اطلاعات جالب و مفيد دنياي خوانندگان سرگرمي و اطلاعات عمومي فرهنگ و هنر

ميل به تغيير چهره در مایکل جکسون از كجا شروع شد؟

میل به تغییر چهره در مایکل جکسون ابتدا خیلی ملایم بود. او فقط می خواست بینی زیباتری داشته باشد. اما بعد از 100 عملیات مختلفی که روی صورت او انجام شد او با مشکلات ناشی از این عمل ها روبرو شد و شروع به تلاش برای جبران ضایعات ناشی از این عمل ها بر آمد...
تقویم فارسی اندروید
میل به تغییر چهره در مایکل جکسون ابتدا خیلی ملایم بود. او فقط می خواست بینی زیباتری داشته باشد. اما بعد از 100 عملیات مختلفی که روی صورت او انجام شد او با مشکلات ناشی از این عمل ها روبرو شد و شروع به تلاش برای جبران ضایعات ناشی از این عمل ها بر آمد…
michael 1

عکس بالا مربوط به سال 1977 و زمانی که او 19 ساله بود است. او در مورد آن سالها گفته است: از اینکه صورتم جوش داشت خیلی خجالت می کشیدم و هر روز گریه می کردم. بینی بزرگی هم داشتم و به شدت از آن ناراضی بودم.

michael 2

این عکس مربوط به سال 1979 است. مایکل در حال رقص دچار شکستگی بینی شد و مجبور به جراحی بینی شد. او در این جراحی بینی خود را کمی کوچک تر کرد اما از نتیجه راضی نبود چرا که بعد از این عمل دچار مشکلات تنفسی شد و نیاز به جراحی دومی پیدا کرد.

michael 3

در سال 1983 او اولین آلبوم بسیار موفق خود به نام تریلر را منتشر کرد. او در این عکس دیگر یک نوجوان نیست.او در این آلبوم با کمک گریم پوست خود را روشن تر کرده است . همانطور که مشخص است در این سال دومین جراحی روی بینی او انجام شده و از این عمل بسیار راضی بود.او به قدری راضی بود که تصمیم گرفت عمل سوم را روی بینی اش انجام دهد و گونه های بزرگ تری داشته باشد.

michael 4

در سال 1991 در حالی که 33 ساله بود چهارمین و پنجمین عمل را روی بینی خود انجام داد و از همین زمان بود که بینی او شبیه یک مثلث شد.در سال 1992 بینی او به قدری کوچک شده بود که مجبور شد از پروتز بینی استفاده کند تا بلایی که به سر بینی اش آمده کمتر مشخص باشد. در همان سال ها اقدام به تغییر مدل چانه خود کرد تا چانه پهن تری داشته باشد و چالی شبیه به چال چانه کرک داگلاس داشته باشد . کم کم رنگ پوست او شروع کرد به روشن شدن.او بعدها ادعا کرد که روشن شدن پوست او نتیجه ابتلا به بیماری لک و پیس بوده است.

 

michael 5

در سال 1995 مایکل 37 ساله به کلی چهره ای متفاوت پیدا کرده است. یکی از دوستان نزدیک او در این مورد می گوید: روزی از مایکل دلیل این همه جراحی را پرسیدم و در جواب من گفت که دوست ندارد شبیه پدرش باشد.در آن سالها مایکل با دختر الویس پریسلی ازدواج کرد و چند سال بعد از یکدیگر جدا شدند.

 

michael 6

این عکس مربوط به سال 2002 است که مایکل مدت ها چسب را از روی بینی خود باز نکرد.پزشک او در این مورد گفته است: پوست بینی او به حدی نازک شده بود که ترس وجود داشت که نوک ایمپلنت بینی از زیر پوست او بیرون بیاید و پوستش را سوراخ کند.بینی او به مرحله ای رسیده بود که دیگر هیچ راه بازگشتی نبود.

michael 7

در سال 2003 بعد از تولد سومین فرزندش چهره مایکل بسیار زنانه به نظر می رسد.او در همان سال به مارتین بشیر که در حال ساخت مستندی در مورد او بود گفت که هیچ جراحی بر روی صورتش جز جراحی بینی انجام نداده است و دلیل این جراحی هم مشکلات تنفسی بوده است!

 

michael 8

در سال 2009 چهره مایکل در سن 50 سالگی بسیار عجیب شده بود او بخشی از گوش خود را از دست داده بود چرا که پزشکان از غضروف آن برای بازسازی مشکلات ناشی از جراحی های متعدد بینی اش استفاده کردند.

اما دوست دارید بدانید اگر مایکل این بلاها را به سر خود نمی آورد هنگام مرگ چه چهره ای داشت؟
این عکس کامپیوتری نشان می دهد که اگر مایکل اینقدر به فکر ایجاد تغییر در چهره خود نبود در سن 50سالگی می توانست چنین چهره گرم و شیرینی داشته باشد.

michael 9

34 دیدگاه

  • آخرشم گفتین اگر این بلاها رو سر خود نمی اورد؟؟؟……یجوری میگی بلا انگار هروقت کنسرت داشته سرصحنه خودزنی میکرده!!…..نکنه انتظار دارین طرف ادامه زندگیشو با دماغ شکسته ادامه میداد؟

  • این عکسایی که گذاشتین همشون در کمترین حالت باهم 5 سال تفاوت دارن…فاصله اولین عکس تا عکس آخر حدود 30 سال به بالا هستش…..این تصویری که گذاشتین که میگه اگه هیچوقت زیر تیغ نمیرفت چه شکلی بود باید بگم که اون در حالتیه که در اثر افسردگی لاغر نمیشد و اون بیماری ویتیلیگو رو نداشت(اون هیچوقت جز دوبار عمل بینی که هردوبارش در اثر شکستگی و یه چال خیلی کوچیک رو چونه بود من نمیدونم حالا چیشده که واسه این موارد جزئی 100 تا عمل انجام داد) ……..

  • بنظر من اولا خدا و شیطان و هرچیز دیگه ای ساخته ذهن بشر هستش و چندان هم فرق نمیکنه چی بپرستی ، چون اصولاً خودتو کوس گیرآوردی !!!!!

    دوما مایکل احمق شدیدا تو فضای برده داری و تبعیض گیر کرده بوده و اصولا این مدل آدما از تحقیر شخصیتی بدی رنج میبرن ،!!!

    • انسان بزرگی بود که توی دنیا نمی گنجید… دوسش دارم

    • مایکل جردن مریض شد به خاطر همین رنگ پوستش سفید شد احمق

    • برای این حرف ها باید دلیل و مدرک و اثبات بیاری نظر شخصی شما ملاک نیست … یعنی باید نظر فلاسفه بزرگ را رها کنیم و به خزعبلات جنابآلو گوش کنیم?

  • بنظر من خوبه که مایکل قیافش تغییر کرد و لاغر شد . اگه قیافش مث اون عکس آخری می‌شد که به همچین شهرت و محبوبیتی نمی‌رسید . خاص بودنش مایکل و تبدیل به این شخصیت کرد این عکس آخری بیشتر شبیه کارگر بنا هاس تا یه ابرهنرمند .. (با احترام به همه کارگرای عزیز) در ضمن بگم که اون فقط دو تا عمل کرد انقد دروغ نگید قیامت یقتونو می‌گیره بعد از اون لگدایی که تو رقصاش می‌زد … یه دونه میزنه تو صورتتون

    • تو عوضی هستی که نمیدونی مایکل جکسون چقدر عظمت داشته و هنوزم داره

    • ببین خیلی بی شعوری بی همه چیز عوضی مایکل اون همه کمک کرد به بچه های آفریقای شیطان پرست خودتی جد ابادت

    • واقعا که خاک تو سرت حتی اگر اون چیزی که تو میگی باشه( که نیست) اینکه میگی خداروشکر مرد واقعا حرف زشتیه خدارو شکر کردن برای مرگ یه نفر خودش ی گناه بزرگه 🙂

    • تو احمقی چون ندونسته حرف میزنی مایکل فرشته ی بدون بال بود رفتارش با طرفداراش رو دیدی یا کمکاش به خیریه و تازه مایکل شیطان پرست نیست

    • دوست دوست عزیز من کاری به گناه‌هایی که آقای مایکل جکسون انجام دادن ندارم ولی فقط می‌خوام از شما بپرسم که :
      شما دیدی که مایکل جکسون شیطان رو بپرسته؟؟؟
      شما با چشمای خودت دیدی که مایکل جکسون شیطان را عبادت کنه یا در جایی یا در ویدیو کلیپی اعتراف به #شیطان_پرستی بکنه ؟؟؟ خیلی #اتهام_سنگینی هستش!!
      چرا انقدر راحت #تهمت می‌زنی ؟ از خدا نمی‌ترسی ؟ #شرم نمی‌کنی ؟ #حیا نداری ؟
      #?خجالت نمی‌کشی ؟
      حدیثی از ? رسول اللّه صل اللّه و آله وسلم ? هستش که می‌فرماید :
      « هر کسی اگر به شخص مقابل خودش تهمت #کفر بزنه و اون از این #اتهام ، مبرا و پاک باشه ، ←خود شخص #تهمت_زننده ، « جزء کفارین » قرار میگیره و #کافر محسوب میشه ✓

  • به نظرتون واقعا این بحث کردن داره؟؟؟
    این که جراحی کرده یا نکرده به خودش مربوطه به ما چه واقعا!!!
    این همه توهین و… دلیلش چیه؟؟
    خیلی بحث بیخودی داشتین منم وقتمو تلف کردم که اینا رو خوندم…

  • واقعا تاسف میخورم ک هر حرف کثیفی ک ب ذهنتون اومده تو این مطلب کثیف ریختین
    مایکل جکسون با تمام خوبی هاش مرده و بازم ولش نمیکنین؟؟؟
    واقعا متاسفم

    • دیگه اشکالی نداره، این هنرمند اینقدر ازین شایعات داشته که حتی بعد از مرگ هم ولش نمیکنه، امیدوارم روحش در ارامش باشه، ازاردهنده ترین چیز تصویر اخره متنه، وقتی مشکل پوستی داشته چطور میتونسته سیاه پوست بمونه ؟

    • دوستان چرا ناراحت میشید معلومه داغون کرده خودش رو دیگه لاغر بشه ادم اینجوری میشه؟

    • منم واقعا براشون متاسفم که به مردی که حتی شب قبل از مرگش هم مردم رو به صلح و حفظ زمین دعوت کرد همچین تهمتایی میزنن

  • خجالت نمی کشین رو هوا حرف می زنین؟
    یه کم عکسها رو بررسی کنین اینهمه تغییر رو چهره اش برا لاغر کردنش بود…
    این مسلمانیه راحت قضاوت می کنید
    اینا از کفر هم بدتره
    اگر دین ندارید آزاده باشید….

    • چه ربطی به اگر دین ندارید ازاده باشید داشت .حالا اگر بد گفته تذکر بده چرا جو گیری تا این حد اخه

  • يه روزى ميرسه كه جواب اينهمه تهمت و توهين و دروغهاى شاخ و دم دارتون رو ميگيريد
    اون روز اصلا تعجب نكنيد
    دلم ميخواد به حال اين حقارتتون زار بزنم

    • چرا زار بزنی؟؟……من خودم هروقت این مزخرفات که مثلا خداروشکر مایکل مرد رو میبینم میگم چطوری یه الاغ میتونه تایپ کنه؟?

  • واقعا براتون متاسفم كه درباره ي اين مرد بزرگ دست به نوشتن اين چرنديات ميزنيد.براي اون دسته از مردم هم متاسفم كه اين متن رو باور كردن.ميتونين توي گوگل سرچ كنين و درباره ي مايكل تحقيق كنيد.ويكي پديا كاملا توضيح داده

  • این درسته که او فقط جراحی بینی داشته …
    و برای این قضیه ک او هیچ عمل دیگری انجام نداده آن قدر مدرک موجود است
    ک نیازی به اثبات آن نمی بینم …
    هر کس لااقل اندکی با مایکل جکسون آشنا باشد این را می داند …
    لطفا اطلاعات غلط به مردم ندهید …

    • واقا خاااک بر سر همتون مارو خر فرض کردین اینکه چهرش تغییر کرده بود واسه این بوده که سنش بالا رفته و خیلی لاغر تر شده و فقط چال چانه و عمل جراحی بینی اونم فقط دوبار بوده

    • التماس میکنم بس کنید. بس کنید دست از سرش بر دارید.

    • یجوری گفتن عمل پلاستیک که آدم فک میکنه این عکسایی که گذاشتن در فاصله یک هفته س……..دیگه زیرش تاریخ نمیزنن که مردم بفهمن حداقل چند وقت یه بار میرفته عمل میکرده……….تازه فقط دوبار بینیشو اون بخاطر شکستگی و یه چال روی چونه و بقیه تغییرات صورت هم بر اثر افسردگی..عوارض سن و رژیم غذایی نیمه گیاه خواریش

34 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی