راهنماي خريد سبك زندگي

راهنمای انتخاب چکمه بر اساس شکل بدن برای خانم ها

تقویم فارسی اندروید

در فصل پاییز و زمستان وقت انتخاب چکمه فرا می رسد و از میان مدل های متنوع چکمه در ویترین فروشگاه ها انتخاب کمی سخت می شود. هنگام انتخاب چکمه باید مواردی را در نظر بگیرید. بهتر است پیش از خرید بدانید که چه مدل چکمه ای برای شما مناسب است.

انتخاب چکمه
راهنمای خرید چکمه

هنگام انتخاب چکمه باید وزن، قد و شکل بدن خود را در نظر داشته باشید. شما آزادید هر مدل چکمه ای که می پسندید را انتخاب کنید اما قطعا مدلی که مناسب اندام شما باشد، به زیباتر شدن استایل تان کمک بسزائی می کند. به طور قطع شما نمی خواهید با چکمه ای که پول زیادی برای آن پرداخت کرده اید، بد ریخت جلوه کنید.

اگر نمی دانید چه سبک چکمه ای برای فرم بدن شما مناسب است با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. این مطلب قصد دارد به شما کمک کند که هنگام انتخاب چکمه، هوشمندانه عمل کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود.

1. اندام ریز نقش

انتخاب چکمه

زنان ریز نقش هنگام انتخاب چکمه باید مدلی را انتخاب کنند که به قد بلند و کشیده نشان دادن آنها کمک کند. این خطای دید بسیار مهم است هرچند در هر حال طول پاهای شما در این خصوص اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگر شما ریز نقش هستید اما پاهای بلندی دارید، از چکمه های بالای زانو استفاده کنید. اگر پاهای کوتاهی دارید، چکمه هایی که تا مچ پا هستند برای شما مناسب ترند.

همیشه سعی کنید چکمه های پاشنه بلند انتخاب کنید. همچنین چکمه های نوک تیز، پاها را بلند تر نشان می دهند.

2.انتخاب چکمه برای افراد با اندام عضلانی

انتخاب چکمه

زنانی که پاهای عضلانی دارند نیازی نیست که پاهای شان را بپوشانند. شما با ورزش و زحمت بسیار به این اندام رسیده اید و نباید پنهانش کنید.

بهترین انتخاب برای شما، چکمه های پاشنه بلند هستند. راه رفتن با پاشنه بلند باعث می شود عضلات پا منقبض شده و زیباتر دیده شوند. پس چکمه کوتاه پاشنه بلند را انتخاب کرده و با خیال راحت آن را به پا کنید.

3.انتخاب چکمه برای افراد با اندام پسرانه

انتخاب چکمه

اگر بدنی مستطیلی شکل دارید و بدن تان از انحنا و برجستگی های کمی برخوردار است شما در این دسته قرار می گیرید. در این صورت در انتخاب چکمه به پاشنه بلند بودن آن توجه فرمایید. پاشنه های نازک و بلند، جذابیتی زنانه به شما می دهند.

برای اینکه چکمه شما زیبایی دخترانه خیره کننده ای داشته باشد می توانید از چکمه هایی که تزئینات بیشتری دارند استفاده نمایید.

4.اندام ساعت شنی

انتخاب چکمه

اندام ساعت شنی به معنای داشتن کمری باریک و سینه و باسن برجسته است. اگر دارای این اندام هستید در انتخاب چکمه سعی کنید چکمه هایی با پاشنه های منحنی را انتخاب کنید. این پاشنه های مخروطی به جذابیت هر چه بیشتر اندام شما کمک می کنند.

5.اندام کشیده

انتخاب چکمه

شما اندام مناسبی دارید و در انتخاب چکمه محدودیتی نخواهید داشت. بنابراین می توانید هر مدل چکمه ای را که دوست دارید انتخاب کنید اما آیا می خواهید بدانید کدام مدل برای شما مناسب تر است؟

بهتر است از چکمه های بالای زانو استفاده کنید زیرا این مدل چکمه بر قد بلندی شما تأکید می کند و این یک امتیاز برای شما محسوب می شود.

6.انتخاب چکمه برای افراد با اندام گلابی شکل

انتخاب چکمه

زنانی که اندام گلابی شکل دارند بهتر است چکمه های بلند به پا کنند زیرا باسن و پاهای بزرگی دارند. اما به یاد داشته باشید هیچگاه از چکمه های بسیار بلند و تا بالای زانو استفاده نکنید. این اشتباه محض است زیرا توجه را به لگن و باسن بیشتر می کند و باعث می شود بزرگتر به نظر برسند. چکمه شما باید طول و بلندی مناسبی داشته باشد.

چکمه های کشیده که مچ آن تنگ است با پاشنه های پهن بسیار برای اندام شما مناسب هستند.

7. اندام قلبی شکل

انتخاب چکمه

اندام قلبی شکل به اندامی گفته می شود که قسمت شانه و سینه آنها پهن است اما باسن کوچک و پاهای باریکی دارند. این بهترین توصیف برای اندام قلبی شکل است. چکمه های لژدار و یک سره و همچنین چکمه هایی که پاشنه های پهن دارند انتخاب مناسبی برای شما محسوب می شوند.

8. انتخاب چکمه برای افراد با قد بلند

انتخاب چکمه

همانطور که گفتیم بلند قد بودن می تواند شما را از خواندن راهنمای انتخاب چکمه معاف کند. شما عملاً می توانید هر مدل چکمه ای که دوست دارید انتخاب کنید. با این حال پیشنهاد می کنیم که چکمه هایی با پاشنه تخت بپوشید و قد بلندی طبیعی خود را نشان دهید. در مورد مدل چکمه نیز هیچ محدودیتی برای خود قائل نشوید.

منبع : youresopretty

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی