روانشناسي و سلامت روان سبك زندگي سلامت سلامت جنسي و زناشويي موفقيت در زندگي

هيچوقت با اين دسته از مردها ازدواج نكنيد !

برخی از مردان خصلت‌هایی دارند که آنها را برای زندگی مشترک نامناسب می‌کند. با ما همراه شويد...
تقویم فارسی اندروید

برخی از مردان خصلت‌هایی دارند که آنها را برای زندگی مشترک نامناسب می‌کند. با ما همراه شويد…

ازدواج - 7ganj.ir

الهام اسکندرپور، متخصص روانشناسی بالینی می گوید: هدف ما این است که این ابزار را به دختران بدهیم تا در مسیر شناخت گام‌های موثرتری بردارند و وارد ارتباطات بیمار و مشکل ساز نشوند که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

۱- مردان معتاد و بزهکار

مردانی که اعتیاد دارند چه اعتیاد به داروهای روانگردان و چه مخدرهای دیگر مناسب ازدواج نیستند.
اعتیاد وابستگی روانی است و فرقی نمی‌کند روانگردان، مخدر، محرک و یا هر چیز دیگر باشد با عبور از این دسته به افراد بزهکار می‌رسیم افراد سابقه داری که معمولاً سوء سابقه‌ای در دستگاه قضایی دارند مانند دزدان، افراد کلاهبردار و … ، دسته دیگر افرادی هستند که دچار اختلالات روانی هستند و معمولاً روانپزشکان آنها را از ازدواج منع می‌کنند مانند بیماران اسکیزوفرنی و افسردگی‌های دیگر.

۲- مردان خسیس

مردان خسیس وقت خرج کردن احساس بدی پیدا می‌کنند یکی از ویژگی‌های بارز فرد خسیس این است که فرقی نمی‌کند که از لحاظ مالی فرد توانمندی باشند یا کم توان چون در هر صورت موضوع پول خرج کردن احساس بدی به آنها می‌دهد.
یعنی گاهی اوقات حتی در پوشش هم ترجیح می‌دهند از لباس دیگران استفاده کنند. مردان خسیس استاد فلسفه‌بافی هستند در این مسئله که هزینه کردن اشتباه است.

۳- مردان بیکار

شخصیت‌های بیکار افرادی هستند که بیشتر با کارهایی که انجام نمی‌دهند دیگران را آزار می‌دهند نه با کارهایی که انجام می‌دهند. این افراد از کاری که ساعات کاری مشخصی داشته باشد بی زارند و اگر به ناچار در اداره و یا شرکتی کار کنند که قرار باشد از ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر آنجا باشند بدون شک بین کار و زمانی که رئیس شان نباشند از کار فرار می‌کنند.
این افراد به دنبال کارهایی هستند که با کمترین میزان کار کردن بیشترین درآمد را داشته باشد.

۴- مردان رفیق باز

شخصیت رفیق باز به کسی اطلاق نمی‌شود که تعدادی دوست صمیمی دارد چون لازم است افراد تعدادی یا حداقل یک دوست صمیمی داشته باشند. اگر فردی هیچ دوست صمیمی نداشته باشد این یک زنگ خطر است چرا که نمی‌تواند همسر صمیمی باشد.
شخصیت رفیق باز برای رفاقت زندگی می‌کند در ذهن این افراد همیشه عناوینی مانند دوست، مرام، رفیق،‌ معرفت و…. آنقدر پررنگ است که همه چیز را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این مورد نباید فکر کنید که این افراد ازدواج کنند خوب می‌شوند چرا که این جمله بسیار خطرناک است چون گاهی اوقات نه تنها بهتر نمی‌شوند بلکه بدتر هم می‌شوند. باید بپذیرید که افراد باید به یک حدی از تعادل و شناخت برسند و بعد وارد مرحله ازدواج شوند.

۵- مردان ضد اجتماعی

مردان ضد اجتماعی علاقمند به شرکت در فعالیت‌های خلاف قانون هستند. در این افراد اعتیاد رواج دارد، رفیق بازی در آنها دیده می‌شود و رانندگی خطرناک دارند. ۳ ویژگی مهم در این افراد است که آنها را خطرناک می‌کند و آن هم دروغگویی ، فریبکاری و بی‌رحمی آنهاست. این افراد دروغگوهای حرفه‌ای هستند و حافظه قوی در دروغگویی دارند.
شاید این طور فکر کنید که با چنین شخصیتی کسی ارتباط عاطفی برقرار نمی‌کند ولی باید بگویم این افراد در شروع رابطه افرادی مناسب، قابل اعتماد ، صادق و مهربان و شوخ طبع و آرام هستند. چنین شخصیتی کاملاً طرف مقابل را جذب می‌کند ولی این ابتدای کار است و از این روش زمینه را برای سوء استفاده و فریبکاری فراهم می‌کند.
منبع: طبنا

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی