ازدواج دانستنی های قبل از ازدواج

برای جذب دیگران از چه کارهایی باید اجتناب کرد.

تقویم فارسی اندروید
جذب دیگران
روش های جذب دیگران

آیا شما می خواهید برای جذب دیگران اقدام کنید اما نمی دانید چه کنید؟ ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم و این روزها جذب دیگران به شیوه چهره به چهره کمتر شده است. بنابراین دشوار است که بدانید چگونه عمل کنید تا اطرافیان جذب شما شوند. اکثر مردم زمان زیادی را با پیام متنی می گذرانند و بدین شکل مدرن ابراز علاقه می کنند اما از روزگاران دور انسان همیشه در تلاش برای برقراری یک معاشرت زیبای حضوری با دیگران بوده است. برای این امر باید بدانید که چه کاری را بیش از حد انجام ندهید و چه کاری را بیشتر انجام دهید. باید بدانید که برخی مطالعات در هر فردی متفاوت عمل می کند اما برخی چیزها وجود دارند که برای جذب دیگران باید از انجام آنها اجتناب کنید.

به آینده فکر کردن

جذب دیگران

هنگامی که با یک فرد جذاب ملاقات می کنید، وسوسه می شوید که رویا پردازی کنید و آینده ای زیبا برای خود بسازید. مشکل اینجاست که اگر شما بیش از حد بر  آینده تمرکز کنید، حال حاضر را از دست خواهید داد. هدف شما باید آزمودن و شناخت طرف مقابل باشد و نباید این نگرانی را داشته باشید که آیا تلاش های فعلی شما با فرد مورد نظر به ازدواج منجر خواهد شد یا خیر. مکالمه تان را سرگرم کننده و جالب نگه دارید و اجازه ندهید که بیش از حد جدی و خشک شود. پرسش درباره اینکه می خواهد بچه داشته باشد یا خیر هنوز بسیار زود است.

بیش از حد شوخی کردن

جذب دیگران

شوخی کردن در روند جذب دیگران اصلا بد نیست با این حال ممکن است زیادی بودنش باعث گیج کردن طرف مقابل شود. گذشته از این ممکن است شوخی کردن موجب ایجاد سوءتفاهم شود و دیگران شما را به کنایه زدن متهم کنند. بهتر است یک سری خط قرمزها را رعایت کنیم و با شوخی کردن به حریم عرفی و اعتقادی دیگران ضربه وارد نکنیم. ممکن است احساسات دیگران با برخی شوخی ها صدمه ببیند و در حالی که ما نیت خوبی داریم اما آنها را آزار بدهیم. پیش از آنکه کسی را بشناسید، حساسیت ها و تعصبات احتمالی او را شناسایی کنید تا بتوانید با خنده و گفتگویی شوخ طبعانه ساعاتی خوش برای یکدیگر رقم بزنید. در ضمن سعی کنید وقتی طرف مقابل با شما شوخی می کند کمی متواضع باشید.

نادیده گرفتن بازخوردها

جذب دیگران

نیازی نیست همیشه برای جذب دیگران از احساسات شان سوال کنید فقط کافیست بازخورد رفتار و گفتارتان را در آنها جستجو نمایید. به طور مثال هنگام جوک گفتن به واکنش او دقت کنید و یا اگر در طول یک مکالمه بی حوصله و ساکت است بدانید که علاقه ای به ادامه آن بحث ندارد. ممکن است هنگام رفتن به رستوران های مختلف دچار اضطراب شود. شما با در نظر گرفتن و دقت به این بازخوردها می توانید احساس آرامش بیشتری وارد رابطه خود کنید. در واقع این رفتارها می توانند به شما تقلب برسانند پس بسیار مهم هستند.

عدم اعتماد به نفس

جذب دیگران

گاهی اوقات آنقدر جذب دیگران برای ما مهم است که ما را تحت تاثیر قرار می دهد. در واقع ترس از رد شدن توسط طرف مقابل و مورد پسند قرار نگرفتن می تواند اعتماد به نفس شما را کم کند اما شما نباید خود را ببازید و باید با این مشکل مبارزه کنید. اگر شما به خودتان اعتقاد نداشته باشید چگونه می توانید در جذب دیگران موفق عمل کنید؟ پس سعی کنید پیش از آنکه با کسی مواجه شوید و قرار ملاقات بگذارید، روی اعتماد به نفس خود کار کنید و آن را بهبود ببخشید. فکر کردن به احساسات منفی و شکست های گذشته می تواند شما را رنج دهد پس تلاش کنید این افکار منفی را کنار بگذارید.

استفاده بیش از حد از تکنولوژی

جذب دیگران

هیچگاه نمی توانید در جذب دیگران موفق باشید اگر تمام حواستان به تکنولوژی باشد. در جلسات روانشناسی یکی از بیشترین شکایات و ناراحتی های افراد این است که طرف مقابلشان سر از گوشی همراهش برنمی دارد. شما می توانید وقت زیادی را با گوشی، تبلت و تلویزیون بگذرانید اما این کار موجب آزار دیگران می شود و اگر می خواهید کسی را به دست آورید از این کار جدا خودداری کنید. وقتی می خواهید به خوبی روی دیگران تاثیر بگذارید گوشی تلفن را کنار بگذارید و با او تماس چشمی بر قرار کنید. این کار به راحتی می تواند احساس شما را نشان دهد و شما هم می توانید از این طریق احساس دیگران را درک کنید. تلفن تان را سایلنت کنید و یا آن را در جیب خود بگذارید تا وسوسه نشوید. هر زمانی که با دوستان، خانواده و معشوق خود وقت می گذرانید این کار را انجام دهید.

تظاهر کردن

جذب دیگران

همه ما می خواهیم جذاب و جالب توجه باشیم و این گاهی می تواند باعث شود فراموش کنیم که واقعا کیستیم. حقیقت این است که اگر کسی قسمت شما باشد بدون هیچگونه جادو و فریب جذب شما خواهد شد پس نیازی نیست که تظاهر کنید. به طور مثال اگر طرف مقابل شما به ماشین ها علاقه دارد و شما برای جذب او اطلاعات فراوانی از ماشین ها به دست آورید ممکن است از معشوقش به یک دوست معمولی تبدیل شوید که اطلاعات و علایق مشترک دارید. جعل و فریب بالاخره در چهره شما نمایان می شود. پس اگر می خواهید طولانی مدت دیگران را شیفته خود کنید با خود و آنها صادق باشید. به جای تظاهر کردن به چیزی که دوست ندارید به کلاس هایی که دوست دارید بروید. ممکن است در یک کلاس آموزشی با کسی که علاقه ای مشترک با شما دارد آشنا شوید.

ناامیدی و افسردگی

جذب دیگران

ناامیدی و افسردگی دقیقا مثل عدم اعتماد به نفس می تواند موجب اختلال در جذب دیگران شود. نباید اینطور به نظر برسد که شما تنها هستید و یا نمی توانید کسی را پیدا کنید. حسابی وقت خود را پر کنید و شاد باشید. این کار تاثیر بسیار مثبتی بر دیگران می گذارد. هیچ کس دوست ندارد وقتش را با کسی پر کند که هیچ تمایلی به زندگی نشان نمی دهد.

پیگیری بیش از حد

جذب دیگران

نظریه های متفاوتی وجود دارد که ما چه قدر باید منتظر بمانیم و بعد به دیگران بگوییم که از صرف وقت با آنها لذت برده ایم. به طور مثال به محض اینکه از طرف مقابل جدا شدیم در عرض پنج دقیقه بیست پیامک ارسال کنیم و بگوییم که از بودن با او لذت برده ایم یا نظرش را درباره ملاقات با خود بپرسیم. این کار زیاد از حد است. بهتر است دو تا سه روز صبر کنیم و بعد نظر خود را درباره احساسمان با وی در میان بگذاریم. مثلا گاهی درخواست یک ملاقات دیگر می تواند حس شما را به دیگران منتقل کرده و اجازه دهد او خودش احساس شما را کشف کند.

شکست مداوم در جذب دیگران

شکست مداوم در جذب دیگران

وقتی به این فهرست نگاه می کنید ممکن است به یاد لحظاتی از زندگی خود بیفتید. این داستان مشترک بسیاری از آدمهاست. اگر چیزی را دوست ندارید و نمی توانید تحمل کنید با خود روراست باشید. اینطور نیست که تمام ملاقات های شما به ازدواج ختم شود. ممکن است شما با آدمهای زیادی ملاقات کنید اما آنها را نپسندید. وقتی چیزی اشتباه است از آن عبور کرده و بهترین را امتحان کنید. ناامید نشوید و دوباره به بازی برگردید. هر شکستی می تواند یک تمرین برای شما محسوب شود و تجربه ای فوق العاده از آن به دست آورید.

منبع : thelist

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی