بارداري و زايمان سلامت

بهترین پوزیشن ها و حالت های رابطه جنسی برای باردار شدن

تقویم فارسی اندروید

برای تشکیل یک خانواده آماده هستید؟ هیچ موقعیت جنسی “اشتباهی” برای باردار شدن وجود ندارد اما ممکن است چند موقعیت وجود داشته باشد که احتمال ملاقات اسپرم را با تخمک ها افزایش دهد. در حالی که اثبات علمی جهت بهترین موقعیت جنسی برای باردار شدن ممکن است کم باشد (یا اصلا وجود نداشته باشد) اما در هر صورت شما چیزی برای از دست دادن ندارید و شاید به کمک این پوزیشن ها که به صورت تجربی گردآوری شده اند یک کودک به دست آورید.

باردار شدن

چرا موقعیت ها و پوزیشن های رابطه جنسی مهم است؟

نیتا لاندری پزشک عمومی از برنامه گفتگوی سندیکای پزشکان می گوید: “در حالی که هیچ موضوعی باردار شدن را تضمین نمی کند اما من به بیماران می گویم موقعیت هایی را در نظر بگیرند که به ثقل کمک می کنند ، مانند پوزیشن missionary.” “اما این موقعیت به اندازه سالم بودن شما قبل از شروع تلاش برای باردار شدن مهم نیست.” او توصیه می کند که شما و شریک زندگی تان به پزشک مراجعه کنید تا از نظر فرزندآوری به شما توصیه کند.

هنگامی که متوجه شدید که چه چیزهایی قبل از اقدام به بارداری نیاز دارید می توانید با نگه داشتن یک تقویم تخمک گذاری و دانستن علائم تخمک گذاری، دریابید چه موقع تخمک گذاری می کنید. لاندری می گوید، در روزهایی که بارور هستید (معمولاً پنج روز منتهی به تخمک گذاری و 24 ساعت پس از آن)، بهتر است هر روز رابطه جنسی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه دقیقا چه زمانی و چند بار رابطه جنسی برقرار کنید تا شانس بارداری خود را افزایش دهید، به راهنمای رابطه جنسی نزد متخصص مراجعه کنید.

بهترین موقعیت های رابطه جنسی برای باردار شدن

حالا شاید برایتان سوال ایجاد شده باشد: بهترین موقعیت های جنسی برای باردار شدن چیست؟ هیچ چیز جادویی یا خرافاتی در مورد این روش ها وجود ندارد. آنها به سادگی بهترین گزینه های شما برای کارآیی رسیدن اسپرم به تخمک هستند.

هر موقعیتی را که می خواهید امتحان کنید، حداقل 15 دقیقه بعد از آن دراز کشیدن را در نظر بگیرید. یک مطالعه ژورنال پزشکی بریتانیا گزارش داد که 27 درصد از زنانی که پس از تلقیح داخل رحمی (IUI) دراز کشیده بودند، باردار شدند، در مقایسه با 17 درصد از زنانی که بلافاصله بعد از عمل از جا برخاسته اند. در حالی که این مطالعه بر زنانی که معالجه باروری دارند و اسپرم مستقیماً به داخل رحم تزریق می شود، متمرکز شده است ، این مزیت ممکن است برای مقاربت سنتی نیز خوب باشد. بنابراین این موقعیت های جنسی را انجام بدهید تا باردار را امتحان کنید، می توانید آنها را هم تغییر دهید اما بیش از همه از آن لذت ببرید.

پوزیشن های رابطه جنسی

1. پوزیشن Missionary: لندری می گوید این پوزیشن تلاش واقعی انسان با جاذبه را به نفع شما قرار می دهد. (با گفتن این، ما حدس می زنیم كه احتمالاً از محبوب ترین موقعیت های جنسی برای داشتن یک كودك است.) در این حالت زن به پشت دراز می کشد و رو به سقف دارد در حالی که مرد بالا قرار می گیرد. در حالت هایی که زن در بالا قرار می گیرد، اسپرم ها باید در بالادست حرکت كنند اما در این موقعیت که مرد در بالا قرار دارد اجازه می دهد كه اسپرم ها به راحتی به داخل واژن شما جریان پیدا كنند. برای اثربخشی بیشتر، بالشی را در زیر خود قرار دهید که می تواند زاویه حتی مطلوب تری برای ورود اسپرم ایجاد کند.

2. پوزیشن Doggie style: هر موقعیتی که امکان نفوذ عمیق را فراهم کند می تواند به اسپرم کمک کند تا حد ممکن به دهانه رحم نزدیک شود. در این حالت زن چهار دست و پا قرار می گیرد و باسن را به سمت بالا قرار می دهد و مرد در پشت او قرار می گیرد.

3. پوزیشن Legs on shoulders: این روش شبیه به روش Missionary است که در آن زن در حین مقاربت، پاهای خود را بر روی شانه های شریک زندگی خود می گذارد. این موقعیت باعث می شود اسپرم ها در حد ممکن به دهانه رحم نزدیک شوند و در عین حال از مزیت جاذبه نیز برخوردار باشد.

4. پوزیشن Coital Alignment Technique) cat): فکر می کنید Missionary برای شما مناسب نیست؟ این موقعیت ممکن است در کمک به ارگاسم زن مؤثر باشد (که مشخص است که عاملی برای باردار شدن نیست اما این یک امتیاز اضافی محسوب می شود) ضمن اینکه اسپرم ها را رو به پایین حرکت می کنند. زن زانوها را دراز می کند تا قسمت تحتانی تنه مرد بین آنها قرار بگیرد. سپس زن و مرد به جای فشار آوردن، لگن های خود را با ریتمی جمع می کنند که هنوز هم به شما کمک می کند تا نیروی جاذبه را به دست آورید. به این روش تکنیک هم ترازی مقاربتی می گویند.

بارداری

5. پوزیشن Reverse cowgirl: از هر 5 زن یک زن دارای رحم رو به عقب یا aka retroverted است و اگر شما هم در بین آنها باشید، این ممکن است بهترین موقعیت جنسی برای باردار شدن باشد. در این حالت، مرد دراز می کشد، زن روی شریک زندگی خود قرار گرفته است و پشت به او دارد و زاویه ورود منحصر به فردی را فراهم می کند. شما نمی دانید که رحم رو به عقب دارید یا نه، بنابراین چرا این موقعیت را به هر حال، فقط به صورت موردی (و فقط برای تفریح) امتحان نمی کنید؟

6. پوزیشن Side-by-side scissors: در موقعیت قیچی بغل به بغل، شما در کنار هم و روبروی یکدیگر قرار می گیرید، پاهای زن مانند قیچی باز می شود و مرد وارد می شود. این موقعیت همچنین می تواند باعث ورود عمیق شود که ممکن است اسپرم را به سرعت به گردن رحم برساند.

7. پوزیشن Rear entry: همانطور که زن بر روی شکم خود قرار دارد، مرد از پشت سر وارد می شود. بر اساس یک مطالعه ژورنالی از رابطه جنسی و زناشویی درمانی که یافته ها را با MRI مستند ساخت، این وضعیت عمیق ممکن است باعث شود آلت تناسلی عمیق تر در قسمت واژن نسبت به موقعیت Missionary قرار بگیرد.

8. پوزیشن Wheelbarrow: لازم نیست ژیمناستیک کار باشید تا این مورد را امتحان کنید اما مطمئناً در بین پرماجرا ترین موقعیت های جنسی برای باردار شدن قرار می گیرد. همچنین قطعاً ارتباطی با داشتن کودک ندارد بنابراین می توانید آن را نادیده بگیرید اما شاید هم امتحان کردنش را دوست داشته باشید؟ زن در موقعیتی مانند یک چرخ دستی قرار دارد چه روی زمین و چه در رختخواب باشد (می توانید روی آرنج های خود نیز استراحت کنید). مرد پاهای زن را در دست گرفته و ران های او را بالا آورده و از پشت سر آلتش را وارد واژن می کند و این باعث می شود تا نفوذ عمیقی حاصل شود که می تواند اسپرم را به تخمک نزدیک کند.

منبع:

thebump

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی