ازدواج دانستنی های بعد از ازدواج

در صورت احساس ناامیدی از رابطه جنسی چه کاری باید انجام دهید

تقویم فارسی اندروید

دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است احساس ناامیدی از رابطه جنسی خود داشته باشید و همه آنها طلسم نشده اند و قابل حل شدن هستند.

ناامیدی از رابطه جنسی

شاید شما نسبت به خستگی بیش از حد برای داشتن رابطه جنسی احساس گناه کنید. شاید طوری که شریک زندگی شما خواستار رابطه جنسی است را دوست ندارید یا شاید شما نوع رابطه جنسی خود را دوست ندارید. هر شرایطی که باشد، نفس راحتی بکشید: برای داشتن یک زندگی جنسی رضایت بخش تر، می توانید بر ناامیدی جنسی غلبه کنید.

اما اول، درک کنید که این احساسات کاملاً طبیعی است. مگان فلمینگ، دکترای روانشناسی بالینی در کالج پزشکی ویل کورنل می گوید: “ناامیدی از رابطه جنسی بسیار رایج است.” بسیاری از زوج ها به دلیل ناامیدی جنسی خود به دنبال کمک حرفه ای هستند و هیچ چیز شرم آوری در این بازی وجود ندارد.

مگی دانسل روانشناس بالینی می گوید: “این ایده وجود دارد که شما باید با میزان میل جنسی همسرتان مطابقت داشته باشید اما من فکر نمی کنم که این لزوماً درست باشد.” میل جنسی زوجین می تواند با کسی که میل جنسی بالایی دارد یکی باشد.”

مساله اصلی، داشتن ابزارها و نکاتی برای حل این مسئله است:

شریک زندگی خود را سرزنش نکنید

حتی اگر احساس ناامیدی کنید (به اصطلاح “ناامیدی جنسی”)، شما نباید انگشت خود را به سمت شریک زندگی خود بگیرید. به یاد داشته باشید: این یک مسئله برای هردوی ماست، نه یک مسئله برای یک فرد. افراد ترجیحات و سلایق مختلف جنسی دارند – به همین دلیل رابطه جنسی ممکن است بسیار جذاب باشد! – و اگر هماهنگ نباشید مشکلی برای هیچ یک از طرفین وجود ندارد.

به جای سرزنش، در مورد چیزهایی که بیشتر در اتاق خواب دوست دارید بحث کنید. فلمینگ می گوید: “ناامیدی خود را به عنوان یک فرصت ببینید.” “در مورد خواسته های خود و کارهایی که هر دو دوست دارید انجام دهید صحبت کنید.” سعی کنید این موضوع را بعد از رابطه جنسی بیان کنید، وقتی احساسات تان با هم خوب است و می توانید چیزهایی را که واقعاً دوست دارید برجسته کنید. “وای، من برای انجام دوباره این کار هیجان زده ام … و دوباره و دوباره دوست دارم آن را انجام دهم … ”

یکدیگر را لمس کنید

دانسل برای زوج هایی که میل جنسی ناسازگار دارند کمی بر روی لمس شهوانی تمرکز دارد و رابطه جنسی را پیشنهاد نمی دهد. با حذف رابطه جنسی، فشار کمتری بر شریک زندگی با میل کمتر وجود دارد اما فرد دیگر هنوز می تواند لمس و ارتباط را تجربه کند.

برای امتحان کردن، یک نفر دراز بکشد در حالی که دیگری مکان های غیر اروتیک را لمس می کند (به عنوان مثال: سینه ها محدود نیستند). سپس، پس از 15 دقیقه، وضعیت را تغییر دهید. شخصی که دراز کشیده بود حالا باید لمس کند. هر هفته تا زمانی که دوباره به رابطه جنسی ادامه دهید. انتظار معجزه می کند.

یک لیست جذاب جنسی تهیه کنید

دانسل توصیه می کند لیستی از مواردی را که واقعاً لذت می برید یا می خواهید امتحان کنید، بنویسید. این موارد می تواند جنسی باشد (تماشای فیلم های پورنو با هم) یا فقط حسی (نوازش). بعد از اینکه روی لیست خود به توافق رسیدید (شما نمی توانید چیزی را اضافه کنید که طرف مقابل شما با آن راحت نیست) هر مورد را در یک کلاه یا جعبه قرار دهید. هفته ای یک بار یا هر زمان که احساس کردید نیاز است، یک پیشنهاد را بگیرید و مشغول شوید.

چند اسباب بازی به رابطه جنسی خود اضافه کنید

اگر احساس ناامیدی جنسی می کنید نه به خاطر نداشتن رابطه جنسی بلکه به دلیل این است که ارگاسم نمی شوید، ابزارهای زیادی برای کمک به آن وجود دارد و به آنها ویبراتور می گویند. به گفته اکثر متخصصان، زنان اتفاق نظر دارند که رسیدن به ارگاسم از طریق دخول به تنهایی دشوار است، بنابراین شرم آور نیست که کمک اضافی بخواهید. باز هم، با شریک زندگی خود در مورد این “خواسته” صحبت کنید و آن را در لیست خود قرار دهید.

اهمیت وسایل جانبی را دست کم نگیرید. با معشوق خود چیزهایی مانند روغن عطری یا چیزهایی عجیب تر را در نظر بگیرید. هنگامی که با معشوق خود سفر جدیدی را آغاز می کنید، متوجه خواهید شد که دیگر هیچ مکان و زمانی برای ناامیدی از رابطه جنسی وجود ندارد، زیرا این لذت هیجان انگیز همه احساسات منفی را از بین می برد.

همه چیز را در مورد آن بخوانید

دانسل حتی با اینکه مدرک روانپزشکی در این موضوع دارد اما هنوز دوست دارد که در مورد چگونگی دانسته های سایر حرفه ای ها در مورد سرخوردگی جنسی و سایر مسائل بخواند. امروزه مطالب زیادی در وبلاگ ها و وبسایت ها به راحتی و بدون هزینه در اختیار شما قرار می گیرند و شما می توانید با اندکی مطالعه به هر سوالی که در ذهن تان ایجاد می شود به پاسخ برسید.

استرس را کاهش دهید

استرس تقریباً بر روی هر بیماری تأثیر می گذارد که زندگی شما و رابطه جنسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. آیا میل جنسی ناسازگار شما می تواند به این دلیل باشد که یک نفر به طور مرتب با استرس مقابله می کند؟ دانسل توضیح می دهد که هر شخصی “ترمزهای جنسی و شتاب دهنده های جنسی” دارد و یکی از “ترمزهای” شما می تواند استرس باشد.

زمان انتقال از ضرب الاجل به زمان رابطه جنسی فرا رسیده است، بنابراین با یک شام عاشقانه، شب فیلم یا هر چیز دیگری به زندگی جنسی خود کمک کنید تا ذهن شما (یا همسرتان) از استرس خارج شود. آن را یک شب کامل از عشق بازی در نظر بگیرید.

خود را سازگار کنید

دانسل و فلمینگ هر دو توضیح می دهند كه دو نوع میل وجود دارد: خودجوش و پاسخگو. دانسل می گوید، میل خود به خودی وقتی اتفاق می افتد که “شما فردی جذاب را می بینید و می خواهید همان موقع و در آنجا رابطه برقرار کنید، مثلاً وقتی همسرتان از زیر دوش بیرون می آید”.

از طرف دیگر، تمایل به پاسخگویی تماماً احساس آرامش در محیط شماست. (دانسل می گوید تمایل به پاسخگویی ممکن است در زنان به مراتب بیشتر باشد.) اگر خسته هستید، احتمالاً علاوه بر چرت زدن، انجام کارهایی در اتاق خواب را دوست خواهید داشت (*به آرامی دست به توافق بزنید*).

برای صمیمیت وقت بگذارید

این چیزی است که هم شما و هم معشوق تان باید قلباً آن را بپذیرید. اگر رابطه جنسی بیشتری می خواهید، مجبور خواهید شد برای آن وقت بگذارید. مردم می گویند هرچه بیشتر با کسی باشید، رابطه جنسی شما کمتر می شود و این برای بسیاری درست است.

بچه ها، کار و زندگی مانع از ایجاد یک رابطه جنسی می شوند. بعد از یک روز طولانی کاری و سر و کله زدن با کودکان، آخرین کاری که بسیاری از زوجین می خواهند انجام دهند این است که روی تخت عرق بریزند. با این حال، این زمانی است که اوضاع ناامید کننده می شود. در آخر یکدیگر را به دلیل نداشتن رابطه جنسی مقصر می دانید و سرانجام کینه به وجود می آید. با آگاهی از وقت گذاشتن برای صمیمیت، با این مبارزه کنید.

فواید صحبت های جنسی در زندگی روزمره

با صحبت صریح در مورد آن، عزیزتان را از رابطه جنسی هیجان زده کنید. هیچ مشکلی ندارد که بتوانید در یک رابطه جنسی با همسرتان صحبت کنید. چه با استفاده از اسنپ چت برای ارسال تصاویر شیطانی از خودتان و یا ارسال پیام کوتاه با حرفی کثیف در یک جلسه کاری خسته کننده، هرچه می توانید انجام دهید تا امور را زنده نگه دارید.

زیبایی فناوری این است که می تواند به شما در ارتقاء زندگی زندگی جنسی کمک کند و شما باید از آن نهایت استفاده را ببرید. حتی اگر همان شب همه چیز به رابطه جنسی منجر نشود، حداقل حرکات تان شریک زندگی شما را هیجان زده می کند. این بدون شک بسیاری از سرخوردگی های جنسی فروخورده را فرو می نشاند.

خود ارضایی

اگر احساس می کنید به خصوص از معشوق خود ناراضی هستید و می خواهید تنش را از بین ببرید، درست پیش بروید و خودارضایی کنید. حتی اگر به طور مداوم رابطه جنسی عالی داشته باشید، هیچ وقت مشکلی ندارد که خودتان را سرگرم کنید.

نکته مهم در مورد خود ارضایی این است که شما می دانید چه چیزی شما را ارضا می کند. اگر از معشوق خود ناراضی هستید، می توانید به او بگویید که چه چیزی شما را داغ می کند و یکی از راه های کشف این امر خودارضایی است. اگر بتوانید لذتی که در هنگام رابطه جنسی احساس می کنید را افزایش دهید، ناامیدی زیادی را از شما می گیرد.

انرژی خود را به سمت سرگرمی ها هدایت کنید

راه دیگر برای کاهش ناامیدی از معشوق این است که ذهن خود را از آن دور کنید. دلخوری خود را نسبت به سرگرمی ها سوق دهید. این می تواند چیزی ساده به اندازه بافندگی پیش پا افتاده یا چیزی سختگیرانه تر مانند سنگ نوردی باشد. مهم نیست که در آخر چه کاری انجام می دهید، اطمینان حاصل کنید که در پایان روز، حواس پرتی انتخابی شما بیشتر از اینکه مخرب باشد، بازده بیشتری دارد.

از خود مراقبت کنید

کار دیگری که می توانید برای کاهش کینه نسبت به همسرتان انجام دهید مراقبت از خودتان است. کمی خودخواه بودن هیچ مشکلی ندارد زیرا در پایان روز اگر خوشحال نباشید، پس هیچ یک از روابط شما نیز درست نخواهد بود.

با افزایش اعتماد به نفس خود شروع کنید. شما می توانید یک رژیم ورزشی را برای کاهش وزن شروع کنید، موهای خود را اصلاح کنید، بدن خود را اصلاح کنید، شروع به درست غذا خوردن یا انجام همه موارد بالا کنید. هنگامی که از بیرون ظاهر خوبی پیدا کردید، در باطن احساس بهتری خواهید داشت و همه متوجه آن خواهند شد، خصوصاً معشوق شما.

یک مهارت جنسی را یاد بگیرید

شما تعجب خواهید کرد که داشتن یک رابطه سرگرم کننده و غیر متعارف در زندگی روزمره چقدر عالی است. اگر در یک رابطه طولانی مدت هستید، می توانید این حقیقت را تصدیق کنید که همیشه تجربه یک چیز ممکن است کمی کسل کننده باشد.

کمی چاشنی اضافه کنید و با کسب مهارت جنسی اشتیاق را به زندگی جنسی خود تزریق کنید. این می تواند ثبت نام در کلاس های رقص یا شرکت در کلاس های مخصوص باشد. سرانجام هر کاری را انجام دهید، این امر به نفع رابطه شما با معشوق تان خواهد بود، زیرا تزریق چیزی تازه و جدید بین ملحفه ها هرگز به شخص آسیب نمی رساند.

بپذیرید مواردی وجود دارد که نمی توانید تغییر دهید

ممکن است از همسرتان احساس ناامیدی کرده باشید، زیرا چیزهای زیادی در زندگی وجود دارد که نمی توانید تغییر دهید و کار بدیهی که باید انجام دهید این است که آن را به نزدیکترین فرد خود منتقل کنید.

معشوق شما کیسه مشت شما نیست. شما باید درک کنید که چیزهای زیادی در زندگی وجود دارد که شما نمی توانید تغییر دهید و به سادگی باید با آنها زندگی کنید. کچل شدن، مبارزه با یک میل جنسی کاهش یافته، افزایش وزن به دلیل سن شما، نداشتن وقت به دلیل بچه ها و بسیاری دیگر همه نارضایتی هایی است که می تواند زندگی جنسی شما را تحت تأثیر قرار دهد. به این موضوعات بپردازید، آنها را به عنوان بخشی از زندگی بپذیرید و متوجه خواهید شد که نارضایتی از معشوق خود به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

به یک درمانگر زوج مراجعه کنید

شما می دانید که این کار خیلی تکراری یا خجالت آور است اما ارزش این را دارد که آن را امتحان کنید: درمانگران برای کمک به شما هستند و آنها قضاوت تان نمی کنند. این روش درمانی به ویژه برای افرادی که سابقه سوء استفاده جنسی یا مواردی مانند خیانت و اضطراب دارند بسیار مفید است و هر دو دانسل و فلمینگ بیمارانی را می بینند که با همه مشکلات مشابه روبرو هستند. زمان همه چیز را حل می کند اما شایان ذکر است، هیچ مسئله ای نیز خیلی کوچک نیست.

منبع:

womenshealthmag

lovepanky

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی