سبك زندگي موفقيت در زندگي

خودتان را دوست داشته باشید، 6 چیز که باید در طول روز به خود بگویید

تقویم فارسی اندروید

دوست داشتن خود

بهترین کسی که می تواند در هر شرایطی از ما حمایت کند تنها خود مان هستیم و تنها کسی که می توان جلو پیشترفت و موفقیت ما را بگیرد باز هم خود ما هستیم. شما باید یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید و به خود عشق بورزید. حتما در تمام مراحل زندگی به این عشق حتی بیشتر از حمایت و عشق دیگران محتاج خواهید بود. در ادامه 6 یاداوری کوتاه هست که در طول روز باید با خودتان مرور کنید و هرگز آن ها را از ذهن خود پاک نکنید.

1. من مهم هستم

این کار یکی از مهم ترین چیز هایی است که باید به آن توجه کنید. شما ممکن است توسط هزاران نفر محاصره شده باشد و باز حس تنهایی کنید و یا تنها با دونفر همراه احساس خوشبختی کنید. فکر می کنید زندگی و هر چه که برای شما دارد برای تان کافی است؟ قطعا این اتفاق زمانی می افتد که شما از درون تان خود را دوست داشته باشید. باید به یاد داشته باشید که مهم هستید و برای خودتان ارزش قائلید. این باعث می شود مدام به خودتان و احساساتی که دارید احترام گذاشته و برایش ارزش قائل باشید.

2. شما سزاوار داشتن آنچه که می خواهید هستید.

این کار برای بسیاری از مردم دشوار است. کسی که اختلال غذا خوردن دارد سخت باور می کند که مستحق خوردن غذاهای خوب است و کسی که فکر می کند زیبا نیست سخت باور خواهد کرد که مستحق انجام کارهایی است که به او حس زیبا بودن می دهد. شما باید بدانید که زندگی تان یک هدیه ی الهی است و حق آن را دارید که آن طور که در رویایتان می بینید آنرا بگذارنید. داشتن آرزوها و اهدافتان قطعا حق شماست.

3. من شایستگی دوست داشته شدن را دارم.

هیچ کس وجود خارجی ندارد که این جمله شامل حال او نباشد. تما افرادی که احساس دارند باید دوست داشتن را تجربه کنند. هیچ فردی در دنیا سزاوار این نیست که به او بگویند هیچ کس نمی تواند دوستش داشته باشد. هر کدام از شما قطعا چیز هایی در درونتان دارید که برای دیگران جالب و مهم است. شما ممکن است مهربان باشید یا بامزه باشید یا جدی بودن تان به آدم انگیزه ی تلاش دوباره بدهد. یا هر ویژگی دیگری که فکرش را بکنید. شما برای خود شگفت انگیزید و قطعا سزاوار دوست داشته شدن می باشید.

4. من می توانم هر چیزی را که دوست ندارم تغییر دهم.

اگر شما از وزن تان راضی نیستید می توانید آن را تغییر دهید. اگر رابطه تان با کسی باب میل تان نیست می توانید خیلی محترمانه آن را تمام کنید. اگر کارتان را دوست ندارید در دنیا هزاران کار دیگر هست که شما می توانید آن را انجام دهید. هیچ گاه خود را مجبور به تحمل اینگونه موارد نکنید چرا که در کوتاه ترین زمان حس بدبختی به سراغ تان خواهد آمد و شما را از زندگی سیر می کند. تا زمانی که قدرت تغییر چیزی را دارید و می دانید که آن موضوع باب میل تان نیست حتما برای تغییرش برنامه ریزی کنید.

5. چیزهایی که نمی توانم تغییر دهم را می پذیرم

در زندگی همه ما مسائلی وجود دارد که هرگز نمی توانیم آن ها را تغییر دهیم. شما باید یاد بگیرید برخی موارد را پذیرفته و خودتان را با آن ها وقف دهید. تنها شما نیستید که از اینگونه موارد در زندگی خود دارید. هر کسی به نوبه ی خود تجربه های اینچنینی دارد و انتخاب خودتان است که آن ها را بپذیرید و زندگی تان را بسازید یا در جا بزنید و مدام از مشکلات تان ناله کنید.

6.من مسئول شرایط بد اطرافم نیستم

مهم نیست چه اتفاقی برای تان بیفتد و یا دیگران چه برداشتی از شما داشته باشند. همه ی ما در شرایطی قرار می گیریم که زندگی ما را سخت کرده و رسیدن به آنچه دوست داریم را برای مان دشوار تر می کنند. شما باید بدانید که این قبیل مسائل نه برای شما که برای همه اتفاق می افتد. شما به هیچ وجه مسئول این شرایط نبوده و مستحق زندگی بهتر هستید. فقط کافی است که این را باور کنید و پس از آن خودتان در پی بهتر کردن اوضاع باشید

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی