دانش و فناوری موبايل، تبلت و لپ تاپ

فارسی هم بالاخره به سیستم پشتیبانی موبايل سونی اضافه می‌شود

به‌تازگی سونی اپلیکیشن Xperia Care را به‌روزرسانی کرده که این اپلیکیشن یک مرکز پشتیبانی در دستان کاربران است. در کنار افزوده شدن ویژگی‌های جدید، به‌گفته‌ی سونی این بخش به‌زودی به‌طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی خواهد کرد...
تقویم فارسی اندروید
به‌تازگی سونی اپلیکیشن Xperia Care را به‌روزرسانی کرده که این اپلیکیشن یک مرکز پشتیبانی در دستان کاربران است. در کنار افزوده شدن ویژگی‌های جدید، به‌گفته‌ی سونی این بخش به‌زودی به‌طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی خواهد کرد.
گوشي سوني

بخش “پشتیبانی من” در دستگاه‌های سونی به‌منظور ارتباط مستقیم با سونی و مطرح کردن مشکلات استفاده می‌شود. در این بخش می‌توان اطلاعات دستگاه، تاریخچه‌ی ارتباط با پشتیبانی، اطلاعات گارانتی و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را مشاهده کرد. این بخش که به تازگی به Xperia Care اضافه شده است، به‌زودی از زبان‌های فارسی، عربی و عبری هم پشتیبانی خواهد کرد.

یکی از قابلیت‌های این بخش جدید، “خدمات تعمیر” است که تابه‌حال در کشورهای سوئد، فرانسه، انگلیس و اسپانیا عرضه شده است. به‌گفته‌ی آقای اولا لاندستروم، مدیر تجربه‌ی مشتریان در شرکت سونی، کاربران دستگاه‌‌های سونی می‌توانند در صورت بروز مشکل، دستگاه خود را به پشتیبانی سونی ارسال نمایند تا سونی به تعمیر آن‌ها بپردازد و سپس آن را به مشتری بازگرداند. همان‌طور که گفتیم این امکان فعلاً در چند کشور محدود عرضه شده ولی به‌زودی و در سال جاری میلادی به کشورهای زیادی پا خواهد گذاشت.

آقای لاندستروم می‌افزاید که در این سرویس تا آن‌جا که شده تلاش می‌شود مشکل مشتری از راه دور حل شود و راه‌حل‌های مختلف به او پیشنهاد می‌شود و اگر مشکل حل نشد، دستگاه به سونی فرستاده می‌شود تا تعمیر شود. هم‌چنین مراحل مختلف پشتیبانی نیز از طریق بخش “پشتیبانی من” قابل پیگیری خواهد بود.

در اوایل سال جاری میلادی هم سونی شکل و شمایل انجمن‌های اکسپریا در talk.sonymobile.com را تغییر داد.

به نظر می‌رسد سونی رویکردهای جدیدی در بخش خدمات مشتریان را در پیش گرفته است و می‌خواهد پشتیبانی پیشرفته‌ای ارائه دهد. البته انتظار می‌رود سونی در به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری اندروید برای دستگاه‌هایش هم مانند بخش خدمات مشتریان خوب و کامل عمل کند. پیش‌تر در فارنت خواندید که سونی بالاخره پشتیبانی از زبان فارسی را به ساعت‌های هوشمند خود نیز اضافه کرد.

گردآوري: گروه 7 گنج

منبع: فارنت

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی