روانشناسي و سلامت روان سلامت

علائمی که پنهانکاری شریک زندگی تان را نشان می دهند

تقویم فارسی اندروید

پنهانکاری شریک زندگی تان

همه اسراری دارند که با خودشان حفظ می کنند اما هر رابطه ای باید مبتنی بر اعتماد باشد. بعضی اوقات دشوار است بدانید که کجا خط می کشید و مرز تعیین می کنید. برقراری ارتباط خوب مهم است اما اگر شریک زندگی شما می خواهد چیزی را پنهان کند، باید بدانید که چه موقع باید حقیقت را بدست آورید. با آگاهی از علائمی که باعث می شود پنهانکاری شریک زندگی تان را تشخیص دهید، می توانید واقعاً در این مورد به خود و زندگی تان کمک کنید.

هفت گنج نگاهی به علائم احتمالی اینكه ممكن است شخص مهم زندگی شما در تلاش برای پنهان كردن چیزی از شما باشد، انداخته است.

علائم پنهانکاری شریک زندگی تان از شما

پنهانکاری شریک زندگی تان

1. صدای آنها تغییر می کند

اگر تغییر در صدای شریک زندگی خود را هنگام صحبت با خودتان تشخیص دهید، ممکن است به شما دروغ بگوید. آنها حتی ممکن است بیشتر از حد معمول هنگام صحبت گلوی خود را صاف کنند یا به شدت نفس بکشند. این واکنش های طبیعی بدن آنها هنگام عصبی شدن از چیزی است.

2. از تماس چشمی خودداری می کنند

چشم ها می توانند احساسات زیادی را نشان دهند، بنابراین اگر شریک زندگی شما از نگاه کردن به شما خودداری می کند، می تواند به این دلیل باشد که آنها نمی خواهند شما از طریق چشم هایشان پی به درون شان ببرید. ممکن است در چشمان آنها ترس پیدا کنید و به همین دلیل سعی می کنند با شما ارتباط چشمی برقرار نکنند.

3. هنگام پاسخ دادن به سؤالات شما، جواب های آنها مبهم است و چشمانشان تکان می خورد

هنگام پاسخ دادن به یک سؤال، چشمان شخص به سمت طرفی دیگر حرکت می کند. چشم هایی که به سمت راست حرکت می کنند در جستجوی خاطراتی هستند، در حالی که چشم هایی که به سمت چپ حرکت می کنند دروغ می آفرینند. اگر پاسخ های شریک زندگی شما مبهم است یا به طور غیر معمولی با جزئیات همراه است، ممکن است نشانه این باشد که آنها در تلاشند تا چیزی را پوشش دهند. یکی دیگر از نشانه های نهانکاری شریک زندگی تان وقتی است که آنها با یک سؤال به سؤال شما پاسخ می دهند زیرا آنها در تلاشند تا وقت بیشتری برای دروغ سازی بگیرند.

4. آنها بی قرارند وقتی با هم تنها هستید

داشتن اسرار ممکن است شریک زندگی شما را دچار احساس بی قراری کند به خصوص وقتی که شما دو نفر در کنار هم هستید. آنها ممکن است استرس را احساس کنند و این مسئله باعث می شود که اگر هیچ چیز دیگری برای منحرف کردن شما از آنها وجود نداشته باشد، در کنار شما ماندن برایشان سخت شود.

زبان بدن

5. آنها باعث خجالت و شرمساری دیگران می شوند

این اتفاق می افتد وقتی شریک زندگی شما می خواهد توجه دیگران را از روی خود بردارد زیرا آنها در مورد چیزی احساس گناه می کنند. آنها سعی می کنند توجه همه را به چیزی دیگر معطوف کنند. به طور مثال وقتی که شما یا دوستان و خانواده تان مرتکب اشتباه شده اید، به گونه ای که شخص دیگری به جای آنها احساس خجالت کند.

6. زبان بدن آنها نشان می دهد که در کنار شما عصبی هستند

در حین مکالمه، اگر شریک زندگی شما بدن خود را از شما دور کند، این ممکن است نشانه ای از اسرار آنها باشد که نمی خواهد آنها را پیدا کنید. این روش ناخودآگاه آنها برای خاموش کردن شماست. به همین ترتیب، عمل جویدن ناخن ها نشانه عدم امنیت یا اضطراب است و ممکن است اتفاق بیفتد زیرا آنها چیزی برای پنهان کردن دارند. روش دیگر برای اینکه دریابید آیا شریک زندگی تان به شما دروغ می گوید این است که به آنچه با دست شان انجام می دهند دقت کنید. اگر شریک زندگی شما معمولاً دست خود را در جیب خود قرار نمی دهد اما ناگهان شروع به انجام این کار می کند  ممکن است نشانه این باشد که آنها سعی می کنند خودشان را راحت کنند زیرا می دانند که کار اشتباهی انجام داده اند.

7. آنها چهره ای بی تفاوت دارند

از آنجا که صورت می تواند چیزهای زیادی راجع به احساس شخصی برای شما بگوید، اگر شریک زندگی شما چیزی برای پنهان کردن دارد، ممکن است سعی کند چهره ای خنثی و بی تفاوت داشته باشد. اگر آنها چیزی در صورت شان نشان ندهند، شما به راحتی نمی توانید آنها را بخوانید.

8. خیلی پلک می زنند

پلک زدن بیش از حد می تواند نشانه دروغگویی و پنهانکاری شریک زندگی تان باشد. دروغ گفتن می تواند استرس زا باشد و در صورت استرس میزان پلک زدن چشم ها افزایش می یابد. بنابراین اگر متوجه می شوید که شریک زندگی شما بیش از حد معمول پلک می زند، ممکن است به شما دروغ بگوید.

9. محکوم کردن شما

پنهانکاری شریک زندگی تان از شما ممکن است باعث شود که او احساس گناه کند زیرا آنها مانند شما صادقانه رفتار نمی کنند. بنابراین آنها ممکن است جوری عمل کنند و سعی کنند احساس بدی در شما ایجاد کنند یا احساس کنند که شما کسی هستید که به جای او کار اشتباهی انجام داده اید.

دورغگویی زوج ها

10. آنها بیش از حد معمول درگیر کار هستند

اگر شریک زندگی شما دلایل بیشتری برای دیر رسیدن از محل کار به خانه داشته باشد یا سفرهای کاری بیشتری نسبت به معمول داشته باشد، ممکن است از آنها به عنوان بهانه ای برای پنهان کاری استفاده می کند.

11. آنها دیگر با شما صمیمی نیستند

اگر احساس می کنید شریک زندگی شما دیگر علاقه ای به صمیمی بودن با شما ندارد، وقت آن است که با او صحبت جدی داشته باشید. ممکن است شریک زندگی شما در حال حاضر شخص دیگری را برای برآورده کردن نیازهای صمیمیت خود داشته باشد و ا این واقعیت را که به شما خیانت کرده است پنهان می کند.

12. آنها توجه ناگهانی به ظاهر خود پیدا کرده اند

اگر شخص مقابل تان به طور ناگهانی به ورزش و به روزرسانی کمد و لباس های خود علاقه پیدا کرده است، به احتمال زیاد آنها سعی می کنند برای کسی جذاب تر به نظر برسند. اگر در اطراف شما معمولی به نظر برسند اما در محل کار یا سایر مکان های اجتماعی حسابی به خود می رسند، ممکن است نشان دهنده این باشد که سعی می کنند نظر دیگران را جلب کنند.

13. دسترسی به آنها سخت است

اگر دستیابی به شریک زندگی تان بسیار سخت شده است یا متوجه شدید که احتمال پاسخگویی به تماس های شما یا پاسخ دادن به متون شما برایش دشوار است این همچنین می تواند نشانه ای باشد که دستیابی به او در سطح احساسی هم دشوار است. او ممکن است در آغوش شما باشد، اما احساس می کنید قلب و ذهن او با شخص دیگری است.

پنهانکاری شریک زندگی تان

14. آنها بیش از حد از تلفن خود محافظت می کنند

در حالی که حفظ حریم خصوصی مهم است اما نباید دلیلی وجود داشته باشد که شریک زندگی شما بیش از حد از تلفن خود محافظت کند. اگر آنها در زمان های عجیب و غریب پیام دریافت کنند و هر وقت شما درباره آنها از او سؤال کنید، حالت دفاعی به خود بگیرد، ممکن است چیزی برای مخفی کردن داشته باشد.

آیا قبول دارید که این ها علائمی هستند که باید به جستجوی آنها بپردازید و قبلاً آنها را از شریک زندگی خود دیده اید؟ آیا می توانید علائم دیگری را مبنی بر اینکه شخص با صد درصد صداقتش با شما صادق نیست، نام ببرید؟

منبع:

brightside.me

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی