سبك زندگي موفقيت در زندگي

چرا کیفیت فضای اداری بر بازدهی کاری کارمندان موثر است؟

تقویم فارسی اندروید

چرا کیفیت فاضی اداری بر بازدهی کاری کارمندان موثر است؟
چه رابطه ای بین کیفیت فضای اداری و بازدهی کارمندان وجود دارد؟ این سوال را “Yuval Ariav” که از کارفرمایان معروف و موفق است پاسخ می دهد.

اتحاد و ارتباط متقابل کارمندان

باید سعی شود که در طراحی کیفیت فضای اداری زیبایی و کارایی را در کنار هم برای کارمندان ایجاد کنند. به علاوه یکی از مسائلی که طبق تجربه می تواند بازدهی کارمندان را بالا ببرد با هم بودن و اتحاد آن هاست. به این صورت که همه ی کارمندان از بخش های مختلف و با وظایف متنوع باید با هم در ارتباط بوده و یکدیگر را ببیند و شاهد تلاش هم باشند. به این ترتیب انگیزه برای کار کردن بالا می رود. مثلا اگر بازاریابان، مهندسان طراحان و یا کارمندان عادی در کنار هم کار کنند به علت تماشای روند تلاشی که در آن جا وجود دارد بیشتر به کار دلگرم می شوند و اینگونه است که چیدمان و کیفیت فضای اداری به افزایش کارایی کارمندان شما کمک می کند.

سر و صدا خاموش

به خصوص برای تیم های جوان که زیاد سر و صدا می کنند و یا در اداره هایی که هر کس وظیفه ی مختلفی دارد و به عبارتی بعضی از افراد به تمرکز نیاز دارند و برخی دیگر می توانند آزادانه و با صدای بلند حر ف بزنند ایجاد یک فضای کاری مناسب که هر کس را راضی نگه دارد ضروری است. در این گونه ادارات لازم است جاهایی باشد که بتوان کاملا از شر سر و صدا خلاص شوید و به کار خودتان برسید.

کیفیت فضای اداری و فرهنگ کارکنان

فضای اداری نیز می تواند یک فرهنگ خاص را القا کند. برای مثال فضای اداری باز می تواند آزادی و ارتباط راحت تر و صمیمی تر بین کارمندان را نشان دهد در حالی که فضای اداری تو در تو و اتاق به اتاق به نوعی گویای رفتار محتاطانه تر و منزوی تر است. می توانید نسبت به شغل و هدفی که دارید فضای اداری خود را انتخاب کنید. فضای اداری می تواند در بازدهی کار شما و کارکرد بهتر یا بدتر کارمندان تان موثر باشد. البته ما قصد اغراق نداریم اما فضای اداری جایی است که شما حداقل یک سوم روز را در آن سپری می کنید و می تواند تاثیر زیاید در روحیه و خلق و خوی شما داشته باشد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی