انرژی مثبت سبك زندگي

به جای دوستان مجازی، دوست یابی واقعی را تمرین کنید

تقویم فارسی اندروید

ده سال پیش شاید عجیب به نظر می رسید که کسی روابط مجازی زیادی داشته باشد و چیزی شبیه به رابطه دوستانه و معاشرت را در فضای هوشمند دنبال کند اما این روزها به ندرت می توانید از فضای مجازی و افراد مجازی دور باشید. شاید حتی به حدی درگیر روابط مجازی شده باشید که دوستان واقعی تان را از دست داده اید یا مدت هاست که رابطه واقعی و درستی تجربه نکرده اید. در این مقاله از 7گنج می خواهیم دوست یابی واقعی را با هم تمرین کنیم. نکاتی که در این مقاله گفته می شود برای دوست یابی بهتر در دنیای واقعی شما را بسیار یاری می دهد . با ما همراه باشید.

به جای دوستان مجازی، دوست یابی واقعی را تمرین کنید

چگونه دوست یابی واقعی را تمرین کنید ؟

قطع رابطه با دوستان مجازی

اگر دوستان مجازی تان همیشه هستند و تمام وقت تان را پر کرده اند در درجه اول باید از آن ها جدا شوید. می توانید به بهانه ای مدت آنلاین بودن خود را کم کنید یا دوستان مجازی خود را دست چین کنید.

اما باید به هر حال روابط مجازی را کاهش داده و به جای آن به یک فضای واقعی با افراد واقعی بروید. از انجمن های آنلاین خارج شده، گوشی خود را آفلاین کنید و با یک اکیپ به کوهنوردی بروید.

به کافی شاپ ها و کافه ها سری بزنید

مکان درست و زمان درست کافی است تا یک رابطه درست برای شما رقم بخورد. اصولا مردم در مکان های بسته تر و مقیدتر سیگنال های کمتری برای دوستی و آشنایی به شما می فرستند و کمتر به شما اجازه می دهند به آن ها نزدیک شوید.

شاید وقت هایی که مشغول هستند، حتی متوجه شما هم نشوند اما در جاهایی مانند کافه ها ، همه برای گذراندن وقت فراغتشان آمده اند.

کافی است با روی خوش چند باری به کافه بروید و چیزی سفارش دهید و خودتان را مشغول کنید. خودتان متوجه موقعیت هایی که پیش می آید می شوید. شاید سال ها بعد به دوستان گفتید که آن روز برای پیدا کردن خود او به کافه رفته بودید.

برای دوست یابی با افراد جدید معاشرت کنید

افراد جدید به معنای موقعیت های جدید برای دوست یابی و داشتن روابط واقعی هستند.

پس می توانید با بیشتر کردن روابط خود با افراد غریبه به بهانه های مختلف به خودتان شانس بیشتری برای دوست پیدا کردن و تجربه روابط دوستانه واقعی بدهید.

کارهای مورد علاقه تان را دنبال کنید

زمینه های مشترک و علایق مشترک دلایل خوبی برای حفظ و پایداری یک رابطه هستند. اگر فرد برون گرا و پر انرژی هستید در یک باشگاه ورزشی با گزینه های بهتری رو به رو خواهید شد تا در یک کتابخانه.

اگر به آشپزی علاقه دارید یا از بافتنی خوشتان می اید به جای دنبال کردن آن ها در فضای مجازی به مکان ها و اجتماع هایی از این قبیل بروید. قطعا می توانید افرادی شبیه به خودتان را ملاقات کنید.

منبع: wikihow

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی