باشید که نظر خود را در رأس نظر دیگران قرار دهید.

وبلاگ خود را راه اندازی کرده و به نتایج آن فکر کنید

تصور کنید با لباس خواب بیدار می شوید و لپ تاپ خود را باز می کنید. مشاهده می کنید که چند صد دلار به حساب شما واریز شده است و کسب درآمد کرده اید. این پول از آسمان سقوط نکرده و از وبلاگ شما بوده است.

چندی پیش شما معتقد بودید که کسب درآمد از یک وبلاگ غیرممکن است، اما اکنون سرانجام به آن رسیده اید. شگفت آور است، نه؟

اگر از این بلاگرهای موفق بیاموزید، این می تواند برای شما هم واقعیت پیدا کند. این لیست را مرور کرده و سه وبلاگ نویس برتر خود را انتخاب کنید. به محتوای آنها (بلاگ، پادکست، ویدئو) نگاهی بیندازید و عادت های بد خود را از بین ببرید.

زمان آن فرا رسیده است که خود را به وبلاگ نویسی که دوست دارید تبدیل شوید تبدیل کنید و به راحتی کسب درآمد کنید. شما کسی نیستید که فقط بخواهد کلی پول نقد جمع کند. شما می خواهید زندگی رویایی خود را سپری کنید و بر دیگران در انجام کاری که دوست دارید تأثیر بگذارید.

چه چیزی شما را متوقف کرده است؟

منبع:

lifehack

یک دیدگاه

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی