سبك زندگي موفقيت در زندگي

ساده ترین راه ها برای افزایش فروش در اینستاگرام

تقویم فارسی اندروید

اینستاگرام یکی از پر کاربردترین رسانه های اجتماعی است و بنابراین یک کانال بازاریابی عالی محسوب می شود. به همین دلیل است که حتی با یک نگاه معمولی به حساب های آن برندهای بزرگ زیادی را مشاهده می کنید. جایگاه منحصر به فرد به اشتراک گذاری عکس آن، موقعیت های منحصر به فرد برندها را برای ارزیابی دیدگاه و گفتگو با مشتریان خود ارائه می دهد. به احتمال زیاد شما در حال حاضر تمام تلاش خود را برای بازاریابی و فروش در اینستاگرام انجام می دهید. در اینجا چند روش از ساده ترین و موثرترین راه ها برای افزایش فروش در اینستاگرام و بهینه سازی محتوای شما آورده شده است.

فروش در اینستاگرام

شماره 1: دنبال کنندگان واقعی و درگیر خود را رشد دهید

در حال حاضر می توان به راحتی فالوور یا دنبال کننده جعلی در اینستاگرام به صفحه اضافه کرد و اصول اولیه را نادیده گرفت. وقتی می خواهید از طریق شبکه های اجتماعی فروش داشته باشید، خواه اینستاگرام باشد یا هر پلتفرم دیگری، باید واقعی و معتبر باشید. خرید فالوور، ارسال اسپم از طریق دایرکت به افراد و تولید محتوای معمولی، ممکن است “فالوور” شما را افزایش دهد اما هیچ یک از آنها نمی دانند شما کی هستید، چه کاری انجام می دهید یا اینکه چرا باید چیزی از شما بخرند.

به جای استفاده از تاکتیک های غیر مفید برای افزایش نفوذ خود در اینستاگرام، با اتوماسیون هوشمند و حضور فعال یک فالوور واقعی و ماندگار ایجاد کنید. در اینجا چند نکته برای این کار بدون سختی زیاد برای شما آورده شده است:

  • تمام مطالب خود را از قبل برنامه ریزی کنید و از یک ابزار برنامه ریزی اینستاگرام مانند اشتراک گذاری خودکار مطالب در یک زمان بهینه استفاده کنید.
  • لایک، نظر دادن و تعامل با پست های مرتبط به اشتراک گذاشته شده توسط افراد در بازار هدف شما در اینستاگرام.
  • فرآیند فوق را با استفاده از یک سرویس رشد مانند Kicksta خودکار کنید، بنابراین وقت و انرژی لازم برای حضور در شبکه اجتماعی و پاسخگویی به مشتریان بالقوه را دارید.
  • آیا می خواهید رشد ارادی فالوورهای خود را در اینستاگرام به طور خودکار انجام دهید؟ سرویس رشد Kicksta را بررسی کنید.

شماره 2: از هشتگ استفاده کنید

برای جذب مشتری و افزایش فروش در اینستاگرام حتی بیشتر از چیزی که الان دارید، می توانید از هشتگ های مرتبط با خدمات یا محصولات خود استفاده کنید. وقتی از ترکیب مناسب هشتگ استفاده می کنید، یافتن شما برای مصرف کنندگان هدف شما آسان تر می شود. این روش باعث افزایش آگاهی از برند شما می شود.

اما تهیه ترکیبی مناسب از هشتگ های موثر به همین آسانی نیست. شما باید وقت و تلاش خود را صرف تحقیقات گسترده کنید. اطمینان حاصل کنید که از ترکیبی متعادل از هشتگ های منحصر به فرد و رایج در پست های اینستاگرامی خود استفاده می کنید.

با ترکیبات مختلف آزمایش کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر است. همچنین اگر با اینفلوئنسرها کار می کنید، از آنها بخواهید که از همان ترکیب هشتگ استفاده کنند.

به عنوان مثال، لاکروا یک برند آب گازدار است. در تصویر زیر می بینید که این برند از ترکیبی از هشتگ های مختلف استفاده کرده است.

فروش در اینستاگرام

دقیقاً مانند این مارک، شما هم می توانید از ترکیب صحیح هشتگ برای افزایش قابلیت مشاهده برند خود استفاده کنید.

اگر به دنبال ابزاری هستید که به شما کمک کند بهترین هشتگ ها را شناسایی کرده و میزان دسترسی خود را در اینستاگرام افزایش دهید، Hashtagsforlikes را بررسی کنید.

شماره 3: فقط تصاویر جذاب را ارسال کنید

اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. بنابراین در درجه اول، شما فقط باید تصاویر با کیفیت بالا ارسال کنید.

در حالت ایده آل، تصاویر شما خلاقانه و چشم نواز خواهند بود و محصولاتی را که می خواهید تبلیغ کنید به طور مناسب برجسته می کنند. مشتری های شما باید بلافاصله بتوانند مارک شما را تشخیص دهند.

برخی از تصاویر ارسال شده توسط Taco Bell را در زیر بررسی کنید. همانطور که می بینید، آنها جذاب و خوش رنگ هستند.

فروش در اینستاگرام

اطمینان حاصل کنید که هر تصویری که در اینستاگرام ارسال می کنید با نام تجاری کلی و استراتژی کسب و کار شما مطابقت دارد تا احساس نام تجاری معتبر را به آنها بدهد. اگر مارک تجاری شما مینیمالیستی است، باید در Instagram بسیار شیک و مینیمالیستی باشد.

یک نوع از زیبایی را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید. این به کپشن اینستاگرام نیز تسری پیدا می کند. بین لحن های مختلف جابجا نشوید. ساده بودن نکته کلیدی است.

در حالی که تصاویر اورجینال همیشه بهترین هستند اما گاهی اوقات تصاویر موجود هم می توانند کمک کنند تا تنوعی به حساب کاربری شما اضافه شود. بسیاری از وب سایت های مختلف دارای تصاویر بدون حق امتیاز وجود دارد که می توانید عکس های شگفت انگیز با کیفیت بالا تهیه کنید. همچنین ابزارهای وب مانند Canva به شما امکان می دهند برای تبلیغ تخفیف ها، هدایا یا مسابقات تصاویر سفارشی ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید، نمایش بصری برند شما به صورت آنلاین ممکن است اولین تجربه مشتری شما با آن باشد، بنابراین از عالی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

شماره 4: در تبلیغات اینستاگرام سرمایه گذاری کنید

تبلیغات در اینستاگرام می تواند به شما در جذب مخاطبان جدید و هدفمند کمک کند. این یک سرمایه گذاری ارزشمند است، به ویژه اگر نام تجاری یا کسب و کار شما نسبتاً جدید باشد.

شما می توانید تبلیغات اینستاگرام خود را به گونه ای انجام دهید تا به مشتریانی برسید که به احتمال زیاد به محصولات شما علاقه مند هستند. این دقیقاً همان کاری است که InflowStyle با تبلیغات اینستاگرام خود انجام داد.

مارک لباس فعال fashion-forward یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام آغاز کرد که زنان 25 تا 34 ساله در آمریکا را هدف قرار داد. تبلیغات InflowStyle شامل عکس های سبک زندگی با تنالیته های روشن و امکان «اکنون خرید کنید» بود که کاربران را به یک صفحه محصول یا دسته بندی در وب سایت خود هدایت می کرد.

در طول این کمپین، InflowStyle پنج برابر افزایش فروش داشته است. هزینه آنها نیز 80 درصد کاهش یافت، در حالی که بازدهی آنها برای تبلیغات شش برابر شد.

درسی که می توان از این امر آموخت این است که یافتن یک استراتژی موفق در اینستاگرام می تواند یک کاتالیزور برای تجارت شما باشد. برای مدت طولانی، مشکل بازاریابی در اینستاگرام این بود که شما نمی توانستید لینک های قابل کلیک را در پست خود قرار دهید، بنابراین برندها مجبور می شدند طرفداران خود را به لینک موجود در بیوگرافی خود هدایت کنند و آن لینک را به طور مداوم به روز کنند.

اما اکنون می توانید پیوندهایی به وب سایت خود در پست های اینستاگرام قرار دهید.

اینستاگرام همچنین در حال همکاری با Shopify است تا یک گام به جلوتر بردارد و برچسب گذاری محصول را ارائه دهد تا یک تجربه یکپارچه از خرید به مشتری ارائه دهد.

شماره 5: کمپین های هدف گیری مجدد اینستاگرام را در نظر بگیرید

برای بهبود بیشتر اثربخشی تبلیغات اینستاگرام خود، از اهداف جدید برای جذب افرادی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند استفاده کنید به عبارت دیگر، مشتریانی که قبلاً میزان علاقه خود را به آنچه برند شما ارائه می دهد ابراز داشته اند.

هدف گذاری مجدد در واقع تبلیغاتی است که به طور خاص بازدیدکنندگان وب سایت را که بدون خرید سایت را ترک می کنند هدف قرار می دهد. این نسخه در ابتدا در سال 2015 در فیس بوک پخش شد تا اینکه در سال 2016 به فناوری تبلیغات اینستاگرام اضافه شود.

همانطور که توسط اینستاگرام توصیف شده است:

”تبلیغات پویا در اینستاگرام به شما امکان می دهد محصولات مناسب را در زمان مناسب به یک فرد مناسب تبلیغ کنید. وقتی کسی از وب سایت یا اپلیکیشن تلفن همراه شما بازدید می کند، بعداً به اینستاگرام نگاه می کند، آگهی تبلیغاتی با چندین محصول مرتبط از محصولاتی که در سایت یا برنامه شما مرور می کنند به او ارائه می شود.”

هنگام استفاده مجدد از کالاهای خاص می توانید روی یک محصول خاص تمرکز کنید، یا از هایلایت کردن موارد مشابه برای کمک به مشتریان در جهت درست استفاده کنید.

برای شروع، به سادگی Facebook Pixel را بارگیری کرده و کل کاتالوگ محصولات خود را در Business Manager بارگذاری کنید. سپس تبلیغات به طور خودکار بر اساس محصولات مشاهده شده در سایت شما و تصاویر محصول بارگذاری شده فعال می شوند با سیستم backend فیس بوک مرتبط ترین محتوا را براساس نحوه طبقه بندی تبلیغات خود تعیین می کند.

شماره 6: با اینفلوئنسرها دوست شوید

اینفلوئنسرها شخصیت های اینستاگرام هستند که از قبل مخاطبان خود را دارند. فالوورهای آنها به دنبال توصیه ها و مشاوره های خرید هستند، بنابراین جای تعجب نیست که برندهای زیادی برای تبلیغ محصولات خود و فروش در اینستاگرام به اینفلوئنسرها متوسل می شوند.

اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم بصری، راهی مناسب برای جذب مخاطبان هدف خود با استفاده از کمک تأثیرگذاران ارائه می دهد. یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام می تواند به شما در جذب بازدید و جذب بیشتر مشتری کمک کند که در نهایت بازده بیشتری را به ارمغان می آورد.

برای افزایش فروش در اینستاگرام توسط محتوای تأثیرگذار، کد تخفیف یا لینک تبلیغاتی را در اختیار اینفلوئنسرها قرار دهید. اگر قصد دارید از چندین اینفلوئنسر برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید، به هر کدام یک کد یا پیوند اختصاصی اختصاص دهید تا بتوانید فروش فردی آنها را ردیابی کنید.

بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام همچنین یک روش عالی برای افزایش رتبه موتور جستجوگر شما است زیرا به معنای واقعی کلمه افراد بیشتری راجع به نام تجاری شما صحبت می کنند. مطالعات نشان داده است که در مقایسه با تبلیغات پولی، مشتریانی که از طریق تبلیغات دهان به دهان ایجاد می شوند، 37٪ میزان ماندگاری بیشتری دارند.

شماره 7: محصولات خود را در عمل نشان دهید

اگرچه تصاویر با کیفیت از محصولات شما ممکن است توجه مردم را به خود جلب کند اما ممکن است همیشه فقط برای هدایت فروش کافی نباشد.

برای اینکه محتوای اینستاگرام شما تأثیر واقعی بگذارد، تجربه استفاده واقعی از محصولات خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از عکس ها و فیلم هایی که محصولات شما را در عمل نشان می دهد، از طریق محتوای اینستاگرام خود داستانی بگویید.

به عنوان مثال اگر ماده غذایی خاصی را می فروشید، می توانید تصاویری از غذاهای قابل تهیه با این ماده را ارسال کنید.

دستور العمل را در کپشن بنویسید یا روی ویدیو زیرنویس کنید و شاید بهترین موقعیت لذت بردن از غذا را توصیف کنید.

متناوباً اگر لباس می فروشید، می توانید افرادی را که آن لباس را در زمینه های مختلف پوشیده اند نشان دهید. عنوان را درج کنید که تجربه پوشیدن لباس را توصیف می کند یا بافت پارچه را تداعی می کند.

GoPro در نمایش محصول خود در عمل بسیار عالی عمل می کند. تمام پست های اینستاگرامی آنها عکس ها و فیلم هایی است که با استفاده از دوربین آنها گرفته شده است.

بازاریابی دیجیتال

محصولات خود را با نشان دادن راه های دوست داشتن و لذت بردن مردم و کمک به آنها در درک اینکه چگونه آنها نیز می توانند از آنها استفاده کنند و از آنها لذت ببرند، به اشتراک بگذارید.

شماره 8: در بازاریابی از طریق اینفلونسرها ظریف عمل کنید.

مصرف کنندگان دوست ندارند به طور آشکار چیزی به آنها فروخته شوند. بنابراین حتی وقتی از یک اینفلوئنسر برای تبلیغ محصول خود استفاده می کنید، محتوا نباید خیلی بر فروش تأکید داشته باشد. این بدان معنی است که باید جالب و جذاب باشد اما با محتوای معمول آن اینفلوئنسر سازگار باشد.

در غیر این صورت، محتوا بیش از حد تبلیغاتی و غیر صادقانه به نظر می رسد که می تواند بر احساس فالوورهای او در مورد نام تجاری شما تأثیر منفی بگذارد.

قبل از شروع فرایند اطلاع رسانی اینفلوئنسر، مطمئن شوید که در تلاش هستید از آن حالت تبلیغاتی صرف خارج شوید و موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • یک پیام خاص را برقرار کنید.
  • آگاهی را افزایش دهید.
  • از فعالیت های بازاریابی محتوای خود پشتیبانی کنید.
  • ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید و فروش بیشتری ایجاد کنید.

همه موارد بالا را رعایت کرده اید؟

هدف شما هرچه باشد، هدف هرگز این نیست که یک اینفلوئنسر را مجبور به ارسال چیزی کنید که به نظر می رسد یک فشار آشکار از برند است.

فقط تأثیرگذارانی را که در مارک تجاری شما مناسب هستند درگیر کنید و اطمینان حاصل کنید که محصولات قابل تحویل خود را با دقت ترسیم کرده اید.

بازاریابی دیجیتال

در پست بالا، بازاریابی محتوا مطابق با پست های متداول در سبک زندگی متمرکز کننده اینفلوئنسر است. تمرکز روی غذا، در این مورد سالاد است. هدفون هوشمندانه در این نزدیکی قرار داده شده است، در کپشن عنوان شده است که چگونه آنها برای جلوگیری از سر و صدا هنگام مطالعه عالی هستند.

این پست در مورد هدفون است اما بلافاصله مشخص نیست که اینگونه است. به نظر می رسد یک توصیه محصول است، نه یک فشار از طرف محصول.

شماره 9: به محتوای تولید شده توسط کاربر اهمیت دهید

محتوای تولید شده توسط کاربر شکل دیگری از تبلیغات دهان به دهان است. مشتریان موجود شما به تولید محتوایی کمک می کنند که محصول شما را به نمایش بگذارد. این به نوبه خود به تبلیغ محصول یا خدمات شما به مشتریان جدید یا فالوورهای آنها کمک می کند.

چه چیزی می تواند آسان تر از این باشد، درست است؟

با این حال، برخی از مشتریان ممکن است بدون تشویق شما به راحتی تصاویر محصول شما را به اشتراک نگذارند. برای تشویق آنها، باید پاداش یا مشوقی از قبیل شانس برنده شدن در صورت ارسال عکس های حاوی محصول یا هشتگ شما به آنها ارائه شود.

به عنوان مثال، شما می توانید فرصتی برای حضور در حساب رسمی اینستاگرام خود یا فرصتی برای برنده شدن رایگان یا کارت هدیه ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که آنها را به استفاده از آن هشتگ برند تشویق می کنید تا به شما کمک کند تأثیر تلاش های خود را پیگیری کنید.

برندها مرتباً عکس های گرفته شده توسط حامیان خود را بازنشر می دهند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، آنها همیشه به طور مناسب کاربر موجود در عکس را اعتبار می دهند و کپشن خنده دار را اضافه می کنند که فالوورهای آنها می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

بازاریابی دیجیتال

برای داشتن مشتریان فعلی خود جشن بگیرید. به محتوای ارائه شده از آنها به عنوان نوعی اثبات اجتماعی زنده برای مشتریان احتمالی فکر کنید که هنوز در خرید از شما شک دارند.

دادن یک پاداش برای ارائه محتوای تولید شده توسط کاربر یک روش عالی برای نشان دادن میزان قدردانی از مشتریان است.

شماره 10: از افراد تأثیرگذار بررسی صادقانه بخواهید

مردم به اینفلوئنسرها اعتماد می کنند زیرا مانند مصرف کنندگان روزمره هستند. بنابراین نظرات و توصیه های آنها واقعی تر از تأیید محصول سلبریتی ها است.

مارک هایی که با اینفلوئنسرها کار می کنند عمدتا به این دلیل است که می خواهند اعتماد مخاطبان خود را جلب کنند.

یک راه خوب برای انجام این کار این است که از اینفلوئنسر بخواهید که در بررسی های خود صادق باشد، حتی اگر برخی از جنبه های منفی محصولات شما را پیدا کنند. وقتی یک اینفلوئنسر صادقانه برخی از ویژگی هایی را که دوست ندارد به اشتراک بگذارد، بازخورد مثبت وی درباره سایر ویژگی ها کاملاً واقعی تر به نظر می رسد.

مشتریان می دانند که هر محصولی مزایا و معایبی دارد. بنابراین از اینفلوئنسر مورد نظر خود برای ارسال نظرات منفی و مثبت دعوت کنید تا به شما کمک کند اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید.

اینفلوئنسر زیبایی، آدری مرتباً درباره تجربیات خود با استفاده از برخی از محصولات زیبایی نظرات صادقانه ای ارسال می کند. او درباره نتایجی که از هر محصول می گیرد و همچنین اینکه آیا این نتایج با ادعاهای محصول سازگار است یا خیر صحبت می کند.

در تصویر زیر، او اشاره می کند که تجربه استفاده از یک محصول خاص به طور کلی مثبت بوده است اما او دریغ نمی کند که این محصول مطابق ادعای کاهش منافذ پس از 28 روز عمل نمی کند.

بازاریابی دیجیتال

آیا هنوز نتیجه خوبی برای برند است؟ بله. زیرا او به اندازه کافی نظر “مثبت” برای محصول اضافه کرده است تا نظر “منفی” آن به چشم نیاید و به آن نمره کلی 9 از 10 می دهد. ارزیابی صادقانه او هم اعتبار او را حفظ می کند و هم طرفداران زیادی را برای خرید برند افزایش می دهد.

شماره 11: شوخ طبع و انعطاف پذیر باشید

شوخ طبعی رابطه جدی با جذب مخاطب و فروش در اینستاگرام دارد. برای افزایش فروش در اینستاگرام سعی کنید جناس های بامزه را در اینستاگرام خود پیاده کنید.

هدف بهبود درک مردم از نام تجاری شما است و شما قبلاً می دانید که درک مثبت برند تا چه اندازه می تواند بر فروش در اینستاگرام تأثیر بگذارد!

یک شرکت می تواند با ارسال مرتب نقل قول های خنده دار و قابل فهم برای افراد، ​​دنبال کنندگان اینستاگرام خود را درگیر کند.

اگر محتوای طنز با نام تجاری شما متناسب نیست، می توانید هر دو دستورالعمل اشتراک گذاری را امتحان کنید.

شماره 12: تخفیف یا هدایایی ارائه دهید

ارائه تخفیف یا هدیه یکی از موثرترین راه ها برای افزایش فروش در اینستاگرام است. این یک روش مقرون به صرفه برای تبلیغ محصولات شما و افزایش فروش در اینستاگرام است.

از طریق این روش همچنین می توانید آگاهی از محصولات یا خدمات خود را افزایش دهید زیرا مشتریان اخبار پیشنهادی را با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

سپس این امر تعامل شما را افزایش می دهد. هنگامی که فالوورهای اینستاگرام شما به نوعی با محتوای شما درگیر شدند، می توانید آنها را تأیید کرده و به آنها تخفیف بدهید.

هنگامی که هدایا یا تخفیف هایی را ارائه می دهید، طبیعتاً دیگران را به خود جلب می کنید و آنها را ترغیب به خرید محصول یا خدمات خود می کنید. اگر مشتریان شما محصولات یا خدمات شما را دوست دارند، دریغ نمی کنند که در مورد نام تجاری شما صحبت کنند و آن را تبلیغ کنند. برای پاداش دادن به چنین مشتریان وفاداری، می توانید پیشنهادهای جذابی مانند تخفیف VIP یا عضویت در ردیف بالای برنامه پاداش خود را به آنها بدهید.

به عنوان مثال شرکت FatFace، یک برند لباس انگلیسی است که تخفیف های زیادی را در خط لباس خود ارائه داد که آنها را در اینستاگرام اعلام کردند. فالوورهای آنها از تخفیف ها بسیار هیجان زده شدند و آن پست بازدید زیادی داشته است.

شماره 13: استفاده از استوری اینستاگرام

اینستاگرام ویژگی Instagram Stories خود را منتشر کرده است که از طریق آن می توانید فیلم ها و تصاویر را با دنبال کنندگان وفادار خود به اشتراک بگذارید. برندها واقعاً می توانند از این ویژگی برای افزایش فروش خود بهره ببرند.

اما چگونه می توانید از آن به طور موثر استفاده کنید؟

در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که می تواند به شما در گذاشتن استوری موثر و تأثیرگذار کمک کند. اگر به درستی اجرا شود، این نکات می تواند فروش در اینستاگرام را به میزان قابل توجهی افزایش دهد:

  • اگر دست لرزان دارید، سه پایه بخرید. یک سه پایه گوشی هوشمند یا دوربین شما را در هنگام ضبط فیلم و گرفتن عکس ثابت نگه می دارد.
  • داستان برند خود را با دنبال کنندگان خود در استوری ضبط و به اشتراک بگذارید.
  • از تصاویر محصول خود برای ایجاد یک ویدیو و به اشتراک گذاری آن در استوری های خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که از نور طبیعی استفاده می کنید.
  • تجربیات مشتریان خود را در استفاده از محصولات یا خدمات خود ضبط و به اشتراک بگذارید.
  • چند عکس و فیلم از پشت صحنه مربوط به محصول یا خدمات خود بگیرید و آنها را در استوری های خود بگنجانید.

شماره 14: پست های فشار آور یا مبنی بر فروش در اینستاگرام ارسال نکنید

باید به خاطر داشته باشید که اینستاگرام بستری برای فروش و خرید نیست. مردم آنجا نیستند تا از مارك های تجاری خرید كنند بلكه برای معاشرت مجازی آنجا هستند. بنابراین شما باید محتوایی را ارسال کنید که خیلی فشار آور نباشد و بر فروش تأکید نداشته باشد.

اگر می خواهید از اینستاگرام برای فروش محصولات خود استفاده کنید، باید این کار را به روشی خلاقانه انجام دهید. این بدان معنی است که شما باید مطالب ارزشمند و جذاب فراهم کنید.

برای انجام این کار، می توانید تصاویر الهام گرفته از موقعیت های واقعی زندگی را ارسال کنید یا تصاویر مشتریان با استفاده از محصول خود را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید عکس ها و فیلم ها را با نکات یا دستورالعمل هایی درباره محصولات خود ارسال کنید.

به عنوان مثال، My Protein یک مارک تناسب اندام است. پست های آنها را در اینستاگرام بررسی کنید. آنها خیلی پر فروش نیستند اما در عین حال دیگران را به خوبی تشویق می کنند که خرید کنند زیرا تصاویری که ارسال می کنند مربوط به شرایط زندگی واقعی است.

حتی می توانید یک قدم جلوتر بروید و با اینفلوئنسرهای اینستاگرام کار کنید. اینفلوئنسرها به دلیل توانایی در تبلیغ محصولات به روشی قانع کننده و بدون فشار آور شناخته می شوند. بنابراین می توانید تأثیرگذارانی را پیدا کنید که از طرف شما صحبت کنند.

شماره 15: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید

اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد.

در بیوگرافی خود، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان واضح برای اقدام را درج کنید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است، بنابراین خریداران در صورت نیاز به چیزی می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای برای آنها جهت فروش در اینستاگرام مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید.

اگر به طور منظم در استوری می گذارید، آلبوم های هایلایت ایجاد کنید تا پیشنهادهای خود، محصولات جدید و موارد دیگر را در آن نشان دهید. آلبوم های هایلایت خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دارید.

مارک لباس Liv3 تازه های محصولات خود را در آلبوم هایلایت اینستاگرام در پروفایل خود به نمایش می گذارد. این مکان در جایگاه استراتژیک قرار داده شده است بنابراین کاربران می تواند هنگام ورود به پروفایل، موارد جدید را ببیند. دنبال کنندگانی که این برند را دوست دارند انگیزه ای برای بازگشت به نمایه دارند تا بتوانند موارد جدید را بررسی کنند.

نتورک مارکتینگ

این یک روش سریع و آسان برای شناخت مشتری در کشف مارک تجاری شماست.

نکته حرفه ای: برای الهام گرفتن، به فروشگاه بزرگ محلی خود سفر کنید و به ویترین های خیابان نگاه کنید. چه چیزی توجه شما را جلب می کند؟ چگونه آنها مشتری را به داخل فروشگاه هدایت می کنند؟ هر ترفند تصویری که فروشگاه از آن استفاده می کند، پیشنهادات ویژه در ویترین و “این تازه وارد شده است!” را یادداشت کنید. به این فکر کنید که این تاکتیک ها چگونه می توانند به نمایه تجاری اینستاگرام شما منتقل شوند.

شماره 16: مشخصات و پست های اینستاگرام برند خود را با یک پیام تجاری مشخص کنید

برای اینکه از دیگران متمایز شوید، باید یک پیام تجاری ثابت داشته باشید. پروفایل شما بخشی اساسی از حضور شما در اینستاگرام است.

حساب اینستاگرام Shake Shack از مشخصه خوبی برخوردار است. به الگوهای رنگی برای هر آلبوم هایلایت و سبک منحصر به فرد عکس های محصول توجه کنید.

نتورک مارکتینگ

در اینجا چند روش برای مشخص کردن نمایه و محتوای خود برای شناسایی آسان آورده شده است.

یک سبک برای عکس های خود ایجاد کنید

یکی از راه های شناخت برند، ارسال تصاویر قابل شناسایی پیوسته است. از آنجا که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، ارزش دارد که زمانی را صرف کنید و بیاموزید چگونه از محصولات یا بودجه خود برای عکاسی استفاده کنید تا بتواند از محصولات یا خدمات شما عکس بگیرد (برخی از عکاسان روزانه بین 500 تا 1000 دلار درآمد دارند.) اگر با دقت برنامه ریزی کنید، می توانید محتوای کافی تولید کنید تا چندین ماه دوام بیاورد.

از طرح رنگی استفاده کنید

برای ایجاد یک سبک بصری برای اینستاگرام، رنگ های برجسته را برای نمایش مشخصات خود انتخاب کنید. شما می توانید از رنگ های لوگوی خود تقلید کرده و از سایه های ترکیبی برای پست های خود استفاده کنید. یا شاید برای افزودن زیبایی بصری، یک جدول شطرنجی از ترکیب رنگ را انتخاب کنید. رنگ های آبی برای صفحات B2B و سبزها برای پروفایل های سازگار با محیط زیست به خوبی کار می کنند. ترکیب رنگ های مختلف را آزمایش کنید تا آنچه برای شما مناسب است پیدا کنید.

عناصر نام تجاری را در محتوای اینستاگرام خود بگنجانید

برای فروش در اینستاگرام یک صفحه داستان با سناریوی سبک زندگی بسازید. عناصر ویژه ای را که نمایانگر شرکت شما هستند اضافه کنید. به طور مثال تصاویر Shake Shack داستانی را روایت می کند. عکاسی الهام بخش آنها باعث می شود که به دنبال خوردن برگر بروید!

هشتگهایی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما باشند

هشتگ ها ادغام کننده جمعیت هستند و به شما در تقویت پیام شما برای مخاطبان بیشتر کمک می کنند.

لیستی از هشتگ هایی که نشان دهنده برند شما هستند را کنار هم قرار دهید و سپس در مورد آنها تحقیق کنید تا میزان محبوبیت آنها در اینستاگرام را بسنجید. شما باید هشتگ های long-tail یا ترکیبی را انتخاب کنید که به همان اندازه اشباع نشده باشند (مانند ShakeShackBurger# به جای Burger#). این جذابیت برای مخاطبان کوچکتر و هدفمندتر است.

هشتگ های برند شما باعث ارسال پست های شما و ایجاد آگاهی و شناخت شرکت می شوند، بنابراین از آنها در پروفایل خود استفاده کنید. با شروع شناسایی محصولات شما توسط کاربران، هشتگ ها باید جنب و جوش بیشتری پیدا کنند.

اگر مطمئن نیستید که از هشتگ های برند استفاده کنید، از نام محصول خود استفاده کنید.

شماره 17: خریداران را با محتوای شخصی اینستاگرام درگیر کنید

یک استراتژی محتوای اینستاگرام و پروفایل ایجاد ارتباط با مشتریان آینده را آسان تر می کند. از آنجا که خریداران با پیام های مختلفی بمباران می شوند، شما وقت زیادی برای جلب توجه آنها ندارید و بیشتر باید به راحتی آنها فکر کنید. چرا آنها باید تجارت شما را به دیگران ترجیح دهند؟

رابطه بین تجارت و خریداران شما برای فروش در اینستاگرام ضروری است. برای ایجاد رابطه، محتوای اینستاگرام و شهرت شما بهترین ابزار فروش شما هستند.

یک امضای منحصر به فرد ایجاد کنید

برای ارتباط با پیروان خود در سطح انسانی یک امضای شخصی برای نام تجاری خود ایجاد کنید. استفاده از شکلک در کپشن ها به شخصیت شما کمک می کند تا مانند یک متخصص فروش در یک فروشگاه، شخصیت بیشتری داشته باشید.

همچنین فیلم هایی از افرادی که از محصولات شما استفاده می کنند را به اشتراک بگذارید. اگر مصرف کنندگان بتوانند خود را با استفاده از محصولات شما تجسم کنند، خریداران با انگیزه و شانس بیشتری برای فروش خواهید داشت. فایلهای GIF و فیلم ها در همه رسانه های اجتماعی جواب می دهند و استوری های اینستاگرام به محتوای شما شخصیت می بخشند.

فلسفه شرکت خود را به اشتراک بگذارید

شرکت شما به چه معنی است؟ برای کسب و کار خود معنی و دلیل بودن پیدا کنید. به این فکر کنید که فروش محصولاتتان چه چیزی را القا می کند. برای مثال اگر مشاغل خانوادگی دارید، تداوم یا سنت خانوادگی را ترویج دهید.

به جای تجاری سازی یک هدف، به دنبال کاری بروید که به آن علاقه دارید. آیا شما حیوانات را دوست دارید؟ پست های اینستاگرام را در مورد علاقه مندی های خود به آنها ایجاد کنید. محصولات خود را با حیوانات خانگی به نمایش بگذارید و درصدی از فروش خود را به یک پناهگاه حیوانات محلی اهدا کنید. اگر زندگی پایدار مورد شماست، به دنبال پست های دوستدار محیط زیست باشید.

به عبارت دیگر، محتوای خود را با هدف مورد علاقه خود مطابقت دهید. دنبال کنندگان را براساس علایق مشترک پیدا خواهید کرد. آنها به دلیل آنچه شما در رابطه با آن ایستادگی می کنید با شما ارتباط برقرار می کنند.

هنگامی که شما یک مأموریت مشخص دارید، آسان تر است که در سطح انسانی با فالوورهای اینستاگرام خود ارتباط برقرار کنید، در نتیجه یک رابطه ایجاد کنید. از حساب اینستاگرام خود استفاده کنید تا یک فروشنده دوستانه باشید.

نکته: از اظهارات و موضوعات سیاسی قوی که می تواند تک قطبی باشد خودداری کنید. کارها را ساده و دوستانه انجام دهید.

از طرفداران خود پشتیبانی کنید و به آنها پاداش دهید

چاپلوسی شما را به همه جا می رساند! طرفداران نام تجاری شما نقشی حیاتی در فروش اجتماعی تان دارند. ارسال مجدد محتوای آنها یک ابزار قدرتمند فروش است. شما نه تنها پشتیبانی مشتریان خود را برای محصولات خود به اشتراک می گذارید بلکه از مشتریان در شبکه های اجتماعی نیز قدردانی می کنید. مثل یادداشت تشکر برای خرید است.

کسب و کار اینترنتی

سناریوهایی در زندگی واقعی ایجاد کنید که طرفداران را به نمایندگی از برند شما ترغیب کند و عشق آنها به محصولات شما را به اشتراک بگذارد. این کار را می توانید با حمایت از آنها، جشن گرفتن برای آنها و ارائه امتیازات و مزایا برای آنها انجام دهید. سپاسگزاری و توجه به آنها، شما را به همه جا رهنمون خواهد کرد. این آنها را تشویق می کند نه تنها مارک شما را بپذیرند بلکه آن را برای فالوورهای خود معرفی کنند.

شماره 18: مدیریت تجربه خرید در اینستاگرام

در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید تجربه خرید در اینستاگرام را بهتر مدیریت کنید.

محصولات را در پست های اینستاگرام خود برچسب گذاری یا تگ کنید

با یک حساب کاربری اینستاگرام، می توانید محصولات خود را در پست های خود برچسب گذاری کنید. با افزودن تمام محصولات خود به اینستاگرام از طریق Shopify یا سبد خرید مورد نظر خود، از این ویژگی نهایت استفاده را ببرید. این امر باعث می شود که دنبال کنندگان شما بتوانند قیمت و جزئیات محصول را به راحتی مشاهده کنند. توجه داشته باشید که برای فعال کردن خرید اینستاگرام، باید خرید در اینستاگرام را تنظیم و تأیید کنید.

کسب و کار اینترنتی

بدین شکل با کلیک بر روی نماد سبد خرید، یک کاتالوگ کوچک از محصولات نشان داده می شود. خریداران بلافاصله اطلاعات محصول را در نوک انگشتان خود دارند. آنها مجبور نیستند به جستجوی آن بپردازند.

ارائه اطلاعات تماس

وقتی یک فالوور در اینستاگرام خرید می کند، شما باید در دسترس باشید تا به سوالات مربوط به معامله پاسخ دهید. به مشتریان راهی بدهید تا با شما تماس بگیرند تا در صورت داشتن مشکلی اطمینان حاصل کنند که در کنار آنها خواهید بود.

درپروفایل خود، یک ایمیل یا شماره تلفن اضافه کنید تا روش های اضافی برای تماس با شما به مشتریان ارائه شود.

شماره 19: حساب شخصی اینستاگرام خود را به یک حساب تجاری تغییر دهید

اینستاگرام از اضافه شدن ویژگی جدیدی در سیستم عامل خود خبر داده است: پروفایل های تجاری. اکنون می توانید حساب شخصی خود را به یک حساب تجاری یا بیزنسی تغییر دهید که اولین قدم در ابتکار بازاریابی در اینستاگرام است. این ویژگی پروفایلی حرفه ای به شما ارائه می دهد و به شما امکان می دهد با حفظ لینک های قابل خرید اینستاگرام، اطلاعات تماس خود را از فیس بوک بگیرید. همچنین به شما در مورد تعداد کلیک های ارسال شده به صورت هفتگی اطلاعات می دهد.

تبدیل حساب شخصی اینستاگرام خود به یک حساب تجاری آسان است. برای انجام این کار، این سه مرحله را دنبال کنید:

به تنظیمات حساب خود بروید و روی گزینه ” Switch to Business Profile ” کلیک کنید.

وارد حساب فیس بوک خود در برنامه شوید اما مطمئن شوید که از حقوق سرپرست آن صفحه فیس بوک برخوردار هستید. از شما خواسته می شود صفحه فیس بوکی را که می خواهید صفحه تجاری شما با آن مرتبط شود انتخاب کنید.

هنگامی که صفحه فیس بوک را انتخاب کردید، از شما خواسته می شود حداقل یک قسمت از اطلاعات تماس را برای صفحه مشاغل اینستاگرام خود پر کنید. این می تواند یک شماره تلفن خدمات مشتری یا یک آدرس ایمیل باشد.

نتیجه گیری

شبکه های اجتماعی دائما در حال پیشرفت هستند و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. نکات بالا باید ایده های خوبی در مورد چگونگی افزایش فروش در اینستاگرام به شما ارائه دهد.

همانطور که می بینید، اینفلوئنسرها می توانند در بازاریابی شما تأثیر بسزایی ایجاد کنند و حتی فرصت های بیشتری برای تعامل با طرفداران و به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های عالی فراهم کنند.

اینستاگرام با بیش از 600 میلیون کاربر فعال ماهانه، نتایج خوبی را به برندها می دهد. این مکانی است که مردم اشتیاق خود را به خرید تبدیل می کنند.

ابتدا کدام یک از این نکات را امتحان خواهید کرد؟

منبع:

jeffbullas

socialmediaexaminer

convinceandconvert

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی