تناسب اندام سلامت

رژیم غذایی جنی کریگ چیست و آیا برای کاهش وزن موثر است؟

تقویم فارسی اندروید

جنی کریگ یک برنامه رژیم غذایی است که ساختار و پشتیبانی را برای افرادی که می خواهند وزن کم کنند و آن را حفظ کنند، فراهم می کند. این برنامه وعده های غذایی کم کالری بسته بندی شده و پشتیبانی با مربی را ارائه می دهد. هدف این است که حدس و گمان را در مورد اینکه چه چیزی بخوریم و چه چیزی را حذف کنیم کم کنیم و در نتیجه کاهش وزن را ساده کنیم. این مقاله به بررسی اثربخشی رژیم غذایی جنی کریگ می پردازد و نکاتی را برای شروع ارائه می دهد.

رژیم جنی کریگ برای کاهش وزن به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته است، اما بیشتر وعده‌ های غذایی و میان‌ وعده‌ ها از قبل بسته‌ بندی و پردازش شده‌ اند. این یک رژیم غذایی نسبتاً گران است و انتقال به وعده های غذایی معمولی ممکن است چالش برانگیز باشد.

رژیم غذایی جنی کریگ

جنی کریگ چگونه کار می کند؟

رژیم غذایی جنی کریگ شامل خوردن وعده های غذایی از پیش بسته بندی شده و کار با یک مربی شخصی جنی کریگ برای دستیابی به اهداف کاهش وزن است.

چندین مرحله برای شروع وجود دارد.

مرحله 1: برای طرح جنی کریگ ثبت نام کنید

می توانید برای طرح جنی کریگ در مرکز محلی جنی کریگ یا در وب سایت جنی کریگ ثبت نام کنید. در طول فرآیند، می توانید از بین سه طرح انتخاب کنید که در جدول زیر به تفصیل آمده است.

برنامه غذایی ساده                برنامه غذایی ضروری             حداکثر برنامه کاهش وزن با نتیج سریع
هزینه 90.96 دلار در هفته            145.49 دلار در هفته                 181.96 دلار در هفته

  • شامل 7 وعده صبحانه                7 وعده صبحانه                         7 وعده صبحانه
  • 7 وعده ناهار                             7 وعده ناهار                            7 وعده ناهار
  •                                              7 وعده شام                             7 وعده شام
  •                                                                                           اسنک بار انرژی زا
  •                                                                                           میان وعده و دسر
  •                                                                                           مربی شخصی

 

پیش از این، جنی کریگ حق عضویت دریافت می کرد و نیاز به تعهد بیشتری داشت. اکنون، شما برای طرحی که انتخاب می‌ کنید، هفتگی پرداخت می‌ کنید، اما می‌ توانید قبل از پردازش سفارش، با تماس با خدمات مشتری، آن را لغو کنید.

هر طرح با ضمانت رضایت همراه است که به افراد ناراضی اجازه می‌ دهد با خدمات مشتری تماس بگیرند تا غذای باقی‌ مانده را لغو کرده و برای بازپرداخت کامل پول درخواست نمایند. توجه به این نکته مهم است که این ضمانت فقط برای مشتریانی که بار اول شان است در دسترس است.

در نهایت، به خاطر داشته باشید که قیمت های بالا شامل مالیات یا حمل و نقل نمی شود. هزینه تحویل از 19.99 دلار به ازای هر سفارش شروع می شود، اگرچه ارسال برای هفته اول رایگان است.

رژیم غذایی جنی کریگ

مرحله 2: با مربی جنی کریگ خود ملاقات کنید

اگر برای برنامه کاهش وزن با نتایج سریع ثبت نام کنید، یک مربی شخصی جنی کریگ برای شما منصوب می شود که حداقل یک بار در هفته با او ملاقات کنید، چه به صورت مجازی یا چه در یک مرکز محلی جنی کریگ.

مربی یک برنامه غذایی و تمرینی برای کاهش وزن به شما ارائه می دهد، نقاط قوت شما را شناسایی می کند و به شما در غلبه بر چالش ها در طول مسیر کمک می کند.

مرحله 3: وعده های غذایی و میان وعده های جنی کریگ را بخورید

برای ساده‌ تر کردن روند کاهش وزن، جنی کریگ وعده‌ های غذایی و میان‌ وعده‌ هایی را ارائه می‌ کند که می‌ توان آن‌ ها را در مرکز محلی جنی کریگ تهیه کرد یا به خانه‌ تان ارسال کرد.

تمام بسته بندی های مورد استفاده محلول در آب، 100% قابل بازیافت و کمپوست هستند.

بیش از 100 انتخاب در دسترس است که همگی کمتر از 300 کالری هستند و معمولاً منجمد شده یا در قفسه ثابت هستند.

به گفته این وب سایت، وعده های غذایی توسط متخصصان تغذیه و متخصصان علوم غذایی طراحی می شود. آنها همچنین بدون شیرین کننده ها یا رنگ های مصنوعی، شربت ذرت با فروکتوز بالا، چربی های ترانس یا مونوسدیم گلوتامات (MSG) ساخته می شوند.

بسته به برنامه ای که انتخاب می کنید، ممکن است همچنان نیاز باشد که وعده های غذایی و میان وعده های خود را تهیه کنید.

به عنوان مثال، طرح ساده انعطاف‌ پذیرترین گزینه است و برای افرادی طراحی شده است که می‌ خواهند صبحانه و ناهار را با وعده‌ های غذایی خود راحت تهیه کنند اما ترجیح می‌دهند شام و میان‌ وعده‌ های خود را انتخاب کنند.

گزینه آخر همه وعده‌ های غذایی و میان‌ وعده‌ های شما، از جمله اسنک بار انرژی زای جنی کریگ را فراهم می‌ کند، اگرچه می‌ توانید میوه‌ها و سبزیجات تازه را نیز در طول روز اضافه کنید.

علاوه بر این، با برنامه کاهش وزن با نتایج سریع، از یک پروتکل روزه متناوب پیروی خواهید کرد که در آن به مدت 14 ساعت هر روز ناشتا خواهید بود و تمام وعده های غذایی و میان وعده های خود را در یک بازه 10 ساعته مصرف خواهید کرد.

مرحله 4: انتقال به غذاهای خانگی

هنگامی که نیمی از وزن خود را کم کردید، شروع به کاهش اتکای خود به وعده های غذایی جنی کریگ خواهید کرد و چند روز در هفته شروع به پخت و پز خواهید کرد.

مربی جنی کریگ شما دستور العمل ها و راهنمایی در مورد اندازه وعده ها را به شما ارائه می دهد تا بتوانید استراتژی های واقعی برای کاهش وزن و حفظ وزن را بیاموزید.

هنگامی که به هدف کاهش وزن خود رسیدید، به برنامه حفظ وزن جنی کریگ منتقل خواهید شد.

در طول ماه اول برنامه حفظ وزن، هر هفته با یک مربی بهداشت ملاقات خواهید کرد و به تدریج شروع به حذف کامل غذاهای جنی کریگ خواهید کرد.

در این مدت، مربی شما به شما کمک می‌ کند تا به شما یاد دهد که چگونه برای وعده‌ های غذایی خود برنامه‌ ریزی کنید، برچسب‌ های غذا را بفهمید و هنگام صرف غذا در رستوران‌ ها، منو ها را بررسی کنید.

در ماه دوم، با مربی خود به بررسی ماهانه می‌ روید و وعده‌ های غذایی خود را می‌ خورید، هر چند اگر راحتی را ترجیح می‌ دهید، همیشه می‌ توانید چند وعده غذایی جنی کریگ را در نظر بگیرید.

خلاصه

جنی کریگ یک برنامه رژیم غذایی مبتنی بر اشتراک است که وعده‌ های غذایی و میان‌ وعده‌ های از پیش بسته‌ بندی شده را ارائه می‌ کند، به‌ علاوه پشتیبانی یک مربی شخصی‌ شده برای کمک به شما برای رسیدن به اهداف کاهش وزن همراه دارد.

رژیم غذایی جنی کریگ

آیا جنی کریگ می تواند به کاهش وزن کمک کند؟

رژیم غذایی جنی کریگ برای کمک به کاهش وزن افراد با کاهش کالری دریافتی از طریق وعده های غذایی و میان وعده های کنترل شده طراحی شده است.

بیشتر غذاهای اولیه حاوی 200 تا 300 کالری هستند، در حالی که میان وعده ها و دسرها 150 تا 200 کالری دارند.

یک برنامه معمولی جنی کریگ بسته به جنسیت، سن، سطح فعالیت و اهداف کاهش وزن شما، روزانه 1200 تا 2300 کالری دریافت می کند.

ورزش لازم نیست اما 30 دقیقه فعالیت بدنی 5 روز در هفته برای بهبود نتایج توصیه می شود. مربی شما با شما همکاری خواهد کرد تا به یک هدف تمرینی واقع بینانه دست پیدا کنید.

طبق وب‌ سایت جنی کریگ، هر عضو به طور متوسط ​​1 تا 2 پوند (0.45 تا 0.9 کیلوگرم) در هفته در برنامه کم می‌ کند. این ادعاها همچنین توسط مطالعات تحقیقاتی پشتیبانی می شود.

به عنوان مثال در یک مطالعه، گروهی از زنان دارای اضافه وزن و کم تحرک به مدت 12 هفته از رژیم جنی کریگ پیروی کردند و به طور متوسط ​​هر کدام 11.7 پوند (5.34 کیلوگرم) وزن کم کردند.

مطالعه دوم نشان داد که جنی کریگ به افراد کمک کرد تقریباً 5 درصد بیشتر از Weight Watchers، Nutrisystem یا SlimFast بعد از 1 سال وزن کم کنند.

حتی پس از 2 سال، وزن اعضای جنی کریگ به طور متوسط ​​7 درصد کمتر از قبل از شروع برنامه است. علاوه بر این، هر چه بیشتر در برنامه بمانند، وزن بیشتری کاهش می‌دهند.

روزه متناوب

برنامه کاهش وزن با نتایج سریع که از پروتکل روزه متناوب استفاده می کند، برای برنامه جنی کریگ نسبتاً جدید است.

روزه متناوب روشی از غذا خوردن است که در آن مصرف غذای خود را به یک بازه زمانی خاص محدود می کنید.

چندین پروتکل روزه متناوب وجود دارد که برخی از آنها 16 ساعت روزه می گیرند، در حالی که برخی دیگر 24 ساعت کامل روزه داری یک یا دو بار در هفته را توصیه می کنند.

جنی کریگ یک روزه 14 ساعته و سپس 10 ساعت غذا خوردن را توصیه می کند. در انتهای بازه غذاخوری و قبل از افطار رسمی با صبحانه، می توانید یک اسنک بار انرژی زای جنی کریگ مصرف کنید.

روزه داری با فواید سلامتی مختلفی مانند بهبود حساسیت به انسولین، کاهش فشار خون و کمک به تنظیم اشتهای شما مرتبط است.

در حالی که این روش به عنوان یک روش کاهش وزن محبوبیت پیدا کرده است، اثربخشی آن حداقل ممکن است تا حدی باشد زیرا افراد اغلب کالری کمتری در طول روز می خورند، زمانی که بازه غذایی آنها کوچکتر است.

با این حال، تحقیقات اولیه نشان می‌ دهد که روزه‌ داری متناوب ممکن است یک رویکرد مؤثر برای کاهش وزن باشد، اگرچه تحقیقات طولانی‌مدت بیشتری مورد نیاز است.

آیا اسنک بارهای انرژی زای جنی کریگ برای کاهش وزن موثر هستند؟

آنها باید در انتهای بازه روزه داری، قبل از خوردن صبحانه مصرف شوند.

اسنک بار هم با طعم آجیل و عسل عرضه می‌ شوند و حاوی هیچ‌ گونه شیرین‌ کننده، طعم‌ دهنده یا رنگ مصنوعی نیستند.

به گفته این وب سایت، بارها می توانند به افزایش چربی سوزی و تسریع از دست دادن چربی کمک کنند، بدون اینکه روزه شما را بشکنند، اگرچه هیچ مدرکی این ادعاها را تایید نمی کند.

علاوه بر این، از آنجایی که بارها از مواد حاوی کالری و کربوهیدرات، از جمله آجیل، کره بادام، عسل و شکلات ساخته شده‌ اند، در اکثر پروتکل‌ های روزه‌ داری متناوب به عنوان یک غذای روزه شکن در نظر گرفته می‌ شوند.

خلاصه

جنی کریگ به افراد کمک می کند 1 تا 2 پوند (0.45 تا 0.9 کیلوگرم) در هفته کم کنند. اعضایی که چندین سال به این برنامه پایبند هستند تمایل دارند وزن خود را کاهش دهند. برنامه کاهش وزن با نتایج سریع همچنین شامل روزه متناوب است که ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

سایر مزایای رژیم غذایی جنی کریگ

رژیم غذایی جنی کریگ فواید زیادی دارد که آن را به یک رژیم غذایی محبوب برای کاهش وزن تبدیل می کند.

1. پیگیری آسان

از آنجایی که جنی کریگ در مراحل ابتدایی خوراکی‌ ها و میان‌ وعده‌ های از پیش آماده را ارائه می‌ کند، پیروی از این طرح نسبتاً آسان است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک غذای اولیه را دوباره گرم کنید و میوه ها، سبزیجات یا محصولات لبنی کم چرب مورد علاقه خود را اضافه کنید تا وعده غذایی کامل شود. اسنک ها آماده خوردن هستند و نیازی به پخت و پز ندارند.

این باعث می شود سریع و آسان غذا بخورید و بسیاری از برنامه ریزی های مربوط به رژیم های معمولی را حذف کنید.

به علاوه، با سه گزینه برنامه موجود، می‌ توانید گزینه‌ ای را انتخاب کنید که بهترین تناسب با اهداف کاهش وزن و سبک زندگی شما را دارد.

2. به آموزش اندازه و تعادل کمک می کند

غذاهای ورودی جنی کریگ کم کالری، کم چرب و کنترل شده در وعده غذایی هستند.

این غذاهای از پیش بسته بندی شده به افراد کمک می کند تا اندازه وعده ها را بهتر درک کنند، بنابراین می توانند هنگام آشپزی در خانه یا بیرون از خانه آنها را تکرار کنند.

افزودن میوه‌ ها و سبزیجات به وعده‌ های غذایی افراد را تشویق می‌ کند تا محصولات بیشتری بخورند و یاد بگیرند که چگونه یک بشقاب متعادل بسازند.

3. حمایت اجتماعی می کند

یکی از مفیدترین نکته های اصلی این رژیم، حمایت فردی مربیان جنی کریگ است.

تحقیقات نشان داده است که داشتن حمایت اجتماعی از طرف خانواده، دوستان یا مربیان سلامت، شانس افراد را برای کاهش وزن و حفظ آن افزایش می‌ دهد.

علاوه بر این، دسترسی به مربیان ممکن است به توضیح اینکه چرا بسیاری از اعضای جنی کریگ کاهش وزن خود را برای چندین سال ادامه می دهند کمک کند.

4. ممکن است خطر بیماری قلبی را کاهش دهد و مدیریت قند خون را بهبود بخشد

علاوه بر کاهش وزن، رژیم جنی کریگ می تواند خطر بیماری قلبی را کاهش دهد و مدیریت قند خون را بهبود بخشد.

یک مطالعه نشان داد که زنانی که حداقل 10 درصد از وزن بدن خود را در رژیم غذایی جنی کریگ از دست دادند، پس از 2 سال التهاب کمتری داشتند و سطح انسولین، تری گلیسیرید و کلسترول کمتری نیز داشتند.

رژیم جنی کریگ همچنین ممکن است انتخاب خوبی برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 باشد، زیرا در مقایسه با سایر روش های مشاوره با تنظیم بهتر قند خون و کاهش سطح تری گلیسیرید مرتبط است.

خلاصه

پیروی از رژیم غذایی جنی کریگ آسان است و به افراد کمک می کند تا غذاهای متعادل بخورند. همچنین با مربیان جنی کریگ پشتیبانی می شوید و با بهبود سلامت قلب و کاهش سطح قند خون مرتبط است.

کاهش وزن

معایب احتمالی رژیم غذایی جنی کریگ

در حالی که رژیم جنی کریگ ممکن است برای برخی افراد گزینه خوبی باشد اما جنبه های منفی خود را نیز دارد.

1. گران است

در حالی که حق عضویت ماهانه حذف شده است، شرکت هر هفته در جنی کریگ ارزان نیست.

هزینه آن حداقل 90 دلار در هفته به اضافه مالیات و هزینه حمل و نقل است. علاوه بر این، این طرح به افراد توصیه می‌ کند میوه‌ ها، سبزیجات و محصولات لبنی اضافی را نیز برای افزودن به وعده‌ های غذایی و میان وعده‌ های خود خریداری کنند.

غذاهای جنی کریگ می توانند راحت باشند اما هزینه اش ممکن است آن را برای برخی غیر قابل دسترسی کند.

در واقع، یک مطالعه نشان داد که هزینه جنی کریگ به اندازه‌ ای بالا است که نمی‌ توان آن را مقرون به صرفه در نظر گرفت که میانگین وزن از دست رفته را در رابطه با قیمت برنامه مقایسه می‌ کنیم.

2. برای همه رژیم های غذایی خاص جواب نمی دهد

از آنجایی که خوراکی‌ ها و میان‌ وعده‌ های رژیم جنی کریگ از قبل بسته‌ بندی شده‌ اند، گزینه‌ ها برای افرادی که از رژیم‌ های خاص پیروی می‌ کنند محدود است.

به عنوان مثال، هیچ یک از اقلام غذایی جنی کریگ دارای برچسب حلال نیستند و هیچ گزینه ناهار یا شام وگانی وجود ندارد. در حالی که اقلام فاقد گلوتن در دسترس هستند، به وضوح علامت گذاری نشده اند.

با این وجود، می‌ توانید اطلاعات تغذیه‌ ای، مواد تشکیل دهنده و آلرژن‌ های موجود برای هر مورد را در وب‌ سایت شرکت مشاهده کنید و به شما امکان می‌ دهد محصولاتی را انتخاب کنید که متناسب با نیازها و ترجیحات غذایی شما باشد.

3. غذاهای جنی کریگ بسیار فرآوری شده هستند

اکثر غذاهای بسته بندی شده جنی کریگ به شدت فرآوری شده اند.

آنها حاوی مقادیر بالایی از مواد افزودنی و کربوهیدرات های تصفیه شده و روغن هستند که ممکن است برای سلامت روده شما مضر باشد.

اگر از خوردن غذاهای بسته بندی شده یا منجمد زیاد لذت نمی برید، رژیم جنی کریگ ممکن است برای شما مناسب نباشد.

4. دور شدن از غذاهای جنی کریگ ممکن است دشوار باشد

در حالی که خوردن غذاهای از پیش بسته بندی شده پیروی از یک رژیم غذایی را در کوتاه مدت آسان می کند، اما مهارت های مورد نیاز برای کاهش وزن را به تنهایی آموزش نمی دهد.

اعضای جنی کریگ باید یاد بگیرند که چگونه وعده های غذایی سالم را برای ادامه و حفظ کاهش وزن آماده کنند.

در حالی که مربیان جنی کریگ به این انتقال کمک می کنند، ممکن است برخی افراد هنوز آن را دشوار بدانند.

5. مربیان جنی کریگ متخصص مراقبت های بهداشتی نیستند

در حالی که مربیان جنی کریگ بخش مهمی از برنامه رژیم غذایی هستند، آنها متخصص تغذیه یا متخصص پزشکی ثبت شده نیستند و نمی توانند توصیه های رژیم غذایی مرتبط با مشکلات پزشکی را ارائه دهند.

بسیاری از اعضای سابق جنی کریگ هستند که تصمیم گرفتند خودشان مربی شوند.

افرادی که دارای شرایط پیچیده سلامتی هستند باید قبل از شروع یک رژیم غذایی جدید از یک متخصص تغذیه یا سایر متخصصان بهداشتی راهنمایی بگیرند.

خلاصه

رژیم غذایی جنی کریگ گران است و ممکن است برای افرادی که محدودیت های غذایی دارند کارایی نداشته باشد، زیرا شامل بسیاری از غذاهای فرآوری شده و از پیش بسته بندی شده است. همچنین، مربیان جنی کریگ متخصص مراقبت های بهداشتی نیستند، بنابراین ممکن است اعضا به پشتیبانی بیشتری نیاز داشته باشند.

غذاهایی که باید در رژیم غذایی جنی کریگ بخورید

در حالی که در رژیم غذایی جنی کریگ هستید، می توانید از بین بیش از 100 غذای آماده انتخاب کنید.

صبحانه‌ ها، ناهارها، شام‌ ها، میان‌ وعده‌ ها، دسرها، شیک‌ ها و بارهای زیادی در دسترس هستند، بنابراین احساس نمی‌کنید که همیشه چیزی یکسان را می‌خورید.

علاوه بر خوراکی‌ ها و میان‌ وعده‌ های ارائه‌ شده توسط جنی کریگ، به شما توصیه می‌ شود که میوه‌ ها، سبزیجات و محصولات لبنی کم‌ چرب را به وعده‌ های غذایی خود اضافه کنید و بسته به برنامه‌ تان از یک میان‌ وعده دلخواه لذت ببرید.

هنگامی که به اهداف کاهش وزن خود رسیدید، به تدریج از غذاهای جنی کریگ دور می شوید و یاد می گیرید که غذاهای مغذی و کم کالری خود را بپزید.

خلاصه

در حالی که برنامه ها متفاوت است، به طور کلی، مراحل ابتدایی رژیم بیشتر شامل اقلام از پیش بسته بندی شده جنی کریگ است. با کاهش وزن، غذاهای خانگی نیز به تدریج اضافه می شوند.

غذاهایی که در رژیم غذایی جنی کریگ باید از آنها اجتناب کرد

اعضای جنی کریگ مجاز به خوردن هر چیزی هستند، تا زمانی که با کالری اختصاص داده شده در روز مطابقت داشته باشد – حتی الکل در حد متعادل مجاز است.

هنگامی که اعضا شروع به پختن وعده های غذایی خود می کنند، بر کنترل وعده تاکید می شود و غذاهای کم چرب و کم کالری تشویق می شوند. خوردن مکرر بیرون از خانه توصیه نمی شود.

خلاصه

هیچ غذایی در رژیم غذایی جنی کریگ ممنوع نیست اما نوشیدن الکل زیاد و غذا خوردن مکرر بیرون از خانه توصیه نمی شود.

تناسب اندام

منوی نمونه

در اینجا نمونه ای از 3 روز در طرح نتایج سریع جنی کریگ آورده شده است.

روز 1

  • صبحانه: پنکیک بلوبری جنی کریگ و سوسیس با 1 فنجان (28 گرم) توت فرنگی تازه و 8 اونس (237 میلی لیتر) شیر بدون چربی.
  • میان وعده: بار شیرین و نمکی کره بادام زمینی جنی کریگ
  • ناهار: کیت سالاد شوید و ماهی تن جنی کریگ با 2 فنجان (72 گرم) کاهو و 1 فنجان (122 گرم) هویج
  • میان وعده: 1 فنجان (151 گرم) انگور
  • شام: راویولی پنیر جنی کریگ با 1 فنجان (180 گرم) مارچوبه بو داده
  • میان وعده: کوکی های لیمویی جنی کریگ

روز 2

  • صبحانه: بیکن بوقلمون و ساندویچ سفیده تخم مرغ با 1 سیب و 8 اونس (237 میلی لیتر) شیر بدون چربی
  • میان وعده: شیک کرم وانیلی جنی کریگ
  • ناهار: همبرگر جنی کریگ و باگت سوئیسی با 2 فنجان (113 گرم) سالاد سبز و 2 قاشق غذاخوری (30 گرم) سس کم چرب
  • میان وعده: پفک پنیری جنی کریگ با نصف فنجان (52 گرم) خیار خرد شده
  • شام: استیک بوربون جنی کریگ با 1 فنجان (180 گرم) اسفناج سرخ شده
  • میان وعده: 1 فنجان (177 گرم) طالبی تازه

روز 3

  • صبحانه: بلغور جو دوسر سیب و دارچینی جنی کریگ با 1 پرتقال و 8 اونس (237 میلی لیتر) شیر بدون چربی
  • میان وعده: بار کاکائو و آجیل جنی کریگ
  • ناهار: برگر بوقلمون جنی کریگ با 2 فنجان (60 گرم) سالاد اسفناج و 2 قاشق غذاخوری (30 گرم) سس کم چرب
  • میان وعده: 1 پنیر رشته ای سبک (24 گرم) با 1 فنجان (149 گرم) گوجه گیلاسی
  • شام: مرغ مارسالای جنی کریگ با 1 فنجان (180 گرم) کدو سبز بخارپز
  • میان وعده: کیک شکلاتی جنی کریگ

لیست خرید

بیشتر وعده‌ های غذایی شما از جنی کریگ سفارش داده می‌ شود، اما ایده‌ هایی برای اضافه کردن وعده‌ های غذایی و میان‌ وعده – معروف به «افزودنی‌ های تازه» – عبارتند از:

میوه ها

  • انواع توت ها: توت فرنگی، بلوبری، تمشک، شاه توت یا انگور
  • مرکبات: پرتقال، گریپ فروت، لیمو یا لیمو ترش
  • سیب، گلابی، هلو، شلیل یا آلو
  • خربزه، طالبی، ملون یا هندوانه
  • میوه های استوایی: موز، آناناس یا انبه
  • سایر میوه ها: کیوی، انار، گیلاس یا آووکادو

سبزیجات غیر نشاسته ای

  • سبزی های برگ دار: اسفناج، سوئیس چارد، سبزی کولارد یا کلم پیچ
  • سبزی سالاد: کاهو از هر نوع
  • پیاز، سیر، موسیر، پیازچه یا تره فرنگی
  • کلم بروکلی، گل کلم یا کنگر فرنگی
  • سبزیجات غلاف: لوبیا چیتی، نخود فرنگی یا نخود برفی
  • سبزیجات ریشه ای: چغندر، هویج، تربچه، شقاقل یا شلغم
  • سبزیجات ساقه ای: کرفس، مارچوبه یا ریواس
  • سایر سبزیجات: کدو سبز، قارچ، خیار، بادمجان، گوجه فرنگی، یا فلفل

انواع کنسرو شده یا منجمد این میوه ها و سبزیجات نیز موثر هستند.

لبنیات کم چرب

  • پنیر رشته ای سبک
  • ماست یونانی بدون چربی
  • شیر کم چرب یا بدون چربی

نوشیدنی ها

  • آب گازدار
  • قهوه
  • چای

دیگر موارد

  • گیاهان تازه
  • ادویه های خشک
  • سس سالاد کم چرب یا کم کالری
  • ترشی، ترب، خردل، سرکه و غیره.

آیا باید رژیم جنی کریگ را امتحان کنید؟

اثبات شده است که جنی کریگ به کاهش وزن افراد کمک می کند و در طولانی مدت آن را حفظ می کند.

گفته می شود، ممکن است برای همه مناسب نباشد.

به عنوان مثال، جنی کریگ در صورت داشتن محدودیت های غذایی یا آلرژی های جدی ایده آل نیست، زیرا وعده های غذایی برای انطباق با رژیم های غذایی خاص طراحی نشده اند.

علاوه بر این، اگر از پختن و خوردن غذاهای تازه لذت می برید، ممکن است بخواهید بهتر است رژیم هایی را در نظر بگیرید که بر اساس اهداف سلامتی شما توصیه هایی برای دستور پخت شخصی سازی می کند.

در حالی که آنها ارزان نیستند، چندین سرویس تحویل وعده غذایی، وعده های غذایی یا کیت های غذایی کاملاً آماده را ارائه می دهند و ممکن است از تلاش های کاهش وزن شما حمایت کنند.

با این حال، اگر ترجیح می‌ دهید آشپزی نکنید و به دنبال برنامه‌ ای هستید که دنبال کردن آن آسان باشد و لایه‌ ای از حمایت اجتماعی را فراهم کند، ممکن است جنی کریگ ارزش بررسی را داشته باشد.

در نهایت، جنی کریگ نسبتاً گران است، به خصوص وقتی هزینه حمل و نقل و هر گونه مواد غذایی اضافی را که باید خریداری کنید، مانند میوه های تازه، سبزیجات و محصولات لبنی در نظر بگیرید.

اگر بودجه شما محدود است، ممکن است بخواهید به دنبال یک برنامه مقرون به صرفه تر باشید.

حرف آخر

جنی کریگ وعده‌ های غذایی بسته‌ بندی شده و با وعده‌ های غذایی کنترل شده و پشتیبانی ارائه می‌ دهد.

افرادی که در این برنامه هستند ممکن است 1 تا 2 پوند (0.45 تا 0.9 کیلوگرم) در هفته از دست بدهند و اعضای طولانی مدت تمایل دارند وزن خود را برای سالها کاهش دهند.

حتی ممکن است سلامت قلب و سطح قند خون را بهبود بخشد.

با این حال برخی از افراد ممکن است این برنامه را بسیار گران قیمت بدانند، در حالی که برخی دیگر ممکن است این ایده را دوست نداشته باشند که بیشتر به غذاهای از پیش بسته بندی شده و بسیار فرآوری شده تکیه کنند.

صرف نظر از این، برنامه جنی کریگ برای کاهش وزن کار می کند و یک گزینه رژیم غذایی محبوب باقی می ماند.

منبع:

healthline

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی