ازدواج دانستنی های بعد از ازدواج

چگونه شوهرم را جذب خود کنم؟ ترفندهای جذب شوهر

تقویم فارسی اندروید

او به شما نزدیکتر می شود. نگاهی شهوانی به شما می کند و سپس شما را به بدن مردانه خود نزدیکتر می کند و باعث می شود احساس دلخواهی پیدا کنید. به آرامی او شروع به بوسیدن گردن شما می کند و دقیقاً هنگامی که سر حال می آیید، صدای زنگ در را می شنوید سپس از خواب بیدار می شوید و متوجه می شوید که این یک رویا بوده است. این اواخر، چنین مواردی فقط در خواب اتفاق می افتد زیرا شما و شریک زندگی تان مشغول کار و فرزندان تان هستید. زندگی جنسی شما در اولویت تان نیست و نمی دانید برای جذب شوهر خود چه کاری باید انجام دهید.

جذب شوهر

اگر رابطه شما با همسرتان دچار عقب گرد شده و می خواهید با جذب شوهر خود آن را تغییر دهید، این مقاله برای شما مناسب است. این مقاله به شما می گوید چگونه گرما را به رابطه تان بازگردانید، به “رابطه جنسی” خود برسید و از همه مهمتر نحوه جذب شوهر را به شما یادآوری خواهد کرد.

انواع صمیمیت

قبل از اینکه وارد جزئیات شویم، بگذارید نوع رابطه را که هر زوج باید به آن دست پیدا کنند توضیح دهیم. چهار نوع رابطه وجود دارد و برای اینکه همسرتان را تحت تأثیر قرار دهید و جرقه را به زندگی خود برگردانید، باید همه آنها را داشته باشید:

  • رابطه فیزیکی: باعث ایجاد میل و تحریک جسمی می شود
  • رابطه عاطفی: این باعث ایجاد مراقبت، محبت و اعتماد می شود
  • رابطه ذهنی: باعث ایجاد علاقه، سازگاری و پذیرش می شود
  • رابطه معنوی: باعث احترام، تقدیر و خوشبختی می شود

حالا بگذارید راز را فاش کنیم.

جذب کردن شوهر

12 راه ساده برای جذب شوهر

مطمئناً اغلب ازدواج ها با شادی ​​انجام می شود اما شما باید تلاش بیشتری کنید تا این روند ادامه یابد.

1. همیشه خود را زرق و برق دار نشان دهید:

بهداشت اولیه را حفظ کنید، موهای خود را شانه کنید، بوی خوب داشته باشید و لباس متناسب بپوشید. خوب لباس پوشیدن همیشه تأثیر مثبت خواهد داشت. لباسی را که همسرتان دوست دارد بپوشید و ظاهر خود را مرتب کنید. پوشیدن لباس هایی که چهره شما را به خوبی نشان می دهد و نه تنها باعث جذابیت شما می شود بلکه اعتماد به نفس شما را نیز تقویت می کند خیلی خوب است.

مدل موهای منظم داشته باشید، به سراغ پدیکور و مانیکور بروید، دست و پای خود را اصلاح کرده و صورت خود را آرایش کنسد. مقداری پول برای عطر خوب خرج کنید.

2. دانش خود را به روز کنید:

مردان، زنانی که خوب مطالعه می کنند را دوست دارند. آنها زنانی را ترجیح می دهند که می دانند در جهان چه می گذرد. یک همسر روشنفکر که می تواند بحث و گفتگو کند و نظر خود را در مورد موضوعات مختلف بیان کند، همسر خود را درگیر مکالمه سالم می کند. اگر مبتدی هستید مقاله و رمان های جدید را بخوانید.

3. مستقل باشید:

به او وابسته نباشید چه از نظر مالی باشد و چه غیره. یک زن مستقل قوی مطمئناً جذاب است. وقتی صحبت از پول می شود، آقایان واقعاً اهمیتی نمی دهند که چقدر درآمد کسب می کنید اما آنها نمی خواهند که شما فقط برای آنها خرج تراشی کنید (نه همه ولی اکثر آقایان اینطور هستند).

برای کارهای روزانه خود نیز از درخواست کمک خودداری کنید. کارهای خود را خودتان انجام دهید، بنابراین او وسوسه می شود تا به شما کمک کند.

4. مراقب سلامتی خود باشید:

رژیم تناسب اندام را دنبال کنید. ورزش سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، استقامت و قدرت شما را بهبود می بخشد. این مزیت را نیز اضافه کنید: باعث می شود به جذب شوهر کمک کند. به نظر می رسد ارزشش را دارد!

5. برای جذب شوهر آشپزی را فراموش نکنید:

راه قلب انسان از طریق شکم اوست. پخت و پز یک هنر قابل تحسین است. شوهر شما وقتی غذای موردعلاقه اش را برایش می پزید، احساس خاصی پیدا خواهد کرد. شما لازم نیست آشپز بزرگی باشید اما این واقعیت که شما در تلاش برای پخت و پز چیزی به ویژه برای او کوشش کرده اید بسیار مهم است. همچنین، پخت و پز دو نفره یک روش عالی برای اصلاح مجدد پیوند میان شماست. این یک رابطه با غذاست.

6. به علاقه او توجه کنید:

این علاقه می تواند ورزش، اتومبیل، دوچرخه یا فیلم باشد، در هر صورت به آنچه مرد شما دوست دارد علاقه نشان دهید. او قطعاً از تلاش شما قدردانی می کند. این باعث می شود که او احساس نزدیکی به شما داشته باشد و این یک روش عالی برای گذراندن زمان با کیفیت در کنار همدیگر است.

7. عشق خود را ابراز کنید:

عشق خود را هر روز نشان دهید. به او بگویید که چقدر برای او ارزش قائل هستید. به او بگویید که چقدر او را دوست دارید. برای او کارهای شیرین یا متفاوت انجام دهید، برای مثال روی “آینه حمام” برای او بنویسید “دوستت دارم” یا با ناهار او یک یادداشت کوچک بفرستید، کیک مورد علاقه او را بپزید. از او در بیماری و سلامتی مراقبت کنید.

8. شب قرار عاشقانه را برنامه ریزی کنید:

یک میز برای دو نفر در یک رستوران فانتزی رزرو کنید یا آن را در خانه برنامه ریزی کنید. فرزندانتان را زود بخوابانید. آن شب را فقط دو نفره با هم سپری کنید.

9. ابتکار عمل داشته باشید:

نیازی نیست که صبر کنید تا مرد شما اولین حرکات را در اتاق خواب انجام دهد. به او اطلاع دهید که به او احتیاج دارید، به او نشان دهید که منتظر فرا رسیدن این لحظات خصوصی هستید. انگشتان خود را به طرز اغوا کننده ای حرکت دهید، در حالی که لباس خود را فقط به اندازه کافی باز می کنید تا او را هیجان زده کنید.

10. او را غافلگیر کنید:

هر وقت فرصت پیدا کردید، او را با یک برخورد شهوانی سورپرایز کنید. وقتی او در حمام یا آشپزخانه است یا وقتی با تلفنش سرگرم است، کاری انجام دهید.

هنگامی که بچه ها در خواب هستند و یا در نزدیکی شما نیستند، یک لباس جذاب را که بدون اطلاع او خریداری کرده اید، بپوشید و او را با اعمال خود تحریک کنید. این باعث می شود که وی درخواست بیشتری کند.

11. یک حمام گرم می تواند شگفت زده اش کند:

با او دوش بگیرید. از او بخواهید تا شما را همراهی کند و با هم به حمام بروید. حمام را با مالیدن پشت او و در حالی که او شما را نوازش می کند جذاب تر کنید. می توانید با قرار دادن برخی از خوشبو کننده های حمام فضایی رومانتیک در حمام ایجاد کرده و آن را اغوا کننده تر کنید.

12. کمی روغنی اش کنید:

بعد از یک روز خسته کننده، چه راهی می تواند بهتر برای آرامش همسرتان اثر بخش باشد؟ روغنی معطر را روی پشت او بریزید و شروع به ماساژ دادنش کنید. شانه های او را فشار دهید تا او همه چیز را در مورد کار فراموش کند و شروع به فکر کردن در مورد چیزی که پیش رویش است کند.

لمس کردن باعث می شود بین شما و همسرتان اتفاقات جالبی بیفتد. نیازی نیست که منتظر زمان و مکانی خاص باشید و اگر این کار را به روش صحیح انجام دهید، یک ژست ساده مانند بوسه روی گوش او می تواند یک داستان طولانی و ادامه دار را به دنبال داشته باشد.

روش های لمس کردن درست برای جذب شوهر

بدانید که چگونه او را لمس کنید. مناطق بسیاری وجود دارد که مردان دوست دارند با آنها روبرو شوند تا روحیه پیدا کنند:

  • گوش: پشت گوش او را ببوسید و یا حرف های شیرین را در گوش او زمزمه کنید. کمی از زبان خود استفاده کنید. لیس زدن بالای گوش و یا تنفس عمیق در پشت گوش او را دیوانه می کند.
  • گردن: قسمت جلویی یا پشت گردن مرد خود را دندان بزنید. گردن یک منطقه بسیار حساس است و دارای چندین عصب است.
  • پشت: ماساژ پشت و شانه را فراموش نکنید. انجام این کار باعث افزایش گردش خون و آرامش او می شود. پشت او را بین جلسه ماساژ ببوسید.
  • پشت سر: در حالی که به آرامی او را می بوسید، پشت سرش را هم نوازش دهید.
  • قفسه سینه: سینه او را به آرامی نوازش کنید. با موهای سینه اش بازی کنید.
  • باسن: او را با یک حرکت سبک تحریک کنید. یا بعد از اتمام کار با شانه و کمرش، باسنش را هم ماساژ دهید.
  • پا: ماساژ پا او را آرام می کند و بوسیدن پا یا فشار کم بر انگشت پا او را تحریک می کند.
  • قسمت داخلی ران: در حالی که اندام جنسی همسرتان به وضوح حساس ترین نقطه بدن اوست، در اطراف آن کاوش کنید تا لذتش حداکثر شود.

شما باید اعتماد به نفس داشته باشید و جسورانه عمل کنید تا اولین حرکت را انجام داده و او را با تمایلات جنسی خود تحت تأثیر قرار دهید. و برای همین شما باید از جذابیت خود مراقبت کنید.

چگونه برای همسر خود جذاب باشید

جذب شوهر

در اینجا نحوه جذب شوهر آورده شده است:

  1. برای زیبایی خود به خوبی بخوابید: مهم نیست که چقدر آرایش می کنید ولی باید خواب کافی داشته باشید، در غیر این صورت نمی توانید جذاب به نظر برسید. چهره ای خسته یا چشمان قرمز به نظر جذاب نمی رسد. بنابراین، هر روز هشت ساعت کامل بخوابید.
  2. لبخند: وقتی لبخند می زنید، سیگنال هایی ارسال می کنید که دوستانه و نزدیک به هم هستید و روحیه خوبی دارید. لبخند زدن شما را جذاب و زیباتر می کند.
  3. مودب باشید: با او آرام صحبت کنید و به او مودبانه پاسخ دهید. این کار باعث می شود که خلق و خوی شما در خانه آرام باشد. اگر فراموش کرد چراغ را در حمام خاموش کند یا حوله خیس خود را روی تخت نگذارد، سر او داد نزنید.
  4. صاف ایستادن: با صاف ایستادن یا صاف راه رفتن، احساس اعتماد به نفس و راحتی می کنید. این چهره شما را بهتر نشان می دهد و زن با اعتماد به نفس منجر به جذب شوهر می شود. بنابراین سر خود را به سمت بالا گرفته و بدن تان را راست نگه دارید.
  5. ارتباط چشمی خود را حفظ کنید: وقتی در حال گفتگو با او هستید، به چشمان شوهر خود نگاه کنید. این باعث می شود تا او بفهمد که شما به او گوش می کنید و به گفتگو با او علاقه دارید.
  6. زنانه باشید: مردان دوست دارند از زنان خود مراقبت کنند. آنها می خواهند احساس نیاز را در شما برطرف کنند. هر چند وقت یکبار طرف ظریف خود را به آنها نشان دهید یا کمی مطیع باشید. مردان می خواهند با زنانی باشند که به دنبال مشاوره و کمک از آنها می گردند.
  7. تنها گذاشتن: به مرد خود فضا بدهید. شوهر خود را در مورد اینکه کجاست یا با چه کسی است، آزار ندهید. اگر او با تلفن مشغول است یا در حال تماشای مسابقه مورد علاقه خود در تلویزیون است، از او خسته نشوید.

بهبود روابط

راه هایی برای جذاب بودن در تختخواب:

اگر انتظار دارید رابطه جنسی خوبی داشته باشید پس باید برای “روابط جنسی” خود سخت تلاش کنید.

  1. کمی روی لباس زیر زنانه فانتزی تمرکز کنید: پوشیدن لباس زیر توری قرمز شما را اغوا کننده کرده و این چیزیست که همسرتان می خواهد. چیزهایی را بپوشید که متناسب با نوع بدن شما باشد. دارایی های خود را برای جذب شوهر خود به کار گیرید.
  2. لباس او را بپوشید: هیچ چیز جذاب تری برای یک مرد وجود ندارد که همسر زیبای خود را در حال پوشیدن لباس خود ببیند. یک پیراهن زنانه جذاب را با یک پیراهن گشاد و بزرگ شوهر خود بپوشید و دکمه هایش را باز بگذارید. به طور اتفاقی این کار را انجام دهید بدون اینکه خیلی واضح به نظر برسد.
  3. کثیف صحبت کنید: به او بگویید که چه کاری را می خواهید او در رختخواب با شما انجام دهد. از انگشت خود برای نوشتن کلمات خیالی بر روی بدن شوهر خود استفاده کنید. با زمزمه کردن چیزهای شیرین در گوشش او را دیوانه کنید.
  4. روغن روی بدن تان بزنید: روغن باعث می شود پوست شما صاف و براق به نظر برسد و بوی خوبی بدهد که این برای جذب شوهر کافی  است.
  5. فضایی رومانتیک خلق کنید: با ایجاد یک محیط صمیمی با موسیقی زیبا و چراغ های کم نور یا شمع های معطر، فضایی رومانتیک را خلق کنید. همچنین می توانید وان را با آب گرم و نمک حمام و چند گلبرگ گل رز و دو لیوان نوشیدنی پر کنید. انتظار برای او در وان بسیار جذاب خواهد بود.
  6. معاشقه و اغوا را به فضای عاشقانه خود اضافه کنید: مردان این کار را دوست دارند. آنها آن را مرموز و هیجان انگیز می دانند حتی اگر شما سالها پیش با مردتان ازدواج کرده اید.
  7. مقدماتی داشته باشید: بعضی اوقات عشق بازی مقدماتی از رابطه جنسی لذت بخش تر است. پیش بینی آنچه در ادامه اتفاق می افتد باعث می شود شوهرتان شما را بیشتر بخواهد.
  8. برای او برقصید: برای همسرتان رقص دوست داشتنی مخصوص خود را انجام دهید و خوب تمرکز کنید. تماس چشمی را حفظ کنید. برخی از حرکات رقص خود را به او نشان دهید.
  9. روی تخت دراز بکشید و خود را فقط با یک ملحفه بپوشانید: موهای خود را روی بالش پهن کنید و بازوهای خود را زیر سینه های خود ببرید تا بتوانید آنها را بالا ببرید. فقط یک پای خود را تا ران نشان دهید. کمی از پوست تان را برای اینکه تخیل شوهرتان را وحشی می کند نشان دهید!
  10. ابتکار عمل داشته باشید: می خواهید بدانید چگونه همسر خود را جذب کنید؟ برای آنکه در رختخواب فعال شوید به او بگویید که چه می خواهید و چه چیزی شما را تحریک می کند. شما آن لحظه ای را کنترل می کنید و مردان برای آن اشتیاق دارند.
  11. او را ببندید: اگر می خواهید بدانید چگونه همسر را در رختخواب خود جذب کنید، این هم یک ایده است. کنترل را به دست گرفتن! برخی از مردان از ایده یک زن جذاب که کنترل اوضاع را در دست دارد، هیجان زده می شوند. از یک روسری راحت و نرم یا کراوات او استفاده کنید و او را به رختخواب یا مبل وصل کنید. یک بالشتک راحت یا بالش را زیر سر او قرار دهید.
  12. تماشای فیلم های تحریک آمیر با هم: بله، تماشای اینگونه فیلم ها در کنار هم و در رختخواب باعث می شود شوهرتان شما را بیشتر بخواهد. دادن شوهر به معالجه بصری به شوهرتان او را دیوانه می کند و مزیت بیشترش این است که می توانید از آن حرکات تقلید کنید.
  13. آهسته عمل کنید: رابطه جنسی فست فود نیست. به هیچ وجه امکان احساس رضایت در سرعت زیاد وجود ندارد. شما باید از آنچه انجام می دهید لذت ببرید.

مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که نیازی نیست که از شوهر خود دور شوید و به دلیل داشتن تمایلات جنسی احساس گناه کنید. تحت تأثیر قرار دادن جنسی او مبتذل نیست. این کار پیوند شما را تقویت می کند و اطمینان می دهد که نیازهای جسمی شما و همسرتان به اندازه کافی برآورده می شود.

ایده های شما برای تحت تأثیر قرار دادن یک مرد چیست؟ به ما در بخش نظرات زیر اطلاع دهید.

منبع:

momjunction

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی