دانش و فناوری موبايل، تبلت و لپ تاپ

كدام گوشي بهترين صفحه نمایش‌ را دارد؟

شرکت Display Mate که همیشه به دلیل در نظر گرفتن دقیق‌ترین مسائل در آزمایش‌های فنی از اعتبار بالایی برخوردار است و آمارهای دقیقی از کیفیت صفحه نمایش‌های بهترین غول‌های فناوری را منتشر می‌کند ...
تقویم فارسی اندروید
شرکت  Display Mate که همیشه به دلیل در نظر گرفتن دقیق‌ترین مسائل در آزمایش‌های فنی از اعتبار بالایی برخوردار است و آمارهای دقیقی از کیفیت صفحه نمایش‌ های بهترین غول‌های فناوری را منتشر می‌کند چندی پیش اعلام کرد بهترین و با کیفیت‌ترین صفحه نمایش دنیا متعلق به  iPhone 6 اپل است.

2757540_882


ولی کمی بعد با رونمایی از  Galaxy Note 4 سامسونگ این آمارها تغییر کرد و پرچمدار کره‌ای، آیفون 6 را به دلیل  طیف رنگی و بالاترین دقت در تفکیک رنگ سفید و حتی در حالت نمایشی Photo Pro پشت سر گذاشت.

2758367_276

البته صفحه نمایش iPhone 6 هم به نوبه خود بهترین کیفیت را در نمایش مناظر طبیعی و همچنین تفکیک رنگ پوست انسان به ثبت رساند. در این دو زمینه، iPad Air 2 در مقام دوم ایستاد و iPhone 6 Plus هم رتبه سوم را به خود اختصاص داد و رتبه اول باز هم به Galaxy Note 4 رسید.

2758369_251

در رقابت میان تبلت‌ها Samsung Galaxy Tab S به عنوان دارنده بهترین صفحه نمایش معرفی شد و از لحاظ توانایی نمایش دادن رنگ سفید خالص و طیف کامل رنگها رتبه دوم را قبل از  Microsoft Surface Pro 3 به خود اختصاص داد و از نظر طبیعی نشان دادن رنگ پوست و مناظر طبیعی در مکان سوم قرار گرفت.

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: باشگاه خبرنگاران

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی