انرژی مثبت سبك زندگي

زندگی سرشار از انرژی با دکوراسیون و چیدمان منزل در سال نو

تقویم فارسی اندروید

سال نو همیشه با تغییر همراه است. شما می توانید این تفاوت را با تغییر دکوراسیون و چیدمان منزل ایجاد کنید. تغییر دکوراسیون در سال نو می تواند روحی تازه به زندگی ببخشد. کافیست چیدمان خانه را عوض کنید تا ببینید چه انرژی زیادی می تواند وارد زندگی تان شود. هر تغییری در واقع یک شروع دوباره است و چه خوب می شود که با سال نو و شروعی تازه همراه باشد. همچنین برخی از فرهنگ ها اعتقاد دارند که اگر شما به دنبال شانس، عشق و یا هر چیز دیگری هستید با تغییر در چیدمان می توانید انرژی خاصی را به خانه خود دعوت کنید. این کار البته در مورد صاحبان مشاغل و محیط کار نیز جواب می دهد. نیازی به کارهای عجیب و غریب نیست شما با یک چیدمان ساده می توانید به هدف خود برسید. تغییر دکوراسیون همچنین می تواند ذهن و فضا را باز کند و سازماندهی نماید. با مطالعه این مقاله شما می توانید فضای خود را به ساده ترین شکل ممکن تغییر داده و برای هجوم فراوان انرژی آماده شوید.

دکوراسیون و چیدمان منزل

1. نکته اول در چیدمان منزل : کمی زندگی به فضا اضافه کنید.

در فلسفه فنگ شوئی گیاهان مختلف نماد انرژی های مختلفی هستند. بسته به اینکه می خواهید چه انرژی وارد خانه و فضای خود کنید می توانید گیاه متناسب با آن را انتخاب نمایید. این یک تغییر دکوراسیون ساده، ارزان و جذاب است. به طور مثال می توانید از گیاهان زیر استفاده نمایید:

  • نارسیس: نماد شانس است و می تواند خوش شانسی بیاورد.
  • گیاه یشم: اعتقاد دارند که این گیاه فراوانی می آورد.
  • گل بیدمشک: الهام بخشیدن و شروعی تازه را به دنبال دارد.
  • گل داوودی: بر این باورند که طول عمر را به ارمغان می آورد.

دکوراسیون منزل

2. ثروت زیاد را با فلز جذب کنید.

فلز عنصریست که بهتر است در سال نو روی آن بیشتر تمرکز کنید زیرا فلز می تواند ثروت و رفاه برای شما به ارمغان بیاورد. لوازم تزئینی از جنس فلز را در تغییر دکوراسیون و چیدمان منزل خود امسال مد نظر قرار دهید و بدین شکل ثروت را به خانه خود سرازیر کنید. حتی می توانید کاسه ای فلزی را با سکه های تزئینی پر کنید و در چیدمان خانه از آن استفاده نمایید.

چیدمان منزل

3. همه چیز را پشت سر بگذارید.

در سال نو سعی کنید همه چیز را به اتمام رسانده و پشت سر بگذارید. این خود بخشی از تغییر است. در آستانه سال نو بررسی کنید که تمامی صورت حساب ها را پرداخت کرده باشید. اگر نیاز به پزشک دارید حتما وقت گرفته و مراجعه را پشت سر بگذارید. هر کاری دارید همین امروز انجام دهید و آن را به فردا واگذار نکنید. اگر مشکلی دارید در جهت رفع آن تلاش کنید. حتی تغییر دکوراسیون و خانه تکانی هم در حقیقت از طریق سال نو یادآوری می شوند و همین بار معنایی را در بر دارند.

4. استفاده از مرکبات در دکوراسیون و چیدمان منزل

در فلسفه فنگ شوئی پرتقال و نارنگی نشان دهنده فراوانی و شادی هستند. سعی کنید یک ظرف پر از این میوه ها یا کلا مرکبات در اتاق نشیمن، آشپزخانه و یا هر جایی که در دید باشد قرار دهید. مرکبات با رنگ های شاد و دلفریبی که دارند می توانند رنگ و روح تازه ای به دکوراسیون خانه تان ببخشند. بدین شکل هم فضا را پر کرده اید و هم انرژی فراوانی وارد خانه خود می کنید.

دکوراسیون آشپزخانه

5. هر چیز شکسته ای را تعمیر کنید.

هنگام چیدمان منزل ، سعی کنید انرژی اقلام شکسته را وارد سال نو نکنید. هرگونه خرابی و شکستگی را تعمیر کنید یا به جای نگه داشتن شان آنها را اهدا نمایید. تعمیر یا اهدا کردن بستگی به ارزش آن وسیله دارد.

طراحی چیدمان منزل

6. غذاهایی که انرژی دارند.

در فنگ شوئی حتی غذاها نیز دارای انرژی خاصی هستند. شما می توانید در سال نو برای به دست آوردن انرژی خاص از غذاهای مختلف استفاده کنید. به طور مثال رشته فرنگی نماد شادابی و زندگی طولانیست و همچنین مرغ و ماهی رفاه را به دنبال دارند. با توجه به اینکه غذای مخصوص سال نو ایرانی ها سبزی پلو با ماهیست می توان از این غذا استفاده کرد و هم از طعم خوب و هم از انرژی خاصش لذت برد.

با افزایش قوانین فنگ شوئی در سال نو خانه شما دچار ارتقاء، تعادل و تمیزی خواهد شد. سعی کنید این قوانین را نه تنها در اتاق نشیمن و پذیرائی بلکه حتی به اتاق ها نیز سرایت دهید. امیدواریم از آن لذت وافر ببرید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی