روانشناسي و سلامت روان سلامت

معنای خواب های جنسی رایجی که می بینید چیست؟

تقویم فارسی اندروید

به طور متوسط ​​رویاهای هر فرد بالغ بین چهار تا شش بار در شب دیده می شود، بیشتر آنها با گذشت زمان و وقتی که ما قهوه صبحانه مان را می نوشیم فراموش می شوند. با این وجود، رویاهای دیگر کمتر فراموش می شوند و بسیاری از ما این را می فهمیم که چگونه می توانیم نزدیک ترین و عزیزترین کس خود را در شکلی از نور تجربه کنیم. همانطور که دیدن عزیزان در خواب می تواند تجربه ای رایج باشد، دیدن خواب های جنسی هم در بسیاری از مردم مشترک است اما آیا می دانستید که این نوع خواب های جنسی می توانند هر کدام به نوعی معنا داشته باشند و نشان دهنده چیزی هستند؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا تعبیر انواع خواب های جنسی را بیشتر بدانید.

خواب های جنسی

معنای خواب های جنسی با رئیس خود

صرف نظر از این که آیا مدیر شما مرد، زن، دوست داشتنی و جذاب و یا کاملا ضد آن است، داشتن رویاهای جنسی در مورد او به ندرت چیزی است که شما ممکن است انتظار داشته باشید. کارشناسان عنوان می کنند این بیشتر در مورد چگونگی احساس شما در مورد محل کارتان است.

آیا شما احساس می کنید در موقعیتی قرار گرفته اید که احساس می کنید کمی از زمان پیش از آن را فراموش کرده اید یا احساس می کنید که آماده پذیرفتن مسئولیت بیشتر هستید؟ فکر می کنید که چگونه رئیس شما از کار شما ناراضی است و رویای شما یک هشدار برای اختلافات شغلی احتمالی است.

معنای خواب های جنسی با یک عضو خانواده یا دوست نزدیک

اگر این نوع خواب ها در مورد مادر یا برادرتان حسابی شما را ناراحت کرده است، شما تنها نیستید. اگر چه چنین دیدگاهی می تواند یک احساس (واقعا) ناخوشایند را به دنبال داشته باشد اما خبر خوب این است که هیچ ارتباطی با خواسته های مخفی، افکار جنسی و یا هر چیز ناخوشایند دیگری را ندارد و به جای آن به ارتباطات عاطفی شما با آن شخص اشاره می کند.

بعضی از کارشناسان تاکید دارند که چنین رویایی نشانه ای است که شما در مورد شخصیتی که رویای او را می بینید، یک ویژگی خاص را تحسین می کنید. یکی دیگر از دیدگاه ها این است که این رویاهای جنسی ممکن است مشخص کننده یک مسئله ناخودآگاه با شخص مورد نظر و نیاز برای بر طرف کردن آن باشد.

تجاوز یا حملات جنسی

این نوع خواب های جنسی گرچه ناراحت کننده و ترسناک است اما در بسیاری از افراد رایج است و همانطور که تجاوز در زندگی واقعی اغلب با قدرت و کنترل مرتبط است، این نیز در مورد رویاهای ما صادق است.

اگر از یک رویا بیدار شوید و در خواب دیده باشید که به نحوی از شما سوءاستفاده شده است، ایده خوبی است که از خودتان بپرسید که آیا در زندگی شخصی هم کسی در حال سوء استفاده از شما است یا خیر. بین دوستان، همکاران و خانواده تان خوب تجسس کنید و اگر چیزی حس کردید سعی کنید به این مساله پایان دهید تا دیگر روی روان شما تاثیر منفی نگذارد.

رابطه جنسی با عشق سابق شما

او فرد مناسب شما نبود و شما بدون او احساس بهتری دارید و ترجیح دادید که ترکش کنید پس چرا هنوز در مورد یک شریک قدیمی رویاهای جنسی دارید؟

اگر چه این تفکر وسوسه انگیز است که شما اعتقاد داشته باشید که هنوز می توانید نسبت به او احساسات عاشقانه داشته باشید اما کارشناسان خواب و رویا می گویند این بیشتر احتمال دارد که مغز شما به سادگی سعی در پاک کردن خاطرات و وابستگی هایتان دارد و برای فراموش کردنش تلاش می کند.

با این حال، مراقب باشید که اگر در مورد عشق سابق خود به طور منظم رویا می بینید، این می تواند نشانه ای از آن باشد که شما در معرض مشکلات روانی حل نشده در رابطه فعلی و قبلی خود هستید.

خواب های جنسی

تماشای رابطه جنسی دیگران

بله، این نوع خواب های جنسی افسرده کننده و ناخوشایند است، آیا این طور نیست؟ آیا شما احساس می کنید که چنین وهم و تصوراتی در خواب تان اندکی خنده دار هستند؟ این شاید به این معنی است که شما از کنار مسائل مهم زندگی به سادگی عبور می کنید.

این نوع خواب شاید نشانه ای از این باشد که شما باید از چیزی یا کسی در شغل یا رابطه عاشقانه تان دوری کنید. اگر شما به شدت از احساسات تان پیروی می کنید، اکنون وقت آن است که به کشف خود بپردازید.

خواب های جنسی درباره کسی که نمی توانید تحملش کنید

آیا خواب فردی را می بینید که از شما سوء استفاده کرده است؟ کسی که قلب خواهرتان را شکسته است؟ یا یک همکار که کارتان را سخت کرده است؟ داشتن یک رویای جنسی در مورد فردی که از او نفرت دارید، ممکن است نگران کننده باشد، اما این نیز چیزی مشترک بین مردم است.

این در واقع نشان دهنده درونیات شماست. بله، هر کس چیزی در درونش دارد که به او می گوید عشق و بخشش راهی رو به جلوست، به جای نگه داشتن درد و صدمه زدن به خودتان که با بالا رفتن سن می تواند خطرناک باشد. این به این معنی نیست که شما باید به خاطرات قدیمی خود فکر کنید اما نشانه ای است که به فراموش کردن و ادامه دادن راه خودتان فکر کنید.

خواب های جنسی درباره دوست نزدیک تان

شما از یک رابطه کاملا افلاطونی با کسی که سالهاست می شناسید و یا فقط چند باری ملاقات کرده اید لذت می برید و ناگهان این مرد یا زن نقش مهمی در رویای جنسی شما ایفا می کند. چه اتفاقی می افتد؟ این نوع خواب ها ممکن است به خاطر اینکه شما آنها را تحسین می کنید، دیده شوند. دکتر والاس توضیح می دهد: “اغلب مردم به من می گویند من یک دوست دارم که بسیار زشت است و بوی خاصی دارد اما من در مورد او خواب های جنسی می بینم. آیا من دیوانه و روان پریش هستم؟ نگران نباشید او احتمالا دارای استعداد یا مهارتی است که ناخودآگاه شما او را تحسین می کند.”

دیدن خواب کسی که دورادور به او علاقه مند هستید

هیچ عجیب نیست کسی که شما احساسی دورادور و پنهانی به او دارید در خواب شما یک ستاره باشد. اغلب افراد یک عشق یک طرفه دارند و در مورد او خواب هایی می بینند اما چرا شما خواب هایی که در مورد او می بینید زیاد فانتزی نیست و به همان اندازه واضح است؟ والاس می گوید: “این آسان است که اینطور برداشت شود که شما می خواهید رابطه جنسی با آن فرد داشته باشید اما شما در واقع به یکی از ویژگی های احساسی یا معنوی او متصل شده اید.” (و شما فکر می کردید که ذهن کثیفی داشتید!)

خواب های جنسی درباره یک فرد مشهور

دیدن افراد مشهور در خواب پس از کارفرمایان، رایج ترین خواب ها در رویاهای جنسی ماست و مطالعه ای در دانشگاه مونترال نشان داد که زنان دو برابر بیشتر از مردان فانتزی های شبانه در مورد خوابیدن با یک شخص معروف دارند. چه اتفاقی می افتد؟ با وجود اینکه خواب دیدن سلنا گومز یا بردلی کوپر ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد، اما احتمالا شما استعدادی مشترک با آن ستاره دارید که باید شناخته شود.

خواب های جنسی

خواب خیانت شریک زندگی

اگر معشوق شما در خواب به شما خیانت می کند و شما با وحشت از خواب می پرید زیاد نگران نباشید که در زندگی واقعی هم ممکن است اتفاق بیفتد. این کابوس جنسی احتمالا خیلی بیشتر مربوط به ناسازگاری های خود شماست. والاس می گوید: “هنگامی که شما خواب خیانت شریک زندگی خود را می بینید، ممکن است به این معنی باشد که شما احساس می کنید توانایی و جذابیت خود را از دست داده اید.” شاید شما نیاز به تقویت اعتماد به نفس داشته باشید تا ناخواسته ببینید که شما نقش مقابل شریک تان را در رویای جنسی خود بازی می کنید.

خواب های جنسی درباره افراد غریبه

والاس می گوید:” وقتی مردم رویاهای جنسی در مورد غریبه ها دارند، اغلب این افراد در خواب هم با گذاشتن ماسک یا نداشتن چهره ناشناخته می مانند.” این مزاحم اسرار آمیز چه کسی است؟ به احتمال زیاد ناخودآگاه شما به شما می گوید که یک استعداد را پنهان کرده اید یا نادیده گرفته اید و بر اساس وبسایت تعبیر رویا ممکن است به این معنی باشد که شما در مورد کیفیت هایی که می خواهید در یک شریک وجود داشته باشد خواب می بینید یا اینکه شما هنوز دنبال آنها هستید.

منبع:

honey.nine

everydayhealth

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی