سبك زندگي موفقيت در زندگي

چند راه تشخیص زمان مناسب برای راه اندازی تجارت

تقویم فارسی اندروید

ایده ها برای راه اندازی تجارت اغلب در انتخاب بهترین زمان ها در بلاتکلیفی قرار دارند. در بحبوحه عدم قطعیت جهانی بی سابقه کنونی، فکر می کنید بهتر است فعلاً چنین برنامه هایی را کنار بگذارید یا باید به آنها ادامه دهید؟

راه اندازی تجارت

این در واقع می تواند بهترین زمان برای راه اندازی تجارت باشد. با توجه به افزایش تقاضا برای راه های جدید کار و فروش با توجه به نگرانی های بهداشتی و تمایل به راه های جدید برای دسترسی به محصولات مورد نیاز، ایده راه اندازی تجارت شما می تواند چیزی باشد که مورد نیاز است. در اینجا نحوه تصمیم گیری آورده شده است تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

آیا ایده کسب و کار شما مورد تقاضا است یا خیر

در طی دو ماه گذشته، به سرعت مشخص شد چه شکاف هایی بین آنچه که در حال حاضر مورد نیاز است و واقعاً در دسترس است وجود دارد. جستجوهای سریع نشان می دهد که مشکلاتی برای تأمین و عدم تولید داخلی برای محصولات بسیار مورد نیاز و همچنین خدمات وجود دارد.

اکنون زمان ایجاد نوعی تغییر است که می تواند به حل چنین مواردی کمک کند. این ممکن است تنها زمانی نباشد که با چنین مشکل بزرگی روبرو هستیم. سؤال اینجاست که آیا ایده کسب و کار شما نقش درست را ایفا می کند یا خیر. اگر این کار را انجام داد، سریع حرکت کرده و راه هایی برای تسریع در راه اندازی آن پیدا کنید. اگر اینگونه نباشد، ممکن است بهتر باشد منتظر بمانید تا محیط به پیشنهاد شما نیاز داشته باشد.

اگر ایده شما مورد تقاضا است، با سازمان هایی تماس بگیرید که برای آنچه شما برای تهیه نیاز دارید برنامه ریزی می کنند. به منابع مالی دولت و منابع خصوصی دسترسی پیدا کنید تا یک افزایش مالی پیدا کنید و یک استراتژی را شناسایی کنید که پیشنهاد شما را با سرعت بیشتری به بازار عرضه کند.

مشخص کنید که آیا شما می توانید برای تحقق تقاضای جدید ایده را تغییر دهید

اگر ایده کسب و کار کوچک شما هنوز برای اولین بار آماده نیست، در نظر بگیرید که آیا این ایده با کمی تغییر جزئی یا یک تغییر محوری، تقاضای جدید را برآورده می کند یا خیر. اگر مایل به تغییر مسیر کسب و کار خود هستید، ممکن است بازگشت چرخه خوب اقتصادی بعدی، ارزش تحقیق دیگری را در این زمینه داشته باشید.

صاحبان مشاغل باید روش های تغییر برنامه تجاری فعلی خود را بررسی کرده و هزینه ها، منابع، مهارت ها و زمان لازم برای انجام این کار را ارزیابی کنند. رقابت و در دسترس بودن بودجه را ارزیابی کنید. حتی ممکن است بعداً بتوانید به ایده اصلی خود برگردید. در حال حاضر، برای تعیین قابلیت دوام ایده محوری خود، نوع پاسخی را که از طرف سرمایه گذاران و مخاطبان مورد نظر خود دریافت می کنید در نظر داشته باشید.

اگر این ارزیابی قابلیت اثبات ماندگاری را داشته باشد، می توانید ادامه دهید. در غیر این صورت باید برنامه های خود را به حالت تعلیق درآورید.

کمک مالی و بودجه بندی برای کمک به راه اندازی تجارت جدید

یکی از بزرگترین عوامل تصمیم گیری توانایی شما در به دست آوردن بودجه خواهد بود. چالش بزرگ در اینجا کمبود بودجه است که اکنون به لطف بحران جاری وجود دارد. به طور کلی سرمایه گذاری در حال کاهش است اما تجزیه و تحلیل Crunchbase از آمار بودجه شرکت ها از زمان رکود بزرگ نشان می دهد که بخش های خاص و انواع تجارت هایی وجود دارند که حتی در حال حاضر هم ممکن است ارزش سرمایه گذاری داشته باشند.

برخی از بزرگترین شرکت ها در واقع در زمان رکود تأسیس شدند. از جنرال موتورز و دیزنی گرفته تا FedEx ، IBM  ،Google و Salesforce. برخی از بزرگترین موفقیت های امروز قبل یا در طی رکود اقتصادی مانند رکود بزرگ آغاز شده است. این شرکت ها یا با بودجه های متوقف شده فعالیت می کردند و یا بودجه ای از سرمایه گذاران دریافت می کردند که ناامید شده اند تا اقتصاد را به مسیر خود برگردانند.

اگر می توانید این مسئله را ایجاد کنید که الگوی کسب و کار شما به حل یک مشکل کمک کرده و افراد را به کار بیندازد، ممکن است بتوانید سرمایه گذاران را ترغیب کنید تا به موفقیت مجدد مشاغل کوچک در سراسر جهان کمک کنند. همچنین، برنامه هایی مانند قانون حفظ کسب و کار جدید را کشف کنید. تمرکز سیاستگذاران روی این برنامه ها، همراه با دیدگاه تاریخی باید یک چارچوب مثبت برای انجام همان کار را با استارت آپ های امروز فراهم کند.

به دنبال استعداد باشید تا ایده کسب و کار را توسعه ببخشید

یکی دیگر از عوامل مهم این است که بتوانید استعدادی را که مایل به پیوستن به شما باشد پیدا کنید و در چنین مواقع نامشخصی شانس خود را افزایش دهید. ما در مورد طراحان گرافیک، برنامه نویسان، کارشناسان شبکه های مجازی، کتابفروشان و موارد مشابه صحبت می کنیم. بسته به موقعیت مالی استعدادهای موجود، آنها ممکن است نتوانند به نفع حقوق صاحبان سهام کار کنند. از استعدادهای بالقوه در مورد اینکه آنها برای شروع کار چه می خواهند و تحت چه شرایطی کار می کنند، سوال کنند.

از طرف دیگر، شما ممکن است بتوانید فریلنسرهایی را استخدام کنید که هم اکنون استعداد و زمان خود را در بین بسیاری از نوآوری ها تقسیم می کنند. در حال حاضر، این رویکرد می تواند مهارت های لازم را برای راه اندازی تجارت شما به دنبال داشته باشد. بعداً، اگر اوضاع بهتر شود و استارتاپ شما توسعه یابد، ممکن است بتوانید آنها را متقاعد کنید که سایر مشاغل خود را ترک کنند و تمام وقت به شما بپیوندند.

جستجوی استعداد خود را در سایت های آنلاین و از طریق آژانس های استخدام شروع کنید تا علاقه و در دسترس بودن آنها را ارزیابی کنید. آماده ارائه توضیحات مفصل درباره نقش و فرصت باشید.

فشار دادن دکمه مکث گزینه قابل قبولی است

اگر فکر می کنید که اکنون زمان مناسبی برای ایده راه اندازی شما نباشد، برای فشار دادن دکمه مکث احساس بدی نداشته باشید. این زمان های نامشخص می گذرند و شما فرصت دیگری برای راه اندازی خواهید داشت. این لحظه برای تأمل حتی ممکن است به شما فرصت بیشتری برای تحقیق، برنامه ریزی و توسعه ایده کسب و کارتان برای بهبود شانس موفقیت آن بدهد.

منبع:

entrepreneur

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی