مد آقایان مد و زيبايي مد و مد گرايي

8 راه برای افزایش جذابیت مردانه

تقویم فارسی اندروید

نکات بسیار ساده ای وجود دارد تا شما بتوانید جذابیت مردانه تان را بهبود ببخشید کافیست این مقاله را تا انتها بخوانید تا بدانید برای داشتن جذابیت مردانه حتما نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت ندارید تنها لازم است بایدها و نبایدهایی را رعایت کنید.

جذابیت مردانه
مد آقایان

1. تقویت مو و مراقبت روزانه یکی از راه های افزایش جذابیت مردانه است

جذابیت مردانه

اولین چیزی که برای افزایش جذابیت مردانه تان باید روی آن تمرکز کنید موهایتان است. همیشه به موهایتان رسیدگی کنید و به مراقبت روزانه از آن اهمیت دهید. باید به خوبی بدانید که چه مدل مویی مناسب شماست ، نه که تنها از دیگران تقلید کنید. سعی کنید از مدل مویی استفاده کنید که آراستن و مرتب کردنش راحت باشد. بدین شکل هم در زمان صرفه جویی می کنید و هم از مواد نگهدارنده و دستگاه های حرارتی آسیب رسان کمتری استفاده خواهید کرد.برای مطالعه بیشتر در این زمینه میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید:

2. تغذیه تان را سالم تر کنید.

جذابیت مردانه

هر چیزی که در درون بدن شما وجود دارد، در خارج از بدن تان نیز نمود پیدا می کند. یکی از بدیهیات سالم خوردن، بدن سالم است. هنگامی که روی تغذیه سالم تر تمرکز می کنید، پوست تان شفاف تر می شود. خستگی از شما دور می شود. باعث می شود احساس خوبی داشته باشید و اعتماد به نفس تان بالا برود. همه این ها موجب می شوند جذابیت مردانه تان افزایش پیدا کند.

3. لبخندتان را اصلاح نمایید.

جذابیت مردانه

شاید نیازی نباشد که لبخندتان را اصلاح کنید و شما به خودی خود دندان هایی زیبا داشته باشید. پس کافیست لبخند زدن را از یاد نبرید. یک لبخند خوب باعث جذابیت مردانه بیشتری می شود. وقتی شما وارد یک جمع می شوید و لبخند بر لب دارید، انرژی مثبتی به دیگران منتقل می کنید. در این صورت همه دوست دارند شما را ببینند و با شما صحبت کنند.

اگر دوست ندارید لبخند بزنید زیرا دندان هایتان خراب است یا به اندازه کافی سفید نیست بهتر است برای رفع مشکل اقدام نمایید.

4. هوشمندانه لباس بپوشید.

جذابیت مردانه

شاید شما با یک دست کت و شلوار بسیار خوشتیپ تر از یک دست لباس ورزشی به نظر برسید اما این به این معنا نیست که سبک روزانه خود را رها کنید و همیشه کت و شلوار بپوشید.

اگر به یک مهمانی رسمی شبانه می روید بهتر است روی لباس های رسمی تمرکز کنید. لازم نیست زیادی هم رسمی باشید اما قطعا یک کفش چرم از کفش کتانی بهتر است و یک پیراهن نسبت به تی شرت شما را جذاب تر می کند. باید بدانید که چه لباسی مناسب چه مکانی است. این راز داشتن جذابیت مردانه است.

5. به فرم بدنتان رسیدگی کنید.

جذابیت مردانه

به طور معمول شما قادر نیستید اعضای صورت تان مثل بینی، لب، چانه، چشم ها و… را تغییر دهید مگر اینکه جراحی زیبایی کنید که ما اصلا توصیه نمی کنیم. می توانید به پوست، مو و دندان هایتان برسید اما چهره به راحتی قابل تغییر نیست.

برعکس چهره بدن شما با کمی تمرین قابل بهبود است. بدن تان می تواند نشانه سلامت شما باشد. وقتی سلامت باشید جذابیت بیشتری دارید. وقتی اضافه وزن دارید، پیدا کردن لباس مناسب برایتان دشوار تر است و این از جذابیت شما می کاهد اما با داشتن اندام مناسب برای پیدا کردن لباس به دردسر نمی افتید. اندام خوب، اعتماد به نفس تان را بالا می برد و این با تمرین و ورزش مداوم و بدن سازی به دست می آید.

6. جهت افزایش جذابیت مردانه ، همیشه بوی خوب بدهید.

جذابیت مردانه

این بسیار ساده است اما متاسفانه بسیاری از مردان از آن اجتناب می کنند. مردی که بوی بدی بدهد هیچ جذابیتی ندارد. عطر و بوی خوب می تواند مردم را نسبت به شما جلب کند. یک عطر خوب مطمئنا همه چیز نیست اما می تواند به شما کمک کند. تا وقتی بوی خوبی نمی دهید از خانه بیرون نروید. این فقط به عطر زدن منتهی نمی شود و باید بهداشت فردی نیز رعایت شود. روزانه حمام کنید و بهداشت دهان و دندان را جدی بگیرید. در کنار اینها یک عطر خوشبو می تواند مشخصه شما نزد دیگران باشد.

7. اکسسوری مخصوص به خود داشته باشید.

جذابیت مردانه

یک اکسسوری که مخصوص شماست می تواند شما را از دیگران متمایز کند. اکسسوری ها با جذابیت شان تاثیر مثبتی بر دیگران می گذارند.

ساعت، دستبند، حلقه،کلاه یا هر گونه لوازم جانبی که با سلیقه شما تناسب دارد می تواند انتخاب خوبی باشد پس از آن غافل نشوید.

8. اعتماد به نفس داشته باشید.

جذابیت مردانه

این مقاله به نکاتی درباره جذابیت ظاهری شما پرداخته است اما مهمترین نکته در جذابیت، اعتماد به نفس است که یک عامل درونی محسوب می شود. هرچه قدر هم ظاهر جذابی داشته باشید بدون اعتماد به نفس، جذابیت تان اثر کمی خواهد داشت.

برای تقویت اعتماد به نفس باید همیشه خوشحال باشید. نباید نسبت به آنچه مردم درباره شما فکر می کنند نگران باشید. شما بهترین منتقد خود هستید و به احساسات خود اهمیت دهید.

اعتماد به نفس مساله بسیار مهمیست. اگر ظاهری بی نقص داشته باشید اما وقتی وارد جمعی می شوید، گوشه ای بنشینید و بدون هیچ کلامی به زمین خیره شوید دیگران چگونه می توانند شما را درک کنند و دوست داشته باشند؟

در عین حال اگر موهایتان کم باشد و کمی اضافه وزن داشته باشید اما هنگام ورود به جمع با اطمینان قدم بردارید و با لبخند با دیگران صحبت کنید از طریق اعتماد به نفس، جذابیت خود را افزایش داده اید.

پس به یاد داشته باشید اعتماد به نفس به تنهایی از تمام موارد بالا ارجع تر است.

منبع : mensfashionmagazine

یک دیدگاه

  • همه این موارد رو هم رعایت کنی باز هم این دختران بلاتکلیف بهانه های خاص خود را دارند .

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی