دانش و فناوری موبايل، تبلت و لپ تاپ

بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۵ كدامند؟

وبسایت تخصصی فون‌آرنا به تازگی لیستی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۵ که آنها را مورد بررسی تخصصی خود قرار داده است تهیه کرده که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید...
تقویم فارسی اندروید

وبسایت تخصصی فون‌آرنا به تازگی لیستی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۵ که آنها را مورد بررسی تخصصی خود قرار داده است تهیه کرده که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

۷- HTC One M9

اچ تي سي 1 - ام 9
اچ تي سي 1 – ام 9

پرچمدار فلزی اچ‌تی‌سی که با وجود طراحی تکراری، زیبایی خیره کننده‌ای دارد اما عملکرد چیپ اسنپدراگون ۸۱۰ آن به علت تولید گرمای بیش از حد مطابق انتظار نبوده و باعث فروش کم این گوشی شده است. M9 از همان صفحه نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی نسل قبلی خود، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و اسپیکرهای استریو بوم ساند بهره می‌برد و آخرین ورژن سیستم عامل اندریود بر روی آن قابل اجرا است.

۶-  Huawei P8

Huawei P8
Huawei P8

هواوی پی۸ آخرین پرچمدار این کمپانی چینی است که با بدنه‌ای فلزی و نازک شباهت زیادی به سونی زد۳ دارد. پی۸ از صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی و دوربین‌های باکیفیت خیلی خوب با رزولوشن ۱۳ و ۸ بهره می‌برد. همچنین ۳ گیگابایت حافظه رم و چیپ ۸ هستهای ساخت خود هواوی عملکرد روان این گوشی را تضمین می‌کند.

 ۵- Alcatel OneTouch Idol 3

Alcatel OneTouch Idol 3
Alcatel OneTouch Idol 3

Idol 3 در دو مدل ارایه شده است که مدل با سایز ۵٫۵ اینچی توانسته رتبه پنجمین گوشی برتر فون‌آرنا را بدست آورد. Idol 3 از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با شدت روشنایی عالی ۶۶۵ نیت، بدنه تمام فلزی بسیار با کیفیت، چیپ اسنپدراگون ۶۱۵ با ۲ گیگابایت حافظه رم و دوربین‌های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی با کیفیت مناسب بهره می‌برد. این گوشی با قیمت ۲۵۰ دلاری و امکانات مناسبش انتخاب هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود.

۴- LG G4

 LG G4
LG G4

الجی جی۴ با وجود بدنه چرمی و دوربین و صفحه نمایش عالی از بهترین گوشی‌های بازار محسوب می‌شود. این گوشی یکی از بهترین دوربین‌های عکاسی را در بین تمامی گوشی‌های هوشمند دارد و عملکرد چیپ اسنپ دراگون ۸۰۸ آن نیز راضی کننده است. از موارد دیگری که افراد را مشتاق به خرید این گوشی می‌کند صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی کواد اچ‌دی با کیفیت بالا و حاشیه خیلی کم است که آن را هم سایز گوشی‌های کوچکتر کرده و به خوش دستیش افزوده است و نسخه چرمی آن نیز زیبایی خاص خود را دارد.

۳- Samsung Galaxy S6 Active

 Samsung Galaxy S6 Active
Samsung Galaxy S6 Active

نسخه مقاوم شده پرچم‌دار سامسونگ که اگرچه زیبایی برادر بزرگتر خود را ندارد اما به علت استاندارد مقاومت نظامی MIL-STD-810 استقامتی همچون یک تانک دارد و به دلیل جثه بزرگتر از باطری حجیم‌تری بهره برده که آن را به یکی از بهترین گوشی‌ها از لحاظ عملکرد باتری مبدل ساخته است. اس۶ اکتیو از همان دوربین، صفحه نمایش و چیپ عالی اس۶ اصلی بهره برده که خیال کاربر را از عملکردش  راحت می‌کند.

رتبه اول مشترک – Samsung Galaxy S6 / S6 edge

samsung-galaxy-s6
samsung-galaxy-s6
 S6 edge
S6 edge

دو قلوهای افسانه‌ای سامسونگ از لحاظ طراحی، انقلابی در سری کهکشانی این برند کره‌ای بودند و از فروش نسبتا مناسبی نیز برخوردار شدند. این دو گوشی از کیفیت صفحه نمایش و دوربین یکسان و حتی یک چیپ سخت افزاری بهره برده و اختلاف عمده آنها لبه‌های خمیده مدل edge است که بیشتر از لحاظ زیبایی شناختی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این دو گوشی از پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰، دوربین‌های ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی با کیفیت عالی و صفحه نمایش بسیار باکیفیت ۵٫۱ اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی استفاده کرده‌اند.

گردآوری شده توسط گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

منبع» آي تي رسان

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی