دانش و فناوری موبايل، تبلت و لپ تاپ

گوگل گلس به ایران آمد

گوگل گلس یا عینک گوگل که آینده دنیای موبایل را متحول خواهد کرد، یکی از جذاب ترین محصولات دیجیتالی است که طی سال های اخیر معرفی شده و افراد زیادی علاقمند هستند تا هر چه زودتر آن را امتحان کنند...
تقویم فارسی اندروید

گوگل گلس یا عینک گوگل که آینده دنیای موبایل را متحول خواهد کرد، یکی از جذاب ترین محصولات دیجیتالی است که طی سال های اخیر معرفی شده و افراد زیادی علاقمند هستند تا هر چه زودتر آن را امتحان کنند.

2000795_347

تا به امروز استفاده از این محصول شگفت انگیز فقط و فقط برای کارشناسان دنیای فناوری و افراد خاص بود. خبر ها حاکی از آن است که این محصول تا اواسط سال 2014 میلادی به بازار خواهد آمد و در حال حاضر فقط تعداد محدودی با نام Explorer Edition توزیع گشته است.

همزمان با رونمایی جهانی، این محصول در تهران نیز رونمایی شد. این روزها خیابان جمهوری شاهد رفت و آمد های دوستداران تکنولوژِی شده است و همه برای دیدن این محصول فوق العاده به این خیابان سفر می کنند.

2000796_115

عینک گوگل یک همراه هوشمند پوشیدنی است که وزنی کمتر از یک عینک آفتابی دارد و مجهز به فرمان گیر صوتی است و نیاز شما را به رابط های لمسی(Touch Screen) از بین می برد. رابط تصویری آن نیز یک تصویر تابانده شده در داخل یک منشور است که همیشه در مقابل چشم راست شماست و اندازه آن معادل یک تصویر 25 اینچ می باشد.

 

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: دريچه

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی