آرايش صورت و مو سلامت سلامت پوست، مو و ناخن

چگونه بدون کرم پودر اعتماد به نفس داشته باشیم؟

تقویم فارسی اندروید

بیرون رفتن از خانه بدون زدن کرم پودر می تواند مثل اولین روز مدرسه ترسناک باشد. تمام عیوبی که ممکن است پوست داشته باشد و معمولاً آنها را پنهان کرده اید، برای دیگران آشکار می شود. اما اگر بدون زدن کرم پودر اعتماد به نفس داشته باشید نه تنها هر روز صبح برای حاضر شدن زمان بیشتری خواهید داشت بلکه منافذ صورت تان که در اثر آرایش کردن به وجود می آیند نیز از بین می روند. نگران نباشید شما می توانید بدون داشتن ذره ای کرم پودر روی صورت تان باز هم اعتماد به نفس داشته باشید و احساس زیبایی کنید.

کرم پودرهر کس ممکن است ناراحتی و مشکلات پوستی متفاوتی داشته باشد. علت آنکه با کرم پودر صورت تان را می پوشانید ممکن است به خاطر وجود جوش و آکنه ، کک و مک، خشکی پوست ، تغییر رنگ ، پیری پوست ، لک و سیاهی باشد. برای انواع پوست راهکارهای مفید زیادی وجود دارد و شما در قدم اول باید سعی کنید تغییراتی در شیوه زندگی خود ایجاد کنید تا با گذشت زمان پوست تان بهبود یابد. پس از آن دیگر با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد و می توانید بدون استفاده از کرم پودر هر جا که دوست داشتید بروید و احساس خجالت نکنید. همینطور میتوانید برای بهبود کیفیت پوست خود از ماسک های صورت خانگی استفاده کنید . برای تهیه این ماسک ها در خانه میتوانید مطالب زیر رو مطالعه کنید:

پوست تان را سرمایه خود بدانید و برای آن وقت بگذارید. راز کنار گذاشتن همیشگی کرم پودر با پوشانندگی قوی این نیست که هرگاه لازم شد یک درمان فوری برای از بین بردن جوش پیدا کنید یا از ماسک های بازاری که ادعای ترمیم و زیبایی دارند استفاده کنید. باید به طور مداوم وقت بیشتری برای پوست خود صرف کنید تا برای همیشه از کرم پودر زدن خلاص شوید و هرگز نیازی به آن نداشته باشید. این مطلب را بخوانید تا به زودی بتوانید تمام کرم های آرایشی، پودرها و کانسیلرهایتان را کنار بگذارید.

کرم پودر

با یک پوشاننده سبکتر شروع کنید

اگر فکر اینکه به یکباره کرم پودر را کنار بگذارید شما را می ترساند، می توانید ابتدا از یک کرم بی بی استفاده کنید. کرم های بی بی مرطوب کننده های رنگی هستند که از کرم پودر بسیار سبک تر هستند و می توانند برای پوست مفید هم باشند. این کار مثل یک رژیم آرایشی است و آن را تا زمانی که احساس راحتی کنید ادامه دهید. به مرور زمان پوست شما بهبود می یابد و شما می توانید کم کم پوشش پوست تان را سبک تر کنید تا وقتی به جایی برسید که دیگر نیازی به کرم های سبک هم نداشته باشید.

بقیه صورت تان را نادیده نگیرید

اینکه شما هر چند وقت یک بار ابروهایتان را برمی دارید و ترجیح می دهید چگونه و با چه روشی از جمله وکس، بند انداختن، تیغ زدن و یا استفاده از دستگاه های مخصوص، موهای صورت تان را اصلاح کنید به سلیقه شما بستگی دارد اما به یاد داشته باشید وقتی همیشه آراسته باشید نقص های صورت تان هم کمتر به چشم می آیند. همچنین اگر شما احساس می کنید بدون داشتن کرم پودر ظاهری سراسر رنگ پریده و کدر دارید، به گونه و لب هایتان کمی رنگ اضافه کنید اما سعی کنید این رنگ ها رنگ های شادابی باشند.

کرم پودر

از کرم های مراقبتی روزانه استفاده کنید

مراقبت های روزانه پوستی گاهی بسیار وقت گیر و خسته کننده است به خصوص اگر شما جزء زنان شاغل باشید این مسئله سخت تر هم می شود. ما هم نمی گوییم تمام روز از کار و زندگی تان بزنید و فقط از پوست تان مراقبت کنید اما اگر هنوز تنها چیزی که به صورت تان می زنید فوم شست و شوی صورت و لوسیون هایی است که در نوجوانی استفاده می کردید، اکنون وقتش رسیده که کمی تغییر ایجاد کنید و محصولات مراقبتی تان را ارتقا دهید. با توجه به نوع پوست خود و نیازی که در پوست تان احساس می کنید محصولی انتخاب نمایید. به طور مثال اگر مشکل قرمزی پوست دارید از کرم های مرطوب کننده که حاوی عصاره شیرین بیان هستند استفاده کنید تا التهاب پوست تان را التیام بخشند و اگر لکه های قهوه ای پوست تان آزارتان می دهد از سرم های هیدروکینون استفاده کنید که خاصیت سفید کنندگی و روشن کنندگی دارند.

بررسی درمان های دستگاهی روز دنیا

تغییرات بزرگ در پوست تان به طور یقین با درمان های سازگار و مناسب ایجاد می شود. سلول های مرده پوست به سختی از بین می روند و به پوست ظاهری نا صاف و کدر می دهند. لایه برداری پوست چه در خانه انجام شود و چه توسط پزشک و متخصص پوست صورت پذیرد می تواند سلول های مرده پوست را حذف کند، آکنه را از بین ببرد و رنگ پوست را به طرز معجزه آسایی روشن تر کند. ماساژ سازگار با پوست که متخصصان پوست معتقدند باید هر دو تا چهار هفته یک بار برای دریافت نتیجه بهتر انجام شود می تواند هر گونه مشکل مختص به پوست تان را بر طرف کند. برخی از دستگاه ها نیز می توانند پیشرفت بزرگی برای رفع نواقص پوستی مثل چروک و آکنه باشند.

کرم پودر

صحیح خوردن و زیبا خوردن

مهم نیست که چطور به درمان موضعی پوست تان می پردازید، مهم این است که این درمان عمیق باشد. برای رفع التهابات پوست بدون استفاده از ذره ای کرم پودر لازم است درمان داخلی انجام بگیرد. لبنیات و غذاهای شور که موجب کم آبی پوست می شوند را باید کنار بگذارید و غذاهایی که دارای اسیدهای چرب امگا 3 هستند و پوست را تقویت و آبرسانی می کنند مثل ماهی، گردو و دانه چیا مصرف کنید. همچنین ویتامین سی که در کلم بروکلی ، پرتقال و توت فرنگی موجود است و ویتامین آ و ای که سرشار از آنتی اکسیدان است و در بادام، کدو تنبل و هویج یافت می شود بسیار مناسب پوست هستند.

شما چه احساسی در رابطه با کنار گذاشتن کرم پودر دارید؟ چگونه به پوست تان درخشندگی طبیعی و جذاب می دهید؟ راهکار خود را برای ما در قسمت دیدگاه ها بنویسد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی