سلامت سلامت جنسي و زناشويي

نمی توانید به ارگاسم برسید؟ راه های ارگاسم زنان

تقویم فارسی اندروید

در حدود 10٪ از خانم ها هرگز ارگاسم نداشته اند چه با همسر و چه در هنگام خود ارضایی و تعداد معدودی از آنها با تمرین راه ارگاسم خود را پیدا کرده اند. این زمانی است که خبرهای خوبی برای این خانم ها داریم: یادگیری به ارگاسم رسیدن ممکن است.

ارگاسم زنان

اولین و مهمترین درس تمرین تعادل تنش و آرامش در حین فعالیت جنسی است. اما مراجعان زن می پرسند چگونه می توانند همزمان هم احساس تنش و هم آرام داشته باشند؟ این یک سوال خوب است و در اینجا پاسخ دو بخشی باید ارائه داد:

مرحله یک ارگاسم: مرحله 1: تنش

نوع تنشی که به زنان کمک می کند تا به ارگاسم برسند تنش عضلانی (میوتونی) است. بسیاری از خانم ها این تصور اشتباه را دارند که باید استراحت کنند و “فقط هنگام رابطه جنسی در آنجا دراز بکشند” زیرا شنیده اند که آرامش در هنگام رابطه جنسی مهم است اما به نظر می رسد که تنش عضلانی اغلب برای ارگاسم لازم است. تجربه می گوید، اکثر خانم ها یاد می گیرند که با ترکیب مقدار نسبتاً مناسبی از تنش پا، شکم و باسن، اولین ارگاسم خود را به دست آورند.

جای تعجب نیست که زنان گزارش می دهند که بیشترین انقباضات عضلانی که منجر به ارگاسم می شود در لگن تحتانی آنها است. اینها همان عضلاتی هستند که برای متوقف کردن جریان ادرار لازم است (یک انقباض آگاهانه از این گروه، تمرین کگل نامیده می شود).

چه ارتباطی بین گروه های عضلانی کششی و داشتن ارگاسم وجود دارد؟ انگیختگی. انقباض (یا کشش) برخی از ماهیچه ها باعث افزایش جریان خون در بدن و اغلب به ناحیه تناسلی می شود. و برانگیختن البته نقشه راه است که به هدایت بیشتر زنان به ارگاسم کمک می کند.

چگونه یک ارگاسم داشته باشیم مرحله 2: آرامش

بنابراین بخش آرامش این معادله کجاست؟ در مغز در طول رابطه جنسی، یک زن باید فقط بر روی احساسات تحریک آمیز متمرکز شود.

استراحت سختی دارید؟ به یک بیلبورد فکر کنید که در آن کلمات از سمت چپ به لبه سمت راست مشاهده می شوند و سپس از صفحه نمایش خارج می شوند. در حین رابطه جنسی، بسیاری از خانمها می توانند جمله خبری “من تا زمانی که می خواهم رابطه را ادامه می دهم” یا “این واقعاً احساس خوبی دارد” را در ذهن خود و روی بیلبورد فرضی شان مشاهده کنند. این کار مغز را اشغال می کند اما با اندیشه ای که برانگیختگی جنسی را تشویق می کند و نه با یک فکر منفی و عصبی که ممکن است برانگیختگی و تحریک شدن را کاهش دهد.

بعد از این درس اول، مددجویان باید تکالیف خانگی را انجام دهند. در طول رابطه جنسی، آنها باید ماهیچه های خود را دچار تنش کننند و بگذارند ذهنشان ساکت شود. این تکنیک خوبی است اما به مرور زمان جواب می دهد و غالباً افراد با خبر خوب خود به جلسه آینده باز می گردند تا گزارش موفقیت شان را بدهند.

ارگاسم

نمی توانید ارگاسم شوید؟ مشکل می تواند پزشکی باشد

درمان پزشکی می تواند به بعضی از خانم ها که در ارگاسم مشکل دارند کمک کند. برای دیگران یک وضعیت پزشکی یا عوارض جانبی دارویی ممکن است باعث ایجاد مشکل شود. برای رد این دلایل به پزشک خود مراجعه کنید. گزینه های درمانی شامل موارد زیر است:

  • دستگاه تأیید شده توسط FDA بنام اروس به افزایش جریان خون به دستگاه تناسلی کمک می کند.
  • کرم های بدون نسخه ممکن است حساسیت را افزایش داده و به زن کمک کند تا به ارگاسم برسد، اگرچه این موارد مورد تأیید FDA نیستند. مثل همیشه قبل از شروع هرگونه درمان با پزشک خود صحبت کنید.

منبع:

webmd

یک دیدگاه

  • “سلام و عرض ادب

    آیا استفاده از محصولات جانبی رو توصیه میکنید واسه ارگاسم بهتر؟

    مثلا “پکیج مخصوص ارگاسم بانوان لاولامارکت” این چطور میتونه باشه؟

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی