ازدواج روانشناسی

تعدادی از خصوصیات مردانه که زنان فکر می کنند دوست دارند اما اینطور نیست.

تقویم فارسی اندروید

خصوصیات مردانه

اگر بدانید که کدام یک از خصوصیات مردانه را دوست دارید شاید به شما کمک کند که بتوانید راحت تر مرد مورد علاقه تان را پیدا کنید اما حتی اگر بدانید که چه می خواهید و شخصی را با همان خصوصیات مردانه بیابید ممکن است باز هم از او دلزده شوید. درست است. برخی از زنان ممکن است دورادور چندی از خصوصیات مردانه را بپسندند اما اگر به طور واقع با آنها روبرو شوند درمی یابند که چه قدر می توانند غیر قابل تحمل باشند. ما در این مقاله نظرات چندین کارشناس را جمع آوری کرده ایم که درباره خصوصیات مردانه ایست که زنان به دنبالش هستند اما به محض مواجهه با آن به اشتباهشان پی می برند. پس با ما همراه باشید.

حسودی کردن

حسودی و خصوصیات مردانه

حسادت یکی از خصوصیات مردانه است که گاهی به نوعی غیرت تعبیر می شود. اگر او با شوخی به خنده های شما و دیگران یا چت کردن با همکارتان اشاره کرد می توانید به راحتی مسئله را با یکدیگر حل کنید اما اگر او به شما اتهام زد و درگیر شد ممکن است افکار تیره ای داشته باشد. برخی از متخصصین می گویند که اغلب زنان حسادت را نشانه عشق می دانند اما اگر شریک زندگی شما نمی خواهد که با دیگران ارتباط برقرار کنید و دائما با شما بحث می کند که کجا و با چه کسی هستید، این علامت عشق نیست بلکه یک پرچم قرمز است که اعلام کند رابطه شما در جهت اشتباه قرار دارد. نکته کلیدی این است که چگونه حسادت را مدیریت می کنید. اگر تنها کمی حسادت در او وجود دارد مهم نیست زیرا ممکن است همه ما کمی از آن را در خود احساس کنیم اما اگر او درباره شما مدام تحقیق می کند، به شما دروغ می گوید و کنترل تان می کند، این خبر بدیست و شما نمی توانید چنین کسی را برای همیشه تحمل کنید.

غلبه کردن

خصوصیات مردانه

شاید هنوز هم برای برخی از زنان خصوصیات مردانه ای مثل پرداخت کردن هزینه رستوران، انتخاب فیلم و یا تصمیم گیری انفرادی درباره تمام مسائل زن و شوهری جذاب باشد. تا زمانی که مردها تمام این مسئولیت ها را به عهده می گیرند شاید شما احساس راحتی بیشتری داشته باشید اما نکته ای اینجا وجود دارد. آیا او سعی می کند بیش از حد شما را کنترل کند؟ شما ممکن است در یک رابطه خشونت آمیز باشید اما بسیاری از زنان فکر می کنند این یکی از خصوصیات مردانه است. اگر به شما گفته می شود که چگونه لباس بپوشید و چه افکار و عقایدی داشته باشید باید بدانید که تحت خشونت خانگی هستید. بنابراین اگر کنترل شدن را دوست دارید یا چندان با آن مشکل ندارید مطمئن شوید که شریک زندگی تان به استقلال شما نیز به عنوان یک زن و یک فرد احترام می گذارد. اگر او نمی تواند حتی در کوچکترین موارد مثل خرید کردن به شما اعتماد کند بهتر است تغییری در رابطه تان ایجاد نمایید.

مطیع بودن

خصوصیات مردانه

برخی از زنان به دنبال مردی هستند که بسیار مطیع باشد و هر آنچه که امر می کنند طبق برنامه شان پیش برود. اگر مردی را با این خصوصیات مردانه سراغ دارید بدانید که رابطه تان بسیار در معرض آسیب است. بسیاری از زنان مردی را می خواهند که چشم بسته پا به پای آنها حرکت کند اما مردی که به نظرات خودش هم پایبند نیست در دراز مدت جذابیتش را از دست می دهد. بهتر است شریک زندگی خود را متعادل کنید. زنان واقعا نمی خواهند با مردی که هیچ اراده ای از خود ندارد و مدام مصالحه می کند وقت بگذرانند. هر رابطه خوبی با توجه به نیازهای یکدیگر و داشتن اعتماد به نفس شکل می گیرد و تحکیم می شود. شما نمی توانید برای مدتی طولانی کسی را که غالبا فرمانبردار است در کنار خود بپذیرید.

پولدار بودن

خصوصیات مردانه

خب چه کسیست که از پولدار بودن بدش بیاید؟ همه ما دوست داریم راحت زندگی کنیم اما زمانی که ثروت، خوشبختی را تحت الشعاع قرار می دهد می تواند عذاب آور باشد. اکثر زنان می گویند که دوست دارند همسرشان درآمد زیادی داشته و در کار خود بالاترین سمت را دارا باشد اما بدین ترتیب بسته به نوع شغلش او ممکن است زمان کمی را در خانه سپری کند. شاید شغل او اولین عشقش باشد و ممکن است او صرفا به دنبال همسر باشد اما یک ازدواج واقعی نداشته باشد. بنابراین ممکن است ثروت زیاد بین زن و شوهر فاصله ایجاد کند. اگر به دنبال این نوع زندگی هستید به هر دو جنبه منفی و مثبت آن بیندیشید. پس شاید این جمله کلیشه ای به نظر برسد اما پول همه چیز نیست.

فعالیت های هیجان انگیز

خصوصیات مردانه

هیجان یکی از خصوصیات مردانه است که می تواند بسیار برای زنان جذاب باشد. مردی که در اوقات فراغتش موتور سیکلت سواری و غواصی می کند و یا مدام به دنبال کارهای هیجان انگیز است اغلب مورد توجه قرار می گیرد اما در نهایت نیاز به تعادل وجود دارد به خصوص اگر شما قصد دارید با یکدیگر یک خانواده تشکیل دهید. متخصصین می گویند زنان اغلب به دنبال مردانی که کارهای خطرناک می کنند هستند اما وقتی خود یا فرزندشان در آینده در موقعیتی خطرناک قرار بگیرند درگیری ها تازه آغاز می شود. یعنی آواز دهل شنیدن از دور خوش است. ممکن است انسان های محتاط به شدت کسل کننده به نظر برسند اما کسل کننده بهتر از مرده است. البته خوب است که شما مرزبندی ها را رعایت کنید. بسیاری از زوج ها به همراه یکدیگر هیجان را تجربه می کنند اما اگر او بدون تجهیزات به کوهنوردی می رود و یا بدون کلاه ایمنی موتور سواری می کند بهتر است به طور جدی با یکدیگر صحبت کنید.

رابطه جنسی خوب

خصوصیات مردانه در رابطه جنسی

بسیاری از زنان خیال می کنند که رابطه جنسی خوب و همه چیز تمام تنها به طول آلت جنسی ارتباط دارد. این اشتباه وجود دارد که هر چه آلت بزرگتر باشد، زندگی جنسی بهتری در انتظارمان است اما ممکن است بدن و خواسته های شما با گذشت زمان تغییر کند. زنان خیال می کنند که مردانی با آلت جنسی بزرگ را می خواهند اما بعدها و پس از زایمان آن را مانند یک چاقوی دردناک حس می کنند. بهتر است به دنبال مردی باشید که احساسات شما را در حین ارتباط جنسی درک می کند، خواسته هایی سالم از شما دارد و همچنین به خواسته های شما نیز اهمیت می دهد. اینها خیلی بیشتر از سایز آلت تناسلی دارای اهمیت است. به جای اولویت دادن به این مسئله به فکر همدمی و رفاه احساسی خود باشید.

همیشه در کنار شما بودن

خصوصیات مردانه

برخی از زنان ممکن است بخواهند مردشان تمام وقت آزاد خود را با آنها صرف کند اما در هر رابطه ای مهم است که تعادل ایجاد کنید. شریک زندگی تان هم نیاز به صرف زمانی برای خود، دوستان و خانواده اش دارد. این منطقیست زیرا شما نمی توانید همه چیز را به یک نفر بدهید. شما فقط یک نفر هستید. سعی کنید به جای محدود کردن و آزار دادن شریک زندگی خود، از زمان با هم بودنتان هرچند کوتاه نهایت لذت و استفاده را ببرید. نخواهید که تمام لحظات شبانه روز را در کنار شما باشد. گاهی به کمی فاصله نیاز است. اجازه دهید او به طور طبیعی به سمت شما کشیده شود.

هرچه بیشتر رمانتیک بودن

خصوصیات مردانه

تصور زنان از عاشقانه بودن و رمانتیک بودن چیزیست که به زبان می آید. برخی از زنان خیال می کنند اگر مرد زندگی شان مدام از آنها تمجید کند و یا زبان خوشی داشته باشد یعنی عاشق آنهاست. در این موارد گاهی ممکن است مردشان را با مردان دیگری که چرب زبان تر هستند قیاس کنند اما شما نمی دانید در باطن زندگی دیگران چه می گذرد. گذشته از همه اینها این علاقه به چرب زبانی می تواند تبدیل به نقطه ضعف شود. ممکن است مردی بداند که شما دوست دارید بشنوید و با حرف های دروغین فریب تان بدهد. طبیعت اکثر مردان این است که با عملشان دوست داشتن را به زن مورد علاقه خود اثبات می کنند و چندان اهل صحبت کردن نیستند. پس به دنبال گفتگوی عاشقانه نباشید و ارتباط عاطفی تان را به همه چیز ترجیح دهید. حضور و صمیمیت مردان، یکی از بهترین خصوصیات مردانه است و نیازی نیست همیشه با گل و شکلات به دیدن تان بیایند.

مستقل بودن

خصوصیات مردانه

وقتی یک مرد کمی مستقل باشد به هر حال به شما نیاز دارد اما وقتی یک مرد بیش از حد مستقل است، زنان احساس می کنند که به آنها بی توجهی می کند که این یک وضعیت ایده آل نیست. استقلال یکی از خصوصیات مردانه جذاب است و زنان اغلب به دنبال مردانی می گردند که نشان می دهند قادر به مراقبت از خود هستند. متاسفانه استقلال داشتن معمولا به مشارکت خوبی نمی انجامد. مذاکره و مصالحه با کسی که به شدت به کار خود مسلط باشد بسیار دشوار است. در رابطه طولانی مدت باید سعی کنید به استقلال کمی چاشنی وابستگی و همکاری اضافه نمایید. بنابراین تلاش کنید کارهایی که قادر نیست به طور کامل انجام دهد را به او محول کرده و سپس با پشتیبانی از او حس همکاری و مشارکت را میان خود تقویت بخشید.

خصوصیات مردانه یک مرد کامل

خصوصیات مردانه

حتما بارها پیش آمده که به داشتن یک مرد کامل فکر کرده اید. شاید او را در اطرافتان جستجو کنید یا فکر کنید که همسر یکی از اطرافیانتان حتما مرد کاملیست. این طبیعیست و تقریبا تمام زنان اینطور فکر می کنند. یک مرد با استقلال مالی، احساساتی و بدون خصوصیات مردانه منفی شاید شبیه به یک رویا به نظر برسد. حتی اگر چنین مردی هم وجود داشته باشد شما او را نمی خواهید. داشتن مردی که هیچ خصوصیت منفی ندارد می تواند در هر زنی ایجاد اضطراب کند. این اضطراب برای کامل بودن می تواند یک زن را از پا درآورد و به او احساس ناامنی بدهد. این نمی تواند در طول زمان یک رابطه سالم را به دنبال داشته باشد. بنابراین در حالیکه ممکن است یک انسان کامل وجود نداشته باشد، شانس این است که مردی مناسب شما وجود داشته باشد و این بهترین گزینه خواهد بود.

منبع : thelist

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی