سلامت سلامت پوست، مو و ناخن

حالت دهنده هاي مو چه مضراتی دارند؟

انواع موس‌های حجم‌دهنده، ژل‌ها و اسپری‌ها می‌توانند کاری کنند که حجم موها خیلی بیشتر به نظر برسد، اما متاسفانه مضرات زیادی دارند که باعث می‌شود متخصصان استفاده از آن‌ها را در کل مفید ندانند...
تقویم فارسی اندروید

انواع موس‌های حجم‌دهنده، ژل‌ها و اسپری‌ها می‌توانند کاری کنند که حجم موها خیلی بیشتر به نظر برسد، اما متاسفانه مضرات زیادی دارند که باعث می‌شود متخصصان استفاده از آن‌ها را در کل مفید ندانند.

عوارض حالت دهنده هاي مو
عوارض حالت دهنده هاي مو
در واقع این محصولات حجم‌دهنده که موها را سفت می‌کنند، حاوی الکل و پلیمر زیادی هستند که واقعا به موها صدمه می‌زنند. پلیمر این خصلت را دارد که وزن موها را بیشتر کند و باعث شود که سنگین‌تر شوند، و الکل هم شرایطی را برای موها ایجاد می‌کند که در نهایت باعث از بین رفتن رطوبت آن‌ها می‌شود.
اگر هنوز هم اصرار دارید که از این محصولات حجم‌دهنده استفاده کنید، باید هفته‌ای یک بار موهای‌تان را با شامپوهای شفاف‌کننده شست‌وشو دهید.
این نوع شامپوها حاوی مواد شوینده اضافی هستند و اسیدهای پاک‌کننده خاصی دارند که مانند سرکه سیب عمل می‌کنند و مواد باقی‌مانده از محصولات آرایشی را از بین می‌برند. ضمن این‌که باید از محصولات حالت‌دهنده‌ای استفاده کنید که الکل نداشته باشند و البته حاوی مواد تشکیل‌دهنده محلول در آب باشند، که موها را خشک یا سنگین نمی‌کنند.
منبع: سلامت نیوز

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی