سلامت سلامت جنسي و زناشويي

نكات ريز و مهمي که شوهرتان دوست دارد شما بدانید!

از من نپرس در این لباس و آن لباس چگونه به نظر می رسم. ای کاش تو اینطوری فکر نمی کردی که برای نزدیک تر و صمیمی تر شدن باید همیشه با هم حرف بزنیم. ای کاش رابطه جنسی بیشتری می خواستی...
تقویم فارسی اندروید

از من نپرس در این لباس و آن لباس چگونه به نظر می رسم. ای کاش تو اینطوری فکر نمی کردی که برای نزدیک تر و صمیمی تر شدن باید همیشه با هم حرف بزنیم. ای کاش رابطه جنسی بیشتری می خواستی.

talk-to-women

1-از من نپرس در این لباس و آن لباس چگونه به نظر می رسم.

اول از همه هیچ پاسخ درستی برای این سئوال وجود ندارد. آیا این شلوار مرا چاق نشان میدهد؟ شما قبل از اینکه این سئوال را از شوهر خود بپرسید و منتظر جواب از وی باشید پاسخ را به صورت آماده در ذهن خود دارید:همسر من سئوال هایی می پرسد که من با خودم فکر میکنم آیا باید این پیراهن را برای وی بخرم؟برای اینکه نظر همسرتان را تایید کنید نظر واقعی خود را به وی نمی گویید. و اگر زن من از من بپرسد که در این پیراهن چگونه به نظر می رسم من میدانم که باید این جمله را به وی بپویم عاشقش هستم مهم نیست من چه فکر میکنم. دیگر این سئوال را از من نپرس یا اگر می خواهید خاص باشید او را راهنمایی می کنید. آیا فکر میکنی این کفش ها به این پیراهن م یخورد؟شما قبل از اینکه جواب دهید سئوال دیگری از راه می رسد؟آیا پاهایم در این دامن بزرگ به نظر نمی رسد؟اگر شما یک پتو می خواهید “این دامن برای همه زمان ها خوب است عزیزم!سپس شما بهترین شوهر تمام دنیا می شوید و اگر میخواهید عزیزتر از اینها باشید مراقب چیزی که آرزو می کنید باشید.

2-ای کاش تو اینطوری فکر نمی کردی که برای نزدیک تر و صمیمی تر شدن باید همیشه با هم حرف بزنیم.

شما هردو از محل کارتان به خانه می رسید، یا بچه ها را تازه به رختخواب فرستاده اید، سپس نشسته اید و در حال تماشای تلویزیون هستید. شما به این می گویید باهم بودن؟حقیقت این است که این واقعا با هم بودن نیست حتی اگر در کنار هم نشسته اید و به تماشای تلویزیون می پردازید. اما اگر میخواهید واقعا با هم باشید باید یک گپ فعال با هم دیگر داشته باشید. سکوت در یک اتاق ، و در حال خود بودن بیشتر مناسب بودن دو مرد با هم است. او واقعا به یک گفتگوی زنده نیاز ندارد شما ممکن است این نیاز را داشته باشید و برای فعال بودن در یک بحث و گفتگو برای اینکه احساس متصل بودن با هم داشته باشید – همیشه و در همه حال- باید نزدیک وی بنشینید و دست یکیدگر را در دست بگیرید ، و اگر خواستید صحبت کنید و همسرتان با علاقه گوش کند با صدای آهسته و ملایمت با وی سخن بگویید.

3-ای کاش رابطه جنسی بیشتری می خواستی

شاید تو فکر کنی که سرگرمی من بیشتر رابطه جنسی است اما آنچه که نمیدانی این است که او با این کار میخواهد به تو ابراز عشق کند. بسیاری از مردان فکر می کنند من باید در این زمینه بسیار خوب باشم. این فقط در مورد نیازهای مرد نیست. این بخاطر خوشایند شماست. هم زنان و هم مردان برای داشتن احساس صمیمیت بیشتر با همدیگر و آنچه که زنان باید بدانند این است که مردان اغلب از راه رابطه جنسی عشق و صمیمت خود را ابراز می کنند. چه زنان نیازمند رابطه جنسی باشند چه نیازمند صمیمت بیشتر مردان این راه را انتخاب می کنند. پس درمورد چیزی که دو نفرتان واقعا م یخواهید صحبت کنید و سپس یک وجه مشترک پیدا کرده و روی آن کار کنید. اگر زن پرسید آیا واقعا در حالتی هستی که بخواهی این کار را انجام دهی؟روی آن کار کنید این فقط عشق نیست که مرد بخواهد در مورد آن احساس صمیمت کند ف اما احساسی را که شما به تحسین آن می پردازید را قدردانی می کند.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: ileev.com

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی