ازدواج

چطور لوند باشیم و عشوه گری کنیم؟

تقویم فارسی اندروید

لوندی و عشوه گری در ابتدایی ترین حالتش نشان می دهد که شما عاشقانه به کسی جذب شده اید. اگر می خواهید برای کسی عشوه گری کنید، باید از قبل بدانید که از نظر جنسی به آنها تمایل دارید یا خیر! به نظر می رسد شروع به عشوه گری اگر آن را بلد نیستید کمی ترسناک باشد اما نترسید. طبیعی است که در مقابل کسی که واقعاً دوستش دارید استرس داشته باشید و نیاز به روش هایی برای افزایش اعتماد به نفس داشته باشید تا یک لوندی موفق را انجام دهید.

عشوه گری

چه به صورت فرستادن متن، چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری عشوه گری می کنید، مهم است که بین آشکار کردن احساسات خود و نگه داشتن شخصی که شما را دوست دارد، تعادل برقرار کنید. اگر می خواهید بدانید که چگونه باید لوندی و عشوه گری کنید و دوست دارید در آشنایی با کسی کمک بخواهید، این مقاله توصیه هایی کلی را ارائه می دهد.

روش 1: عشوه گری در مقابل فرد

لوندی

1. ارتباط چشمی برقرار کنید. تماس چشمی بهترین و آسانترین کاری است که می توانید برای شروع عشوه گری انجام دهید. شما می توانید عمیقاً به چشمان شخص بنگرید و در عین حال زمان قطع ارتباط چشمی را نیز در نظر بگیرید تا از شدت گرفتن این کار جلوگیری کنید. استفاده از آن را به این روش ها انجام دهید:

  • خیره نشوید اما نگاههای كوتاه و گذرا به او نشان دهید. این کار را انجام دهید تا زمانی که توجه او به شما جلب شود. یک لحظه نگاه خود را نگه دارید، لبخند بزنید و بعد به دوردست نگاه کنید.
  • هنگام صحبت به ویژه هنگام حرف های معنی دار در مکالمه به او نگاه کنید (به عنوان مثال هنگام تعریف کردن از او).
  • چشمک بزنید یا ابروهایتان را تکان دهید. زیادش خوب نیست اما اگر کم باشد، جواب می دهد. این کار را هنگامی انجام دهید که از یک اتاق به یک اتاق دیگر که او نشسته نگاه می کنید یا اگر در یک گروه صحبت می کنید و می خواهید چیزی را فقط به منظور او بیان کنید از این روش استفاده کنید.

2. لبخند. احتمالاً وقتی با شخصی که دوست دارید صحبت می کنید به طور خودکار لبخند می زنید اما می توانید قبل از شروع مکالمه، از سفیدی مرواریدی دندان هایتان به نفع خود استفاده کنید. شما حتی می توانید وقتی که او در سالن است یا فقط از داخل اتاق شما می گذرید، به آن شخص لبخند بزنید. لازم نیست از گوش تا گوش بخندید، فقط یک لبخند ساده و لطیف، ترفند عشوه گری را به نحو احسن انجام می دهد. این تغییرات را امتحان کنید:

  • به آرامی لبخند بزنید. اگر به دنبال جذب کردن کسی هستید اما با او صحبت نمی کنید، سعی کنید به جای اینکه به حالت ناخوشایندی وارد صحبت با او شوید، لبخندی ملایم بر چهره داشته باشید. لبخندهای ملایم و آرام، عموماً جنسی تلقی می شوند.
  • هنگام تماس چشمی لبخند بزنید. اگر به طور ناگهانی به چشم کسی نگاه می کنید، برای جذابیت بیشتر لبخند بزنید. (اگر این یک لبخند واقعی باشد، شخص دیگر بدون اینکه به دهان شما نگاه کند، آن را می بیند و در واقع آن را در چشم شما می بیند.)
  • سعی کنید با چشمانتان لبخند بزنید نه فقط با دهان. لبخند زدن باید تمام صورت شما را روشن کند.

3. شروع به صحبت کنید. یا خودتان را معرفی کنید یا رمز و راز را حفظ کنید (این اختیاری است). اگر شخصی را که با او صحبت می کنید از قبل نشناسید، یک معرفی مختصر می تواند یک چیز عالی برای ایجاد مکالمه باشد. از پرحرفی خودداری کنید. گفتن “سلام” و به دنبال آن یک مقدمه یا یک سؤال ساده بسیار مؤثرتر است.

  • اگر طرف مقابل شما نام شما را نمی داند و شما فردی به طور طبیعی جذاب و معاشرتی هستید، سعی کنید در بعضی از مواقع خود را معرفی کنید. می تواند به همین سادگی باشد ، “سلام ، من فلانی هستم. و شما … هستید؟” حتماً نام طرف مقابل را بپرسید. برای اینکه به خودتان کمک کنید آن را به خاطر بسپارید، سعی کنید نام او را بعد از اینکه او به شما گفت تکرار کنید. (مانند “تیم. من خیلی این اسم را دوست دارم.”)
  • یا اگر می خواهید خود را کمی پیچیده نشان دهید، تلاش کنید تا هویت خود را برای مدتی پر رمز و راز کنید. اگر شخص مقابل واقعاً بخواهد بداند، از دیگران سؤال می کند یا دنبال شما خواهد بود.
  • اگر شخصی که به او علاقه دارید به زبان دیگری مانند انگلیسی صحبت می کند، قبل از شروع مکالمه، چند کلمه از زبان را انتخاب کنید.

4. مکالمه را شروع کنید. این که آیا شما شخص مقابل را قبلاً می شناسید یا نه فرقی نمی کند زیرا در هر صورت مکالمه بهترین راه برای عشوه گری است. شخصی که با او مکالمه می کنید، از جسارت و اطمینان شما تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. در اینجا چند راهنمایی آورده شده است:

  • با کسی که قبلاً نمی شناسید صحبت کنید. شاید بهترین راه برای شروع گفتگو، رویدادی باشد که هر دو مشاهده کرده اید که با یک سؤال خاتمه می یابد: “من نمی توانم باور کنم که این هفته بارش باران چقدر زیاد است شما چطور؟” یا “این بسته ها درست بسته بندی شده است؟” آنچه می گویید مهم نیست شما اینگونه به سادگی از شخص دعوت می کنید تا با شما صحبت کند.
  • اگر طرف مقابل را می شناسید، با او زمینه مشترک پیدا کنید. اگر قبلاً با شخص ملاقات کرده اید، براساس یک تجربه مشترک یا علاقه مشترک، مکالمه خود را برقرار کنید. به عنوان مثال، ممکن است در مورد کلاس شما با هم صحبت می کنید یا قطاری که هر دو با آن به محل کار خود می روید. باز هم خود موضوع مهم نیست مهم این است که شما از او دعوت می کنید تا با شما تعامل برقرار کند. پاسخ را بسنجید. اگر فرد پاسخ خوشایندی داشت، مکالمه را ادامه دهید.
  • اگر فرد پاسخ درستی ندهد یا به نظر می رسد مشغول یا سرد است، احتمالاً علاقه ای به مکالمه با شما ندارد.

5. مکالمه را محدود نگه دارید. وقتی صحبت می کنید مسائل شخصی را بیش از حد بیان نکنید. در مورد محیط اطراف خود، نمایشی که اخیراً دیدید و غیره صحبت کنید و اطلاعات شخصی (مانند دین، ​​پول، روابط، تحصیلات و غیره) را مطرح نکنید مگر اینکه شخص از گفتگوهای اینچنینی لذت ببرد بدون اینکه بیش از حد احساساتی شود. به طور کلی، بهتر است از بحث در مورد موضوعات شخصی مربوط به هر یک از شما (مانند دین) خودداری کنید و درمورد موضوعاتی صحبت کنید که هردو در آن سهم شخصی ندارید.

  • راحت تر صحبت کردن در مورد مباحث سرگرم کننده تر و سبک تر مانند حیوانات خانگی، شوهای تلویزیونی یا مقصد مسافرتی مورد علاقه تان در تعطیلات راحت تر است. این بدان معنا نیست که باید خود را به خنگی بزنید، بلکه به این معنی است که باید مدتی استراحت کنید و از صحبت های عمیق خودداری کنید.
  • بازیگوش باشید. بازیگوش بودن به معنای جدی نگرفتن خود و کمی احمقانه بودن بازیگوشانه به معنای خرد کردن شما نیست یا صحبت کردن در مورد چیزی اندک ناشایست یا غیر منتظره نیست. این بدان معنی است که در طول مکالمه فشار زیادی به خودتان وارد نکنید.

6. برای برقراری اهداف خود از زبان بدن استفاده کنید. علائم غیر کلامی می توانند درمورد احساسات نسبت به آنچه در واقع از دهان شما خارج می شود چیزهای بیشتری بگویند، بنابراین مطمئن شوید که در حال برقراری ارتباط با احساس خود هستید. موارد زیر را امتحان کنید:

  • موضع خود را “باز” ​​نگه دارید. بازوها یا پاهای خود را سفت نگه ندارید زیرا اینها معمولاً نشانه هایی است که بیان می کنند می خواهید خود را از شخص مقابل جدا کنید.
  • بدن خود را به سمت شخص دیگر بچرخانید. بایستید یا بنشینید به گونه ای که با شخصی که برایش عشوه گری می کنید روبرو شوید. پیچ و تاب بدن خود را به سمت او بچرخانید یا پاهای خود را در آن راستا قرار دهید.
  • “مانع لمس” را از بین ببرید. به طور اتفاقی تماس فیزیکی را با لمس کردن او بر روی ساعد در هنگام صحبت یا با راه رفتن “تصادفی” خیلی نزدیک با شخص آغاز کنید.
  • با موهای خود (دختران) بازی کنید. بازی کردن با موهای شما معمولاً نشانه عصبی بودن است اما می تواند نشانه علاقه مند بودن شما هم باشد. برای ارتباط آگاهانه با این موضوع ، به محض صحبت کردن، به آرامی رشته ای از موهای خود را دور انگشت خود چرخانید.

7. مانع لمس را از بین ببرید. وقتی که طرف مقابل خود را لمس می کنید، مراقب باشید او را ناراحت نکنید. بسته به منطقه ای که لمس می کنید، تماس باید به اندازه کافی طولانی باشد تا تصادفی به نظر نرسد اما بیشتر از این لازم نیست. از گرفتن محکم دست یا بازوی خودداری کنید و در عوض لمس کردن پا یا زانو “به طور تصادفی” را امتحان کنید یا تنه ای کوچک به او بزنید.

  • همه این لمس ها را می توان نادیده گرفت، بنابراین اگر طرف مقابل شما برای لمس شدن راحت نیست شما می توانید این مرحله را کاملاً رد کنید.

8. در اوایل مکالمه از او تعریف کنید. ممکن است خیلی زود به نظر برسد اما این که به او اطلاع دهید که قبل از شروع یک رابطه محکم به دوستی با او علاقه دارید، ساده ترین راه برای عشوه گری است. اعتماد به نفس داشته باشید و اجازه ندهید که فرصت از بین برود شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است دوباره او را بدست آورید. در اینجا چند روش برای امتحان کردن آورده شده است:

  • هنگام تعریف، تماس چشمی را حفظ کنید. نگاه به دوردست ممکن است به طور اتفاقی شما را دروغگو جلوه دهد.
  • لحن و میزان صدای خود را کمی کم کنید. تعریف کردن با صدایی کمی پایین تر از صدای معمولی شما را صمیمی و جذاب به نظر می رساند.
  • سعی کنید تعاریفتان را در گفتگو بیاورید. به عنوان مثال، اگر دختری که دوست دارید در مورد اینکه او روز بدی را پشت سر گذاشته است صحبت می کند، می توانید چیزی مانند “من ناراحت می شود وقتی می بینیم کسی به این زیبایی احساس ناراحتی می کند.” را بگویید.
  • مراقب ظاهر زیبا باشید. اگر به چشم او توجه داشته باشید ممکن است یک دختر از آن خوشش بیاید اما اگر شما خیلی زود بگویید چه چهره خوبی دارد، ممکن است شما را فردی هیز یا چاپلوس نشان دهد. آن را ایمن بازگو کنید و به این خصوصیات بدنی بپیوندید:
  • چشم ها
  • لبخند
  • لب
  • مو
  • دست ها

9. تعامل خود را کوتاه و شیرین نگه دارید. به یاد داشته باشید که کلید ایجاد تقاضا، کمبود عرضه است بنابراین سعی کنید تعامل خود را با محدود کنید. هر روز با او صحبت نکنید. آن را به یک رویداد خاص تبدیل کرده و برای چند بار در هفته آن را ذخیره کنید.

  • اجازه ندهید مکالمات بیش از 5 یا 10 دقیقه طول بکشند. هر چه مدت زمان بیشتری ادامه یابد، شانس شما برای فرار از سکوت ناخوشایند بیشتر می شود.
  • بگذار شخص دیگر به طرف شما بیاید. بعد از اینکه شروع به تعامل و ایجاد علاقه کردید، کمی عقب بکشید و ببینید که آیا او شما برای تعامل به دنبال شما می آید یا خیر. این می تواند یک روش مناسب برای سنجش علاقه و همچنین ایجاد رابطه باشد.

10. بستن قرارداد. اگر عشوه گری شما برای فرد مورد نظرتان تاکنون موفقیت آمیز بوده است و می خواهید شخص مقابل را بهتر بشناسید، وقت آن است که ببینید آیا می توانید آن را به قرار تبدیل کنید یا خیر. در اینجا چند روش آورده شده است:

  • سؤال کنید که آیا شخص مقابل برنامه ای دارد؟ به عنوان مثال ممکن است شما بگویید ” شما شنبه شب چه کاری دارید؟” سعی کنید به جای سؤالی که نیاز به پاسخ بله یا خیر وجود دارد این سؤال را باز نگه دارید و از این طریق اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. از کسی نپرسید که او امشب یا حتی فردا چه می کند. سعی کنید قرار را برای چند روز بعد برنامه ریزی کنید تا دچار یأس و ناامیدی نشوید.
  • یک رویداد خاص را پیشنهاد کنید و از او بپرسید که آیا او دوست دارد همراه شما باشد. اگر سعی می کنید یک قرار گروهی را ترتیب دهید، این بهترین روش است. شما می توانید چیزی مانند این جمله بگویید، “گروهی دوستانه ما در روز جمعه قرار است فیلمی را با هم ببینیم و اگر شما با ما همراه باشید خیلی خوشحال می شوم.”
  • رو راست باشید. اگر احساس اعتماد به نفس بیشتری دارید، بدون هیچ گونه مقدمه چینی وارد ماجرا شوید. به عنوان مثال، می توانید چیزی مثل این را بگویید، “من واقعاً دوست دارم با شما یک قرار بگذارم. چه زمانی آزاد هستید؟”

روش 2: لوندی با پیام کوتاه یا چت کردن

آموزش عشوه گری

1. رویکرد خود را معمولی نگه دارید. به خودتان اجازه ندهید آنقدر عصبی شوید که مهارت های اساسی مکالمه را فراموش کنید. درعوض سعی کنید آرام باشید و مکالمه را آرام آغاز کنید. اگر قبلاً با شخص به صورت آنلاین چت نکرده اید، حتی ممکن است بهانه ای را برای صحبت با او پیدا کنید، مثل پرسیدن سؤالی درباره تکالیف یا صحبت در مورد تیم ورزشی که هر دو دوست دارید. اگر برای اولین بار در حال ارسال پیامک به شخص هستید، مطمئن شوید که او می داند شما کی هستید و احساس نمی کند که دچار سردرگمی شده است. در اینجا چند روش برای شروع مکالمه از طریق متن یا چت کردن وجود دارد:

  • “سلام چگونه وقتت را می گذرانی؟”
  • “آیا این رویداد را دیدی یا شنیدی؟”
  • “این هفته چطور گذشت؟”

2. زیاد در مورد خود صحبت نکنید. اکثر مردم راحت صحبت می کنند زیرا این راهی است که آنها خود را به خوبی بشناسانند. به جای اینکه راه آسان را در پیش بگیرید و بی پایان در مورد خود بحث کنید، شخص مقابل را ترغیب کنید که در مورد خود صحبت کند. با این حال، شما می توانید گاهی اوقات برخی از حقایق شخصی را ابراز کنید تا به آنها کمک کنید به نوبه خود سؤالاتی راجع به شما مطرح کنند. نکته اصلی این است که برای علاقه مند کردن او به چیزهایی که مربوط به خودتان هستند، چیزی در اختیارش قرار دهید.

  • این تاکتیک در واقع دو هدف دارد: نه تنها مکالمه را ادامه می دهد بلکه به شما امکان می دهد تا اطلاعات بیشتری راجع به طرف کسی که دوستش دارید کسب کنید.
  • برای انجام این مرحله نیازی به اطلاعات قبلی در مورد شخص مقابل ندارید. اگر او را خیلی خوب نمی شناسید، می توانید بپرسید:
  1. “روز شما چطور گذشت؟”
  2. “شما با اوقات فراغت خود چه می کنید؟”
  • اگر شخص مقابل را کمی می شناسید، روی یک سرگرمی یا علاقه ای که قبلاً از آن آگاه هستید، تمرکز کنید. به عنوان مثال شاید او واقعاً در بسکتبال سر رشته داشته باشد یا می دانید که او عاشق کتاب خواندن است. “دیشب بازی را دیدی؟” یا “آیا اخیراً کتاب های خوبی خوانده ای؟” این برای شروع عالی خواهد بود.

3. بدانید چه زمانی برای اطلاعات بیشتر به او فشار بیاورید. شما می توانید بحث را پر جنب و جوش و جالب نگه دارید بدون اینکه زیاد درمورد موضوعات شخصی باشد. به عنوان مثال، سؤال کردن از کسی که دوستش داری در مورد اوضاع کشور ایده خوبی است؛ درخواست از او برای دادن جزئیات بیشتر در مورد روابط خانوادگی یا دوستی نزدیک هنوز خیلی زود است. شما می توانید این کار را با شیوه شوخی و شوخ طبعی انجام دهید که خیلی جدی احساس نشود یا مثل این به نظر نرسد که گویی با فرد مصاحبه می کنید. در اینجا چند روش برای درخواست بیشتر اطلاعات به صورت شفاف بیان شده است:

  • “آیا قصد داری تمام شب را به صورت آنلاین بگذرانی یا برنامه های هیجان انگیز تری برای این عصر داری؟”
  • “من عکس بچه گربه نازی را در عکس پروفایل شما مشاهده کردم. آیا بیشتر وقت خود را با او می گذرانی؟”

4. در اولین گفتگو از طرف مقابل تعریف کنید. به غرور خود آنقدر اهمیت ندهید که از این مرحله صرفنظر کنید ممکن است دشوار به نظر برسد اما بسیار مهم است. تعریف کردن این پیام را از طرف ما می دهد که شما به طور دوستانه به دوست یابی علاقه دارید و شما را از منطقه ترسناک دور می کند. اگر از تعریف کردن صرف نظر کردید و به سادگی گفتگو را در سطح دوستانه نگه داشتید، ممکن است دفعه بعد خیلی دیر شود. در اینجا تعریف های اساسی آمده است که شما می توانید استفاده کنید:

  • اگر طرف مقابل را خیلی خوب نمی شناسید اما در حال کار روی او هستید، از تعاریف ساده در این جهت استفاده کنید. مثلاً بگویید: “صحبت با شما خیلی آسان است” یا “من باور ندارم که آنقدر جالب باشم که با کسی مثل تو آشنا بشوم.”

5. جسور باشید. اگر هیچکدام از پیشنهادهای فوق برای شما جذابیتی ندارد، به دنبال شکستن خود باشید و روی عشوه گری جسورانه پرداخت کنید. این جملات را امتحان کنید، با استفاده از صفتی که به بهترین وجه مناسب او باشد یا جایگزین بهتری برای شما شود:

  • “من امیدوارم که شما بدانید که چه قدر جذاب/ زیبا/ شگفت انگیز/ شخص مورد علاقه من برای صحبت و غیره هستید.”
  • “متأسفم اگر این خیلی زیاده روی است اما باید بگویم که شما باورنکردنی/ یک شخص شگفت انگیز/ بسیار زیبا و غیره هستید.”

6. خیلی رو نباشید. از بیان احساس خود آن هم خیلی زود خودداری کنید. بی اطلاعی از احساسات شما نسبت به آنها می تواند جذابیت شما را افزایش دهد و کمی چهره ای مرموز به شما بدهد. نکته این نیست که فرد را به این سؤال برساند که اصلاً آنها را دوست دارید یا نه، بلکه آنها را مجبور به این پرسش می کند که چقدر آنها را دوست دارید اگر فقط آشکارا بگویید “من به تو حس دارم” پس رمز و راز را از خود می گیرید.

  • درعوض می توانید متن یا پیغامی را ارسال کنید که در آن چیزی مانند “امروز با ژاکت جدید خود زیباتر به نظر می رسیدید” را می گویید یا اظهار نظر دیگری که بدون آنکه همه چیز را به بعد موکول کند شما را خوب و دوست داشتنی نشان دهد.

7. فرد را متقاعد کنید که به جای اینکه خودتان این کار را انجام دهید، او شما را دنبال کند. گرچه عشوه گری باید به فرد اطلاع دهد که شما او را دوست دارید اما نباید به نظر برسد که تمام کارها را برای او انجام می دهید. در عوض، شما باید به اندازه کافی عشوه گری و لوندی داشته باشید تا فرد بداند که علاقه دارید اما او را رها کنید تا هر دو متوجه شوید که چقدر به شما اهمیت می دهد. برای رسیدن به این هدف، سعی کنید تعریف را به صورت عینی و نه ذهنی بیان کنید. در اینجا مثال هایی از تعاریف عینی در مقابل ذهنی آورده شده است:

  • “من واقعاً چشمان شما را دوست دارم. آنها بسیار زیبا هستند.” در ابتدا، این تعارف ممکن است خوب به نظر برسد و احتمالاً قابل تقدیر است. با این حال، یک نقص رایج در بیان یک تعریف عاشقانه استفاده مداوم از کلمات “من دوست دارم” است. آنها به فرد می گویند که موفق شده اند قلب شما را به دست آورند. اگر قبلاً رابطه محكمی برقرار كرده باشید عالی است اما در اوایل این امر می تواند شما را “خیلی ساده و دست یافتنی” جلوه دهد.
  • “شما چشمهای خوبی دارید، آنها بسیار زیبا هستند”. اگرچه از نظر فنی هر دو جمله این نکته را بیان می کند که چشمان شخص را دوست دارید اما این یکی بیشتر از یک نظر شخصی است. این بدان معنی است که شما فرد را جذاب می دانید اما آن را صریح نمی گویید و تأیید نمی کنید. به این ترتیب، گیرنده احساس پراکنده و دلپذیری خواهد کرد تا بفهمد شما چقدر او را جذاب می دانید.

8. از ایموجی استفاده کنید. از آنجا که نمی توانید از زبان بدن برای برقراری ارتباط در متن یا چت استفاده کنید، برای حفظ سبک و سرگرمی روحیه باید به کلمات خود اعتماد کنید. به ایموجی های داخل متن برای نشان دادن احساسات تان تکیه کنید.

  • این را روشن کنید که شوخی می کنید. اشکال استفاده از متن برای برقراری ارتباط این است که شما همیشه نمی توانید احساسات پشت کلمات را برسانید. اگر می خواهید با کسی چت کنید، اطمینان حاصل کنید که این موضوع را شوخی اسنتنباط می کند. برای برقراری ارتباط با این موضوع می توانید از ایموجی چشمک یا علامت تعجب استفاده کنید. فقط در استفاده از شکلک ها زیاده روی نکنید تا برای شخص دیگر آزار دهنده نشود.
  • اگر قبلاً چیزی ارسال کرده اید که می تواند اشتباه تفسیر شود، معنای حرف خود را روشن کنید. چیزی مثل “(شوخی)” در کنار آن جمله بنویسید.

9. همیشه قبل از اینکه بحث تان نیمه کاره بماند خودتان آن را پایان دهید. به همان اندازه که ممکن است بخواهید برای این شخص متن بفرستید، بهتر است قبل از این که مکالمه بی نتیجه ماند، شما چت کردن تان را پایان دهید. بهترین راه برای جلوگیری از وقفه، ترک قبل از وقوع آن است. پایان دادن به مکالمه با یک یادداشت خوب، شریک مکالمه شما را وادار خواهد کرد که دفعه بعد هم با شما چت کند.

  • ارتباط بعدی خود را قبل از شروع تنظیم کنید. چیزی مانند “سلام پس من فردا شما را در اطراف محل کار می بینم؟” یا “من به زودی با شما صحبت خواهم کرد.”
  • اگر به صورت آنلاین حرف می زنید، توجه داشته باشید که قبل از ترک مکالمه بگویید که لذت برده اید. نیازی به پیچیدگی نیست خیلی ساده بگویید “این عالی بود” یا “من وقت خوبی با شما داشتم” خوشحالم که با شما صحبت کردم کافی است. اگر در حال ارسال پیامک هستید، می توانید کمی نسبت به آن قضاوت کنید.
  • مراقب باشید بیش از حد به له کردن خود نپردازید. تعارفات شما اگر به هر ویژگی مثبتی که شخص دارد می پردازد نباید خودتان را تضعیف کند. درعوض صحبت تان را برای موارد معناداری که برای شخص مهم است مانند تعریف از مهارت هایی که به آنها افتخار می کند، رزرو کنید.

10. خیلی جدی نگیرید. به خاطر داشته باشید که قرار است مکالمه با عشوه گری سرگرم کننده باشد و سعی کنید در صورت عدم موفقیت تلاش هایتان ناامید نشوید. هر تعاملی ایده آل نخواهد بود. مثبت بمانید و با شخص دیگری دوباره امتحان کنید. مانند هر چیز دیگر، عشوه گری با تمرین بهبود می یابد همچنین نیازی به داشتن بازی آخر ندارید. همه چیز در یک قرار به پایان نمی رسد. بعضی اوقات، شاید فقط بخواهید برای تفریح ​​لوندی کنید، به جای اینکه امیدوار باشید به جایی برسد.

  • عشوه گری می تواند به شما در دیدار با افراد جدید، احساس راحتی بیشتر بدهد و به یادگیری شما کمک کند. نیازی نیست که به خودتان فشار بیاورید تا آن را به معنای کامل بودن تبدیل کنید.

منبع:

wikihow

cosmopolitan

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی