دانش و فناوری موبايل، تبلت و لپ تاپ

معرفي۴ تبلت جدید سامسونگ با مشخصاتی شگفت انگیز

سامسونگ سری جدید تبلت‌های خود را با معرفی استاندارد جدید در ابزارهای همراه و مجهز به فناوری‌های نو، معرفی کرد...
تقویم فارسی اندروید

سامسونگ سری جدید تبلت‌های خود را با معرفی استاندارد جدید در ابزارهای همراه و مجهز به فناوری‌های نو، با نام‌های Galaxy NotePRO و TabPRO Galaxy در CES امسال معرفی کرد…

سامسونگ با ارایه چهار محصول قدرتمند جدید خود یعنی (NotePRO (12.2 اینچی و (8.4، TabPRO (12.2 ،10.1 تعریف جدیدی از قابلیت‌ها و توانایی‌های یک تبلت ارایه داده است.

جی‌کی شین، مدیر اجرایی و رئیس بخش فناوری اطلاعات و موبایل سامسونگ در مورد این سری جدید تبلت‌ها گفت: “ما Galaxy NotePRO و Galaxy TabPRO را تولید کردیم تا سالی را آغاز کنیم که در آن سامسونگ در بازار تبلت‌ها پیشتاز و پیشگام خواهد‌بود. تبلت‌های جدید این شرکت، بهترین میزان مصرف محتوا و بهره‌وری را برای مشتریان به ارمغان خواهند آورد؛ علاوه بر اینکه بهترین تجربیات و چشم‌انداز سامسونگ در زمینه فناوری و همچنین قدرت طراحی این شرکت را که تاکنون بارها برنده جایزه شده، با هم ترکیب می‌کند. این تبلت‌ها در راستای تعهدات ما برای ارایه محصولات بی‌نظیر و تمام‌عیار و وسعت دادن به تجربه دیجیتالی کاربران فراتر از زندگی روزانه‌ای که تاکنون داشته‌اند، هستند”.

تبلت‌های Galaxy NotePRO و Galaxy TabPRO علاوه بر اینکه صفحه‌نمایش، قابلیت‌های فوق‌العاده و منحصر به‌فردی دارند، از نظر ظاهری و قدرت نیز در حد خود بی‌نظیرند. سامسونگ در ساخت این تبلت‌ها سعی کرده که نیاز تمامی گروه‌های کاربران را با هر سلیقه و سن و سالی برطرف کند. در این تبلت‌ها از نمایشگر WQXGA با شفافیت کریستال (Crystal Clear) و با رزولوشن 4 مگاپیکسل، ابزارهای کارآمد و قدرتمند، قابلیت‌های منحصر به‌فرد و ارایه محتوای رایگان قابل دانلود استفاده شده تا بهترین تجربه‌‌ بصری و کاربری را برای کاربران رقم بزند.

معرفی NotePRO و TabPRO؛ تجربه‌ بصری بی‌نظیر

در Galaxy NotePRO و Galaxy TabPRO سامسونگ برای اولین بار در جهان، از نمایشگر 12.2 اینچی با نسبت 16 به 10 و کیفیت 4 مگاپیکسل استفاده کرده؛ نمایشگری که وضوح تصویر آن 2560 در 1600 پیکسل با شفافیت کریستال است و پلات‌فورم ایده‌آلی برای تولید و استفاده از محتوا به شمار می‌رود.

NotePRO-3این نمایشگر با وسعت زیادی که دارد، به کاربران امکان می‌دهد از تماشای ویدیوهای HD و اجرای محتوا با کیفیت بالا لذت ببرند. سامسونگ علاوه بر استفاده از فناوری‌های نوین خود در حوزه نمایشگرها که حرف اول را در این صنعت می‌زند، قابی را برای این تبلت‌ها در نظر گرفته که در عین سبک بودن، زیبا بودن و نازک بودن، حمل کردن را آسان کرده است.

قابلیت Magazine UX بر روی نمایشگر بزرگ و بهینه‌شده این تبلت‌ها به کاربران امکان می‌دهد که بر اساس نیازهای خود از آن استفاده کنند. کاربران با استفاده از قابلیت UX می‌توانند محتوای مورد علاقه‌شان را به روش آسان و به سبک داشبورد با دریافت اخبار و اطلاعات به‌روز، سازمان‌دهی کنند. کاربران نیز با استفاده از این قابلیت می‌توانند به اپلیکیشن‌های کاربردی بیشتری دسترسی پیدا کنند تا به تجربه بی‌بدیلی از خواندن محتوا روی این نمایشگر دست یابند. از آنجا که سایز این تبلت بهینه شده تا بیشتر شبیه و به ابعاد مجلات سنتی شود، کاربر در حین خواندن مجلات دیجیتال یا کتاب‌های الکترونیکی، محتوا را با فرمت اصلی می‌خواند و حس می‌کند که یک مجله واقعی را در دست گرفته است.

شریک قدرتمند برای بهره‌وری بیشتر

تبلت‌های 12.2 اینچی Galaxy NotePRO و Galaxy TabPRO سامسونگ مبتنی بر ابزارهای کارآمدی هستند تا بتوانند زندگی شخصی و حرفه‌ای کاربران را مدیریت کنند.

TabPRO-10

کاربران با استفاده از قابلیت Quad view می‌توانند صفحه نمایش خود را به چهار پنجره تقسیم کنند و روی هر کدام از این پنجره‌ها یک اپلیکیشن خاص را اجرا کنند و سپس با استفاده از قلم به روز شده S Pen محتوا را از یک پنجره به پنجره دیگر منتقل کنند. علاوه بر این، وجود کیبورد مجازی جدید این تبلت‌ها، فضای کافی را برای تایپ راحت در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

S Pen مربوط به Galaxy NotePRO با برخورداری از قابلیت‌های Action Memo، Scrapbook، Screen Write و S Finder، تبلتی سریع‌تر و کارآمدتر را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. Pen Window یکی از قابلیت‌های رویایی و جالب این تبلت‌هاست که کاربر با استفاده از آن می‌تواند به راحتی پنجره‌ای را با هر سایزی که می‌خواهد روی نمایشگر بکشد و بلافاصله یکی از اپلیکیشن‌های مورد نظرش مثل یوتیوب یا ماشین حساب را درون این پنجره باز و استفاده کند.

کاربران همچنین می‌توانند به کامپیوتر خانگی یا محل کار خود توسط تبلت‌های NotePRO یا TabPRO و با قابلیت Remote PC دسترسی پیدا کرده و از راه دور کنترل کنند. حتی می‌توانند از طریق این تبلت‌ها محتوای درون کامپیوتر خانه یا محل کار خود را ادیت و یا ذخیره کنند. Hancom Office نیز یک راهکار آفیس همراه است که به طور خاص برای آندروید بهینه شده و به کاربر امکان می‌دهد به برنامه ورد، اکسل یا ابزارهای پرزنتیشن دسترسی پیدا کند و از این طریق، محتوایی را تولید یا ویرایش کند.

NotePRO و TabPRO با پلات‌فورم Cisco WebEx Meeting نیز سازگار است. این پلات‌فورم یک راهکار پیشگام در زمینه ایجاد وب کنفرانس است که به کاربران امکان می‌دهد در هر جایی که هستند، بتوانند هر کسی را که می‌خواهند از طریق وب ملاقات کنند. کاربران همچنین می‌توانند برای نخستین بار در تاریخچه تبلت‌های مبتنی بر آندروید، در حین جلسه و بدون دسترسی به سرور یا شبکه مرکزی، محتوا را روی نمایشگر خود به اشتراک بگذارند.

هدایای سامسونگ به کاربران تبلت‌های جدید

تبلت‌های NotePRO و TabPRO 12.2 اینچی حدود 700 دلار قیمت خواهد داشت که این مبلغ شامل حق اشتراک طولانی مدت سایت‌های خبری پرفروش، شبکه‌های اجتماعی و ذخیره‌سازی ابری شامل Bitcasa، Bloomberg Businessweek+، Blurb، Cisco LIVESPORT.TV، NY Times، Oxford Advanced Learner’s A-Z و Sketchbook Pro (پکیج محتوایی که بومی شده) نیز خواهد بود.

این تبلت‌ها از نظر فناوری‌های اتصال به اینترنت و حجم حافظه دارای تنوع هستند:‌ تنها وای‌فای، وای‌فای و 3G، وای‌فای و LTE و در فضا های 16، 32 و 64 گیگابایت و قابلیت استفاده از میکرو اس‌دی تا 64 گیگابایت. NotePro 2/12 اینچی دارای S Pen است و TabPRO12.2،10.1 و 8.4 اینچی که این قلم را ندارند.

سامسونگ پا را از این هم فراتر گذاشته و برای کارآیی بیشتر این تبلت‌ها، راهکارهایی را در نظر گرفته است: Book Cover Keyboard، انواع Book Covers، USB LAN HUB، Universal BT Keyboard و S Action Mouse.

این تبلت‌ها از فصل اول سال 2014 و به صورت جهانی وارد بازار خواهند شد.

منبع: آي تي رسان

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی