اخبار داغ

تجمع سهامداران پديده شانديز مقابل دفتر فروش پديده در تهران

در پی اعلام خبر غیرقانونی بودن انتشار تبلیغات مجموعه پدیده، از امروز صبح تعداد زیادی از افرادی که سهام آن را خریده‌اند، با مراجعه به دفا‌تر سهام این پروژه در تهران اقدام به فروش سهام خود کرده‌اند...
تقویم فارسی اندروید

در پی اعلام خبر غیرقانونی بودن انتشار تبلیغات مجموعه پدیده، از امروز صبح تعداد زیادی از افرادی که سهام آن را خریده‌اند، با مراجعه به دفا‌تر سهام این پروژه در تهران اقدام به فروش سهام خود کرده‌اند.

پديده شانديز

ظهر امروز دفتر فروش سهام پدیده در خیابان آفریقای تهران با مراجعه تعداد زیادی از مردم روبرو شد که به دلیل نگرانی از مسائل مطرح شده درباره این پروژه، اقدام به فروش کل سهام یا بخش قابل توجهی از آن می‌کردند.

مرد جوانی که در صف فروش سهام ایستاده بود گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به خرید ۱۰۰ واحد از سهام پدیده شاندیز کردم، اما در پی انتشار اخباری مبنی بر پلمپ شدن دفا‌تر این شرکت و غیرقانونی بودن فعالیت آن‌ها، امروز به اینجا آمدم تا کل سهام خود را واگذار کرده و بفروشم.

وی افزود: پس از مراجعه به این دفتر در کمال تعجب دیدم که هیچ منعی برای فروش سهام این پروژه وجود ندارد و حتی سهام خود را می‌توانم با دو تا سه برابر قیمتی که خریده بودم بفروشم.

مراجعه کننده دیگری که سهام خود را فروخته بود نیز گفت: من در اوایل سال جاری هر سهم از پروژه پدیده را به قیمت ۳ هزار تومان خریداری کردم، ولی امروز به دلیل نگرانی از آنچه که در رسانه‌های جمعی مبنی بر غیر قانونی بودن فعالیت این گروه منعکس شده بود، تمام سهام خود را با قیمت هر سهم ۱۲ هزار تومان فروختم.

وی ادامه داد: به من گفته شده ظرف ۴۵ روز تا دو ماه آینده پول سهام فروخته شده‌ام به من داده می‌شود. البته در این زمینه غیر از یک برگه کاغذ که حکایت از فروش سهام من دارد، چیز دیگری به من و دیگر مراجعه کنندگان داده نمی‌شود.

یک خانم خانه دار که بخشی از پس‌انداز‌های خود را صرف خرید سهام پروژه پدیده کرده بود نیز با گله‌مندی گفت: خبرنگاران و صداوسیما مسئول این همه آشفتگی و تشویش اذهان عمومی هستند.

وی افزود: اگر یک پروژه‌ای بنا به دلایلی غیرقانونی شناخته می‌شود، چرا نباید قبل از آن که در صدا و سیما و رسانه‌ها به صورت گسترده مطرح و تبلیغ شود، مورد بررسی و توجه اصحاب اهل رسانه قرار گیرد.

این خانم با تاکید بر اینکه این کار‌ها چیزی جز بی‌اعتمادی مردم به پروژه‌های عمرانی اقتصادی کشور در پی ندارد، تصریح کرد: متاسفانه رسانه‌ها به صورت جدی پیگیر مسائل اقتصادی نیستند و گاه آگاهانه چشم‌های خود را بر روی تخلفات اقتصادی می‌بندند.

به گزارش خبرنگار آنا، مدیر دفتر فروش سهام پدیده نیز با امتناع از انجام هرگونه مصاحبه گفت: آقای پهلوان رئیس پروژه پدیده پاسخگوی هر پرسشی از سوی خبرنگاران است و در این زمینه مدیران دفا‌تر فروش سهام پدیده نمی‌توانند هیچ اظهار نظری کنند.

این در حالی است که خبرنگار ما تلاش کرد به صورت حضوری یا تلفنی با مدیران مجموعه پدیده تماس بگیرد، اما موفق به این کار نشد.

از سوی دیگر سایت فروش سهام پدیده شاندیز که تا چند روز پیش به صورت آنلاین اطلاعات این سهام را منتشر می‌کرد، در روز جاری از دسترس خارج شده‌است.

طبق تحقیقی که تحریریه خبرامروز درباره سایت پدیده انجام داد سایت این شرکت در تمامی دامنه‌هایش کاملا باز بوده و به هیچ عنوان از دسترس خارج نشده و در حال فعالیت می باشد.

گردآوري شده توسط گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی