تناسب اندام سلامت سلامت جسمي

یوگا قدرتی در مقابل یوپا سنتی

تقویم فارسی اندروید

یوگا قدرتی در مقابل یوپا سنتی

یوگا سنتی از هند باستان می آید و اصولا هدف از انجام آن رسیدن به روشنفکری معنوی و بهبود قدرت تمرکز بوده است این درحالی است که یوگای قدرتی برای افزایش و شدت ضربان قلب بوده و روی فعالیت های هوازی و قدرت تمرکز کار  می کند. یوگای قدرتی بیشتر جنبه های فیزیکی داشته و انعطاف پذیری بدن را بهبود می دهد.

مزایای یوگا قدرتی چیست؟

یوگای قدرتی می تواند به اندازه ی قابل توجهی استقامت شما را بهبود داده و همراه با تکنیک های تنفسی مقاومت بدن را بالا ببرد. یوگای قدرتی یک توصیه ی عالی برای افزایش انعطاف پذیری بدن است. به علت آنکه یوگا می تواند با تمرینات کششی عضلات را کشیده و بلندتر کند در نتیجه باعث انعطاف پذیری بدن می شود. یوگا از آنجایی که تمرینات شدید و انرژی بری دارد به شما کمک می کند تا کالری قابل توجهی سوزانده و وزن تان را کاهش دهید. یوگا قدرتی عضلات شما را قوی تر کرده و منجر به تجمع بافت عضلانی بدون چربی می شوند. یوگا می تواند وضعیت کلی بدن را بهبود دهد. شما با انجام یوگا قدرتی قامت استوار تر و شانه های رو به بالا دارید. یوگا روی ستون فقرات و حتی اندام های داخلی بدن تاثیر مثبت می گذارد. به علاوه یوگا قدرتی کمک می کند تا استقامت شما بیشتر شده و راحت تر درد را تحمل کنید.

یوگا قدرتی می تواند سطح کلسترول را کاهش داده و گردش خون را بهبود دهد. به این ترتیب یوگای قدرتی خطر ابتلا به بیماری های قلبی را در شما کم می کند. به علاوه یوگا قدرتی سطح استرس شما را نیز کاهش داده و آرامش را به شما باز می گرداند. یوگا با آزاد کردن اندروفین حس شادی و نشاط به شما داده و تمرکزتان را بیشتر می کند. یوگا کار دستگاه گوارش شما را بهبود داده و کمک می کند تا بدن مواد مغذی بیشتری جذب کند. به علاوه با آزادسازی توسکین شما را سالم نگه می دارد و در سلامت تان اثر مثبت دارد. یوگا قدرتی حتی در طولانی مدت ذهن را قدرتمند کرده و در مهارت های ذهنی شما اثر مثبت می گذارد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی