سبك زندگي موفقيت در زندگي

روابطه ی جنسی در رابطه چه نقشی دارد و چقدر تاثیر گذار است؟

تقویم فارسی اندروید

روابط جنسی در رابطه عاشقانه
در صورتی که می توانید یک رابطه ی پاک را حفظ کنید آیا درست است که به سراغ روابط جنسی بروید؟ روابط جنسی در رابطه چه پیامد های مثبت و منفی دارد؟

در این مقاله قصد داریم به تکامل روابط عاشقانه در طول تاریخ و در فرهنگ های مختلف حتی فرهنگ غرب بپردازیم. در سال های گذشته بخصوص در قرن 20 پاکدامنی و دوری از این قسم روابط اهمیت ویژه ای داشت. هنوز هم اجتناب از روابط جنسی تا قبل از ازدواج در بسیاری از فرهنگ ها دارای اهمیت بسیاری می باشد. از طرفی روابط جنسی در برخی مواقع به عنوان یک ابزار و یا تنها وسیله ای برای رفع نیاز های جنسی برشمرده می شد. و اکنون با گذر از تمام این دوره ها روابط جنسی یک مسئله ی پیچیده و فرا تر از مسائل فیزیکی تبدیل شد. روابط جنسی در روابط به یک قضیه ی تعیین کننده و موثر در احساسات طرفین و راهی برای لذت بردن از رابطه تبدیل شد.

با توجه به تحقیقات و مطالعات محققان و جامعه شناسان فعالیت جنسی در یک رابطه ی عاشقانه تاثیر بالایی دارد. اگر چه هیچ راهی برای سنجش ارتباط آن وجود ندارد اما با مصاحبه با یک گروه بزرگ از مردم و نظرسنجی از آن ها می توان به واقعیت های زیادی پی برد. این مقاله نتایج این نظر سنجی ها را به عنوان یک براورد از گفته های یک جامعه ی آماری کوچک آورده شده و قصد آن این است که تاثیرات روابط جنسی در رابطه عاشقانه را ابراز کند.

روابط جنسی در رابطه عاشقانه به عنوان یک ابزار بهبود عواطف عمل می کند

افرا زیادی بر این باورند که رابطه ی جنسی یک ابزار مهم برای بروز احساسات و زنده کردن آن هاست. بسیاری از افراد رابطه ی جنسی را یکی از راه های رسیدن به صمیمیت بیشتر در رابطه ی عاشقانه می دانند در حالی که عده ی دیگری هم هستند که نیازی با این کار ندارند و خود می توانند عاشق باشند. تعداد قابل توجهی از زوج ها ابراز داشتند که روابط جنسی در مراحل اولیه ی دوستی شان کارکرد سازنده و موثری داشته است. از سوی دیگر می توان اینگونه ابراز کرد که تا این حد از نزدیکی جنسی در ابتدای رابطه شاید چندان عاقلانه نباشد. می توانید برای رشد عاطفی و بهتر شدن روابط تان از روش های کمتر مستقیم استفاده کنید. البته این روش در هر فرد نسبت به طبیعت او تاثیر متفاوتی دارد.

روابط جنسی در رابطه راهکاری برای لذت

بدیهی است که یکی از اصلی ترین مزایای روابط جنسی لذت بردن از آن است. البته باید بازخورد های اجتماعی و عاطفی آن را هم مد نظر گرفت و از نزدیک شدن به تابوهای جامعه ی پرهیز کرد. این کار برای مردان و زنان لذت داشته و موثر است. منتها باید توجه داشت که این نوع رابطه پایدار است یا خیر؟ همچنین این نکته را هم نباید فراموش کنید که زن و شوهر ها به علت آن که زمان بیشتری را با هم هستند میزان لذتی که از رابطه ی با هم می برند کاهش می یابد. البته این روند برای هر کس نسبت به شیوه ی زندگی و مسائل شخصیتی او متفاوت است. در نهایت می توان گفت که رابطه ی جنسی یک راهکار لذت برای رابطه های طولانی مدت است.

روابط جنسی و بچه دار شدن

روابط جنسی از دیدگاه دیگر به منظور و هدف تولید مثل و بقای نسل هم می باشد. شما وارد یک رابطه می شوید و با همسرتان مقاربت دارید تا بتوانید کودکی به دنیا آورده و در کانون گرم خانواده تان بزرگش کرده و به ثمر برسانید.

نتیجه گیری

نظر هر کس نسبت به روابط جنسی مختص خود اوست و از طرفی به مرور زمان و با توجه به تجربیاتی که دارد هر زمان ممکن است دیدگاه تازه ای پیدا کرده و نظرش عوض شود. همچنین شرایط فرهنگی و اجتماعی هر کس هم در این مسئله موثر است.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی