ازدواج دانستنی های قبل از ازدواج

راه های آشنایی با پسری که مناسب شماست

تقویم فارسی اندروید

آیا می خواهید بدانید چگونه باید با پسرها آشنا شوید؟ این قسمت آسان است. یافتن مردی عالی که مناسب شماست. سخت است. اما ما به شما راه های آشنایی با پسرها را خواهیم گفت.

آشنایی با پسرها

اگر فکر می کنید چگونه باید با کسی آشنا شوید آسان است. شما می توانید هر پسر نیمه شایسته ای را در خیابان پیدا کرده و با او قدم بزنید. اما به دست آوردن پسری که می خواهید و شخصی که برای شما مناسب است، قسمت سختی است. آیا می خواهید بدانید که چگونه هر شخصی را که دوست دارید از شما بخواهد بیرون بروید بیابید؟ ادامه مطلب را بخوانید

پسر خوب این روزها نژادی نادر است. با استفاده از شبکه های اجتماعی، برنامه های دوست یابی و یک میلیون راه دیگر برای ملاقات با افراد جدید، تصور می کنید کار باید راحت تر باشد. اما با کمال تعجب، واقعاً اینطور نیست.

چند دهه پیش، تنها کسی که به دنبال دوست پسر می رفت، نوجوان ها بودند. اما اکنون، شما می توانید یک نوجوان باشید، یا در دهه 20، 30، 40 یا حتی بعد از آن باشید و شما می توانید در حال فکر کردن به همان سوال باشید. چگونه یک دوست پسر پیدا کنید!

چرا این روزها پیدا کردن یک پسر عالی بسیار سخت است؟

مانند هر چیز دیگری در زندگی، شما قبل از اینکه به دنبال راه حل آن باشید، واقعاً باید درک کنید که چرا این مشکل را تجربه می کنید. قبل از اینکه ما بیشتر از این ادامه دهیم، منظور این نیست که شما دچار مشکل هستید! اما ما باید درک کنیم که دنیای مردان چه مشکلی دارد و چرا شما پسری را که برای شما مناسب است پیدا نمی کنید.

برای مدت زمان طولانی، این اقدام ها مختص مردان بوده است. آقایان از خانمها برای رقص، مردان از زنان برای قرار و معاشقه دعوت کرده اند. اما به آرامی و به تدریج و خوشبختانه، سرانجام زمینه بازی برای هر دو جنسیت باز شده است.

بنابراین، فقط این نیست که منتظر بمانید تا یک فرد کامل شما را پیدا کند و به شما نزدیک شود در حالی که در گوشه ای نشسته و خسته شده اید. شما باید بیرون بروید و حرکت های خود را نیز انجام دهید! و اگر با انجام حرکتی سیگنال های صحیح را ارسال نکنید، دختر دیگری این کار را می کند و به احتمال زیاد، قبل از پلک زدن، یک پسر عالی را از خود دور کرده اید.

اول، این را باور کنید. شما برای تکمیل خود نیازی به یک مرد ندارید

این حقیقت صادقانه است، یک مرد نمی تواند شما را کامل کند. او نمی تواند زندگی ای را که شما آرزو دارید، به شما بدهد. او نمی تواند دعاهای شما را پاسخ دهد. همچنین او نمی تواند تمام تخیلات شما را زنده کند. چه تعطیلات عجیب و غریب و چه کیف های طراحان بزرگ برای نمایش در اینستاگرام. آشنایی با یک پسر در واقع یافتن شریک زندگی است که زندگی خود را با او به اشتراک بگذارید، نه کسی که دنیا را به پای شما بریزد.

اگر به دنبال چنین شخصی هستید، بهتر است به دنبال یک چراغ جادو باشید. البته، بسیاری از دختران هستند که به طور خاص به دنبال پسرهایی می روند که زندگی خود را آسان تر کنند اما مگر اینکه یک جوینده طلا باشید و یک دستور کار را در ذهن خود داشته باشید، در غیر این صورت به دنبال پسری باشید که با احترام با شما رفتار کند، نه کسی که به شما پول بدهد تا با او رابطه برقرار کنید.

آیا شما واقعاً آماده تعهد هستید؟

قرار ملاقات با چند پسر با جستجوی یک رابطه جدی بسیار متفاوت است. بنابراین قبل از اینکه به دنبال یکی از آنها بروید، مطمئن شوید که واقعاً آماده تعهد هستید و آماده “کنار آمدن” با یک پسر هستید. آیا آنچه لازم است برای ایجاد یک رابطه جدی دارید؟

اگر هنوز آماده نیستید، از قرار ملاقات با چند پسر لذت ببرید، انگشت خود را به چپ و راست بکشید و فقط برای مدتی از بازی دوست یابی گاه به گاه لذت ببرید. عشق ورزیدن در مواقعی که آماده نیستید باعث آسیب رساندن به شما و پسری می شود که شما را ملاقات می کند و شما را با مزه تلخی در دهان تنها می گذارد.

دنبال یک پسر ایده آل می گردید؟

اجازه دهید صادق باشیم. شما انتظار دارید با یک پسر ایده آل آشنا شوید؟ شما می توانید یک لیست طولانی از الزامات داشته باشید و این یک راه عالی برای پیشرفت است!

اما اکنون باید از خود بپرسید که چه چیزی از خودتان روی میز می آورید. البته، شما دقیقاً به همان صفاتی که می خواهید، نیازی ندارید. شما به دنبال یک شریک هستید، نه یک دوقلو اما باید به یاد داشته باشید که پسری که به دنبال او هستید نیز لیست های خاص خود را دارد که دوست دارد آنها را نیز تیک بزند. بنابراین اگر یک پسر عالی می خواهید، آماده باشید که خودتان یک دختر واقعاً عالی باشید.

چگونه دختری مقاومت ناپذیر برای همه پسران باشیم

ممکن است شما یک فرد کامل در جهان پیدا کرده باشید و شاید از خود بپرسید که چگونه به او بگویید که او را دوست دارید. یا شاید، شما ممکن است کاملاً بی خبر باشید و منتظر باشید تا یک پسر واقعاً خوب به شما نزدیک شود و از شما بخواهد که با او بیرون بروید.

به هر دو صورت، اگر شما علاقه مند به آشنایی با یک پسر هستید، باید بدانید که در وهله اول چگونه باید در برابر پسران مقاومت نکنید. دختری باشید که توسط دختران دیگر غیر قابل تعویض باشد و شما دختری خواهید بود که همه پسرها آرزوی داشتنش را دارند.

بنابراین آیا چشم یک پسر است که باعث می شود یک دختر جدا از همه دختران دیگر به نظر برسد؟ ما مقالات زیادی برای کمک به شما برای جذاب به نظر رسیدن و جلب توجه دیگران و تاثیر گذاری بیشتر بر دیگران داریم.

در اینجا چند مورد دیگر هم آورده شده است که می تواند نوع دید شما را تغییر دهد و شما را غیر مقاوم کند:

1. داشتن یک شخصیت عالی

شما پسری را دوست ندارید که شخصیت خوبی نداشته باشد. پس چرا یک پسر عالی باید کسی مثل شما را دوست داشته باشد؟ اکنون اگر واقعاً می خواهید بدانید که چگونه پسری شما را دوست داشته باشد که مورد پسند همه دختران باشد و مورد پسند همه بچه ها باشد، باید شخصیت خود را بسازید.

شما باید شاد و خوب باشید، اما در عین حال باید هاله ای از اعتماد به نفس در اطراف خود ایجاد کنید. نباید مثل یک دلقک یا کسی باشید که به راحتی توسط همه تحت فشار قرار می گیرد.

شما باید اعتماد به نفس داشته باشید و خود را با فضل و سرسختی ارتقاء دهید. دوست داشتنی و صمیمی باشید و در عین حال کسی باشید که جدی گرفته می شود.

2. حتی در صورت مجرد بودن در دسترس به نظر نمی رسید

صادقانه بگوییم، مجردی هرگز به معنای در دسترس بودن نیست! شما می توانید مجرد باشید و زندگی خود را ادامه دهید.

راز کوچکی که باید به خاطر بسپارید این است که هیچ پسری آرزوی دختری را ندارد که به راحتی در دسترس باشد. برای به دست آوردن تان باید سخت تلاش کند. با پسرها صحبت کنید اما آنها را به فاصله دور نگه دارید. مثل پوشاک نباشید و اجازه ندهید کسی شما را قابل تعویض بداند.

هرگز کارهایی را برای پسرها انجام ندهید. بیاموزید وقتی با آنها صحبت می کنید غیر قابل پیش بینی باشید و در بعضی مواقع، حتی کلافه و بدخلق. همانطور که پسرها می گویند آنها دختری می خواهند که هنوز یک شاهزاده خانم کلافه باشد. صادقانه چیزی در مورد حالت روحی زنانه و غیرقابل پیش بینی بودن یک دختر وجود دارد که باعث می شود پسری بخواهد با او باشد.

شما می توانید قوانین بازی سخت را طراحی کنید، بنابراین با آنها بازی کنید و با آنها به خوبی بازی کنید اما به یاد داشته باشید، بازی سخت برای بدست آوردن یک پسر که پتانسیل جدی دارد را کاملا متوقف کنید.

3. بهترین ظاهر خود را داشته باشید

اگر می خواهید روش های آشنایی با یک پسر را یاد بگیرید، خوش تیپ بودن یک مزیت اضافه است. اما کلید اصلی برای به دست آوردن یک دوست پسر خوب ظاهر خوب نیست، بلکه دانستن چگونگی داشتن ظاهر خوب است.

بیشتر افراد مشهور و مدل های جذاب واقعاً زیباترین چهره یا بدن را ندارند اما نوع خودآراستگی آنهاست که آنها را بسیار خیره کننده و مطلوب نشان می دهد.

دیگر تمرکز خود را بر روی نقص خود متوقف کنید و به موارد خوب خود توجه کنید. و آن را برجسته کنید. و قبل از این که بدانید چه شده است، می توانید هر مرد را با متانت، اعتماد به نفس و نحوه حمل خود خیره کنید.

4. سعی کنید در شبکه های اجتماعی فعال باشید

ما در یک عصر دیجیتال زندگی می کنیم و ما دائماً با عکس ها و فیلم های دیگران بمباران می شویم.

در شبکه های اجتماعی فعال باشید و مرتباً خود را به روزرسانی کنید. فعال ماندن در شبکه های اجتماعی شما را مجبور می کند در زندگی بیشتر سرگرم شوید و به خود برسید. این یک برد دو برابر است!

به یاد داشته باشید، همه این تغییراتی که ما در مورد آن صحبت کردیم، شما باید این کار را برای خود انجام دهید تا بتوانید به یک نسخه بهتر، سرگرم کننده و پرماجرا از خود تبدیل شوید. نه فقط به قصد آشنایی با دیگران.

5. مثبت و خوش بین باشید

در حال حاضر جهان به اندازه کافی بد است، پس دیگر نباید با فردی غمگین و ناامید ارتباط برقرار کنید و خودتان هم نباید چنین فردی باشید.

از هر لحظه زندگی لذت ببرید و سعی کنید به جای کسالت، با خوش بینی به دنیا نگاه کنید. مطمئناً، اگر شما علاقه مند آشنایی با پسری هستید که خودش با کلی انرژی و خوش بینی وارد رابطه می شود، شما هم چنین فکر می کنید.

از این گذشته، آنچه را می دهید به دست می آورید. و اگر شما یک پسر عالی می خواهید که همیشه خوشحال و جذاب باشد و خوش بینی از قسمت عقب او بدرخشد ، باید چیزی را به این رابطه نیز بیاورید.

کاری که باید برای آشنایی با پسر رویاهای خود انجام دهید

اکنون که ایده خوبی در مورد چگونگی بهبود شخصیت خود و تبدیل شدن به نسخه بهتری از خود دارید، بیایید سراغ یافتن پسری که برای شما مناسب است برویم.

1. سیگنال های مناسب را ارسال کنید

آیا شما آماده قرار ملاقات با کسی هستید؟ این فکر را پنهان نکنید اگر دوستی می خواهد شما را به یک قرار ملاقات با کسی بفرستد. دنبال آن بروید اگر به دوست خود اعتماد دارید! و به اطرافیان خود اطلاع دهید که شما برای ملاقات و آشنایی با مردان آماده هستید.

2. بیشتر اوقات بیرون بروید

شما با مرد رویاهای خود و همسر آینده خود در حالیکه در خانه نشسته و فیلم تماشا می کنید ملاقات نخواهید کرد بلکه در حال نوشیدن یک لیوان قهوه در اواسط بعد از ظهر در یک کافه احتمال بیشتری برای آشنایی با دیگران وجود دارد. بیرون بروید، با دوستانتان ملاقات کنید و سپس با دوستانشان ملاقات کنید. در مهمانی ها شرکت کنید، به مردم سلام کنید و شبکه اجتماعی خود را گسترش دهید. این یک پیروزی مضاعف برای شماست!

3. قابل دسترسی باشید

نشستن در کافی شاپ با چهره ای اخمو و زل زدن به صفحه تلفن آسان است. به جای آن سعی کنید برای آشنایی بیشتر خود را به شکلی مناسب به دیگران نزدیکتر کنید.

4. تشنه توجه نشوید

بین قابل دسترس بودن و بیش از حد نیازمند بودن به توجه دیگران یک مرز نازک وجود دارد. از آن خط عبور نکنید. سعی نکنید مانند یک دختری رفتار کنید که به هر مردی چشمک می زند و صید هر مردی می شود که از راه می رسد.

5. به دنبال مردانی که علاقه نشان نمی دهند، نروید

بله شما یک پسر کامل می خواهید و شما تمام سیگنال های مناسب را ارسال می کنید اما اگر پسری که دوست دارید رفتاری متقابل ندارد، او را دنبال نکنید. اگر او شما را دوست داشته باشد، حرکتی خواهد کرد.

شاید او شخص دیگری را دوست داشته باشد، شاید او با کسی رابطه داشته باشد یا شاید فکر کند شما از نوع دخترانی که او دوست دارد نیستید. مهم است فقط کسی را که علاقه ای به شما نشان نمی دهد دنبال نکنید. این کار اتلاف وقت گرانب های شماست و ناگفته نماند، این باعث می شود شما رقت انگیز به نظر برسید.

6. مردانی که انتظار دارند شما فقط به دنبالشان باشید را تحمل نکنید

شما ارزش خود را می دانید، پس به خود احترام بگذارید. چند بار با یک پسر ملاقات نکنید به این امید که به زودی عاشق شما خواهد شد، وقتی که او صریح عنوان می کند قصد ندارد رابطه جدی با شما برقرار کند.

اگر می خواهید بدانید چگونه پسری را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد، فقط با پسرانی که به شما احترام می گذارند قرار بگذارید و با شما رفتاری می کنند که لیاقت شماست.

7. آنلاین شوید

آیا قبلا در سایت های دوست یابی عضو بوده اید؟ پیوستن به یک سایت دوست یابی و آشنایی با کسی ممکن است در دهه های پیش ناامیدکننده بود اما اکنون همه آنلاین هستند! فقط امتحان کنید و ببینید چطور پیش می رود. به راستی، چه چیزی از دست می دهید؟

با پسرها کجا ملاقات کنید؟

این سوال بزرگ ذهن یک دختر مجرد است! پسرهای خوب کجا هستند؟ مرد آینده رویایی شما کجا مخفی شده است؟ اگر می خواهید لیست کاملی از مکان های عالی که تقریبا همیشه مردان عالی در آنها وجود دارد را بدانید، می توان به طور خلاصه به موارد زیر اشاره کرد. دانشگاه، محل کار، هنگام پیاده روی در پارک، مکان های ورزشی مختلط، کتابخانه، کافه، رستوران، موزه، کنسرت، ساحل، وبسایت ها و شبکه های اجتماعی، تئاتر و سینما، تعطیلات، عروسی دیگران و از طریق دوستان تان.

چگونه می توان کاری کرد که پسر مورد علاقه تان هم به دنبال شما باشد

اکنون که دانید چه کاری باید انجام دهید و چه چیزهایی را نباید تحمل کنید و اینکه کجا یک فردعالی را برای آشنایی ملاقات کنید، در اینجا چند نکته ذکر شده است که شما هرگز نباید وقتی در پی یک پسر کامل هستید فراموش کنید.

1. به او بگویید که شما به او علاقه مند هستید

آیا شما یک پسر را دوست دارید؟ پس سیگنال های درست را فقط برای او ارسال کنید. هر از چند گاهی به او نگاه کنید و اجازه دهید او متوجه این موضوع شود. کمی لبخند بزنید، مژه های خود را به هم بزنید یا دستان خود را دقیقاً بالای گوش خود قرار دهید.

اما هرگز زیاده روی نکنید. چند ثانیه به پسری که دوست دارید خیره شوید و مدتی او را نادیده بگیرید. کاری کنید که او شما را بخواهد، کاری کنید که برای شما تلاش کند و هرگز به او اعلام نکنید که او را از قبل می خواستید.

2. او را وادار به توجه به خود کنید

بگذارید او برای توجه شما مشتاق باشد و او را وادار کنید که به دنبال شما بیاید. راز دانستن چگونگی به دست آوردن پسری که همه دختران آرزو می کنند این است که او را سمت خود بکشند و او را گیج کنند و هرگز به او اجازه ندهند که سراغ دیگری برود.

هرگز این را مانند دوران مدرسه با گفتن به همه دوستان خود و خندیدن به او آشکار نکنید! هر از گاهی عمیقا به او خیره شوید و چند روز او را نادیده بگیرید. شما مهار این بازی را در دست دارید و او در کمترین زمان با دویدن به سوی شما خواهد آمد.

3. یاد بگیرید که در جایی که مهم است مهربان باشید

هنگامی که توجه او را جلب کردید، او را وادار کنید که نزد شما بیاید. وقتی در انتهای دیگر سالن هستید به او لبخند بزنید اما وقتی نزدیک است او را نادیده بگیرید. این او را گیج می کند و با این حال، او را به خاطر شما دیوانه می کند.

با دیگر پسرها زیادی بگو و بخند نکنید، با فرض اینکه این کار باعث حسادت او می شود. این می تواند باعث شود او فکر کند شما فقط دنبال جلب توجه هستید. هرچند می توانید با هر پسری مودب باشید که نشان می دهد شما رفتار مناسبی داشته اید. نادیده گرفتن دیگر پسرها باعث می شود او هم بترسد و جلو نیاید.

و وقتی او سرانجام شهامت پیدا کرد تا از شما بخواهد با هم بیرون بروید، با او مهربان باشید. به او احساس خاصی دهید و بگذارید درک کند که با او خوب رفتار می شود.

هرگز به او اجازه ندهید که انجام اولین حرکت را قبول کنید، حداقل تا وقتی که به طور جدی با هم قرار بگذارید. همیشه این طور به نظر برسد که او و تنها او بوده است که تمام حرکت ها را برای گفتگو با شما انجام داده است.

4. خیلی زود صمیمی نشوید

میزان صمیمیت و نزدیکی تان با دیگران کاملا مسئله ای شخصی محسوب می شود و خودتان باید در مورد آن تصمیم بگیرید. فقط حرف ما این است که اگر نمی خواهید یا مطمئن نیستید رابطه تان با او ادامه پیدا می کند یا خیر، بهتر است خیلی زود با او صمیمی نشوید. اجازه دهید کمی از معاشرت تان بگذرد و بعد تصمیم عاقلانه تری بگیرید.

5. در جستجوی یک فرد مناسب زندگی شخصی خود را نادیده نگیرید

این بسیار مهم است. همه آنچه که هستید و همه دلایلی که یک پسر را دوست دارید برای شما جالب جلوه می کند به این دلیل که زندگی شما است. در تعقیب برا آشنایی با یک پسر عالی، همه چیز را کنار نگذارید تا بتوانید فقط وقت خود را با یک پسر بگذرانید. زندگی خود را پیش ببرید و اجازه دهید یک آشنایی با یک پسر فقط قسمت کوچکی از زندگی شما باشد.

اگر فقط این حرکات ساده را دنبال کنید، نه تنها می دانید چگونه یک پسر پیدا کنید، بلکه می دانید چگونه توجه هر پسری را که دوست دارید جلب کنید و او را برای خود نگه دارید!

منبع:

lovepanky

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی