دانش و فناوری موبايل، تبلت و لپ تاپ

نسل جدید تبلت‌های سامسونگ به زودي رونمايي خواهد شد

کمپانی سامسونگ با هدف رقابت بیشتر با آیپدهای اپل و دیگر تبلت های اندرویدی رده بالای موجود در بازار قصد دارد از نسل جدید تبلت های خود با پسوند نام Galaxy Tab S رونمایی کند...
تقویم فارسی اندروید

کمپانی سامسونگ با هدف رقابت بیشتر با آیپدهای اپل و دیگر تبلت های اندرویدی رده بالای موجود در بازار قصد دارد از نسل جدید تبلت های خود با پسوند نام Galaxy Tab S رونمایی کند.

7ganj.ir

در طی هفته های اخیر جزییات زیادی از این تبلت ها منتشر شده است، به احتمال فراوان سامسونگ در رویداد 12 ژوئن خود از این خانواده و اعضای آن رونمایی خواهد کرد، همچنین در ادامه روند انتشار جزییات و تصاویر مربوط به این تبلت ها، تصویری به دست آمده است که نشان از استفاده ی صفحه نمایش های AMOLED برروی این محصول می‌دهد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، این تبلت مجهز به صفحه نمایش 10.5 با رزولوشن QHD (2560*1600 پیکسل و از نوع سوپر AMOLED می باشد، همچنین یک پردازنده ی هشت هسته ای اگزینوس 5420 ساخته ی سامسونگ وظیفه ی تامین نیروی پردازشی این گجت را بر عهده دارد، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه دوربین دوم 2.2 مگاپیکسلی، وای فای، بلوتوث نسخه ی 4.0 و نسخه ی 4.4 سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری Magazine UX و پشتیبانی از شبکه ی 4G-LTE از مشخصات احتمالی این تبلت به شمار می‌رود.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: باشگاه خبرنگاران

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی