سلامت سلامت پوست، مو و ناخن سلامت جسمي

هشدار : تاتو و هاشور ابرو در آرايشگاه ممنوع

یک متخصص پوست با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت صلاحیت هاشورکشی طبی ابرو را به درمانگاه‌های تخصصی پوست و مو واگذار کرده‌ است، نسبت به استفاده از این روش زیبایی در آرایشگاه‌ها هشدار داد...
تقویم فارسی اندروید
یک متخصص پوست با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت صلاحیت هاشورکشی طبی ابرو را به درمانگاه‌های تخصصی پوست و مو واگذار کرده‌ است، نسبت به استفاده از این روش زیبایی در آرایشگاه‌ها هشدار داد.
تاتو و هاشور ابرو
تاتو و هاشور ابرو

 داریوش دائر در رابطه با موضوع خالکوبی، تاتو و هاشورکشی طبی ابرو اظهار داشت: تاتوی دائمی حاوی رنگ‌های شیمیایی و غیر استاندارد است، لذا استفاده از این روش‌ها جهت زیبایی برای سلامتی بدن و پوست بسیار ضرر دارد.

وی ابتلا به هپاتیت B، هپاتیت C، ایدز و زگیل را از عوارض تاتوی دائمی به دلیل احتمال استفاده از سرنگ‌های مشترک و شرایط غیراستاندارد دانست و افزود: اخیراً برخی از افراد به ویژه بانوان از روش هاشورکشی طبی جهت زیبایی ابرو استفاده می‌کنند که این مساله به نوع خود قابل توجه بوده و لازم است افراد مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.

این متخصص پوست با تأکید بر اینکه وزارت بهداشت صلاحیت هاشورکشی طبی ابرو را به درمانگاه‌های تخصصی پوست و مو واگذار کرده‌ است، بیان داشت: افراد نباید برای این مساله به آرایشگاه‌ها مراجعه کنند چرا که این موضوع عوارض زیادی برای سلامتی پوست و بدن به همراه دارد.

دائر در رابطه با مساله خالکوبی افزود: ابتلا به ویروس زگیل به ویژه دور ابرو و محل‌های خالکوبی در کسانی که از این روش استفاده می‌کنند، بسیار زیاد است و به وفور افراد برای درمان این مساله به پزشکان متخصص مراجعه می‌کنند، در حالی که درمان و ترمیم خالکوبی بسیار پیچیده است و حتی با لیزر گاهی سبب برداشتن قسمتی از ابرو می‌شود.

وی در پایان توصیه کرد: افراد حتما به تمهیدات پزشکی در زمان استفاده از هاشورکشی طبی ابرو و سایر اقدامات جهت زیبایی پوست توجه داشته باشند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی