سلامت سلامت جنسي و زناشويي

چرا موقع رابطه ی جنسی نیاز به دفع ادرار دارید؟

تقویم فارسی اندروید

رابطه جنسی

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که این مشکل را دارید موقع رابطه ی جنسی نیاز به دفع ادرار دارید و حتی این تفکر برایتان پیش آمده که این بخشی از تحریک شدن و واکنش بدنتان است باید بگوییم که در اشتباهید. اگر این مشکل برایتان پیش می آید ممکن است 4 دلیل مختلف در پشت این قضیه باشد. با ما همراه باشید تا شما را با این 4 دلیل آشنا کنیم.

1 یک موقعیت و پوزیشن خاص این حس ادرار را به شما القا می کند.

اگر همسرتان شکم بزرگی دارد و مدام آن را به شکم یا روده ی شما فشار می دهد باعث می شود فکر کنید که ادرار دارید و باید به دستشویی بروید. حتی شاید این حس واقعی هم نباشد و اصلا شما نیازی به دستشویی نداشته باشد. در این حالت عوض کردن پوزیش می تواند کمک کند تا این حس را از خود دور کنید.

2. مشکل خشکی

خشکی واژن از علائم یائسگی است که از کاهش سطح استروژن منشا میگیرد. استروژن کمک می کند تا رطوبت و چربی واژن حفظ شود و دستگاه اداری مرطوب بماند. اگر غشا دستگاه ادراری خشک شود برخی زنان به اشتباه حس می کنند که باید به دستشوی بروند. در این مورد استفاده از مرطوب کنند، روان کننده و یا استروژن موضعی می تواند موثر باشد.

3. احساس درد

اگر احساس درد می کنید و فکر می کنید باید به دستشویی بروید  یا موقع ادرار سوزشی خفیفی احساس می کنید یا بوی عجیبی حس میکنید یا نقطه های نازک خاکستری در ادرارتان  می بینید این می تواند نشانه ای از عفونت واژینال باشد. مراجعه به پزشک و یک آنتی بیوتیک همه چیز را حل می کند.

4. فقط در موقع رابطه ی جنسی نیاز به دستشویی پیدا می کنید؟

شما همیشه به طور مرتب به دستشویی می روید اما تمام رابطه های جنسی شما هم به دستشویی ختم می شود. این می تواند نشانه ی بیماری “پرولاپس” باشد. با تجه به سن و سالتان اگر سن بارداری شما گذاشته است ممکن است عضلات رحم شل شده باشد و موقع رابطه رحم روی مثانه ی شما بیفتد و به آن فشار بیاورد و نیاز به دستشویی پیدا کنید. اگر مشکل این باشد تحملش چندان سخت نیست و به علاوه این مشکل درمانی هم ندارد.

 

 

نوشته های مرتبط:

روش های درمان خانگی عفونت قارچی و خارش واژن در زنان

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی