سلامت سلامت پوست، مو و ناخن

طرز تهیه چند مدل ماسک کدو تنبل برای پوست

تقویم فارسی اندروید

کدو تنبل نه تنها یک طعم خوشمزه و مغذی را در دستور العمل های مورد علاقه شما قرار می دهد بلکه می توانید با آن چند مدل ماسک کدو تنبل برای مراقبت از پوست تهیه کنید. کدو تنبل با فوایدش از افزایش سطح رطوبت گرفته تا روشن تر کردن پوست می تواند یک فوق ستاره تقویت کننده زیبایی باشد. ادامه مقاله را بخوانید تا بدانید که چرا ماسک کدو تنبل دقیقاً همان چیزی است که پوست شما به آن نیاز دارد.

ماسک کدو تنبل

خواص کدو تنبل در مراقبت از پوست

کدو تنبل غالباً خاطرات شیرینی یا کیک یا سوپ های خوشمزه را برایمان تداعی می کند اما در جایگاه ماسک کدو تنبل هم نه تنها بوی آسمانی دارد بلکه باعث می شود پوست شما نرم و ابریشمی و صاف شود. دلیل این امر این است که پوره کدو تنبل و روغن دانه کدو تنبل حاوی طیف گسترده ای از مواد مغذی مفید از جمله ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب و اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHAs) هستند.

ویتامین A و C به شما در جلوگیری از آسیب اکسیداتیو کمک می کند. ویتامین C به ویژه برای معالجه و کاهش ظاهر لکه های تیره شهرت دارد.

پیش از این مشخص کرده ایم که AHA ها یک کلید برای درخشانی هستند و به لایه برداری، احتباس رطوبت و کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک پوست کمک می کنند. علاوه بر این ویژگی، کدو تنبل همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین های A و C است.

آنچه کارشناسان درباره ماسک کدو تنبل می گویند

به عنوان یک متخصص زیبایی، آلیشیا بینش در مورد اینکه چرا کدو تنبل یک ماده مفید برای پوست است و چرا زیبایی شناسان ممکن است یک ماسک کدو تنبل را به عنوان درمان انتخاب کنند، گفته هایی ارائه می دهد. آلیشیا اظهار داشت که کدو تنبل دارای 5 مزیت باورنکردنی است:

  1. بیوفلاونوئیدها را به پوست تزریق می کند.
  2. عمیقاً پوست را آبرسانی کرده و صورت را پر می کند.
  3. تولید کلاژن را تحریک می کند.
  4. فواید آنتی اکسیدانی و ضد پیری را فراهم می کند.
  5. بتاکاروتن، اسیدهای آمینه و آنزیم های میوه را به پوست می دهد.

خواص کدو تنبل شما را با چهره آرزوهایتان در تمام طول سال مواجه می کند اما این عنصر مورد علاقه پاییز به ویژه با تغییر فصل ها بسیار مفید است. استفاده از محصولات کدو تنبل به متخصصین زیبایی کمک می کند تا مشکلات مربوط به پوست مانند کم آبی و قرمزی ناشی از خشکی را کاهش دهند. آلیشیا این موضوع را کاملاً خلاصه کرده و می گوید: “با تغییر فصل ها، پوست ما به خاطر از بین رفتن رطوبت رنج می کشد. مشکل پوست شما چه خطوط و چروک های ریز باشد، چه در معرض اشعه ماوراء بنفش بعد از تابستان باشید یا تغییر محیط از گرمایش یا هوا، پوست معمولاً می تواند از TLC کمی برخوردار باشد و کدو تنبل برای کمک به آن در اینجا است. ”

دلایل زیادی وجود دارد که باید در ماه اکتبر به پوست خود توجه بیشتری کنید. در ماه های سرد سال، به مواد مغذی نیاز دارید تا منافذ خود را جمع کنید و با تمام شدن جشن های هالووین، صورت شما برای آماده سازی و بازیابی پس از مهمانی به یک ماسک نیاز دارد. بنابراین مطمئناً، می توانید یک ماسک آنزیمی با کدوی گران قیمت بخرید یا می توانید با مخلوط کردن یکی از عناصر موجود در خانه با خود کدو تنبل، پوست خود را به صورت خیلی ارزان محافظت کنید. کدو تنبل با داشتن ویتامین های A ،C و  ، آنتی اکسیدان ه ، رو ، پتاسیم و آنزیم های میو ، یک ابرقهرمان طبیعی پوست است. چند ماسک کدو تنبل آسان، اسکراب بدن کدو تنبل و ماسک آنزیم پاپایا و کدو تنبل و غیره به شما آموزش خواهیم داد که درخشش خاصی به شما می بخشد.

خواص کدو تنبل

خواص ماسک کدو تنبل برای پوست

کدو تنبل حاوی ویتامین A ،C و E و آنتی اکسیدان ها است که به مبارزه با آسیب های ناشی از آفتاب و چروک کمک می کند. همچنین دارای آنزیم های میوه ای است که به طور طبیعی سلول های مرده پوست را از بین می برد. درنهایت برای مقابله با قرمزی حاوی روی و پتاسیم است.

1. این می تواند نگرانی های پوستی چندگانه را درمان کند

ماسک کدو تنبل یا پوست کدو تنبل دارای خاصیت درمانی برای انواع پوست است از پوست کدر و دهیتراته گرفته تا پیری پوست و پوست های مستعد آکنه.

چگونه با خشکی مقابله می کند: “آلیشیا توضیح می دهد که کدو تنبل به صورت آنزیمی است، با ایجاد حرارت و رطوبت می تواند تحریک شود. وی می افزاید: “این فرآیند لایه برداری سلول های مرده پوست را انجام می دهد و باعث می شود که کراتین ناخواسته روی سطح پوست کاهش یابد.” این باعث می شود رنگ صورت کدر شود، بنابراین خلاص شدن از شر آن باعث روشن تر شدن پوست می شود.

آلیشیا چگونگی مبارزه با خطور ریز را اینگونه توضیح می دهد: “گردش این سلول های پوستی تولید کلاژن را تحریک می کند.” تزریق ویتامین های A و C که در کدو تنبل وجود دارد همچنین به تحریک تولید کلاژن کمک می کند و کلاژن بیشتر به معنی نرم تر بودن خطوط می باشد.

نحوه مبارزه با آکنه: با لایه برداری پوست، منافذ پوست تخلیه می شوند. به علاوه، ویتامین های A و C ضد آکنه هستند.

نکته: تقریبا هر کسی می تواند از مزایای ماسک یا پوست کدو تنبل بهره مند شود.

2. برای آسیب آفتاب تابستان مفید است

حتی اگر شما تابستان را با استفاده از ضد آفتاب و پوشیدن کلاه و روسری سپری کرده اید، احتمالاً هنوز هم به دلیل عدم محافظت کامل از پوست خود در برابر آفتاب، کمی آسیب دیده اید. این زمانی است که کدو تنبل مفید واقع می شود.

آلیشیا می گوید: “کدو تنبل به پوست آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین A و بتا کاروتن را تزریق می کند تا با آسیب رادیکال های آزاد مبارزه کند.” “همچنین عمیقاً لایه برداری می کند و مجدداً تجدید می شود و به ترمیم پوست آسیب دیده کمک می کند.” این بدان معنی است که چهره های روشن تر، رنگدانه روشن دارند.

3. بوی خوبی دارد که برای شما مفید است

اگرچه کدو تنبل به تنهایی می تواند باعث شگفتی شود اما علاوه بر این از آروماتراپی کدو تنبل در بسیاری از مراکز مخصوص نیز استفاده می شود.

آلیشیا می گوید: “به نظر من، آروماتراپی … می تواند به بتقویت روحیه مشتری، تسکین استرس، افزایش انرژی و ترغیب سلامتی بهتر کمک کند.” “من معتقدم که آروماتراپی همچنین می تواند سیستم ایمنی، تنفسی و گردش خون را هنگام استفاده در اتاق درمان تقویت کند.”

4. کدو تنبل می تواند از سایر ترکیبات زیبایی فصلی قوی تر باشد

آلیشیا گفت: “این میوه بسیار مؤثر است و بیش از 100 فایده شناخته شده در هنگام استفاده از آن وجود دارد. این در اتاق درمان و همچنین برای مراقبت از خانه بسیار محوری و مهم است.” در مقایسه با سایر ترکیبات فصلی، این رهبر با اثربخشی و توانایی تغییر پوست همچنان رهبر خواهد بود. ”

5. کدو تنبل می تواند منجر به “تغییر واقعی پوست” شود

آلیشیا می گوید: “دریافت مرتب ماسک کدو تنبل برای پوست باعث ایجاد تغییر واقعی در پوست می شود.”

اگر خارج از فصل پاییز نمی توانید آنها را در بازار محلی خود پیدا کنید، یک ماسک کدو تنبل در خانه یا پوست کدو تنبل نگهداری کنید و همیشه می توانید ماسک کدو تنبل خود را در خانه درست کنید.

طرز تهیه چند مدل ماسک کدو تنبل

کدوتنبل

1. ماسک کدو تنبل و تخم مرغ

مواد لازم:

  • 1/4 فنجان کدو تنبل (از کدو تنبل تازه استفاده کنید تا از دریافت همه مواد مغذی اطمینان حاصل کنید.)
  • 1 عدد تخم مرغ

طرز تهیه:

  1. کدو تنبل و تخم مرغ را در یک غذاساز مخلوط کنید تا یکدست شود.تخم مرغ به سفت شدن پوست کمک می کند و تکه های کدو تنبل خالص را در کنار هم نگه می دارد.
  2. پوره مخلوط شده را بر روی پوست تمیز بمالید و حدود 20 دقیقه قبل از شستشو صبر کنید.

2. ماسک کدو و سرکه و عسل

مواد لازم:

  • 1 قطعه کدو تنبل کوچک (تقریباً ½ فنجان)
  • 1 عدد تخم مرغ خام
  • ½ قاشق چایخوری عسل
  • ½ قاشق چایخوری سرکه سیب

طرز تهیه:

1. کدو تنبل را در یک غذاساز بریزید تا یکدست شود.

۲. تخم مرغ، عسل و سرکه سیب را به آن اضافه کرده و مخلوط کنید.

3. روی صورت تمیز خود بمالید.

4. بگذارید 15 تا 20 دقیقه روی پوست بماند.

5. پوست خود را بشویید و محصولات مراقبت از پوست معمول خود را بمالید.

3. اسکراب بدن کدو تنبل

این اسکراب برای لایه برداری ملایم و همه جانبه مناسب است. مزایای اسکراب بدن کدو تنبل برای پوست این است که عسل پوست را مرطوب می کند در حالی که آنزیم های میوه کدو تنبل و شکر قهوه ای سلول های مرده پوست را به آرامی از بین می برند.

مواد لازم:

  • ½ کدو تنبل
  • ½ فنجان شکر قهوه ای ارگانیک
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون فرا بکر
  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • 2 قطره عصاره وانیل

طرز تهیه:

1. کدو تنبل را در یک غذاساز بریزید.

2. مواد باقی مانده را اضافه کرده و با هم مخلوط کنید.

3. در حمام یا وان، اسکراب را روی پوست خشک بمالید. به آرامی مالش دهید تا سلول های مرده پوست را لایه برداری کنید.

4. اسکراب باقیمانده روی پوست را زیر دوش بشویید. بلافاصله پوست شما صاف تر خواهد شد.

4. ماسک پاپایا و کدو تنبل

برای لایه برداری ملایم صورت و محو کردن لک های آکنه مناسب است.

توجه: این ماسک خاصیت لایه برداری دارد که به آرامی پوست شما را لایه برداری می کند. قبل از قرار دادن ماسک بر روی صورت خود، حتماً یک آزمایش کوچک روی ناحیه دیگری از بدن انجام دهید و فقط یکبار در ماه این کار را انجام دهید. ممکن است بعد از برداشتن آن از روی پوست به دلیل افزایش گردش خون، مقداری از پوست شما صورتی شود. نگران نباشید. این طبیعی است و باید طی 20 دقیقه از بین برود.

هم پاپایا و هم کدو تنبل حاوی آنزیم های میوه ای قدرتمندی هستند که به طور طبیعی سلول های مرده پوست را از بین می برند و از لکه های پوستی و زخم های آکنه خلاص می شوید تا پوستی صاف و درخشان داشته باشید.

مواد لازم:

  • کدو تنبل
  • 1 عدد پاپایا
  • 1 عدد تخم مرغ

طرز تهیه:

1. کدو تنبل و پاپایا (با حذف دانه ها) را در یک غذاساز بریزید.

2. تخم مرغ را با ماسک مخلوط کنید.

3. ماسک را روی صورت تمیز بمالید. 8 تا 10 دقیقه در همان حال بگذارید.

4. با یک پارچه و آب خنک به آرامی پاک کنید. آب پوست را خنثی می کند.

5. اسکراب کدو تنبل و قهوه

پوست شما سزاوار لایه برداری است. اگر شما از مزایای لایه برداری استفاده کنید سلول های مرده پوست را با اسکراب بدن یا زخم های آکنه را با ماسک آنزیم پاپایا و کدو تنبل خود می توانید محو کنید و پوست شما درخشان خواهد شد.

اسکراب صورت کدو تنبل با قهوه می تواند چهره شما را روشن تر کند. کدو تنبل غنی از آنتی اکسیدان است که یک ماده عالی و بی نظیر محسوب می شود و قهوه که حاوی کافئین است، باعث افزایش گردش خون برای درخشش بیشتر پوست شما می شود.

اگر همه موارد فوق برای شما خوب به نظر می رسد، خوب است دستور زیر را امتحان کنید. بهترین چیز در مورد این لایه بردار درمانی کدو تنبل این است که تهیه آن بی اندازه ساده است!

مواد لازم:

  • کدو تنبل پوره شده 1/4 لیوان
  • 2 قاشق شکر قهوهای
  • 2 قاشق قهوه
  • 1 قاشق چایخوری زنجبیل تازه رنده شده

طرز تهیه:

  1. کدو تنبل، شکر، قهوه و زنجبیل را در کاسه مخلوط کنید. زنجبیل ضد التهابی است که با رادیکال های آزاد مبارزه می کند.
  2. ترکیبات پوره شده را به همراه قاشق چوبی مخلوط کنید تا خوب مخلوط شوند.
  3. با استفاده از نوک انگشتان خود، اسکراب کدو تنبل را به آرامی روی پوست ماساژ دهید تا روی پوست مرطوب بماند.
  4. با صورت خود شروع کنید، سپس به سمت گردن و سینه خود بروید.
  5. از حرکات کوچک و دایره ای برای ماساژ اسکراب برای یک یا دو دقیقه استفاده کنید.
  6. پس از اتمام ، با آب ولرم خوب بشویید و با حوله نرم خشک کنید.

6. ماسک صورت کدو تنبل با ماست

کدو تنبل دارای ویتامین هایی است که خاصیت ارتجاعی را از بین می برد و کلاژن را دوباره احیا می کند، در حالی که عسل یک مرطوب کننده قدرتمند است. استفاده از یک اسید لاکتیک لایه بردار مانند ماست، به این ماسک صورت کدو تنبل درمانی کمک می کند تا بر پوست شما نفوذ کند.

مواد لازم:

  • کدو تنبل پوره شده 1/2 لیوان
  • 1/2 فنجان ماست ساده
  • 1 قاشق عسل

طرز تهیه:

  1. مواد را به کمک قاشق چوبی مخلوط کنید تا مخلوط مانند خمیر شود.
  2. با استفاده از نوک انگشتان خود، از ماسک یکدست بر روی پوست تمیز و مرطوب بزنید و از نزدیک شدن به چشم خودداری کنید.
  3. 10 تا 15 دقیقه استراحت کنید.
  4. خوب با آب گرم بشویید و با حوله خشک کنید.

7. ماسک روشن کننده پوست کدو تنبل و جوز هندی

هنگامی که آنزیم های طبیعی میوه و اسیدهای هیدروکسی آلفا (AHAs) را در کدو تنبل با جوز هندی، سرکه و عسل با هم ترکیب می کنید نتایج درخشان است. شما سه گانه فوق العاده درخشش، رطوبت و روشن شدن را دریافت می کنید. این ماسک به نرم تر شدن پوست و تقویت تولید کلاژن کمک می کند تا از نشانه های پیری جلوگیری کند.

مواد لازم:

  • 2 قاشق غذاخوری پوره کدو تنبل تازه
  • 1/4 قاشق چای خوری جوز هندی
  • 1 قاشق چایخوری عسل طبیعی
  • 1 قاشق چایخوری سرکه سیب

طرز تهیه:

  1. در یک کاسه خالی، پوره کدو تنبل را با یک قاشق چای خوری عسل خام مخلوط کنید.
  2. مقداری پودر جوز هندی را به این مخلوط اضافه کرده و خوب هم بزنید تا یکدست شود.
  3. یک قاشق چایخوری سرکه سیب را اضافه کرده و تمام مواد را مخلوط کنید تا به یک قوام نیمه غلیظ برسید.
  4. این ماسک را روی پوست تازه تمیز شده بمالید و به مدت 20 دقیقه آن را بگذارید و سپس بشویید.

ماسک طبیعی پوست

8. ماسک ترمیم پوست کدو تنبل و روغن کندر

عسل طبیعی پوست شما را مرطوب کرده و لکه های تیره را روشن می کند. روغن معطر کندر به عنوان قابض عمل می کند که ظاهر منافذ بزرگ را به حداقل می رساند و همچنین باعث کاهش آکنه می شود. تخم مرغ پوست کدر را هیدراته و مرطوب می کند. بنابراین اگر پوست خشکی دارید، زرده تخم مرغ ماده ای فوق العاده برای اضافه کردن به ماسک صورت است. اگر پوست چربی دارید، فقط سفیده تخم مرغ را به این ماسک اضافه کنید.

مواد لازم:

  • 2 قاشق غذاخوری پوره کدو تنبل تازه
  • 2 قاشق چایخوری عسل طبیعی
  • 1 عدد تخم مرغ
  • 3 قطره روغن ضروری کندر

طرز تهیه:

  1. تخم مرغ را هم بزنید و آن را با پوره کدو تنبل تازه مخلوط کنید.
  2. دو قاشق چای خوری عسل طبیعی اضافه کرده و مواد را مخلوط کنید.
  3. چند قطره روغن ضروری کندر به این مخلوط اضافه کنید.
  4. این ماسک را بر روی پوست تمیز بمالید و 15 تا 20 دقیقه روی آن بگذارید و سپس بشویید.

9. ماسک کدو تنبل و اسید گلیکولیک

اگر پوست شما به لایه برداری ملایم و در عین حال مؤثر نیاز دارد، گلیکولیک اسید ماده جامد مقدس شما است. با تغییر رنگ پوست، لکه های تیره و علائم پیری را با سهولت درمان می کند. هنگامی که با پوره کدو تنبل ترکیب شد، این ماسک باعث می شود پوست شما فوراً روشن تر و شاداب تر به نظر برسد.

مواد لازم:

  • 2 قاشق غذاخوری کدو تنبل تازه
  • 1 قاشق چایخوری اسید گلیکولیک
  • 1/4 قاشق چای خوری جوز هندی

طرز تهیه:

  1. پوره کدو تنبل تازه را به یک کاسه اضافه کرده و مقداری اسید گلیکولیک را درون آن مخلوط کنید.
  2. ک چهارم قاشق چای خوری جوز هندی تازه به این مخلوط اضافه کرده و مواد را مخلوط کنید.
  3. ماسک را بر روی پوست تمیز بمالید و 15 دقیقه روی پوست بگذارید و سپس بشویید.

10. اسکراب کدو تنبل و گردو

آنزیم ها و ویتامین های موجود در کدو تنبل، همراه با گردو و ماست، به پاک کردن سلول های مرده پوست کمک می کنند تا پوست تازه زیر آن را نشان دهند. عسل به عنوان یک ماده مرطوب کننده طبیعی عمل می کند و رطوبت پوست شما را افزایش می دهد.

مواد لازم:

  • 2 قاشق غذاخوری پوره کدو تنبل
  • 2 قاشق غذاخوری گردوی ریز خرد شده
  • 1 قاشق چایخوری عسل طبیعی
  • 1 قاشق غذاخوری ماست یونانی ساده
  • 1/8 قاشق چایخوری پودر دارچین

طرز تهیه:

  1. پوره کدو تنبل را با گردوی ریز خرد شده در یک کاسه شیشه ای مخلوط کنید.
  2. عسل طبیعی و ماست یونانی را به این مخلوط اضافه کنید.
  3. به این مخلوط پودر دارچین بپاشید و تمام مواد را خوب هم بزنید تا یکدست شود.
  4. این ماسک را با حرکت دایره ای روی پوست مرطوب بمالید. آن را به مدت 5 تا 10 دقیقه بگذارید.
  5. آن را با آب سرد بشویید.

11. ماسک صورت ادویه ای کدو تنبل

رس بنتونیت به طور طبیعی تسکین دهنده است و به خلاص شدن از سلول های مرده پوست از سطح پوست شما کمک می کند. عسل باعث می شود پوست شما نرم و تغذیه شود. دارچین یک راه عالی برای جلوگیری از آکنه و جوش ها است زیرا از شر باکتری های آکنه خلاص می شوید اما اگر پوست حساسی دارید توصیه می کنیم که از دارچین چشم پوشی کنید.

مواد لازم:

  • 1 قاشق چایخوری پوره کدو تنبل تازه
  • 1 قاشق چایخوری عسل طبیعی
  • 1/2 قاشق چایخوری بنتونیت خاک رس
  • 1/4 قاشق چایخوری پودر دارچین (نه برای پوست حساس)

طرز تهیه:

  1. پوره کدو تنبل و رس بنتونیت را با هم مخلوط کنید.
  2. عسل طبیعی را به مخلوط اضافه کنید و خوب هم بزنید تا حالتی خمیری شکل بگیرد.
  3. دارچین را به ماسک اضافه کنید.
  4. این ماسک را روی پوست تمیز بمالید و بگذارید 5 دقیقه قبل از شستشو روی پوست بماند.

12. ماسک لته کدو تنبل

قهوه تازه به عنوان یک عامل طبیعی برای دفع سریع پف و جوان سازی پوست شما عمل می کند. اسید لاکتیک موجود در ماست به شما کمک می کند تا از شر سلول های مرده پوست خلاص شوید.

مواد لازم:

  • 1 قاشق غذاخوری کدو تنبل پوره شده
  • 3 قاشق چای خوری ماست یونانی بدون طعم
  • 1 قاشق غذاخوری قهوه
  • ½ قاشق چایخوری عسل

طرز تهیه:

  1. کدو تنبل پوره شده را با دانه های قهوه مخلوط کنید.
  2. ماست و عسل را به این مخلوط اضافه کرده و تمام مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود.
  3. صورت خود را با این ماسک به آرامی ماساژ داده و 10 دقیقه روی پوست بگذارید سپس بشویید.

13. ماسک کدو تنبل و آبلیمو

مواد لازم:

  • 2.5 قاشق غذاخوری پوره کدو تنبل
  • 1 قاشق غذاخوری عسل مانوکا یا عسل طبیعی
  • 1/2 قاشق چایخوری آب لیموی تازه

طرز تهیه:

  1. تمام مواد را در یک کاسه کوچک ترکیب کرده و خوب مخلوط کنید تا یکدست شود.
  2. ماسک را با انگشتان تان یا یک برس و فرچه ساده و نرم روی صورت تمیز و خشک بمالید.
  3. بگذارید 10 تا 20 دقیقه بماند تا ماسک شروع به خشک شدن کند.
  4. ماسک را با آب خنک بشویید. هرگونه ماده اضافی را با دستمال مرطوب و خنک پاک کنید.
  5. در ادامه با مراحل باقی مانده در روتین طبیعی پوست خود کارتان را پایان دهید!

نکته: هرگونه ماسک باقیمانده را به مدت 5 تا 7 روز در یخچال نگهداری کنید تا دوباره استفاده شود.

نکات نهایی:

  • اگر ماسک صورت کدو تنبل خود را در یخچال نگهداری می کنید، حتماً آن را در مدت زمان یک هفته استفاده کنید.
  • اگر پوست مختلط دارید، می توانید با استفاده از دستور العمل های مختلف ماسک صورت کدو تنبل در نواحی مختلف صورت خود، چند ماسک را امتحان کنید.
  • کدو تنبل و دارچین برای خلاص شدن از شر منافذ مسدود شده، جوش های سرسیاه و سر سفید به خوبی کار می کنند. با این وجود استفاده از دارچین روی پوستهای چروک یا حساس یک ایده وحشتناک است.
  • کدو تنبل یک غذای فوق العاده فصلی برای سلامتی و پوست شما است و شگفت زده تان خواهد کرد، بنابراین شما نیز ممکن است با استفاده از آن در رژیم مراقبت از پوست خود، از این مزیت استفاده کامل کنید.
  • از آنجا که کدو تنبل یک ماده طبیعی است، بسیاری از اقدامات احتیاطی خاص که باید هنگام استفاده از آن روی پوست خود انجام دهید، وجود ندارد. با این وجود، اگر به کدو تنبل حساسیت دارید، قبل از اعمال ماسک روی صورت خود، تست کوچکی را در پشت دست خود انجام دهید.

این دستور العمل های سریع و آسان کدو تنبل بود. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند ماسک صورت مناسب برای پوست خود را پیدا کنید. مشتاقانه منتظر کدام یک هستید تا امتحان کنید؟به ما در بخش نظرات زیر اطلاع دهید.

منبع:

groupon

foreo

womansworld

stylecraze

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی