تناسب اندام سلامت

پنير بخوريد تا لاغر شويد !

مطالعات اخیر نشان می‌دهند خوردن پنیر ممکن است به افرادی که در تلاش برای از دست دادن وزن هستند کمک کند و باعث حفظ وزن ایده آل می شود...
تقویم فارسی اندروید

مطالعات اخیر نشان می‌دهند خوردن پنیر ممکن است به افرادی که در تلاش برای از دست دادن وزن هستند کمک کند و باعث حفظ وزن ایده آل می شود…

پنير
پنير

مجله‌ کشاورزی و مواد غذایی، یک مطالعه و بررسی را در این ماه منتشر کرده که اهمیت مطالعات با برچسب “متابولیسم پنیر” را مورد بحث قرار داده است.

دانشمندان دانشگاه کوپنهاگن (Copenhagen) و دانشگاه آرهاس (Aarhus) نمونه‌های ادرار و مدفوع 15 مرد را مقایسه کردند آنهایی که به مدت دو هفته رژیم غذایی شامل پنیر شیر یا کره، بدون هیچ فرآورده لبنی دیگر را رعایت کردند، در این آزمایش حضور داشتند.

آنها دریافتند که افرادی که پنیر یا شیر مصرف کردند تفاوت چشمگیری در باکتری روده‌ی آنها وجود دارد.

همچنین در این گزارش اشاره شده است که گروه پنیر خور حد بالایی از ترکیب بوتیرات را داشته‌اند. بوتیرات، اسید چرب ضد التهابی است که می‌تواند تولید انرژی را افزایش دهد.

با مراجعه به گزارشات انجمن دیابت آمریکا بوتیرات یافت شده، در برخی موقعیت‌ها برای حفظ درصد چربی بدن، بهبود متابولیسم و جلوگیری از پیشرفت‌ چاقی کار آمد است.

در پایان، مطالعات اخیر نشان می‌دهند خوردن پنیر ممکن است به افرادی که در تلاش برای از دست دادن وزن هستند کمک کند و باعث حفظ وزن ایده آل می شود.

 اين مقالات را هم بخوانيد: 

آشنايي با خواص و مضرات پنير

هر آنچه که باید درباره خرید، نگهداری و مصرف پنیر بدانید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی