سلامت سلامت جسمي

برنامه 5 روزه سم زدایی بدن بدون رژیم غذایی

تقویم فارسی اندروید

اگر می خواهید ظاهر بسیار خوبی داشته باشید و نمی خواهید با رژیم های غذایی مشکوک خود را شکنجه دهید، ما می توانیم به شما کمک کنیم به راحتی بدن تان را سم زدایی کنید. این کار اصلا دشوار نیست و فقط نیاز به کمی صبر و حوصله دارد. برای این کار لازم است شما تغییراتی در عادات روزانه خود دهید تا کمتر از یک هفته بدن خود را از سموم خلاص کنید. این برنامه 5 روزه را از همین امروز پیاده کنید تا بدنی سالم داشته باشید.

سم زدایی

برنامه 5 روزه برای سم زدایی بدن

روز اول

روز خود را با یک لیوان آب گرم شروع کنید. آب به راحتی سموم را از بدن تان دفع می کند و ظاهری سالم و سرحال به شما می بخشد. برای کمک به هضم حتما آب گرم و یا آبی که به دمای اتاق رسیده را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید از مقداری آب لیمو یا آب گریپ فروت برای طعم دادن به آب آشامیدنی تان استفاده نمایید.

سم زدایی

روز دوم

وقتی صبح از خواب بیدار می شوید و آب می نوشید بلافاصله یک دوش بگیرید. سموم بدن را از طریق لایه برداری حذف کنید و در این راه از ژل لایه بردار یا کیسه و سفیداب به روش سنتی در حمام بهره ببرید. این کار را به صورت ملایم انجام دهید و پس از انجام این کار حتما از روغن و لوسیون برای پوست تان استفاده کنید.

سم زدایی

روز سوم

از محصولات گیاهی و تازه برای مراقبت از پوست تان استفاده کنید. محصولاتی که از فروشگاه ها خریداری می کنید اغلب حاوی مواد مضر شیمیایی هستند و برخورد دوستانه ای با محیط زیست و پوست شما ندارند پس از آنها دوری کنید. در عوض می توانید از کرم صورت خیار و لایه بردار روغن نارگیل برای بدن استفاده کنید. روغن زیتون و روغن نارگیل برای بدن، صورت و حتی موهایتان هم مفید هستند.

سم زدایی

روز چهارم

از ورزش دوری نکنید. شما می توانید روزی 20 دقیقه با انجام ورزش های کششی و یوگا سموم را از بدن تان خارج کنید. در هوای تازه نفس بکشید و از انرژی خورشید خود را بی بهره نگذارید. تمرینات تنفسی انجام دهید تا بتوانید استرس تان را کنترل کنید.

سم زدایی

روز پنجم

غذاهایی که میزان فیبر بالایی دارند میل کنید. این کار احساس گرسنگی را کاهش می دهد و شکم تان را از نفخ رها می کند. سبزیجات سبز رنگ همیشه انتخاب خوبی هستند زیرا هم هضم راحت تری دارند و هم احساس آرامش به کل بدن می دهند.

این 5 روز می تواند بدن شما را سم زدایی کند و بهتر است تا جایی که می توانید این امور را تبدیل به عادات روزانه تان کنید تا همواره بدن سالمی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که شما فقط یک بار زندگی می کنید پس به سلامت خود اهمیت دهید.

منبع : betterme.live

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی