آشپزي و شيريني پزي سالاد ها

طرز تهیه سالاد کرفس و گشنیز

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه سالاد کرفس و گشنیز . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
سالاد کرفس و گشنیز یکی از سالاد های خوشمزه و سالم می باشد و با مواد مختلفی درست می شود. من قبلا در بارونک دستور طرز تهیه سالاد کرفس با تن ماهی و سیب زمینی را نوشتم و امروز هم در این پست بارونک، طرز تهیه نوعی سالاد کرفس خوشمزه با گشنیز و پیازچه و فلفل قرمز را آماده کرده ایم که این سالاد هم بسیار خوشمزه است و پیشنهاد می کنم برای یک بار هم که شده این سالاد خوشمزه را به این روش درست کنید.

1

مواد لازم:

كرفس خرد شده ٥ ليوان
– گشنيز خرد شده سه چهارم ليوان
پيازچه خرد شده یک عدد
– فلفل قرمز خرد شده نصف يك عدد
آبليموي تازه 4 قاشق غذاخوری
سركه سيب يك قاشق غذاخوری
روغن زيتون 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه

. برای درست کردن این سالاد خوشمزه، ابتدا ساقه و برگ های کرفس را به صورت ریز خرد می کنیم و کنار می گذاریم. همچنین برگ گشنیز و پیازچه و فلفل قرمز را به صورت ریز خرد می کنیم و کنار می گذاریم.

2. حالا تمام مواد خرد شده را در یک ظرف باهم مخلوط می کنیم. برای سس هم آبلیمو + سرکه سیب + روغن زیتون را باهم مخلوط می کنیم تا سس یکدستی داشته باشیم.

3. در این مرحله سس آماده شده را روی سالاد می ریزیم و مواد سالاد را زیر و رو می کنیم تا تمامی مواد به سس آغشته شوند. حالا سالاد کرفس آماده شده را در ظرفی که برای سرو سالاد انتخاب کردیم می ریزیم و بعدش آن را سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این سالاد کرفس و گشنیز خوشمزه و خوش طعم لذت ببرید.
طرز تهیه سالاد کرفس و گشنیز

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی